Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu-i bai,poate vii la a 4 a,caci cred ca va fi in Sambata de sus,Sibiu. :)

Cu sau fara Capo,esti bine primit!Oricine e bine primit!

Am zas! :)

Daca nu se incurca programul ( cu altele independente de mine )... voi participa si eu.

» Post actualizat in 08 Dec 2017 11:22

Salut. De la începutul lunii noiembrie sunt posesorul unei Caponord. Nu am apucat sa fac prea mulți km cu ea ca a venit frigul. In putini kilometri pe care i-am făcut mi-am dat seama ca mi se potrivește ( vechiul KLE) îmi rămăsese mic attachicon.gifABBCB82E-6E50-4282-8234-D3843DFFF03F.jpeg

» Post actualizat in 04 Dec 2017 21:48

A era sa uit cred ca a fost motorul lui Mircea .

....si ute asa suntem doi cu Aprilia Caponord intr-un oras mic.... pana la Deva sunt 55km, ce zici @MirceaB ii faci cunostinta Apriliei tale cu "mamicile" ?

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua si La multi ani!!!

Caut sa imi achizitionez a doua motocicleta pentru drumuri lungi si drumuri forestiere :alcy:

Am fost zilele trecute sa vad Honda Varadero si la un mic search am descoperit si Aprilia Caponord.

Din cate am citit in acest topic un plus mare ar fi rotile spitate, amortizoarele. Ca design desi nu difera prea mult de Varadero cel putin din poze imi place mai mult caponord.

Ceva plusuri si minusri fata de Honda Varadero sau Suzuki V-strom daca imi puteti spune?

DIn pacate am gasit doar doua anunturi cu APRILIA CAPONORD. :-L Ce paeri aveti despre ele?

 

Aceasta imi place si pare foarte bine ingrijita.

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-aprilia-caponord-1000-ID9gcTZ.html#793eefe249

 

Aceasta mi se pare un pic dubioasa deoarece are farul schimbat. posibil un accident frontal??? Nu stiu sigur ce sa zic.

 

https://www.olx.ro/oferta/aprilia-etv-1000-caponord-IDa626t.html#793eefe249

 

Multumesc frumos. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Motocicleta din primul link: ai nevoie si de un crash-bar (cam 200 euro) pe langa dotarile pe care le are. Suruburile superioare (de langa parbriz) care tin platicul din jurul ceasurilor de bord nu par a fi cele originale (trebuie sa fie ingropate). In rest, pare ok.

Motocicleta din al doilea link: aia este o incercare de reparatie de prost gust, probabil asa cum a spus, dupa un accident frontal. Lipsesc o gramada de plastice de pe ea + parbrizul, asta inseamna protectie ZERO la vant, jugul superior fie nu este original, fie a fost revopsit, capete de ghidon lipsa, cric central lipsa, etc. Nu are rost sa te legi la cap.

In rest daca citesti acest topic, cred ca o sa te lamuresti cum sta treaba cu acest motor (puncte forte, puncte slabe)

Bafta in alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, referitor la achizite Caponord..........

Doar sa nu lacomesti la cel mai ieftin motor / cine vinde stie ce se ascunde in spatele pretului.... am oscilat si eu , adica la inceput vedeam doar V-Strom , KLV, apoi TDM. Varadero a fost peste puterile mele ( cel pe injectie )...BMW...nu ma atrage sub nici o forma ( inclusiv pretul )

Fiind o motocicleta "semi-exotica" orice element de caroserie e rar si scump. Restul .... eu sunt la +8000km intr-un sezon cu apriloiul si sunt cu zambetul pe toata fata, multumit de motor si de mine ( ce istet am fost sa fac alegerea asta )... si pe zi ce trece sunt tot mai 'indragostit ' de Caponord, iar celorlalte marci le vad doar defectele ( chit ca au si calitati )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare voua.o întrebare de 5 puncte Daca nu sunt probleme de alimentare e necesar demontarea filtrului de benzina din rezervor?la caponord

» Post actualizat in 05 Feb 2018 21:30

Salutare voua.o întrebare de 5 puncte Daca nu sunt probleme de alimentare e necesar demontarea filtrului de benzina din rezervor?la caponord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Daca-mi amintesc bine exista in cartea de mentenanta a motorului un interval la care se recomanda inlocuirea lui. Nu-i o chestie foarte complicata si cu un minim de pricepere poti sa o faci acasa. Sa nu muncesti de doua ori, eventual poti sa programezi lucrarea atunci cand schimbi filtrul de aer si bujiile, pentru ca tot trebuie sa dai rezervorul jos. Colierele metalice care tin filtrul pe furtun, sunt de unica folosinta, asa ca ori ai un cleste special de strans astfel de coliere ori le inlocuiesti cu unele clasice. Atentie cand strangi la loc suruburile capacului de la rezervor (cel din partea inferiorara, pe unde scoti filtrul). Sa o faci cu simt de raspundere pentru ca rezervorul este de plastic si daca strangi cat poti se strica filetul interior si asta inseamna bai mare.

Bafta si spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

La motorul de pe Caponord, este normala o fluctuatie de turatie de aproximativ 200-300 turatii. Daca este mai mare, atunci iti recomand sa faci niste verificari suplimentare: bujii, filtru de aer, conexiunea dintre corpul de plastic al filtrului de aer si blocul motor (sunt niste garnituri de cauciuc care in timp se degradeaza si permit motorului sa traga aer fals). De asemenea poti verifica furtunele transparente de vacum aflate pe partea stanga a motorului cum stai pe el.Daca astea sunt degradate atunci le schimbi si faci o sincronizare. Legat de supape, la fostul meu motor, le-am verificat daca tin bine minte pe la 45.000 km. Era totul ok, dar am zis sa fie facut.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-motocicleta-aprilia-caponord-ID6X9Vs.html#4942a2cc00

....poate e ceva intreg din ce te intereseaza.... pt ce am intrebat eu , au comunicat un pret care mie mi s-a parut mare.

.... sau poate.... dar distanta mare :( https://www.facebook.com/groups/965911740169069/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tovarasi (de suferinta)!!!

Observ ca mai exista unii ce pica vrajiti de aspectul unor cAprilii... Le doresc multa bafta si ... etc.!

Fiind inca posesorul unei cAprilii, am zis ca merge sa ma mai bag in seama pe aici.

Dupa o pauza de aproape un an (2017), in care nu am facut nici 1500 km, incerc sa repun in functionarw capra batrana. Anul asta am planuri mari pt ea. Sper ca ea nu are planuri cu mine.... cum a facut odata, de a dat cu mine de pamant, fara niciun motiv si fara preaviz...

E o chestie foarte aiurea cu cApriliile astea! Cand au probleme (mai tot timpul), te scot din sarite si aproape ajungi la nebuni, dar cand merg...esti aproape in al noualea cer. Doar posesorii pot sa confirme.

Asa si eu, spun ce ma doare.

Sper sa mai fac macar o tura cu cApriloiul meu. Iar tura asta va fi peste 5 luni, cand vreau s-o duc la...origini (conform prenumelui).

Daca o sa reusesc sa ma si intorc, chiar ca o sa o iert de toate fitele pe care le-a avut si de rahaturile in care m-a bagat pana acum.

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare @Kapo di cAprilia..... daca a dat cu tine de pamant.... atunci capra ta e tap ! :)

Apropos ! tot caut ,si nu gasesc, ceva papusoi de plus, micut&dragut, pe post de mascota ( de agatat asa la bascalie, pe undeva pe motor )... si vreau sa fie o capra.... apoi dau cu ochii pe aici , si ca sa vezi, poza ta de avatar e... o "capra"... cred ca voi cauta un medalion mai haios cu zodia capricorn.

 

revin la "personalitatea" motoretei tale:

 

A mea, motoreta, ma suporta doar de un an , dar in 8000km a reusit sa faca cum scriai tu... sa am um zambet pana dupa urechi. Acum in Cugir suntem doi ( si capra lui @Mircea e in Cugir). Probleme,cred ca am scris mai sus, doar cele specifice marcii si care erau de asteptat.

1.Bobinele de inductie...100km am fost cu ochii pe EFI care se tot "zgaia"la mine... acum sunt schimbate , de pe o Honda, din alea stick... b.inductie in pipa bujiei/ se zice ca poti uita de aceasta problema....sunt compatibile, se zice, si cu cele de Renault... mult mai ieftine la SH

2. releul de incarcare....seara culcat viu...dimineata sculat mort!. In concediu am ajuns la mare cu 2 relee de imprumut ( donatori: alt apriloi Caponord si un Kawasaki ... am mers cu cel de pe Kawa....aveam retinre fata de cel de pe Caponord ). Acum am un releu cu mosfet ( codul e cu FH, nu SH ca la cel ars )....releele pica la toate marcile, nu e specific Aprilia.

Tot ce s-a schimbat, nu s-au folosit piese originale, doar recunoscute cu calitate mult peste original ( carora le stim naravurile)

 

Probleme mecanice = 0...doar electrice, de care am fost atentionat din start, la achizitie... ca banc, la cumparare am fost intrebat , cate chei are trusa de la Suzuki-fosta moto... si am zis nevinovat... jumate din cele de la Aprilia.... si raspunsul: pai vezi daca ai vrut Aprilia!

 

Ca incurajare... vorba cu "capra' vecinului...e plin netul de moto de marca considerata de "TOP", aproape noi (2-3-5 ani vechime) care sunt scoase la vanzare. Acum intrebarea.... alea ce pacate au?.... de vrea lumea sa se scape de ele dupa doar cativa ani.... si nu ma luati cu alea ca scade f mult pretul , dupa inca cativa ani.

 

...poate le facem cunostinta, caprelor, cand da caldura.... spre Deva am drumuri frecvente.

 

post-15613-0-22992700-1518600462_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Caline! De mult intentionam sa te contactez, sa mai schimbam impresii referitoare la caprele noastre. Pe mine m-a cam stresat cu releul de incarcare, pe care acum l-am schimbat cu unul luat de prin USA, unul japonez...Shindengen, dar a fost acum vreo 3 ani...am si uitat.

Chestia nasoala e faza cu blocatul rotii din fata, fara niciun preaviz sau simptom prealabil... Desi atunci mi-am continuat excursia, acum parca simt o jena cand ma mai urc pe ea. Dar, cu toate astea, abia astept sa incep sezonul, chiar daca o sa am cheltuieli majore...ulei+filtru, baterie, caucioace..., caci momentan este abandonata intr-un sopron, la tara.

Pana da caldura si o repun in functiune, ramane doar sa visez frumos...

 

Bafta maxima si asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de pe fostul motor ( Suzuki SV650 )la momentul cand a cerut altul, motorul avea 12 sau 13 ani... a fost inlocuit cu unul ...Shindengen, made in China, comercializat in USA, trimis in Germania... apoi Romania-Cluj-Cugir. cred ca pt aia, ( USA) au alta norma de calitate, in rest, ca tot ce ne inconjoara.... made in China. ( am ghicit astea dupa toate etichetele cutiei)

Nu e o lauda, dar in iarna asta am reusit si servisarea articulatiilor de la bascula si telescop spate, locuri in care cred ca a umblat doar mamica si taticul Apriloiului la fabricatie. Am gasit vaselina aproape solida ... daca o mai neglijam probabil imi facea rost de ceva costuri :P . Prin asta vreau sa zic ca daca am reusi sa servisam motoarele la intervalele si specificatiile producatorului ar fi mai multa liniste si in mintea si in portofele noastre.

@Kapo.... cat de curand voi avea un drum la Deva, la un amic cu un MZ ETZ... poate reusim de o cafea si povestile se vor lega mai usor vorbite decat scrise.... acum 2 sapt am fost la o baie...AquaLand.

0766.102.201

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutari, personal nu le-am schimbat la fostul meu motor pentru ca nu era prevazut cu discuri flotante, insa stiu pe cineva din acelasi oras cu mine care a facut treaba asta. Nu a fost usor, nu a gasit originale si pe aceeasi dimensiune. Ia legatura cu userul Kapo di cAprilia, el poate sa-ti dea mai multe amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutari, personal nu le-am schimbat la fostul meu motor pentru ca nu era prevazut cu discuri flotante, insa stiu pe cineva din acelasi oras cu mine care a facut treaba asta. Nu a fost usor, nu a gasit originale si pe aceeasi dimensiune. Ia legatura cu userul Kapo di cAprilia, el poate sa-ti dea mai multe amanunte.

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut posesori de caprilii!

Timpul tace si trece... Nu mai am probleme tehnice cu capra, mi-am facut asigurare de ma bine de o luna si... am parcurs fix 200 km. Am mutat doar capra in alt "grajd". Acum stau iar pe tusa, din cauza unor probleme existentiale :))

 

Problema saibelor de la discurile de frana am rezolvat-o extrem de simplu, deoarece nu am gasit saibe originale. Am pus saibe normale, mai groase, in asa fel incat acum discurile au devenit fixe. Nu suportam zgomotul produs de ele, la fiecare denivelare.

 

Tot mai sper sa ne intalnim cativa cu Aprilii Caponordice, dar uite ca nu se potriveste nicicum...

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...