Sari la conținut

De necrezut !


Cezu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asta e o certitudine nicidecum un dubiu :D

 

 

Stai linistit ca pe majoritatea permiselor de conducere a soferilor imprudenti scrie Cat. B

 

Totusi ca sa conduci un motor trebuie sa ai cat de cat responsabilitate , in schimb , la o masina oricine viseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca pe majoritatea permiselor de conducere a soferilor imprudenti scrie Cat. B

 

Totusi ca sa conduci un motor trebuie sa ai cat de cat responsabilitate , in schimb , la o masina oricine viseaza

Viseaza ce? Azi am facut (ca pasager) cu masina din Floreasca (de dupa lac) pana in capat la Dacia peste 40 de minute, si cand eram pe la jumatatea drumului si le-am spus ca daca eram singur (evident pe 2 roti) deja eram in Rahova au ras totii in sensul ca "evident ca asa e dar nu merge la costum cum suntem noi mai putin tu". Bine, sunt tolerat oricate plete cu chelie imi las si oricum ma imbrac pentru ca mai stiu si ceva meserie...

 

Pe de alta parte masinile alea au oarecum butonul ara de "Reload game" ca au centuri, au tabla, au airbaguri... Pe cand la motocicleta revenim la chestia nasoala cu "ai voie sa gresesti (nasol) o singura data".

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viseaza ce? Azi am facut (ca pasager) cu masina din Floreasca (de dupa lac) pana in capat la Dacia peste 40 de minute, si cand eram pe la jumatatea drumului si le-am spus ca daca eram singur (evident pe 2 roti) deja eram in Rahova au ras totii in sensul ca "evident ca asa e dar nu merge la costum cum suntem noi mai putin tu". Bine, sunt tolerat oricate plete cu chelie imi las si oricum ma imbrac pentru ca mai stiu si ceva meserie...

 

Pe de alta parte masinile alea au oarecum butonul ara de "Reload game" ca au centuri, au tabla, au airbaguri... Pe cand la motocicleta revenim la chestia nasoala cu "ai voie sa gresesti (nasol) o singura data".

 

 

Am auzit pe cineva zicand " Pe motor ..mai ai o sansa daca esti echipat. Iti rupi un os .. 2 .. 3 te tavalesti prin camp dar mai scapi naibii. Intre fiare ... e mai greu." De multe ori dau dreptate acestor vorbe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclismul e ca si armata: se face pe baza de voluntariat.

Nu te obliga nimeni sa intri. Dar odata intrat trebuie sa respecti niste reguli.

Ca daca nu le respecti, tu ramai cu sacrificiul - altii cu satisfactia. Sau satisfactia nu justifica sacrificiul.

 

Take it or leave it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit pe cineva zicand " Pe motor ..mai ai o sansa daca esti echipat. Iti rupi un os .. 2 .. 3 te tavalesti prin camp dar mai scapi naibii. Intre fiare ... e mai greu." De multe ori dau dreptate acestor vorbe .

Sunt cazuri in care e adevarata chestia asta, dar ele se refera fie la soferi iresponsabili care intra cu 200km/h in pom, fie la cei care adorm, intra pe contrasens si au ghinionul sa se ciocneasca frontal cu un TIR, in fine cazuri rare si extreme. Dar in rest statisticile arata ca sansa de supravietuire dupa un accident grav e macar de 3 ori mai mare cu masina decat cu motocicleta (sa va fie clar, eu am numai A, nu si B, ca sa nu ziceti ca tin partea ursului). Asa ca eu le drau dreptate amicilor de la care am auzit ca "Pe motor nu gresesti decat o data". Asta de fapt e marea diferenta de mentalitate intre motociclisti si automobilisti, ca motociclistii responsabili stiu ca nu au voie sa greseasca, dar dat fiind ca pe drumurile publice esti in siguranta numai daca si partenerii de trafic sunt responsabili si cei care merg cu masina daca-si sparg un semnalizator considera asta "accident usor" (exista si birouri cu denumirea asta idioata pe la politie) multi isi inchipuie ca daca te ating un pic la semafor si-ti sparg un semnalizator sau daca-ti iau fata ca sa scape si ei de pe o straduta unde zaceau de mult timp nu ti-au facut mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... au ras totii in sensul ca "evident ca asa e dar nu merge la costum cum suntem noi mai putin tu"....

In Italia am vazut destui la costum pe scutere sau moto; iar in Danemarca foarte multi merg la serviciu imbracati la costum si pe bicicleta (am fost si acolo). La noi fireste ca "nu da bine" si de-aia am ajuns unde suntem... si mai rau vom ajunge fiindca cu indaratnicie nu se doreste din partea majoritatii o schimbare a mentalitatilor bolnave...

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit doar pagina 6. . .prea multi care merg cu tunnel vision in ochi. . prea multi care cred ca daca se suie pe motor primesc si o aureola in jurul capului. Era mai util daca statistica era in comparatie cu cea din 2008. Asa, pot sa zic ca e subtire la accidente in 4 luni, tinand cont ca sunt cateva mii de bikeri numai in Bucuresti. In capitala, e mai mult stop and go, frane, gaz, frane, gaz in cadentza rapida. . eventual o mini-forja.

 

Cred ca dusmanul numarul 1 la accidente este TUNNEL VISION!!! Nu conservarii, nu strazile, nu altele. . Tunnel vision, atat!!!

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar in rest statisticile arata ca sansa de supravietuire dupa un accident grav e macar de 3 ori mai mare cu masina decat cu motocicleta

 

Un studiu american de acum cativa ani arata ca ai de 6 (SASE) ori mai multe sanse sa bengalesti in accident de motor decat de conserva...

 

...si nu cred ca e valabila doar pt State...

Editat de Special K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit doar pagina 6. . .prea multi care merg cu tunnel vision in ochi. . prea multi care cred ca daca se suie pe motor primesc si o aureola in jurul capului. Era mai util daca statistica era in comparatie cu cea din 2008. Asa, pot sa zic ca e subtire la accidente in 4 luni, tinand cont ca sunt cateva mii de bikeri numai in Bucuresti. In capitala, e mai mult stop and go, frane, gaz, frane, gaz in cadentza rapida. . eventual o mini-forja.

 

Cred ca dusmanul numarul 1 la accidente este TUNNEL VISION!!! Nu conservarii, nu strazile, nu altele. . Tunnel vision, atat!!!

 

De acord ca e subtire raportat la numarul de detinatori de carnet categoria A si/ sau de autovehicul cu doua roti. Totusi, in intervalul acesta majoritatea nu au scos bicicleta de la iernat - abia de prin martie au inceput sa apara mai multi pe strazi - si, raportat la numarul celor care au si folosit bicicleta din dotare, eu cred ca statistica spune destul de multe. Evident ca o statistica raportata comparativ la 2008 ar spune mai multe, dar asta ar fi benefica prin septembrie, octombrie. Abia acum a inceput sezonul in care isi ia lumea carnetul si primul motor. Abia acum o sa se inmulteasca de-adevaratelea accidentele.

 

Cat despre tunnel vision, pot sa zic ca l-am observat si eu, chiar si la mine. Evit sa ma las prada momentelor astora cat de mult pot, e o stare foarte periculoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...