URBAN_PER4MANCE Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Multumesc tuturor de urari si sfaturi,m-am obisnuit cu motorul asta si daca nu intervine nimic deosebit,in sensul negativ al cuvantului i-l voi pastra cativa ani... Pt cei care aveau in gand o plimbarica,eu si ceva prieteni am hotarat sa plecam pan' la urma intre 30/07 si01/08 sa facem Transalpina-Brasov- Ramnicu Valcea-Novaci-Sebes-Brasov cu o noapte petrecuta unde ni se pare noua mai frumos.Topicul deschis aici: Comunitati ragionale/Brasov/TOURING &ADVENTURE IN ROMANICA www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=556465 Tino:0754955240 Bafta si asfalt uscat..dar nu NEAPARAT uscat Editat Iulie 20, 2010 de URBAN_PER4MANCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amolea Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Salut baieti. Am si eu o mare problema. Am si eu un caponord...care are nevoie de un CDI ca asta e impuscat. de unde pot lua si eu unu sh sau mai ieftin. La united motors am intrebat si costa 1300 euro cu tot cu TVA. salut. ti-am gasit CDI la ~ 150 lire. daca te intereseaza PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URBAN_PER4MANCE Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 (editat) Ceva poze cu bivolu' azi la service-ul lui Romeo Duicu unde l-am incaltat cu gume mai de scandal, pregatit de transalpina. Daca ma poate ajuta cine va cu un sfat...Am masurat incarcarea(dupa ce a dat sa ma lase bat la pornire) si urca incet incet fara consumatori la 14,ok,dar daca pornesc orice consumator scade sub 13...12.60-12.80.Bateria am dus-o la incarcat si cica este buna,au tinut-o 24h..sa strang din b..ci de un releu oare? Weekend-ul asta este intrunirela Predeal/3brazi merge careva?,daca da dati un semn ceva poaye ne strangem p'acolo la o bere s'un mic. Inca cu numere de Bihor.... Editat Iulie 24, 2010 de URBAN_PER4MANCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 ai mare grija cu mitas-urile pe ploaie. nu mai de rau am auzit de ele. Arata superb mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 salut. daca ai regulatorul de tensiune original, este foarte lenes ( in cartea tehnica este data o toleranta intre 13 si 15 , destul de mare). Daca bateria este noua atunci e timpul sa ti schimbi regulatorul ( nu inainte de a verifica inst electrica). O solutie pe termen lung ar fi adaptare unor regulatoare de honda- cbr 600 rr sau goldwing 1100. si scapi de problema asta. Mesaj completat Nu vrea nimeni un Caponord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URBAN_PER4MANCE Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 ai mare grija cu mitas-urile pe ploaie. nu mai de rau am auzit de ele. Arata superb mobra A...da,pe ploaie este cam nasol cu gumele astea,am simtit si eu cum fuge C.ru de cateva ori dar daca ai avut ocazia sa nu cazi si sa observi acest lucru devii foarte atent la viraje,sper sa faca fata cu brio in off... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 No, hai ca sunt curios cum se comporta in off-road motorisca incaltata adecvat. Sa ne spui impresiile si eventual sa pui cateva poze nu de alta, dar nu te credem pe cuvant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 A...da,pe ploaie este cam nasol cu gumele astea,am simtit si eu cum fuge C.ru de cateva ori dar daca ai avut ocazia sa nu cazi si sa observi acest lucru devii foarte atent la viraje,sper sa faca fata cu brio in off... daca pui Karoo T se schimba complet datele problemei. eu asta folosesc la animalu meu pe spate si nu am nici o problema indiferent de conditii. doar ca pe spate folosesc o presiune de 1,6 atm pentru a mari portiunea de rulare si a creste rezistenta in timp. ajungi cam la 10.000km pe testate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URBAN_PER4MANCE Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 daca pui Karoo T se schimba complet datele problemei. eu asta folosesc la animalu meu pe spate si nu am nici o problema indiferent de conditii. doar ca pe spate folosesc o presiune de 1,6 atm pentru a mari portiunea de rulare si a creste rezistenta in timp. ajungi cam la 10.000km pe testate OOOOOOOOOoooo!!!!pai cum draq sa nu fuga spatele daca eu merg cu 2,2 fata spate!!!!!!!!!!!Baieti,spuneti-mi si mie care ar fi presiunea adecvata pt genul asta de gume,avand in vedere ca voi face 500-600km din care doar 50 drum rau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 OOOOOOOOOoooo!!!!pai cum draq sa nu fuga spatele daca eu merg cu 2,2 fata spate!!!!!!!!!!!Baieti,spuneti-mi si mie care ar fi presiunea adecvata pt genul asta de gume,avand in vedere ca voi face 500-600km din care doar 50 drum rau.... eu folosesc 1,6 dar in Karoo t care sunt alta mancare de peste in comparatie cu gumele tale. problema mitasurilor in general este lipsa de aderenta pe ud. folosesc un cauciuc care tinde spre plastic. rezistent in off road dar jale pe asfalt... ce zic acum de mitas scriu din ceea ce am citit de la diversi posesori de mitasuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Eu sunt fan Karoo....m-au dus ~7000 km cu mari portiuni de off road unde in mod normal n-as intra cu caponordul sub nicio forma (si pe asfalt ud sunt foarte ok) Urban....daca ai un compresor la tine poti micsora presiunea pe off road la 16.-1.8 si apoi pe asfalt iar la 2-2.2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 eu folosesc 1,6 dar in Karoo t care sunt alta mancare de peste in comparatie cu gumele tale. problema mitasurilor in general este lipsa de aderenta pe ud. folosesc un cauciuc care tinde spre plastic. rezistent in off road dar jale pe asfalt... ce zic acum de mitas scriu din ceea ce am citit de la diversi posesori de mitasuri Din punct de vedere personal ai dreptate cu Mitas-urile. Ultima data am pus modelul acela 50-50, acum 2 ani, si mi s-au crapat crampoanele de jur imprejur, dar nu au cazut ... inca. Paradoxal, inca mai merg cu el, insa nu il omor; de fapt nu ma omor dupa viteza, asa ca ... "no hai c-om ajunje si noi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightfox Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 imi poate zice cineva ce fel de ulei imi trebuie pt un pegaso de 600 (motor original aprilia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_leu Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salutare. ai idee cumva daca mai este caponordul de vanzare. Ai putea sa imi dai un mesaj cu nr lui? Mesaj completat Salutare. spune-mi si mie te rog unde ai gasit piese ptr ea? mi-ar trebuii si mie carene, un far si masca fata si nu am idee de unde as putea cumpara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut. Caponordul mai este la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salutari! Dupa un drum de 750 km prin tara pe traseul Deva-Fagaras-Sfantul Gheorghe-Campulung-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Deva, cu pasager si bagaj mult am calculat un consum de 6.25. Nu e mult dar nu e nici putin. Eventual mai puneti si voi pe aici cat va consuma mobra si in ce conditii (adica mers mai "sportiv" , sau incarcat la maxim). Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salutari!Dupa un drum de 750 km prin tara pe traseul Deva-Fagaras-Sfantul Gheorghe-Campulung-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Deva, cu pasager si bagaj mult am calculat un consum de 6.25. Nu e mult dar nu e nici putin. Eventual mai puneti si voi pe aici cat va consuma mobra si in ce conditii (adica mers mai "sportiv" , sau incarcat la maxim). Sa auzim de bine! Cred ca este un consum normal pt un 1000V mai ales ca ai fost incarcat si nu atat incaracarea ci faptul ca ai mers pe drumuri virajate !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Salutare oameni buni! Am gasit un magazin ce aduce piese pentru Caponord intr-un timp decent. Am comandat o semnalizare spate si piulita principala de la roata spate. Au venit in 2 saptamani, fara probleme, ceea ce zic eu ca este absolut decent fata de cei de la United Motors (asa zisa reprezentanta Aprilia Romania) unde dupa o piesa pentru rezervor am sta 6 luni si ceva. DA! 6 luni. Asa ca daca aveti nevoie de piese originale pt motoarele voastre, astept un PM si va dau numarul de telefon a omului care se ocupa cu asa ceva. ( nu vreau sa fac reclama aici ) Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) din pacate vreau sa ma despart de caponordul Rally Raid, desi e super motor, in stare perfecta, vreau un enduro mai usor in 2 cilindri http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-332037.html Editat Septembrie 24, 2010 de Bogdan Secelean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Fratilor , am vandut motocicleta. O sa revin curand Sa va mai zic ce am mai descoperit in ultimul timp. Rezolvarea la releu de tensiune consta in 1. inlocuirea lui cu un releu de Honda cbr 600 rr si mufarea sau cositorirea firelor. Relee seriile FH008EE sau FH012AA 50A Rec/Reg 2. refacera cablarii pentru incarcarea bateriei conform schemei atasate. pe scurt se trage un cablu cu siguranta direct din releu pe + de la baetrie si se anuleaza cele 2 vechi. Rezolvarea pentru releu de start- pornire - se portiveste de la yamaha. vezi modelele in documentul atasat. yamaha_starter_relay.txt Aceste poze si documente au fost preluate de pe forumul . aprilia.forum.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) Ehhh e veche domne schema asta cel putin pt mine ) http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=30014 si nu recomand ceea ce se vede in poza 3 acei conectori albi ,s`a facut o demonstratie (nu mai gasesc lincul) ca se topesc la fel de repede ca si mufa maro(brown conector),recomand cositorirea firelor si imbracati apoi in izolatie de aceea termo care se incalzeste cu bricheta (flacara ) Editat Octombrie 6, 2010 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Fratilor , am vandut motocicleta. O sa revin curand Sa va mai zic ce am mai descoperit in ultimul timp. Rezolvarea la releu de tensiune consta in 1. inlocuirea lui cu un releu de Honda cbr 600 rr si mufarea sau cositorirea firelor. Relee seriile FH008EE sau FH012AA 50A Rec/Reg 2. refacera cablarii pentru incarcarea bateriei conform schemei atasate. pe scurt se trage un cablu cu siguranta direct din releu pe + de la baetrie si se anuleaza cele 2 vechi. Rezolvarea pentru releu de start- pornire - se portiveste de la yamaha. vezi modelele in documentul atasat. yamaha_starter_relay.txt Aceste poze si documente au fost preluate de pe forumul . aprilia.forum.com Bravo, e bine ca ai reusit s-o dai intr-un final...ai vandut-o sau ai facut schimb cu XT-ul ala oferit pe pro-bike ? Vad ca pentru a mea mai am de asteptat, pana la urma ar merge si un schimb cu ceva mai usor cum am zis... apropo cum naiba se schimba titlul postului pe pro-bike ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Salut . am dat-o pe bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Se pare ca numarul posesorilor de Caponord activi si aici pe forum a inceput sa scada. Nu e bine... mai aveam cu cine sa ma sfatuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Mircea zi ce te doare exact si cred ca o sa-ti raspunda oamenii cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.