Old School Rider Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Salut.Se pare ca m-am abonat la rubrica service cu motoreta. Am o problema destul de enervanta.Cand sunt in viteza 1 (adica merg cu 20-30 la ora) si franez sa opresc motorul in 50% din cazuri moare.ii dau apoi pe butonul de pornire si porneste de fiecare data la sfert. in 90% din cazuri cand franez la viteza mica motorul da sa moara si scade foarte tare turatia.Dincolo de treapta 2 nu am probleme de genul. Uleiul de motor e nou de-abia schimbat si motorul are 55000 de km.Asa face de cand am cumparat-o. Am mai observat de asemenea ca incepe sa se manifeste asa dupa 5-10 minute de mers ca la inceput nu face asa chiar daca o las sa se incalzeasca la relanti. Are cineva niste idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 1. filtre. 2. sincronizare carburatoare sau poate ceva legat de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 ambreiajul il tragi cand franezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 8, 2009 Autor Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) ambreiajul il tragi cand franezi? mdaaaa..)) lol.m-am gandit ca o sa fie cineva sa puna aceasta intrebare:))raspuns:EVIDENT pana la capat chiar Si am uitat sa zic..e motor pe injectie Editat Aprilie 8, 2009 de Nationalistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 daca nu iti apare nici o eroare pe bord, probabil este de la filtre. daca va face la fel si dupa schimbarea lor, vezi sa nu fie vreun contact imperfect si de la vibratii mai mari in viteza 1 sa se manifeste. verifica senzor cric, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Chestia cea mai evidenta... ambreiajul decupleaza total? Adica e reglat corect cablul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 8, 2009 Autor Share Postat Aprilie 8, 2009 sincer m-am gandit si la asta..nu stiu sigur...l-am pus pe capra centrala si cu ambreiajul tras roata dadea sa se miste...dar aproape insesizabil..daca nu te uiti cu atentie nu iti dai seama ca se invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 mdaaaa..)) lol.m-am gandit ca o sa fie cineva sa puna aceasta intrebare:))raspuns:EVIDENT pana la capat chiar Si am uitat sa zic..e motor pe injectie Si la motoarele pe injectie se face sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Salut.Se pare ca m-am abonat la rubrica service cu motoreta. Am o problema destul de enervanta.Cand sunt in viteza 1 (adica merg cu 20-30 la ora) si franez sa opresc motorul in 50% din cazuri moare.ii dau apoi pe butonul de pornire si porneste de fiecare data la sfert. in 90% din cazuri cand franez la viteza mica motorul da sa moara si scade foarte tare turatia.Dincolo de treapta 2 nu am probleme de genul. Uleiul de motor e nou de-abia schimbat si motorul are 55000 de km.Asa face de cand am cumparat-o. Am mai observat de asemenea ca incepe sa se manifeste asa dupa 5-10 minute de mers ca la inceput nu face asa chiar daca o las sa se incalzeasca la relanti. Are cineva niste idei? Ce turatie ai la relanti ? nu este prea mica ? eu asa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 9, 2009 Autor Share Postat Aprilie 9, 2009 Turatia este normala..1500-1700...nu are nici o buba cand sta pe liber si merge..si cand trag ambreiajul si franez tare sau incet de la 50-60-70 in sus etc.Doar in prima viteza cand opresc de exemplu si trag ambreiajul sa opresc intr-o intersectie motorul se balbaie..de multe ori pana moare...scade turatia la 500..de-abia mai "sufla"....si ca sa nu se opreasca...de multe ori il accelerez un pic cu ambreiajul tras un pic sau dau drumul la ambreiaj sa cupleze complet.Mentionez ca atunci cand motorul se balbaie si da sa moara...mi se aprinde becul la ulei in palpaieli usoare 1-2 secunde.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 O turatie normala e pe undeva pe la 1200, pana in 1500, oricum tind sa cred ca e din ambreiaj ... La ambreiaj tre sa ai cam 3-5mm cursa libera(dinstanta intre maneta si suportul acesteia) P.S. Esti cumva din Comanesti si ai motorul cazut pe dreapta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Inseamna ca e prea slab ambreiajul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 (editat) Turatia este normala..1500-1700...nu are nici o buba cand sta pe liber si merge..si cand trag ambreiajul si franez tare sau incet de la 50-60-70 in sus etc.Doar in prima viteza cand opresc de exemplu si trag ambreiajul sa opresc intr-o intersectie motorul se balbaie..de multe ori pana moare...scade turatia la 500..de-abia mai "sufla"....si ca sa nu se opreasca...de multe ori il accelerez un pic cu ambreiajul tras un pic sau dau drumul la ambreiaj sa cupleze complet.Mentionez ca atunci cand motorul se balbaie si da sa moara...mi se aprinde becul la ulei in palpaieli usoare 1-2 secunde.. Probabil ai pus un ulei cu o viscozitate prea mare.....totusi daca vrei sa testezi daca sunt filtrele de vina, lasa-l sa mearga putin la relanti in N si pe urma da-i o blana de 5 sec, dupa care taie gazul de tot, daca moare la fel motorul ca si in treapta atunci e din cauza ca nu ajunge benzina cat ii trebuie; dat eu tot tin sa cred ca e din ulei mai ales ca, zici ca becul de la ulei palpaie, insemnind ca ai si probleme cu presiunea in rampa, iar din cauza ca viscozitatea e prea mare nu are suficienta putere motorul la turatia aceea de relanti sa-i sustina functionarea. Editat Aprilie 11, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Probabil ai pus un ulei cu o viscozitate prea mare.....totusi daca vrei sa testezi daca sunt filtrele de vina, lasa-l sa mearga putin la relanti in N si pe urma da-i o blana de 5 sec, dupa care taie gazul de tot, daca moare la fel motorul ca si in treapta atunci e din cauza ca nu ajunge benzina cat ii trebuie; dat eu tot tin sa cred ca e din ulei mai ales ca, zici ca becul de la ulei palpaie, insemnind ca ai si probleme cu presiunea in rampa, iar din cauza ca viscozitatea e prea mare nu are suficienta putere motorul la turatia aceea de relanti sa-i sustina functionarea. de la vascozitatea prea mare n-are el presiune, auzi tu. si de aia ii moare motoru' in mers, dupa ce s-a incalzit. aha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 de la vascozitatea prea mare n-are el presiune, auzi tu. si de aia ii moare motoru' in mers, dupa ce s-a incalzit. aha... De parca stii tu ce ulei a pus el, sau altcineva inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.