Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Astazi cAprilia o sa fie executata! Dupa chinuri imense, schimbat bujii, pus aditiv de curatare, schimbare benzina, etc., a inceput sa faca din ce in ce mai urat. Porneste f greu, motorul merge la ralanti de parca se rupe ceva in el si, daca nu moare, abia cand ajunge la 80°C pot s-o urnesc din loc, dar numai tinuta la peste 4000 rpm.

Si... ce sa vezi? Un meserias imi spune ca e din cauza jocului la supape. Nu a fost reglat niciodata si cam asta e beleaua!

Problema e ca dupa ce desfacem capra, de unde gasesc pastilele pentru supape? Stie cineva de unde as putea comanda? Si cam in cat timp vin?

WTF is wrong with this bike? :huh: :blink: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 666
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am reusit ieri sa dezmembrez capra.... A ramas pe maine.

Motoreta asta mi-a adus satisfactii mari cand mergea impecabil dar ma si scoate din sarite cu figurile pe care le face. E o motocicleta care necesita intretinere constanta, la timp si cu mecanici cunoscatori ai modelului. E foarte pretentioasa. De-aia are pret de vanzare foarte mic dar piesele sunt enorm de scumpe!

In fine, sa vad cum e cu supapele si apoi ... GS sau Tiger, inca nu ma pot decide...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF is wrong with this bike? :huh: :blink: :wacko:

 

Ma bag si eu in seama pe topicul asta, pentru ca ma atrage si pe mine Caponordu.

Cand iei o mobra veche, 10+ ani, trebuie sa investesti cat de cat in mentenanta, ca nu poti sti cata grija a avut vechiul proprietar de ea,

La mobra mea, XTZ 750, care are totusi o reputatie dpdv al fiabilitatii, am facut in primele ~18 luni:

- curatat + sincronizat carburatoare

- joc la supape

- schimb rulmenti + rulment jug

- semeringuri si ulei furca

[ - hibele modelului: furtune metalice, arcuri progresive, releu incarcare fusesera deja rezolvate de fostul proprietar]

 

As vrea ca intr-o zi sa prind un Caponord intretinut cum am intretinut eu mobra proprie. Daca auziti ceva, sa-mi spuneti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reusit ieri sa dezmembrez capra.... A ramas pe maine.

Motoreta asta mi-a adus satisfactii mari cand mergea impecabil dar ma si scoate din sarite cu figurile pe care le face. E o motocicleta care necesita intretinere constanta, la timp si cu mecanici cunoscatori ai modelului. E foarte pretentioasa. De-aia are pret de vanzare foarte mic dar piesele sunt enorm de scumpe!

In fine, sa vad cum e cu supapele si apoi ... GS sau Tiger, inca nu ma pot decide...

Tiger sau Explorer? ca e maaaare diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explorer, bineinteles!! Si pe mine ma atrage rau de tot varianta xcx... desi nu prea mai am ce cauta pe macadam....

 

Caprilia e inca in proces de diagnosticare. Maine e ziua cea mare. Sa vad care e necazul. Poate e doar din reglajul supapelor.... si atunci... sar iar in sea!

Si totusi, m

nu pot sa explic ce ma atrage inca la capra asta batrana.... Cand merge, merge.... bine!

Cu Tigeru', ramane de vazut... E un pic mai mult decat sunt eu dispus sa dau pe o motoreta.... si are cateva minusuri fata de GS ( pe care nu-l suport ca aspect, dar ma incanta ca performante...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explorer este Tiger. Ba mai mult: este Triumph.

 

PS Eu vreau sa-mi iau o masina. Ce sa aleg: Sandero sau Stepway? Sau mai bine iau Dacia?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, of, of!

 

Sa ma fac inteles! Eu vorbeam doar de Triumph Tiger Explorer XCx sau... XCA.... restul ... nu ma intereseaza.

Sper sa fie clar acum. Iar GS- ul, numai din 2013 incoace.. .

@andrei belcic, ia-ti renault, ...koleos ;)

 

P.S. Am vrut sa zic... Renault Duster....

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buba e de negasit!

Surpriza! Nu e de la supape! Sau macar din reglajul lor, care era perfect! E o problema din admisie, nu se face arderea cum trebuie.... cica vreun senzor care da erori.

In fine, e musai de pus pe calculator si vazut ce erori se gasesc. Prin autodiagnoza mobrei nu se afiseaza niciun cod de eroare.

Acum vine intrebarea, cine are acea minunata scula care citeste erorile de la Aprilia Caponord??

Sau, exista in tara noastra mioritica vreun service autorizat Aprilia? Ca nu prea mai am timp si nervi sa merg la mecanici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, baieti!

La Bucuresti e greu tare de ajuns.... Mi-e teama ca nu ajung nici pana la Arad... De mers, merge dar nu cum trebuie si nici nu vreau s-o fortez.

@MirceaB, e vorba despre Ovidiu cu care ai vorbit la telefon cand ne-am vazut?

Cred ca o sa-l sun, sa vad ce zice si el...

Poate gasim o solutie sau sa ma indrume undeva...(sper ca nu spre..."Dezmembrari")

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Caponord 2014 sau mai nou, inseamna Caponord 1200. Pentru acest model exista un topic separat. (asta nu inseamna ca este o problema ca ai postat aici)

Eu l-am vazut, l-am testat .... :love: . Am pus si niste poze cu el pe celalalt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acela :)

Multumesc pentru raspuns. Nu am vazut acel topic, mea culpa. Si nici acum nu.. un link ar fi util..

Daca nu te deranjeaza, poti lasa un tel pe PM . sun eu :-)

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor!

 

Pe cand era sa-i dau foc cApriliei, am aflat de un meserias. Era sub nasul meu dar habar n-aveam de existenta lui! Si cand ma gandesc ca am pierdut un sezon doar din cauza asta!!! Si nici nu mai zic de bani!

Pe scurt: filtrul de benzina era crapat si se pierdea presiunea de benzina... de aici beleaua. Plus dereglarea sincronizarii dintre cilindri, facuta de un alt mare meserias...

Acum capra merge exact ca atunci cand am luat-o. Smuceste putin la turatii sub 3000, dar trage de rupe pamantul. 220km/h pe autostrada, si mai putea (eu nu). Asta s-a intamplat duminica, dupa ce am reusit s-o reasamblez. Abia dupa 100 km am realizat ca am uitat sa conectez semnalizarea pe dreapta si sa strang oglinda stanga -se misca dupa ce luam viteza.

In alta ordine de idei... duminica, dupa ce am fost plouat cale de 50 km, fara sa imi fi pus costumul de ploaie, am ajuns acasa cu un zambet larg si cu o satisfactie pe care numai un motorist poate s-o inteleaga. Si a fost doar un drum de proba (250 km).

Mircea, am pierdut momentul? (La cat de stresat eram, nici nu am retinut data...)

 

Cam asta a fost!

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu,filtrul pompei de benzina este trecut pe tabela(in manualul producatorului)de a fi schimbat la un anumit numar de km.Si asta la toate natiile si marcile de moto.

 

Am un prieten cu un SuperTenere de 1200 din 2010 la care i-a fatat pompa de benzina la 74.000 de km.Asta sa insemne oare ca Yamaha e marca de cak?Apropos,cati km ai la bordul Capo-ului?

 

Oricum ma bucur ca Aprilica ti-a imprimat,din nou,acel zambet care nu se va sterge curand...

Si nu in ultimul rand,toate in viata se intampla cu un rost!

Am zas!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristi, pai tocmai asta era chestiunea: filtrul era nou, abia montat si d-asta nu ne gandeam ca acolo e buba. Tot asa am schimbat si bujiile iridium.. care erau aproape noi <1500km si mergeau de fapt foarte bine.

cAprilia abia implineste acum 27000 km. Mecanicul zice ca astia sunt reali, chiar daca a mai fost cosmetizata si inlocuite 2-3 piese.

Si da, poate ca nu trebuia sa plec anul asta la Nordkapp... si sa stau pe tusa aproape tot sezonul.

Dar la anul....musai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Pe cand era sa-i dau foc cApriliei, am aflat de un meserias. Era sub nasul meu dar habar n-aveam de existenta lui! Si cand ma gandesc ca am pierdut un sezon doar din cauza asta!!! Si nici nu mai zic de bani!

Pe scurt: filtrul de benzina era crapat si se pierdea presiunea de benzina... de aici beleaua. Plus dereglarea sincronizarii dintre cilindri, facuta de un alt mare meserias...

Acum capra merge exact ca atunci cand am luat-o. Smuceste putin la turatii sub 3000, dar trage de rupe pamantul. 220km/h pe autostrada, si mai putea (eu nu). Asta s-a intamplat duminica, dupa ce am reusit s-o reasamblez. Abia dupa 100 km am realizat ca am uitat sa conectez semnalizarea pe dreapta si sa strang oglinda stanga -se misca dupa ce luam viteza.

In alta ordine de idei... duminica, dupa ce am fost plouat cale de 50 km, fara sa imi fi pus costumul de ploaie, am ajuns acasa cu un zambet larg si cu o satisfactie pe care numai un motorist poate s-o inteleaga. Si a fost doar un drum de proba (250 km).

Mircea, am pierdut momentul? (La cat de stresat eram, nici nu am retinut data...)

 

Cam asta a fost!

Bafta maxima si asfalt uscat!

Salutari,

1. ma bucur tare mult ca s-a rezolvat problema.

2. da, ai ratat pe putin. cam asa a fost:

post-9065-0-95592700-1474579221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mircea 》 Sa fie intr-un ceas bun! Chiar imi pare rau ca nu am rezolvat sa pot ajunge...

Azi am facut ITP-ul. Maine cred ca dau o tura. Mi-e dor de Transfagarasan... Cred cao tura pe final de sezon ar fi binevenita. Dupa aia, mai vedem. Daca e vremea buna in octombrie, vreau sa dau ofuga cateva zile pana la Viena, sa trec pe la Louis, pt pregatirea noului sezon.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...