lantz Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 daca sunt ''ciudate'' sunetele alea e posibil sa dai si capacul distributiei. fa-i o proba cu alternatorul in alta pozitie,sau fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Mai 5, 2010 Autor Share Postat Mai 5, 2010 Am rezulvat deocamdata problema,si-a facut joc pinionul pe axul alternatorului,deocamdata am mai strans un pic piulita,da nu stiu cat o sa tina ca are uzura in interior pinionul in locul unde vine pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 ...nu stiu cat o sa tina ca are uzura in interior pinionul in locul unde vine pana. Gasesti la loctite tot ce vrei! eu am utilizat cu succes 601-603 in astfel de siuatii, cand am blocat rulmenti ce jucau in cartere. Nu sunt adeptul cherneruirii pt a fixa un rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 buna seara, am si eu o problema,astazi in timp ce ma deplasam cu niprul am sesizat ca nu mai am scanteie la pistonul din dreapta , am verificat si problema este de la bujie sau de la pipa, am bujii Sinterom iar pipe NGK , ei cand bag complet pipa pe bujie nu da scanteie, dar daca tin pipa deasupra bujiei si nu fac contact cu metalul apare scanteie iar motorul merge bine, am simtit in degete ca pipa scapa curent, aceasta sa fie cauza?, sau e posibil sa se fi defectat pipa? daca s-a stricat pipa pot taia cablul si sa conectez alta pipa sau trebuie sa montez pipa noua cu tot cu cablul din bobina? Bujiile sunt complet negre, datorita amestecului bogat in carburant cred, dar nici sa reglez carburatoarele nu stiu, dar asta e alta poveste.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 ...problema clasica cu 'saritoarea cu nasture' de la IJ.... ...spatiu disruptiv mai mare (un eclator inserat suplimentar) face ca descarcarea sa se produca la tensiune mai mare ( si oarecum la energie mai mare...Dar nu rezolva problema!Problema este cu calamina/carbonul depus pe izolatorul bujiei , care 'fura scanteia' si nu mai ramane energie pentru descarcarea intre electrozi...Deci reglatul carburatoarelor nu esta alta poveste , este povestea principala... Sau iti cumperi o cartusiera de aia de vanator si porti la tine vreo 27 de bujii de schimb... 14NP21 merg , sau mai la vara 14NP24... ...bine, ar mai putea fi vorba si despre uleiul pompat in camera de ardere , sau supt pe la ghidul supapei de admisie.....sau avansul incorect, sau filtru de aer colmatat....sau ramura de bobina corespunzatoare cu izolatie slabita... Mesaj completat Am rezulvat deocamdata problema,si-a facut joc pinionul pe axul alternatorului,deocamdata am mai strans un pic piulita,da nu stiu cat o sa tina ca are uzura in interior pinionul in locul unde vine pana. ...o sa tina pana cand o sa trebuiasca sa dai jos capacul de la distributie ca sa cauti dintii rupti de la diferite pinioane, resturile de piulita, respectiv centrifuga de ulei...si ce s-o mai gasi p-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 ...problema clasica cu 'saritoarea cu nasture' de la IJ.... ...o sa tina pana cand o sa trebuiasca sa dai jos capacul de la distributie ca sa cauti dintii rupti de la diferite pinioane, resturile de piulita, respectiv centrifuga de ulei...si ce s-o mai gasi p-acolo... Nu-l speria maestre,...mobra e buna, eu i-am dat-o, e chestie de schimbat bujia si apoi sa invete cind sa schimbe vitezele sa n-o inece;greseala clasica a posesorilor de nipre:se uda bujia si incepe sa umble la reglaje. Baiatul e tinar, acuma invata! Mesaj completat buna seara, am si eu o problema,astazi in timp ce ma deplasam cu niprul am sesizat ca nu mai am scanteie la pistonul din dreapta , am ? Bujiile sunt complet negre, datorita amestecului bogat in carburant cred, dar nici sa reglez carburatoarele nu stiu, dar asta e alta poveste.Multumesc Treci pe la mine cind ai timp,sa ti-o resuscitez, fisele bosch si pipele japoneze sint de cea mai buna calitate,...doar pune bujii noi si zi ce rezultate ai....nu umbla la reglaje, sfatul meu !!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Am gasit problema, nu era nimic grav, din cauza trepidatiilor a iesit fisa din surubul pipei, o infiletare scurta si merge brici, ce sa ii faci, cand esti la inceput te ingrijorezi din orice chitibus. Salutare domnul Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Nu-l speria maestre,...mobra e buna, eu i-am dat-o, e chestie de schimbat bujia si apoi sa invete cind sa schimbe vitezele sa n-o inece;greseala clasica a posesorilor de nipre:se uda bujia si incepe sa umble la reglaje. Baiatul e tinar, acuma invata! Mesaj completat Treci pe la mine cind ai timp,sa ti-o resuscitez, fisele bosch si pipele japoneze sint de cea mai buna calitate,...doar pune bujii noi si zi ce rezultate ai....nu umbla la reglaje, sfatul meu !!!!!!!!!!! ...eu nu am mai auzit de schimbat vitezele in asa fel incat sa nu se ude bujiile! De fapt nu cred ca am vazut bujii ude la nipru...dar noh ...printr-un tuning personalizat cred ca se poate ajunge si la performanta asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 ...eu nu am mai auzit de schimbat vitezele in asa fel incat sa nu se ude bujiile! De fapt nu cred ca am vazut bujii ude la nipru...dar noh ...printr-un tuning personalizat cred ca se poate ajunge si la performanta asta... Omu` cit traieste-nvata!!!! .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Nu rezista. Cel putin la mine nu a tinut mult. dupa mers pe ea.....de anu' trecut la Tg.Secuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 pune-i bujii iridium ai grija cu loctite ca daca nu stii ce pui nici nu mai desfaci pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 24, 2010 Autor Share Postat Iunie 24, 2010 Poze de la ”BIKERS FESTIVAL 2010, TIMISOARA” Ma apuc sa-i pun o pereche de carburi KeiHin,si sa vad cum mesteresc o aprindere electronica din delcou auto,ca a lui domnul Berchez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 trebuia sa faci si tu poze la toate niprele sa se vada nucleul niprist din banat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 24, 2010 Autor Share Postat Iunie 24, 2010 Io n-am facut poze (imi pare rau),le-am luat de pe forum,da mai pun cu toate Niprele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu tractoristu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Da` puscociul, puscociul cat costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Da` puscociul, puscociul cat costa ? E manufacturata de mine,nu mo ajuns mult,mai scump a fost rotopercutorul. Mesaj completat Azi m-am hotarat sa montez si senzorul 012 la aprindetrea AT011,l-am montat pe platoul original si am lasat cama originala cu avansul centrifugal ,iar bobina am folosit una dubla de japoneza cu 4,3 ohmi in primar si 15 Kohmi intre fise.Deocamdata totul e OK,astept sa vad maine daca-i vreme buna cum se comporta la drum. Mesaj completat Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei (unde se prinde de blocul motor) ? Mesaj completat Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei (unde se prinde de blocul motor) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 m-am tot uitat pe aici,nu vreau decat sa spun ca am tot respectul pt oameni care pun tot sufletul intr-o pasiune ca asta.si mie imi plac comunistele f mult,dar deocamdata nu am,ma bate gandul insa sa imi iau una...dar cred ca tre' sa invat mecanica Anyway,respect si sa va bucurati de ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 ''Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei'' vrei sa faci conversie cu alternator de tico? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iulie 23, 2010 Autor Share Postat Iulie 23, 2010 (editat) ''Are cineva un alternator defect,ma intreseaza,rotorul si partea din fata a carcasei''vrei sa faci conversie cu alternator de tico? Am un alternator de suzuki bandit de 600,si ala as vrea sa-l convertesc,nacazu o fi la ax,ca daca-i pun fata de la alternatorul de nipru o sa fie prea scurt. O sudat cineva un ax ,s-au stie cineva vre-o modalitate de lungire? Editat Iulie 23, 2010 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 (editat) O sa mearga ce vrei tu sa faci! e bine asa....treaba e ca trebuie sa unesti BINE partile alea doua. cauta pe cineva cu un atelier cu freze ,raboteze, strung ,..materiale..! si afla la ce turatie lucra alternatorul ala de bandit! cu releul de incarcare cum faci? e incorporat in alternator? Editat Iulie 23, 2010 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iulie 23, 2010 Autor Share Postat Iulie 23, 2010 O sa mearga ce vrei tu sa faci! e bine asa....treaba e ca trebuie sa unesti BINE partile alea doua. cauta pe cineva cu un atelier cu freze ,raboteze, strung ,..materiale..! si afla la ce turatie lucra alternatorul ala de bandit! cu releul de incarcare cum faci? e incorporat in alternator? Totul e incorporat in alternator. Mesaj completat Poze cu noile tobe: Mesaj completat Stie cineva daca se potriveste fara modificari roata de M72 la Dnepr,ca nu mai vreau sa vad roti de nipru,mi-o mancat zilele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Mesaj completatAzi m-am hotarat sa montez si senzorul 012 la aprindetrea AT011,l-am montat pe platoul original si am lasat cama originala cu avansul centrifugal ,iar bobina am folosit una dubla de japoneza cu 4,3 ohmi in primar si 15 Kohmi intre fise.Deocamdata totul e OK,astept sa vad maine daca-i vreme buna cum se comporta la drum. Nu s-a mai facut proba la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 21, 2010 Autor Share Postat Septembrie 21, 2010 Nu s-a mai facut proba la drum? Sa facut de atunci,cred ca am cam o mie de km facuti fara probleme ,o sa desfac capacul de la aprindre azi ca sa ved ce mai e pe acolo,dar de mers ,mere brici. Mesaj completat Azi m-am apucat sa pun o roara cu frana pe disc (de Virago 535),pe atas,dupa ce am pus in prealabil un cauciuc 3,75x19 pe ea. Suportul etrierului (de Honda),l-am facut dintru-n intinzator de alternator auto. Axul mai subtire a fost presat intr-o bucse care la randul ei a fost presata in bascula. M-ai ramane sa fac rost de pompa de frana de picior si de furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Mesaj completatAzi m-am hotarat sa montez si senzorul 012 la aprindetrea AT011,l-am montat pe platoul original si am lasat cama originala cu avansul centrifugal ,iar bobina am folosit una dubla de japoneza cu 4,3 ohmi in primar si 15 Kohmi intre fise.Deocamdata totul e OK,astept sa vad maine daca-i vreme buna cum se comporta la drum. Poti sa dai mai multe detalii de bobina japoneza folosita? (poze, cum arata, pret de unde? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Totul e incorporat in alternator. Mesaj completat Poze cu noile tobe: Mesaj completat Stie cineva daca se potriveste fara modificari roata de M72 la Dnepr,ca nu mai vreau sa vad roti de nipru,mi-o mancat zilele. vin rotile de m72 la nipru fara nici o modificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.