pinnutz_789 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 salut ! mi s-a intamplat de mai multe ori sa mi se opreasca la relanti, sau sa porneasca greu cand e motorul cald. De exemplu merg cu ea un timp, si daca apas ambreiajul sa schimb treptele inapoi vad cum moare motorul, daca dau drumul la ambreiaj inapoi porneste si daca accelerez, merge accelereaza f bine pana pe rosu, daca apas amreiajul moare sau daca ma opresc. Apoi daca opresc motorul, iau contactul si-l pun iar, si pornesc putin accelerata, gata merge perfect o perioada apoi iar face. Ce poate fi? Am un R6 -2003 -injectie, are bujii noi, filtru aer nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 se pare ca ai o problema similara ca a mea..topic putin mai jos ca al tau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 9, 2009 Autor Share Postat Aprilie 9, 2009 se pare ca ai o problema similara ca a mea..topic putin mai jos ca al tau.... nu, nu e ca a ta, am citit. La mine nu se opreste in mers sau cand accelerez sau daca o tin constant,sau daca o las in frana de motor. Se opreste doar daca apas ambreiajul sau daca o scot pe liber, ca si cum nu ar sta la relanti, si daca nu opresc contactul sa-l pun iar nu mai porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 nu, nu e ca a ta, am citit. La mine nu se opreste in mers sau cand accelerez sau daca o tin constant,sau daca o las in frana de motor. Se opreste doar daca apas ambreiajul sau daca o scot pe liber, ca si cum nu ar sta la relanti, si daca nu opresc contactul sa-l pun iar nu mai porneste. verifica contactul de la maneta de ambreiaj si cel de la cric! succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 corect... verifica contactele de la cric si ambreiaj, poate nu au legatura ferma sau nu fac contact ferm, eventual curata-le cu grija. cel mai probabil, contactul de la ambreiaj, pentru ca de la cric, ti-ar opri motorul si in sarcina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 Nu moare motorul daca nu merge contactul de la ambreiaj! Eventual, in cel mai rau caz, nu porneste! la yamaha motorul porneste fara ambreiajul apasat. Si nu moare de fiecare data cand apas ambreiajul, deci merg cu ea si cand se satura ea de mers incepe sa faca asa. Si eu m-am gandit ca poate fi ceva de la injectie, ori un injector sa fie dus.. ori.. nush, unde as putea sa fac diagnoza la injectoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Aceeasi problema am si eu, numai ca e vorba de un singur carburator la mine. Identic, la semafor cu motorul incalzit, cand sa bag in neutru sau alta treapta moare...brusc. Eu am dus motorul sa ii curete carburatorul, sper sa fie de la asta. Dar vad ca mai multi amici au aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Are dreptate "strumfuadi", la injectie daca face de-astea deja trebuie sa te gandesti sa pui calculatorul pe ea pentru diagnoza. Senzorul de ambreiaj si de cric sunt nimicuri pe langa sumedenia de senzori pe care ii are. Sonda lambda citeste niste chestii, senzorul de acceleratie si el, se trimit la ECU, asta compara si calculeaza "situatiile" posibile si apoi da un raspuns. Cand incepe sa ii dea cu virgula poate sa se manifeste asa. Mare atentie! Ravenitzo, la tine e alta treaba, tu ai un carburator, doi senzori simpli pe cric si ambreiaj si un CDI simplu care da scanteie intr-o bobina simpla. Tu nu trebuie sa dai "restart" la motor ca sa porneasca, daca intelegi ce vreau sa spun. Verifica si senzorul de cric daca e, fa o curatire si reglare a carburatiei, inspecteaza culoarea bujiei, flansa de admisie si CDI-ul. Vezi ca si Gabi patea la fel si era CDI-ul care dadea semne de oboseala, ai grija, fiindca ala cand se duce, pai se duce tata si sa nu ramai pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Are dreptate "strumfuadi", la injectie daca face de-astea deja trebuie sa te gandesti sa pui calculatorul pe ea pentru diagnoza. Senzorul de ambreiaj si de cric sunt nimicuri pe langa sumedenia de senzori pe care ii are. Sonda lambda citeste niste chestii, senzorul de acceleratie si el, se trimit la ECU, asta compara si calculeaza "situatiile" posibile si apoi da un raspuns. Cand incepe sa ii dea cu virgula poate sa se manifeste asa. Mare atentie! Ravenitzo, la tine e alta treaba, tu ai un carburator, doi senzori simpli pe cric si ambreiaj si un CDI simplu care da scanteie intr-o bobina simpla. Tu nu trebuie sa dai "restart" la motor ca sa porneasca, daca intelegi ce vreau sa spun. Verifica si senzorul de cric daca e, fa o curatire si reglare a carburatiei, inspecteaza culoarea bujiei, flansa de admisie si CDI-ul. Vezi ca si Gabi patea la fel si era CDI-ul care dadea semne de oboseala, ai grija, fiindca ala cand se duce, pai se duce tata si sa nu ramai pe undeva. Da, pai dupa ce verific daca e de la carburator sau nu, o sa ma uit si la CDI sa vad mufele in ce stare se prezinta. Poate e si din aceasta cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce treaba sa aibe cdi-ul ? tu nu ai senzori de aer, etc.. Filtrul de aer l-ai verificat ? ( @Ravenitza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 acum mi-am adus aminte, yamaha are calculator de verificare automat, adica o controlezi tu, apare in bord diag si ia la rand fiecare senzor fiecare injector si le controleaza injectia, tot, si peste tot da ok, insa acolo unde verifici, este diag care verifica tot, si mai este CO care are 4 coduri ce pot fi modificate, CO1 CO2 CO3 CO4, la fiecare din astea este un numar ce poate fi modificat, din cate am citit pana acum s-ar putea regla de aici mersul motorului sau injectia, dar stie cineva exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 acum mi-am adus aminte, yamaha are calculator de verificare automat, adica o controlezi tu, apare in bord diag si ia la rand fiecare senzor fiecare injector si le controleaza injectia, tot, si peste tot da ok, insa acolo unde verifici, este diag care verifica tot, si mai este CO care are 4 coduri ce pot fi modificate, CO1 CO2 CO3 CO4, la fiecare din astea este un numar ce poate fi modificat, din cate am citit pana acum s-ar putea regla de aici mersul motorului sau injectia, dar stie cineva exact ? http://www.r6messagenet.com/forums/r6-how-...-commander.html aici este tot ce am gasit despre CO, ca in manual service sau in carte nu scrie decat de diag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Ce treaba sa aibe cdi-ul ? tu nu ai senzori de aer, etc.. Filtrul de aer l-ai verificat ? ( @Ravenitza) Da, e schimbat de curand, deci nu e f uzat. E la locul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 salut ! mi s-a intamplat de mai multe ori sa mi se opreasca la relanti, sau sa porneasca greu cand e motorul cald. De exemplu merg cu ea un timp, si daca apas ambreiajul sa schimb treptele inapoi vad cum moare motorul, daca dau drumul la ambreiaj inapoi porneste si daca accelerez, merge accelereaza f bine pana pe rosu, daca apas amreiajul moare sau daca ma opresc. Apoi daca opresc motorul, iau contactul si-l pun iar, si pornesc putin accelerata, gata merge perfect o perioada apoi iar face. Ce poate fi? Am un R6 -2003 -injectie, are bujii noi, filtru aer nou. Pe corpul clapeta exista un motor pas cu pas care actioneaza un con metalic care regleaza sectiunea unui orificiu prin care trece debitul de aer necesar la mersul in gol, adica cand este clapeta inchisa. Desfa, cu grija, acel ansamblu con metalic - motor pas cu pas, curata atat conul cat si locasul lui din corpul clapeta. La montaj sa ai grija sa scoti cat se poate de mult conul in afara, astfel incat, atunci cand il bagi la loc, sa obtureze complet orificiul in care intra. Astfel, cand vei pune contactul, ECU va citi pozitia de zero fata de care va incepe sa faca reglajul de ralanti. E posibil sa ai mai multe ansambluri corp - clapeta. Repeta operatiunea pentru fiecare in parte. Daca nu se schimba nimic, atunci chiar va trebui sa o pui pe un tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian29 Postat Martie 15, 2020 Share Postat Martie 15, 2020 Salut... Am o problema cu motorul când vreau sa îl pornesc nu pornește dă sa pornească si dupa moare si sunt sigur ca nu din cauza bujiei deoarece da scânteie bună ( precizez înainte mergea foarte bine nu aveam nici o problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.