Sari la conținut

Turul Europei 2005 Partea 4-a


Postări Recomandate

Sa prezint si ultima parte a Turului Europei 2005.Strasbourg - Gibraltar.

 

Dupa întilnirea cu motocicliÂştii Deauvill – iÂşti am coborît spre Elvetia pe sub Mont Blanc, am ajuns in Italia la Torino, apoi in Franta si am înoptat la Nisa. Monte Carlo, Saint Tropez, Monaco,etc – vizitat din goana motocicletei.

Urmatoarea zi am ajuns la Perpignan, am trecut granita în Spania – nici o problemă, cînd te văd pe motor nu te intreabă nimeni, apoi Barcelona si am înoptat la Taragona.

Apoi Almeria, Alicante. Sudul Spaniei este foarte arid. Viaductele si podurile au dedesubt vile si drumuri. Nu a plouat de multi ani. Nu vezi nici un arbore. Culturile sunt sub sere acoperite cu plastic – folie alba.

Costumul de piele nu poate fi suportat. In cămase cu mîneci scurte si pantaloni subțiri. Totusi la viteză aerul foarte cald îți arde genunchii cu atit mai mult cu cît creste viteza.

Punctul cel mai sudic este Algezira unde este si Gibraltarul, apartinind de UK.

Am vrut sa trec in Africa. Sunt ferriboat – uri care fac 2 - 3 ore dar am fost inconjurat de “colorati” care îÂşi tot ofereau serviciile si am renuntat, fiind singur.

Intoarcerea am realizat-o în principiu pe acelas traseu pînă la Genova apoi am urcat în sus pt Viena.

Am dormit la Ybbs cca 100 Km inainte de Viena, apoi la Arad,

Viteza de croazieră cca 140 – 160 km/h. La cca 2 ore trebue pauză fie pt alimentat fie pt dezmorțire.

Seara cind începe sa se întunece începe căutarea cazării. De obicei se iese din autobahn Âşi se încearcă la moteluri din mici localități. Gasesti dar nu mai ai pretenții la preț, fiind rupt de oboseală.

Fără windscreen este foarte obositor vîntul Âşi sgomotul acestuia.

In concluzie trebue să fii sănătos, organizat Âşi cu spirit tînăr.

 

Alte poze

post-4437-1137855919_thumb.jpg

post-4437-1137855948_thumb.jpg

post-4437-1137855973_thumb.jpg

post-4437-1137855996_thumb.jpg

post-4437-1137856017_thumb.jpg

post-4437-1137856044_thumb.jpg

post-4437-1137856064_thumb.jpg

post-4437-1137856084_thumb.jpg

post-4437-1137856103_thumb.jpg

post-4437-1137856268_thumb.jpg

post-4437-1137856284_thumb.jpg

post-4437-1137856305_thumb.jpg

post-4437-1137856323_thumb.jpg

post-4437-1137856344_thumb.jpg

post-4437-1137856433_thumb.jpg

post-4437-1137856455_thumb.jpg

post-4437-1137856477_thumb.jpg

post-4437-1137856499_thumb.jpg

post-4437-1137856522_thumb.jpg

post-4437-1137856539_thumb.jpg

post-4437-1137856577_thumb.jpg

post-4437-1137856605_thumb.jpg

post-4437-1137856631_thumb.jpg

post-4437-1137856698_thumb.jpg

post-4437-1137856725_thumb.jpg

post-4437-1137856749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut minunat!!! La cat mai multe excursii pe 2 roti!!! Si sa ne pui pe urma aici poze, pentru noi, cei care nu avem norocul tau sa facem ceea ce dorim! :ok: :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare.....de cate cazaturi ai avut parte?si a cui a fost vina?(stiu ca suna cam ciudat da vreau doar sa stiu) Oricum de mai putine ori decat daca ai fii parcurs aceeasi distanta da in Roamania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cazaturile situatia este astfel:

 

Nu am cazut niciodata in Turul Europei, dar am pus-o jos. Asta inseamna la viteza aproape zero, la pornire sau oprire, mai mult la oprire si in curba. Astfel cu FJR - ul 1300, 280 kg, am asezat-o linga Strasbourg cind a frinat alt motociclist neamt brusc si era si curba. Kein Problem! Putina sgirietura pe coburul lateral, Acesta te ajuta protejind piciorul.

A 2-a punere jos linga Gibraltar, la urcare trotuar, cu noroi si curba. Avind protectii, uiti imediat.

La viteza din cauza inertiei maselor in miscare de rotatie, ajutind si cele in translatie, nu prea poti sa cazi daca nu faci greseli grosolane.

Cel mai periculos este la regim tranzitoriu in curba; cine a inteles fortele Corioles din mecanica isi da seama ca apare un cuplu stabilizator intr-o parte si un cuplu care tinde sa o culce pe celalta parte, numai la variatia vitezei unghiulare.

Vagonul pe o singura sina isi tine echilibrul in linie dreapta; in curba si regim tranzitoriu se rastoarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut minunat.... Dl. Constantin iar ne-a incantat ochii cu poze si ne-a infierbantat mintile cu planuri viitoare ;)

 

Tot respectul, domnule :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...