Sari la conținut

moare motorul la relanti cand e cald


Postări Recomandate

salut ! mi s-a intamplat de mai multe ori sa mi se opreasca la relanti, sau sa porneasca greu cand e motorul cald. De exemplu merg cu ea un timp, si daca apas ambreiajul sa schimb treptele inapoi vad cum moare motorul, daca dau drumul la ambreiaj inapoi porneste si daca accelerez, merge accelereaza f bine pana pe rosu, daca apas amreiajul moare sau daca ma opresc. Apoi daca opresc motorul, iau contactul si-l pun iar, si pornesc putin accelerata, gata merge perfect o perioada apoi iar face. Ce poate fi? Am un R6 -2003 -injectie, are bujii noi, filtru aer nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca ai o problema similara ca a mea..topic putin mai jos ca al tau....

nu, nu e ca a ta, am citit. La mine nu se opreste in mers sau cand accelerez sau daca o tin constant,sau daca o las in frana de motor. Se opreste doar daca apas ambreiajul sau daca o scot pe liber, ca si cum nu ar sta la relanti, si daca nu opresc contactul sa-l pun iar nu mai porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu e ca a ta, am citit. La mine nu se opreste in mers sau cand accelerez sau daca o tin constant,sau daca o las in frana de motor. Se opreste doar daca apas ambreiajul sau daca o scot pe liber, ca si cum nu ar sta la relanti, si daca nu opresc contactul sa-l pun iar nu mai porneste.

verifica contactul de la maneta de ambreiaj si cel de la cric!

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect... verifica contactele de la cric si ambreiaj, poate nu au legatura ferma sau nu fac contact ferm, eventual curata-le cu grija. cel mai probabil, contactul de la ambreiaj, pentru ca de la cric, ti-ar opri motorul si in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu moare motorul daca nu merge contactul de la ambreiaj! Eventual, in cel mai rau caz, nu porneste! :huh:

la yamaha motorul porneste fara ambreiajul apasat. Si nu moare de fiecare data cand apas ambreiajul, deci merg cu ea si cand se satura ea de mers :P incepe sa faca asa. Si eu m-am gandit ca poate fi ceva de la injectie, ori un injector sa fie dus.. ori.. nush, unde as putea sa fac diagnoza la injectoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am si eu, numai ca e vorba de un singur carburator la mine. Identic, la semafor cu motorul incalzit, cand sa bag in neutru sau alta treapta moare...brusc. Eu am dus motorul sa ii curete carburatorul, sper sa fie de la asta. Dar vad ca mai multi amici au aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate "strumfuadi", la injectie daca face de-astea deja trebuie sa te gandesti sa pui calculatorul pe ea pentru diagnoza. Senzorul de ambreiaj si de cric sunt nimicuri pe langa sumedenia de senzori pe care ii are. Sonda lambda citeste niste chestii, senzorul de acceleratie si el, se trimit la ECU, asta compara si calculeaza "situatiile" posibile si apoi da un raspuns. Cand incepe sa ii dea cu virgula poate sa se manifeste asa.

Mare atentie!

 

 

Ravenitzo, la tine e alta treaba, tu ai un carburator, doi senzori simpli pe cric si ambreiaj si un CDI simplu care da scanteie intr-o bobina simpla. Tu nu trebuie sa dai "restart" la motor ca sa porneasca, daca intelegi ce vreau sa spun.

Verifica si senzorul de cric daca e, fa o curatire si reglare a carburatiei, inspecteaza culoarea bujiei, flansa de admisie si CDI-ul. Vezi ca si Gabi patea la fel si era CDI-ul care dadea semne de oboseala, ai grija, fiindca ala cand se duce, pai se duce tata si sa nu ramai pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate "strumfuadi", la injectie daca face de-astea deja trebuie sa te gandesti sa pui calculatorul pe ea pentru diagnoza. Senzorul de ambreiaj si de cric sunt nimicuri pe langa sumedenia de senzori pe care ii are. Sonda lambda citeste niste chestii, senzorul de acceleratie si el, se trimit la ECU, asta compara si calculeaza "situatiile" posibile si apoi da un raspuns. Cand incepe sa ii dea cu virgula poate sa se manifeste asa.

Mare atentie!

 

 

Ravenitzo, la tine e alta treaba, tu ai un carburator, doi senzori simpli pe cric si ambreiaj si un CDI simplu care da scanteie intr-o bobina simpla. Tu nu trebuie sa dai "restart" la motor ca sa porneasca, daca intelegi ce vreau sa spun.

Verifica si senzorul de cric daca e, fa o curatire si reglare a carburatiei, inspecteaza culoarea bujiei, flansa de admisie si CDI-ul. Vezi ca si Gabi patea la fel si era CDI-ul care dadea semne de oboseala, ai grija, fiindca ala cand se duce, pai se duce tata si sa nu ramai pe undeva.

Da, pai dupa ce verific daca e de la carburator sau nu, o sa ma uit si la CDI sa vad mufele in ce stare se prezinta. Poate e si din aceasta cauza... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum mi-am adus aminte, yamaha are calculator de verificare automat, adica o controlezi tu, apare in bord diag si ia la rand fiecare senzor fiecare injector si le controleaza injectia, tot, si peste tot da ok, insa acolo unde verifici, este diag care verifica tot, si mai este CO care are 4 coduri ce pot fi modificate, CO1 CO2 CO3 CO4, la fiecare din astea este un numar ce poate fi modificat, din cate am citit pana acum s-ar putea regla de aici mersul motorului sau injectia, dar stie cineva exact ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum mi-am adus aminte, yamaha are calculator de verificare automat, adica o controlezi tu, apare in bord diag si ia la rand fiecare senzor fiecare injector si le controleaza injectia, tot, si peste tot da ok, insa acolo unde verifici, este diag care verifica tot, si mai este CO care are 4 coduri ce pot fi modificate, CO1 CO2 CO3 CO4, la fiecare din astea este un numar ce poate fi modificat, din cate am citit pana acum s-ar putea regla de aici mersul motorului sau injectia, dar stie cineva exact ?

http://www.r6messagenet.com/forums/r6-how-...-commander.html

aici este tot ce am gasit despre CO, ca in manual service sau in carte nu scrie decat de diag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
salut ! mi s-a intamplat de mai multe ori sa mi se opreasca la relanti, sau sa porneasca greu cand e motorul cald. De exemplu merg cu ea un timp, si daca apas ambreiajul sa schimb treptele inapoi vad cum moare motorul, daca dau drumul la ambreiaj inapoi porneste si daca accelerez, merge accelereaza f bine pana pe rosu, daca apas amreiajul moare sau daca ma opresc. Apoi daca opresc motorul, iau contactul si-l pun iar, si pornesc putin accelerata, gata merge perfect o perioada apoi iar face. Ce poate fi? Am un R6 -2003 -injectie, are bujii noi, filtru aer nou.

Pe corpul clapeta exista un motor pas cu pas care actioneaza un con metalic care regleaza sectiunea unui orificiu prin care trece debitul de aer necesar la mersul in gol, adica cand este clapeta inchisa. Desfa, cu grija, acel ansamblu con metalic - motor pas cu pas, curata atat conul cat si locasul lui din corpul clapeta. La montaj sa ai grija sa scoti cat se poate de mult conul in afara, astfel incat, atunci cand il bagi la loc, sa obtureze complet orificiul in care intra. Astfel, cand vei pune contactul, ECU va citi pozitia de zero fata de care va incepe sa faca reglajul de ralanti. E posibil sa ai mai multe ansambluri corp - clapeta. Repeta operatiunea pentru fiecare in parte. Daca nu se schimba nimic, atunci chiar va trebui sa o pui pe un tester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...