Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Deci ...sa incepem ...am un kawasaki zxr 400 LE fab `95 ...46000 km !! estetic e cam bubuit ..urmeaza eventualele operatzii de face-lift! deci !...am nevoie de urmatoarele informatzii!! Merita sa pun ? : - bujii ngk iridium ? ...ce rol au? ..sunt mai rezistetente in timp ? ..au scantaie mai buna? ...consuma mai putin? - filtru de aer k&n .. ? de ce nu as pune unu stoc? ..avantaje dezavantaje filtru after market?? - cauciuc pe spate 180 ... momentan am 160 cel stoc ..un MEtzler (nu stiu daca am scris bine) ... daca pun 180 ? ..aderentza mai buna? ..sta mai bine pe viraje? - ulei ? ..care-i faza cu ulei ? ...stiu ca trebuie sa pun un ulei mai "gros" tinand cont de km motorului ! ..care e diferentza intre sintetic /semi sintetic / mineral? si ce firma? ..eo cred ca toate sunt la fel Motul / Repsol / Mobil1 / Motorex voi ce zicetzi!! - Rugaminte mare la agarici devoratori de posturi ! ! daca nu ma putetzi ajuta va rog nu stricatzi topicul ( asa cum fac eu ) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Motocicleta mea Ce crede fiecare despre motocicleta lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Motocicleta mea Ce crede fiecare despre motocicleta lui! motoru meu e marfa...e jmeker...fuge tare...se da pe o roata...stopie!! ..toate cele!! ..fitze...burnout`uri!! ...de toate!! si acum ..sa revenim la intrebari! .. unde trebuia sa postez? ...poate rugam un admin sa mute topicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) - bujii iridium - DA la tot ce ai zis tu - filtru KN, ceva performanta in plus (nu senzational), avantajul este ca e lavabil si nu mai trebuie schimbat (din 3 schimburi de filtre normale acoperi un KN) - nu o sa intre 180 la tine, dar daca intra va strica ciclistica motocicletei, dar vei avea aderenta mai mare pe plecare (totusi la motorul ala de 400 mie greu sa cred ca va conta cu ceva....) - ulei pune ce spune producatorul (daca nu ai cartea cauta pe net o carte pentru modelul tau si pune vascozitatea respectiva...firma e mai putin importanta atata timp cand faci schimburile regulat) Editat Martie 17, 2009 de ElSpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 (editat) - bujii iridium - DA la tot ce ai zis tu- filtru KN, ceva performanta in plus (nu senzational), avantajul este ca e lavabil si nu mai trebuie schimbat (din 3 schimburi de filtre normale acoperi un KN) - nu o sa intre 180 la tine, dar daca intra va strica ciclistica motocicletei, dar vei avea aderenta mai mare pe plecare (totusi la motorul ala de 400 mie greu sa cred ca va conta cu ceva....) - ulei pune ce spune producatorul (daca nu ai cartea cauta pe net o carte pentru modelul tau si pune vascozitatea respectiva...firma e mai putin importanta atata timp cand faci schimburile regulat) mersi ElSpa ! dar cu cauciucul ...din cate am observat eu si din cunostiintele mele minime despre mecanica bascula arata ca una de motor de 600cmc ...am calculat distantza dintre bratze si intra un 180 zic eu ...dar cu ce ar putea sa afecteze ciclistica? precizez ca vreau cauciuc de 180 mai mult pentru estetic ( da...stiu ...fitze) ... Editat Martie 17, 2009 de kidu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naked Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 trebuia sa postezi in "Service" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 trebuia sa postezi in "Service" bine de stiut pe viitor! .. termin repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 180 e posibil sa nu intre pe janta, care are o latime calculata pentru 160...poate intra maxim 170...180 deja daca intra il curbeaza de asa natura ca suprafata care are contact cu asfaltul devine ridicol de mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 180 e posibil sa nu intre pe janta, care are o latime calculata pentru 160...poate intra maxim 170...180 deja daca intra il curbeaza de asa natura ca suprafata care are contact cu asfaltul devine ridicol de mica. oke! mersi pentru raspunsuri ! ..drept urmare cauciuc de 180 - NOT. .. TOpic Inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 vroiai sa fii si u ca mine nebunule cu 180 pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaA Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Sal! Am motor exact ca al tau. Acum spre sfarsitul iernii am demontat-o toata si i-am facut "revizia" de primavara. Am schimbat filtrul de ulei si am pus ulei Castrol 10W40 - dupa schimbul de ulei motorul parca e mai silentios. E adevarat ca depasisem cam cu 1000 km intervalul de schimb. Am pus bujii NGK Iridium... investitie destul de mare, dar am senzatia ca motorul merge acum mai rotund decat inainte si accelerarile sunt mai dinamice. Ca si fite nu merita sa pui roata de 180 pe spate fiindca strici ciclistica motorului. Ca imagine zxr400 arata oricum bine cu cauciucul stoc, iar pentru aderenta nu stiu ce sa zic... la mine asta vara nu rupea deloc aderenta oricat de tare il acceleram la pornirea de pe loc, insa de prin noiembrie cand temperatura a scazut considerabil, a inceput sa rupa din aderenta dar cred ca e normal orice cauciuc ai avea. Filtrul meu de aer este din burete, nu stiu K&N ca investitie ce beneficii ca performanta poate aduce. Eu l-am curatat si l-am pus tot ala. Tin mai mult la protectia motorului decat la performante. Carenele sunt putin avariate si la mine, din pacate nu am gasit altele noi de cumparat. Probabil le voi repara. Per ansamblu e o motocicleta foarte buna mai ales pentru un incepator. Din pacate e foarte inconfortabila la drum lung. Mi-e greu sa ma tin dupa alti prieteni deoarece trebuie sa ma opresc la fiecare 30-50 km fiindca imi intepenesc picioarele si mainile din cauza pozitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Laser avatarul! cat despre filtrul ala de burete, daca tii la protectia motorului cum spui, ia un filtru nou, e 10Euro. hint: pentru produse de la louis apeleaza la userul ROMI3, e tot din Cj ca si tine. PS: nu stiu ce ngk iridium ai pus, la louis apar doar normale pentru modelul tau de motor. va multumesc pentru sfaturi baieti! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaA Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 PS: nu stiu ce ngk iridium ai pus, la louis apar doar normale pentru modelul tau de motor. CR9EIX Nu am mai avut rabdare sa astept un filtru asa ca l-am curatat pe ala. Oricum filtrele din burete se pot spala si unge apoi cu putin ulei. Al meu era in stare foarte buna si de aceea nu m-am panicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 CR9EIX Nu am mai avut rabdare sa astept un filtru asa ca l-am curatat pe ala. Oricum filtrele din burete se pot spala si unge apoi cu putin ulei. Al meu era in stare foarte buna si de aceea nu m-am panicat. Acum mi-am lasat si eo carenele la bogdan (poli) pentru reparatii si urmeaza - schimbat filtru aer (poate poate un k&n) - schimb ulei - montat toba (akrapovic) - caucic spate (Michlin Radial) - desfacut bloc motor curatat schimbat garnitura chiuloasa - curatat + sincronizat carburatoare - ulei in furca - bujii ngk iridium! (daca mai raman bani) se repara ninjacu!! tragem si o vopsea "gigea" dupa ce facem itpu! ...Ninja All Black !...Coming Soon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 - schimbat filtru aer (poate poate un k&n) Iti dau eu k&n la 200ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 Iti dau eu k&n la 200ron. lasa filtru ca il iau cu 250 nou! tu fa-mi pret la releu ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirci Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 O motocicleta bine întreținută, se vede clar din poze! Baftă în continuare Âşi ține minte: viteza ucide!! Asfalt uscat si moarte conservarilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 ti-ai luat toba ? uite aici un sample cu un mivv x-cone pe un zx-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Asfalt uscat si moarte conservarilor! ce belea suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 O motocicleta bine întreținută, se vede clar din poze! Baftă în continuare Âşi ține minte: viteza ucide!!Asfalt uscat si moarte conservarilor! cum adica moarte conservarilor?esti ratat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirci Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 (editat) De ce ma jigneÂşti, Puza Puya? (folosesc diacritice Âşi se inversează tasta Y cu tasta Z)!! De câte ori am fost prin tribunale cand a avut Sisu probleme am fost alături de tine! De câte ori ai avut nevoie de mine sa mergem în vizită la PiteÂşti sa-l vedem pe Sisu, am fost cu tine! AÂşa tratament merit eu, Puya? Ce n-ai înteles din fraza aia? Ăsta e salutul nostru, al forumiÂştilor: "asfalt uscat si moarte conservarilor"! Daca nu mă crezi, verifică aiciÂşa!! Editat Martie 25, 2009 de mirci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) - bujii ngk iridium ? ...ce rol au? ..sunt mai rezistetente in timp ? ..au scantaie mai buna? ...consuma mai putin? - filtru de aer k&n .. ? de ce nu as pune unu stoc? ..avantaje dezavantaje filtru after market?? - cauciuc pe spate 180 ... momentan am 160 cel stoc ..un MEtzler (nu stiu daca am scris bine) ... daca pun 180 ? ..aderentza mai buna? ..sta mai bine pe viraje? - ulei ? ..care-i faza cu ulei ? ...stiu ca trebuie sa pun un ulei mai "gros" tinand cont de km motorului ! ..care e diferentza intre sintetic /semi sintetic / mineral? si ce firma? ..eo cred ca toate sunt la fel Motul / Repsol / Mobil1 / Motorex voi ce zicetzi!! Bujii Iridium? NU iti recomand. De ce? Pentru ca nu vei simti nici o diferenta. Ea exista, dar adesea e insesizabila. Filtru K&N? NU. De ce? Pentru ca vei merge cu mobra printr-un mediu foarte poluat. K&Nurile filtreaza de trei ori mai prost decat un filtru normal. Nu merita sa iti termini motorul aruncand in el particule fine de praf, doar pentru cativa cai de care te vei bucura o vreme foartea scurta. Cauciuc de 180? NU. De ce? Pai de ce ti-ai pune, frate? Crezi k producatoru e tampit sa recomande 160? Nu vei imbanatati cu nimic ciclistica, eventual vei face motorul usor mai instabil. Ulei? Pai sa vedem... uleiu mineral e cel mai prost, cel full sintetic e cel mai bun. Pentru motorul tau care ajunge la muuulte ture ti-ar fi bun full sintetic. Motul, Repsol, Motorex - astea sunt marci bune. Cauta spre exemplu Motul 7100 cu specificatiile recomandate de producator (le gasesti in manual - care manual il gasesti pe net). Editat Martie 26, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 Bujii Iridium? NU iti recomand. De ce? Pentru ca nu vei simti nici o diferenta. Ea exista, dar adesea e insesizabila. Filtru K&N? NU. De ce? Pentru ca vei merge cu mobra printr-un mediu foarte poluat. K&Nurile filtreaza de trei ori mai prost decat un filtru normal. Nu merita sa iti termini motorul aruncand in el particule fine de praf, doar pentru cativa cai de care te vei bucura o vreme foartea scurta. Cauciuc de 180? NU. De ce? Pai de ce ti-ai pune, frate? Crezi k producatoru e tampit sa recomande 160? Nu vei imbanatati cu nimic ciclistica, eventual vei face motorul usor mai instabil. Ulei? Pai sa vedem... uleiu mineral e cel mai prost, cel full sintetic e cel mai bun. Pentru motorul tau care ajunge la muuulte ture ti-ar fi bun full sintetic. Motul, Repsol, Motorex - astea sunt marci bune. Cauta spre exemplu Motul 7100 cu specificatiile recomandate de producator (le gasesti in manual - care manual il gasesti pe net). mersi switch!! .. Sunt multe pareri pro si contra! intrebare!! eu cu cine votez? ( ce aleg?) ...stoc? ...aftermarket? hmmm? ti-ai luat toba ? uite aici un sample cu un mivv x-cone pe un zx-4 toba...da ...de la frate`miu ...i-am dat 2 mil pe ea! ...un mivv x-cone ? "catzi" e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 mersi switch!! .. Sunt multe pareri pro si contra! intrebare!! eu cu cine votez? ( ce aleg?) ...stoc? ...aftermarket? hmmm? toba...da ...de la frate`miu ...i-am dat 2 mil pe ea! ...un mivv x-cone ? "catzi" e? sincer nu am auzit motoare distruse de filtrul de aer ... dar poate i s-a intamplat lui si legat de toba "e multi" E...sa stapanesti sanatos toba ce ti-ai luat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirci Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Misto toba, sa o stapanesti sanatos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.