Sari la conținut

baterie mai mare


Postări Recomandate

La regulatoarele moto se folosesc tiristori , nu triace Daca nu ma credeti cititi manuale de service moto. Diferenta principala dintre tiristor si triac e ca tiristorul conduce doar intr-un sens iar triacul in ambele sensuri. Altfel spus tiristorul conduce doar curentul continuu iar triacul conduce atat cc cat si ca. Triacul e echivalent cu 2 tiristoare montate in pozitia 69 si comandate pe o singura poarta. :unsure:

Tiristorul nu taie doar varfurile sinusoidei , taie toata semialternanta pt ca odata intrat in conductie nu prea mai poti sa-l scoti atata timp cat prin el trece un curent, numit curent de mentinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Triacul e echivalent cu 2 tiristoare montate in pozitia 69 si comandate pe o singura poarta. :unsure:

Sau cu o punte de diode si un tiristor (gang-bang) :blink:

 

Tiristorul nu taie doar varfurile sinusoidei , taie toata semialternanta pt ca odata intrat in conductie nu prea mai poti sa-l scoti atata timp cat prin el trece un curent, numit curent de mentinere.

binox, si tu cam predici in desert. Zici de semialternante si multi nici nu pricep diferenta dintre tensiune si curent.

 

Acest thread pare sa devina un never-ending story. Cine-ar fi crezut?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Ce spuneam? Nimic.

Nu-mi plac mistocarelile, asa ca o las balta. Ce se face mai usor in viata? Se distruge. Atit si nimic mai mult.

Sincer, meriti mistocareala din plin, pentru ca, in loc sa pui mana sa studiezi ceea ce iti spun altii asa, la misto, tu iei de bun. Pai, cum sa nu fii luat la misto?

Auzi, nu mai bine folosesti tu diace, in loc de thiristoare sau triace?

Ce zici, merge? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, meriti mistocareala din plin, pentru ca, in loc sa pui mana sa studiezi ceea ce iti spun altii asa, la misto, tu iei de bun. Pai, cum sa nu fii luat la misto?

Auzi, nu mai bine folosesti tu diace, in loc de thiristoare sau triace?

Ce zici, merge? :rolleyes:

 

Vad ca-ti faci tot mai multi prieteni p-acilea......"rujinitura de mobra" :laugh:

.......Bafta si la mai multi!!!!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, meriti mistocareala din plin, pentru ca, in loc sa pui mana sa studiezi ceea ce iti spun altii asa, la misto, tu iei de bun. Pai, cum sa nu fii luat la misto?

Auzi, nu mai bine folosesti tu diace, in loc de thiristoare sau triace?

Ce zici, merge? :rolleyes:

 

 

OK, diace, triace, semiconductori. Am aflat si restul povestii. Spune-o tu daca i-ti place sa iei lumea de sus. Mie mi s-a luat. Daca esti asa de intelept, de ce nu explici clar, fara mistouri? Sau esti dependent de perversiuni mentale? Cam asa se vede, te sfatuiesc sa te apuci de l.a.b.e. triste daca i-ti place sa gasesti nod in papura.

Deci, o poveste: Alo? Da. Aveti un regulator de Honda CBR? Mi s-a ars si tocmai i-l schimbasem. Deci as vrea sa fie din ala bun ca cel pe care mi l-am montat tocmai s-a ars in 1 saptamina.

 

Un mic amanunt. Moto a avut accident si s-a spart capacul alternatorului, care a fost schimbat cu unul nou. Motorul nu bate, merge perfect.

Schimbat releul si dupa 2 saptamini se arde din nou.

Eroul povestii sint eu.

Inginerul de care vorbeam anterior mi-a sugerat sa-i schimb volanta, 100euro(releul a costat 120euro) si totul s-a rezolvat. La scurt timp ma suna alt CBR-ist sa ma intrebe de unde ia si el un releu, eu i-am sugerat sa ia intii o volanta. Evident ca nu m-a crezut din prima, a doua oara si-a luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
OK, diace, triace, semiconductori. Am aflat si restul povestii. Spune-o tu daca i-ti place sa iei lumea de sus. Mie mi s-a luat. Daca esti asa de intelept, de ce nu explici clar, fara mistouri? Sau esti dependent de perversiuni mentale? Cam asa se vede, te sfatuiesc sa te apuci de l.a.b.e. triste daca i-ti place sa gasesti nod in papura.

Deci, o poveste: Alo? Da. Aveti un regulator de Honda CBR? Mi s-a ars si tocmai i-l schimbasem. Deci as vrea sa fie din ala bun ca cel pe care mi l-am montat tocmai s-a ars in 1 saptamina.

 

Un mic amanunt. Moto a avut accident si s-a spart capacul alternatorului, care a fost schimbat cu unul nou. Motorul nu bate, merge perfect.

Schimbat releul si dupa 2 saptamini se arde din nou.

Eroul povestii sint eu.

Inginerul de care vorbeam anterior mi-a sugerat sa-i schimb volanta, 100euro(releul a costat 120euro) si totul s-a rezolvat. La scurt timp ma suna alt CBR-ist sa ma intrebe de unde ia si el un releu, eu i-am sugerat sa ia intii o volanta. Evident ca nu m-a crezut din prima, a doua oara si-a luat.

In schimbul complexelor tale referitoare la lipsa-ti acuta de femei, iti sugerez, totusi, sa te apuci, pe langa autosatisfacerea sexuala si de gramatica. Se pare ca si ea iti lipseste la fel de "acut".

Tu chiar nu cunosti semnificatia notiunii de "intrefier".

 

ÎNTREFIĂR, întrefieruri, s.n. Porțiune neferomagnetică a unei laturi de circuit magnetic mărginită de fețele apropiate ale unor porțiuni feromagnetice ale laturii. – Între2 + fier (după fr. entrefer).

Sursa: DEX '98 | Trimisă de valeriu, 25 Apr 2003

 

ÎNTREFIĂR s.n. Spațiu liber între fețele interne ale inductorilor Âşi fața exterioară a indusului la o maÂşină electrică. [Pron. -fier. / după fr. entrefer].

Sursa: DN | Trimisă de LauraGellner, 10 May 2005

 

ÎNTREFIĂR s. n. porțiune neferomagnetică ce întrerupe porțiunea feromagnetică a unui circuit magnetic. (după fr. entrefer)

Sursa: MDN | Trimisă de raduborza, 15 Sep 2007

 

Poate te lamuresti acum.

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimbul complexelor tale referitoare la lipsa-ti acuta de femei, iti sugerez, totusi, sa te apuci, pe langa autosatisfacerea sexuala si de gramatica. Se pare ca si ea iti lipseste la fel de "acut".

Tu chiar nu cunosti semnificatia notiunii de "intrefier".

 

ÎNTREFIĂR, întrefieruri, s.n. Porțiune neferomagnetică a unei laturi de circuit magnetic mărginită de fețele apropiate ale unor porțiuni feromagnetice ale laturii. – Între2 + fier (după fr. entrefer).

Sursa: DEX '98 | Trimisă de valeriu, 25 Apr 2003

 

ÎNTREFIĂR s.n. Spațiu liber între fețele interne ale inductorilor Âşi fața exterioară a indusului la o maÂşină electrică. [Pron. -fier. / după fr. entrefer].

Sursa: DN | Trimisă de LauraGellner, 10 May 2005

 

ÎNTREFIĂR s. n. porțiune neferomagnetică ce întrerupe porțiunea feromagnetică a unui circuit magnetic. (după fr. entrefer)

Sursa: MDN | Trimisă de raduborza, 15 Sep 2007

 

Poate te lamuresti acum.

 

Sorry, e clar ca nici macar nu stii cum arata un generator de CBR, vorbesti numai din carti. Pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Sorry, e clar ca nici macar nu stii cum arata un generator de CBR, vorbesti numai din carti. Pace.

Ok. Daca asa zici tu, ca nu stiu cum arata, ce sa mai spun? :laugh:

Si, ia mai zi de intrefier!

Are si el frati, surori?:rolleyes:

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...