Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

poate cineva sa-mi spuna ce cantitate de ulei se pune in telescoapele fata pentru modelul de 2002 ..sau un manual unde pot gasi?

 

Daca acum nu ai pierderi de ulei din telescoape, cea mai simpla varianta este sa desfaci un telescop si tot ce curge de acolo sa pui intr-un vas gradat. Asa poti sa-ti dai seama foarte usor de cat ulei ai nevoie. Am cautat prin baza mea de informatii despre Caponord, dar nu am gasit o valoare exacta. Mai scotocesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi,

eu am schimbat cuzinetii in furca si nu am avut inspiratia sa masor lichidul..din ce am scotocit si eu pe net se pune 750 la Rally raid cred si 650 la cea de 2004..dar ceva concret pentru modelul de 2002 nu am gasit.

sau poate este aceeasi furca ca pe 2004?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta modelul din 2002 are furca la fel cu modelul din 2004. Diferente sunt intre Caponord simplu si varianta Rally Ride. Din cate stiu eu la modelul simplu furca a fost aceeasi de la inceput si pana la ultimul exemplar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

Am luat si eu un Caponord pentru ca de 2 ani visez la acest motor.

Inca nu am reusit sa-l inmatriculez (astept vremea buna) insa trebuie sa-i schimb becul de pozitie. M-am tot uitat ca prostul la vaca insa nu stiu de unde sa ma apuc pentru a-i putea schimba becul. Cine ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi? Poate e super tampita intrebarea...insa daca nu aveam nevoie de sfaturi nu puneam intrebari tampite:)

Cum naiba fac sa am acces la becuri pt. ca mi se pare ca totul este inchis atat de perfect incat nici praful nu ajunge acolo.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

Am luat si eu un Caponord pentru ca de 2 ani visez la acest motor.

Inca nu am reusit sa-l inmatriculez (astept vremea buna) insa trebuie sa-i schimb becul de pozitie. M-am tot uitat ca prostul la vaca insa nu stiu de unde sa ma apuc pentru a-i putea schimba becul. Cine ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi? Poate e super tampita intrebarea...insa daca nu aveam nevoie de sfaturi nu puneam intrebari tampite:)

Cum naiba fac sa am acces la becuri pt. ca mi se pare ca totul este inchis atat de perfect incat nici praful nu ajunge acolo.

Merci.

 

Pozitie fata sau spate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate asta te ajuta. Bafta si felicitari pentru achizitie.

 

Merci frumos Mircea. Am gasit si eu asta pe net, insa nu aici am eu probleme. E foarte clar cum se schimba becul, cum se scoate din soclu si cum se baga. Problema este CUM AJUNG LA BECURI: trebuie sa demontez bordul? Carena laterala? Windshieldul? In manual este explicata exact partea cunoscuta de toata lumea, dar nimeni nu stie pe unde ajung la bec:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa butonez pe la mobra mea sa vedem ce si cum. Am de lucru putin pe la bord si o sa ma documentez cum sta treaba si cu becul buclucas. ;)

Ceau,

Am reusit intr-un final sa schimb becul de pozitie fata:)

Am incercat toate variantele si intr-un final, dupa ce am primit instructiuni pe apriliaforum am incercat varianta cea mai practica: am bagat mana pe sub carena si am scos becul fara a mai desface carenta. Cei de pe ApriliaForum au sugerat sa-l extrag pe sub din fata motocicletei, insa nu am reusit nici in ruptul capului. Asa ca m-am pozitionat in stanga motocicletei, am virat ghidonul spre mine si am bagat mana pana am dat de bec. M-am chinuit vreo 5 minute pana a iesit...dar e important ca am reusit:)

Merci de advice.

Poate la vara ne vedem la o tura cu CAPO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema. Daca " se alineaza planetele" :) sigur ca da...iesim la plimbare, cu cea mai mare placere.

 

Salutari oameni buni !

Atunci cand se schimba uleiul, cartea spune ca pe langa busonul de golire, se demonteaza si al II-lea filtru de ulei din baie. Accesul pare sa fie foarte usor din ce m-am uitat eu pe motor. Am atasat un document pt. lamuriri suplimentare. L-a desfacut cineva pana acum? Azi vreau sa fac operatiunea asta si ma intreb daca nu ma complic de pomana...

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

 

Multam

Oil Filter.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colier nou trebuie 100 %...de garnitura nu stiu...

 

Asadar....mult zgomot pentru nimic. Reperul care trebuia desfacut de la baia de ulei, nu am reusit sa-l dau jos asa ca a fost un simplu schimb de ulei. Am desfacut doar furtunul si am schimbat colierul,

Asta-i viata... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare frati Caponordisti. Mi-am comandat recent un cablu de diagnoza care trebuie sa apara cat de curand prin curier. Vreau sa folosesc cablul atat pentru diagnoza cat si pentru ECU upgrade. Si-a facut cineva de aici ECU tune pe Capo? Pe forumurile de afara se vorbeste foarte mult despre acest aspect si toata lumea sustine ca acest motor "are si mai multe surprize sub carena dupa ECU tune" si noi performante se nasc odata cu upgradarea ECU. Eu oricum sunt hotarat sa-mi fac si eu un ECU tune pentru ca am impresia ca bestia mea este cam "sugativa de benzina" si cu preturile astea nu ma prea pot juca. Astept pareri.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Caponordisti. Mi-am comandat recent un cablu de diagnoza care trebuie sa apara cat de curand prin curier. Vreau sa folosesc cablul atat pentru diagnoza cat si pentru ECU upgrade. Si-a facut cineva de aici ECU tune pe Capo? Pe forumurile de afara se vorbeste foarte mult despre acest aspect si toata lumea sustine ca acest motor "are si mai multe surprize sub carena dupa ECU tune" si noi performante se nasc odata cu upgradarea ECU. Eu oricum sunt hotarat sa-mi fac si eu un ECU tune pentru ca am impresia ca bestia mea este cam "sugativa de benzina" si cu preturile astea nu ma prea pot juca. Astept pareri.

Sa dai detalii si aici. Sunt cred multi posesori interesati de subiect si curiosi ca mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati Caponordisti. Mi-am comandat recent un cablu de diagnoza care trebuie sa apara cat de curand prin curier. Vreau sa folosesc cablul atat pentru diagnoza cat si pentru ECU upgrade. Si-a facut cineva de aici ECU tune pe Capo? Pe forumurile de afara se vorbeste foarte mult despre acest aspect si toata lumea sustine ca acest motor "are si mai multe surprize sub carena dupa ECU tune" si noi performante se nasc odata cu upgradarea ECU. Eu oricum sunt hotarat sa-mi fac si eu un ECU tune pentru ca am impresia ca bestia mea este cam "sugativa de benzina" si cu preturile astea nu ma prea pot juca. Astept pareri.

 

Salutari si tie...te rog lasa-mi un nr de telefon unde te pot gasi. Sunt interesat de "un schimb de experienta". Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mult studiu pe subiectul PC->Caponord si incercari esuate am reusit sa ma conectez la Capo.

Conexiunea se realizeaza cu un CABLU OBDII->USB cu chip FTDI (foarte important acest aspect)+adaptor OBDII (minim 4 pini)+mufa tata Molex 6 pini (Molex Aprilia:3 pini pe un rand). Cred ca realizarea cablului este punctul cel mai greu deoarece exista foarte multe tipuri de cabluri OBDII pe piata si s-ar putea sa aveti ghinionul meu sa nu nimeriti din prima modelul cu chip FTDI sau e posibil sa ardeti interfata de pe cablul OBDII daca nu faceti bine legaturile. Important este ca motorul este in siguranta chiar daca legati PROST cablurile intrucat interfata cedeaza in cazul unui scurt sau inversari pe cablu:)

Care sunt avantajele aduse de posibilitatea conectarii PC-ului la ECU-ul (Engine Control Unit) de pe Caponord?

1. Se poate face diagnostic computerizat:

a. Diagnostic SENZORI: pe toti senzorii instalati pe motor (acesti senzori variaza in functie de model/an)

b. Teste FUNCTIONARE COMPONENTE: tahometru, ventilator racire,pompa benzina,etc

2. Se poate face reprogramarea ECU (upgrade soft/MAP UPGRADE) prin modificarea parametrilor de mai jos:

- A/B1: amestec AER/BENZINA corelat cu SOLICITAREA MOTORULUI (procentual) raportata la TURATIA MOTORULUI(RPM)

- A/B2: amestec AER/BENZINA corelat la TURATIA MOTORULUI (RPM).

- turatie la relanti raportata la temperatura motorului

- A/B3: amestec AER/BENZINA cu temperatura motorului

Odata cu reprogramarea ECU acest motor isi poate schimba radical personalitatea cu influenta directa atat asupra consumului (ceea ce m-a interesat in primul rand) dar si asupra felului in care ruleaza motorul: redistributia cuplului si a puterii.

Deoarece doar astazi am facut UPGRADE, am sa revin cu detalii despre punctul 2 dupa ce voi testa si eu putin motorul.

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De ceva vreme tot caut suporti de genti laterale pentru Capo, la un pret decent...

Ieri, a aparut un topic, exista cineva, in Mures care face de toate din tevi, inclusiv suporti bagaje.

Din cauza ca sunt destul de rare Capo pe la noi, este nevoie de motocicleta, ca sa se poata realiza suportii.

Buun...cum eu sunt din Ploiesti, si e destul de greu cu timpul liber, imi este aproape imposibil sa ajung la Mures cu motorul pentru 2 zile.

Asadar, ma poate ajuta cineva , sa imi imprumute pentru 3-4 zile, un set de suporti de genti laterale pentru Capo, chiar si contracost?

Am vorbit cu cel din Mures, si daca ar avea suportii ca model, ii poate copia fara probleme.

 

Pretul de executie, din ce am discutat cu cel de la Mures, este de aprox 250 lei, in functie de complexitatea lucrarii, deci eu zic ca se merita...Poate mai sunt amatori ....

 

Multumesc anticipat !

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

Trebuie sa te gandesti bine la ce vrei sa faci. Suportii de genti laterale din fabrica sunt intr-un fel (vin mult mai aproape de motor, pozitionati pentru gentile originale, cu o forma mai aerodinamica) iar cei after-market sunt mai departati (cel putin cei de la Hepcko-Becker) si parca porti 2 caramizi dupa tine !

Atentie la ce side-case-uri ai de gand sa cumperi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Multumesc pentru raspunsuri, Mircea, am sa tin cont de sfatul tau..ideea e ca suporti originali si genti originale, momentan , nu se incadreaza in buget.M-ar incanta niste genti originale, dar, na...mai asteptam...

Pe cei de la Konvoi, i-am contactat acum ceva timp, si ei au nevoie de motocicleta ca nu si-au facut matrita atunci cand au facut suportii pentru Caponord...O sa le mai dau un mail, pentru ca vad ca au mai facut cateceva pentru Caponord....

 

Momentan mai astept, poate fac rost de niste suporti sa ii "copiez" la baietii din Mures...

Oricum nu ma grabesc, ca anul asta nu am planificat nicio excursie mai lunga, si cu topcase-ul si cu un tankbag ma descurc momentan...

 

Toate bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...