Sari la conținut

Se ineaca motorul


Postări Recomandate

Salut.Se pare ca m-am abonat la rubrica service cu motoreta.

 

Am o problema destul de enervanta.Cand sunt in viteza 1 (adica merg cu 20-30 la ora) si franez sa opresc motorul in 50% din cazuri moare.ii dau apoi pe butonul de pornire si porneste de fiecare data la sfert.

in 90% din cazuri cand franez la viteza mica motorul da sa moara si scade foarte tare turatia.Dincolo de treapta 2 nu am probleme de genul.

Uleiul de motor e nou de-abia schimbat si motorul are 55000 de km.Asa face de cand am cumparat-o.

 

Am mai observat de asemenea ca incepe sa se manifeste asa dupa 5-10 minute de mers ca la inceput nu face asa chiar daca o las sa se incalzeasca la relanti.

 

Are cineva niste idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu iti apare nici o eroare pe bord, probabil este de la filtre. daca va face la fel si dupa schimbarea lor, vezi sa nu fie vreun contact imperfect si de la vibratii mai mari in viteza 1 sa se manifeste. verifica senzor cric, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdaaaa..:laugh:)) lol.m-am gandit ca o sa fie cineva sa puna aceasta intrebare:))raspuns:EVIDENT ;) pana la capat chiar ;)

 

Si am uitat sa zic..e motor pe injectie

 

Si la motoarele pe injectie se face sincronizare. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Se pare ca m-am abonat la rubrica service cu motoreta.

 

Am o problema destul de enervanta.Cand sunt in viteza 1 (adica merg cu 20-30 la ora) si franez sa opresc motorul in 50% din cazuri moare.ii dau apoi pe butonul de pornire si porneste de fiecare data la sfert.

in 90% din cazuri cand franez la viteza mica motorul da sa moara si scade foarte tare turatia.Dincolo de treapta 2 nu am probleme de genul.

Uleiul de motor e nou de-abia schimbat si motorul are 55000 de km.Asa face de cand am cumparat-o.

 

Am mai observat de asemenea ca incepe sa se manifeste asa dupa 5-10 minute de mers ca la inceput nu face asa chiar daca o las sa se incalzeasca la relanti.

 

Are cineva niste idei?

 

 

Ce turatie ai la relanti ? nu este prea mica ? eu asa cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia este normala..1500-1700...nu are nici o buba cand sta pe liber si merge..si cand trag ambreiajul si franez tare sau incet de la 50-60-70 in sus etc.Doar in prima viteza cand opresc de exemplu si trag ambreiajul sa opresc intr-o intersectie motorul se balbaie..de multe ori pana moare...scade turatia la 500..de-abia mai "sufla"....si ca sa nu se opreasca...de multe ori il accelerez un pic cu ambreiajul tras un pic sau dau drumul la ambreiaj sa cupleze complet.Mentionez ca atunci cand motorul se balbaie si da sa moara...mi se aprinde becul la ulei in palpaieli usoare 1-2 secunde..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O turatie normala e pe undeva pe la 1200, pana in 1500, oricum tind sa cred ca e din ambreiaj ... La ambreiaj tre sa ai cam 3-5mm cursa libera(dinstanta intre maneta si suportul acesteia)

 

 

P.S. Esti cumva din Comanesti si ai motorul cazut pe dreapta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia este normala..1500-1700...nu are nici o buba cand sta pe liber si merge..si cand trag ambreiajul si franez tare sau incet de la 50-60-70 in sus etc.Doar in prima viteza cand opresc de exemplu si trag ambreiajul sa opresc intr-o intersectie motorul se balbaie..de multe ori pana moare...scade turatia la 500..de-abia mai "sufla"....si ca sa nu se opreasca...de multe ori il accelerez un pic cu ambreiajul tras un pic sau dau drumul la ambreiaj sa cupleze complet.Mentionez ca atunci cand motorul se balbaie si da sa moara...mi se aprinde becul la ulei in palpaieli usoare 1-2 secunde..

 

Probabil ai pus un ulei cu o viscozitate prea mare.....totusi daca vrei sa testezi daca sunt filtrele de vina, lasa-l sa mearga putin la relanti in N si pe urma da-i o blana de 5 sec, dupa care taie gazul de tot, daca moare la fel motorul ca si in treapta atunci e din cauza ca nu ajunge benzina cat ii trebuie; dat eu tot tin sa cred ca e din ulei mai ales ca, zici ca becul de la ulei palpaie, insemnind ca ai si probleme cu presiunea in rampa, iar din cauza ca viscozitatea e prea mare nu are suficienta putere motorul la turatia aceea de relanti sa-i sustina functionarea.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Probabil ai pus un ulei cu o viscozitate prea mare.....totusi daca vrei sa testezi daca sunt filtrele de vina, lasa-l sa mearga putin la relanti in N si pe urma da-i o blana de 5 sec, dupa care taie gazul de tot, daca moare la fel motorul ca si in treapta atunci e din cauza ca nu ajunge benzina cat ii trebuie; dat eu tot tin sa cred ca e din ulei mai ales ca, zici ca becul de la ulei palpaie, insemnind ca ai si probleme cu presiunea in rampa, iar din cauza ca viscozitatea e prea mare nu are suficienta putere motorul la turatia aceea de relanti sa-i sustina functionarea.

 

 

de la vascozitatea prea mare n-are el presiune, auzi tu. si de aia ii moare motoru' in mers, dupa ce s-a incalzit. aha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...