Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Multumesc tuturor de urari si sfaturi,m-am obisnuit cu motorul asta si daca nu intervine nimic deosebit,in sensul negativ al cuvantului i-l voi pastra cativa ani...

Pt cei care aveau in gand o plimbarica,eu si ceva prieteni am hotarat sa plecam pan' la urma intre 30/07 si01/08 sa facem Transalpina-Brasov- Ramnicu Valcea-Novaci-Sebes-Brasov cu o noapte petrecuta unde ni se pare noua mai frumos.Topicul deschis aici:

 

Comunitati ragionale/Brasov/TOURING &ADVENTURE IN ROMANICA

www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=556465

 

Tino:0754955240

Bafta si asfalt uscat..dar nu NEAPARAT uscat :(

Editat de URBAN_PER4MANCE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti. Am si eu o mare problema. Am si eu un caponord...care are nevoie de un CDI ca asta e impuscat. de unde pot lua si eu unu sh sau mai ieftin. La united motors am intrebat si costa 1300 euro cu tot cu TVA. :(

 

salut.

ti-am gasit CDI la ~ 150 lire. daca te intereseaza PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva poze cu bivolu' azi la service-ul lui Romeo Duicu unde l-am incaltat cu gume mai de scandal, pregatit de transalpina.

 

 

 

Daca ma poate ajuta cine va cu un sfat...Am masurat incarcarea(dupa ce a dat sa ma lase bat la pornire) si urca incet incet fara consumatori la 14,ok,dar daca pornesc orice consumator scade sub 13...12.60-12.80.Bateria am dus-o la incarcat si cica este buna,au tinut-o 24h..sa strang din b..ci de un releu oare?

 

Weekend-ul asta este intrunirela Predeal/3brazi merge careva?,daca da dati un semn ceva poaye ne strangem p'acolo la o bere s'un mic.

Inca cu numere de Bihor....

post-39142-1279930433_thumb.jpg

post-39142-1279930455_thumb.jpg

post-39142-1279930512_thumb.jpg

post-39142-1279930544_thumb.jpg

Editat de URBAN_PER4MANCE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. daca ai regulatorul de tensiune original, este foarte lenes ( in cartea tehnica este data o toleranta intre 13 si 15 , destul de mare). Daca bateria este noua atunci e timpul sa ti schimbi regulatorul ( nu inainte de a verifica inst electrica).

 

O solutie pe termen lung ar fi adaptare unor regulatoare de honda- cbr 600 rr sau goldwing 1100. si scapi de problema asta.

Mesaj completat

Nu vrea nimeni un Caponord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai mare grija cu mitas-urile pe ploaie. nu mai de rau am auzit de ele.

 

Arata superb mobra

 

A...da,pe ploaie este cam nasol cu gumele astea,am simtit si eu cum fuge C.ru de cateva ori dar daca ai avut ocazia sa nu cazi si sa observi acest lucru devii foarte atent la viraje,sper sa faca fata cu brio in off...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A...da,pe ploaie este cam nasol cu gumele astea,am simtit si eu cum fuge C.ru de cateva ori dar daca ai avut ocazia sa nu cazi si sa observi acest lucru devii foarte atent la viraje,sper sa faca fata cu brio in off...

 

 

daca pui Karoo T se schimba complet datele problemei. eu asta folosesc la animalu meu pe spate si nu am nici o problema indiferent de conditii.

 

doar ca pe spate folosesc o presiune de 1,6 atm pentru a mari portiunea de rulare si a creste rezistenta in timp. ajungi cam la 10.000km pe testate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui Karoo T se schimba complet datele problemei. eu asta folosesc la animalu meu pe spate si nu am nici o problema indiferent de conditii.

 

doar ca pe spate folosesc o presiune de 1,6 atm pentru a mari portiunea de rulare si a creste rezistenta in timp. ajungi cam la 10.000km pe testate ;)

 

OOOOOOOOOoooo!!!!pai cum draq sa nu fuga spatele daca eu merg cu 2,2 fata spate!!!!!!!!!!!Baieti,spuneti-mi si mie care ar fi presiunea adecvata pt genul asta de gume,avand in vedere ca voi face 500-600km din care doar 50 drum rau....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OOOOOOOOOoooo!!!!pai cum draq sa nu fuga spatele daca eu merg cu 2,2 fata spate!!!!!!!!!!!Baieti,spuneti-mi si mie care ar fi presiunea adecvata pt genul asta de gume,avand in vedere ca voi face 500-600km din care doar 50 drum rau....

 

 

eu folosesc 1,6 dar in Karoo t care sunt alta mancare de peste in comparatie cu gumele tale.

 

problema mitasurilor in general este lipsa de aderenta pe ud. folosesc un cauciuc care tinde spre plastic. rezistent in off road dar jale pe asfalt...

 

ce zic acum de mitas scriu din ceea ce am citit de la diversi posesori de mitasuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt fan Karoo....m-au dus ~7000 km cu mari portiuni de off road unde in mod normal n-as intra cu caponordul sub nicio forma (si pe asfalt ud sunt foarte ok)

 

Urban....daca ai un compresor la tine poti micsora presiunea pe off road la 16.-1.8 si apoi pe asfalt iar la 2-2.2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc 1,6 dar in Karoo t care sunt alta mancare de peste in comparatie cu gumele tale.

 

problema mitasurilor in general este lipsa de aderenta pe ud. folosesc un cauciuc care tinde spre plastic. rezistent in off road dar jale pe asfalt...

 

ce zic acum de mitas scriu din ceea ce am citit de la diversi posesori de mitasuri ;)

 

 

Din punct de vedere personal ai dreptate cu Mitas-urile.

Ultima data am pus modelul acela 50-50, acum 2 ani, si mi s-au crapat crampoanele de jur imprejur, dar nu au cazut ... inca.

Paradoxal, inca mai merg cu el, insa nu il omor; de fapt nu ma omor dupa viteza, asa ca ... "no hai c-om ajunje si noi"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare. ai idee cumva daca mai este caponordul de vanzare. Ai putea sa imi dai un mesaj cu nr lui?

Mesaj completat

Salutare. spune-mi si mie te rog unde ai gasit piese ptr ea? mi-ar trebuii si mie carene, un far si masca fata si nu am idee de unde as putea cumpara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari!

Dupa un drum de 750 km prin tara pe traseul Deva-Fagaras-Sfantul Gheorghe-Campulung-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Deva, cu pasager si bagaj mult am calculat un consum de 6.25. Nu e mult dar nu e nici putin. Eventual mai puneti si voi pe aici cat va consuma mobra si in ce conditii (adica mers mai "sportiv" , sau incarcat la maxim).

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Dupa un drum de 750 km prin tara pe traseul Deva-Fagaras-Sfantul Gheorghe-Campulung-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Deva, cu pasager si bagaj mult am calculat un consum de 6.25. Nu e mult dar nu e nici putin. Eventual mai puneti si voi pe aici cat va consuma mobra si in ce conditii (adica mers mai "sportiv" , sau incarcat la maxim).

Sa auzim de bine!

Cred ca este un consum normal pt un 1000V mai ales ca ai fost incarcat si nu atat incaracarea ci faptul ca ai mers pe drumuri virajate !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni!

Am gasit un magazin ce aduce piese pentru Caponord intr-un timp decent. Am comandat o semnalizare spate si piulita principala de la roata spate. Au venit in 2 saptamani, fara probleme, ceea ce zic eu ca este absolut decent fata de cei de la United Motors (asa zisa reprezentanta Aprilia Romania) unde dupa o piesa pentru rezervor am sta 6 luni si ceva. DA! 6 luni.

Asa ca daca aveti nevoie de piese originale pt motoarele voastre, astept un PM si va dau numarul de telefon a omului care se ocupa cu asa ceva. ( nu vreau sa fac reclama aici )

Sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

din pacate vreau sa ma despart de caponordul Rally Raid, desi e super motor, in stare perfecta, vreau un enduro mai usor in 2 cilindri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-332037.html

Editat de Bogdan Secelean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fratilor , am vandut motocicleta. O sa revin curand :crack:

 

Sa va mai zic ce am mai descoperit in ultimul timp.

 

Rezolvarea la releu de tensiune consta in

 

1. inlocuirea lui cu un releu de Honda cbr 600 rr si mufarea sau cositorirea firelor. Relee seriile FH008EE sau FH012AA 50A Rec/Reg

 

2. refacera cablarii pentru incarcarea bateriei conform schemei atasate. pe scurt se trage un cablu cu siguranta direct din releu pe + de la baetrie si se anuleaza cele 2 vechi.

 

Rezolvarea pentru releu de start- pornire - se portiveste de la yamaha. vezi modelele in documentul atasat.

 

post-18966-1286382177_thumb.jpgpost-18966-1286382200_thumb.jpgpost-18966-1286382213_thumb.jpgpost-18966-1286382231_thumb.jpgyamaha_starter_relay.txt

 

Aceste poze si documente au fost preluate de pe forumul . aprilia.forum.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh e veche domne schema asta cel putin pt mine :crack:)

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=30014

 

si nu recomand ceea ce se vede in poza 3 acei conectori albi ,s`a facut o demonstratie (nu mai gasesc lincul) ca se topesc la fel de repede ca si mufa maro(brown conector),recomand cositorirea firelor si imbracati apoi in izolatie de aceea termo care se incalzeste cu bricheta (flacara )

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor , am vandut motocicleta. O sa revin curand :crack:

 

Sa va mai zic ce am mai descoperit in ultimul timp.

 

Rezolvarea la releu de tensiune consta in

 

1. inlocuirea lui cu un releu de Honda cbr 600 rr si mufarea sau cositorirea firelor. Relee seriile FH008EE sau FH012AA 50A Rec/Reg

 

2. refacera cablarii pentru incarcarea bateriei conform schemei atasate. pe scurt se trage un cablu cu siguranta direct din releu pe + de la baetrie si se anuleaza cele 2 vechi.

 

Rezolvarea pentru releu de start- pornire - se portiveste de la yamaha. vezi modelele in documentul atasat.

 

post-18966-1286382177_thumb.jpgpost-18966-1286382200_thumb.jpgpost-18966-1286382213_thumb.jpgpost-18966-1286382231_thumb.jpgyamaha_starter_relay.txt

 

Aceste poze si documente au fost preluate de pe forumul . aprilia.forum.com

 

Bravo, e bine ca ai reusit s-o dai intr-un final...ai vandut-o sau ai facut schimb cu XT-ul ala oferit pe pro-bike ?

Vad ca pentru a mea mai am de asteptat, pana la urma ar merge si un schimb cu ceva mai usor cum am zis...

apropo cum naiba se schimba titlul postului pe pro-bike ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...