draku Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 ....si faptul ca motocicletele in 2T is cele mai lungi de pe planeta 2100mm motocicleta+2100m fum. aloooooo..... stai la rand dupa trabant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 Alveola vezi ca Dnepr are 48Nm , Uralul are 44. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 Nu cred ca ai dreptate cind spui ca motoarele in 2T ating turatii mult mai mari decit cele in 4T. Gindeste-te numai la 'vitezane', care sunt motoare in 4T si ajung la peste 10.000 rpm... Ce motor in doi timp atinge turatia asta? Daca e sa vorbim de performantele unui motor 2T vs 4T, atunci trebuie spus ca puterea unui motor in 2T e mai mare decit a unuia in 4T, la aceeasi capacitate cilindrica. mobra parca are peste 7000 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 motoarele in 2 timpi ating turatii mult mai mari decat cele in 4 timpi (daca rezista ansamblul motor - piston, cilindru, ambielaj/vibrochen). explicatia: etanseitatea camerei de ardere e asigurata prin inchiderea de catre piston a fantelor de admisie si respectiv evacuare, nu de supape ca in cazul motorului in 4 timpi (la turatii inalte nu se mai pot inchide perfect). pentru a incerca cresterea turatziei la 4 timpi se foloseshte sistemul desmodromic (cu sunetul lui cunoscut de "cutie cu suruburi" la ducati) iar pentru fum... cred ca solutia este uleiul sintetic. daca ar fi si el mai ieftineanu' ar fi perfect mie-mi place sa conduc trabiul (aud frumos motorul, trage bine in orash, baga caldura la greu incat sa fac sauna) ... chiar dak vecinii ma considera excentric si cu o doaga lipsa datorita acestei pasiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 iar pentru fum... cred ca solutia este uleiul sintetic. daca ar fi si el mai ieftineanu' ar fi perfect /quote] Eu la trab bag de la OMV ulei special pt. partzolete 2T si vreau sa zic ca la capitolul fum stau mult mai bine ca multe 4T,spre ex. "mandria romeniei".O sa zica lumea ca am ceva cu dacia(poate chiar am ),insa ma deranjaza sa le vad fumegand avand in vedere ca se gasesc piese pe toate cararile, nici nu sunt foarte scumpe si tot nu si le fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Nu cred ca ai dreptate cind spui ca motoarele in 2T ating turatii mult mai mari decit cele in 4T. Gindeste-te numai la 'vitezane', care sunt motoare in 4T si ajung la peste 10.000 rpm... Ce motor in doi timp atinge turatia asta? Daca e sa vorbim de performantele unui motor 2T vs 4T, atunci trebuie spus ca puterea unui motor in 2T e mai mare decit a unuia in 4T, la aceeasi capacitate cilindrica. Chiar si motorul de mobra ajunge aprope de 8000 rot/min in mod obisnuit. Puterea unui motor 2T este aproape dubla fata de a unuia in 4T la aceeasi cilindree. S-a mai discutat despre asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Ok, am inteles. Eu insa spuneam de peste 10.000 rpm. Oricum, din cite spune Stressu' sunt motoare in 2T care ajung la 12.000rpm. Mea culpa Insa Mobra nu ajunge la 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.