bodixxl511 Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 vreau sa imi vopsesc cilindru + chiulasa ...defapt tot motorul prin exterior cu o vopsea neagra rezistenta la temp. inalte...stiu ca imi va afecta racirea...dar ..cat de mult? ati mai incercat asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 vreau sa imi vopsesc cilindru + chiulasa ...defapt tot motorul prin exterior cu o vopsea neagra rezistenta la temp. inalte...stiu ca imi va afecta racirea...dar ..cat de mult? ati mai incercat asa ceva? vopseaua neagra in strat subtire imbunatateste racirea, temperatura motorului va scadea cu cateva grade, se va raci mai rapid cand il lasi pe loc dupa drum. explicatie: treaba cu radiatia corpului negru - cartile de fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Problema nu cred k o sa fie racirea ci faptul k aripioarele de racire sunt din aliaj... nu? Si oricum nu sunt motoare cu racire pe aer cromate? e cam acelasi lucru zic eu.. S-a gandit si un prieten sa faca kestia asta. Dar pe spraiurile astea rezistente la temperatura scrie k nu se da pe aluminiu. deci probabil nici pe aliaj. Oricum parerea mea e k potzi sa dai mai bine cu un shuprai normal (care sa nu fie rezistent la temp. nu cred k un motor depaseste 90-100 grade celsius. cred?nu stiu!dar nu cred) si asa ai garantia k nu o sa sara de pe aripioare k sa arate ca un dalmatian PS: Ai grija sa cureti motoru bine de praf si de ulei asta ca sa se prinda bine PPS: Si sa-mi zici si mie daca merge una din variantele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodixxl511 Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 totusi vara la 35 de grade in oras..motorul sigur o sa depaseasca 100 grade..asa ca si vopseaua normala ar putea sari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 totusi vara la 35 de grade in oras..motorul sigur o sa depaseasca 100 grade..asa ca si vopseaua normala ar putea sari.. nu stiu.. nu am stat sa masor ma gandeam la un motor de masina cara functioneaza pe la 70-80 si 90 de grade pe la diesel... chiar nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin_sim Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Din cate stiam eu corpurile negre absorb caldura....deci vara o sa se incinga mai tare decat ar face-o in mod normal...parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Din cate stiam eu corpurile negre absorb caldura....deci vara o sa se incinga mai tare decat ar face-o in mod normal...parerea mea. dar si radiaza caldura cel mai bine, bilantul energetic e in favoarea ta, pune mana pe carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosaad Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 buna treaba!si pe mine ma bate acelasi gand sa-mi vopsesc motoru; de la drujba!Intrebarea e daca stie cineva vro marca de spray indicat pt ce ne taie pe noi capul!Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Eu am avut motorul vopsit cu spray din ala rezistent la temperatura si nu a sarit. M-a tinut cam un sezon. Deci eu zic ca merge, si nu am observat probleme de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 sunt tuburile cu spray rezistent la temperatura Auto K Racing. Sunt bunicele, nu sar, dar in timp se ard. Am dat io pe tobele super ruginite de la Ural si m-a tinut vreo 2000km. Iti ajung maxim 2 tuburi a 15ROL fiecare. din fabrica sunt comunistele vopsite cu un strat protector da se curata si ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 Manevra cu vopsitul motorului, am facut-o asta vara la IJ-ul meu. Am folosit vopsea spray Sinto 800HT, culoare neagra. Vopseaua e fabricata in Franta, rezista la temperaturi de pina la 800 gr. C, costa cca. 150.000 ROL tubul. Pt zona Moldovei distribuitor e firma Autosmart din IS, tel:0232.218.001. S-ar parea ca cele 800 de grade sunt 'pe bune'. Experiment a la Gigel: am luat 2 cuie de 10. Unu' l-am lasat cu l-a fatat fabrica, pe celalalt l-am vopsit cu Sinto. Dupa aia le-am pus pe amindoua la flacara aragazului, cam 1 minut. Am stins aragazul si dupa vreo 2 min le-am atins pe rind, asa de control: cuiul vopsit era sensibil mai rece decit celalalt. Adica p-ala mic, negru, puteam sa-l tin in mina fara sa ma arda, pe 'martor', nu. Concluzii: 1. zice bine Zidu despre radiatia corpului negru; 2. nu tot ce invatam la scoala e aiurea si fara rost Vopseaua adera bine la aluminiu, daca se degreseaza cilindrul si chiulasa prin spalare cu o solutie slaba de soda caustica, dupa care se clateste bine cu apa. Eu am mai dat si cu Decarbusolv in locurile unde nu s-a curatat bine din prima. Din tub am consumat aprox. 1/2, asa ca mai am rezerva. Oricum nu are tendinta sa cada decit in locurile unde exista frecare (de ex. pe linga bujie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 am gasit asta pe net,temperatura de pe cotul de evacuare 485grade fahrenheit=251,66667 grade celsius/pe chiuloasa 347 gradef=175grade celsius.cica motorul ar fi fost forjat in mers(deci conditii normale). Poate ajuta pe cineva.RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodixxl511 Postat Ianuarie 16, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2006 nu ai o poza sa vad cum ar arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosaad Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 senchiu tuturor pt sfaturi si imi cer scuze bodixxl551 ca m-am bagat pe topicul tau dar si pe mine ma chinuia aceeasi intrebare si nu am gasit util sa mai deschid eu unul asa...de sanchi!Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 eu am dat cu spray obisnuit...si inca nu s-a ars....atentie sa fie curatat de uleiuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.