valhall Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Ajutor! Simsonul meu se incapataneaza sa arunce ulei pe la simeringul din spatele volantei, ulei care ajunge pe ambreiaj...Am facut tot ce mi-a trecut prin cap ca sa il rezolv: schimbat simering de cateva ori, verificat volanta, nu are grad, verificat daca epuratorul isi face treaba, schimbat bucsa de aerisire...ma chinui de un an de zile, uneori daca e cald motorul, nici nu pot sa il mai pornesc, dau la pedala in gol pt ca ambreiajul e scaldat in ulei. Cineva mi-a spus ca din cauza ca e motorul nou, am compresie prea mare, dar mi e greu sa cred ca asta ar fi problema, altcineva mi a sugerat ca ar trebui un simering mai dur, un fel de plastic ce rezista la presiune, stie cineva ceva de chestia asta? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 sigur i-ai pus numai cat ulei ii trebuie si nu mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Am auzit si eu la cineva de problema asta (Klaus) si nu stiu cum i-a dat de cap. Scrie-i pe mesajerie privata, poate ii vine mail si iti da raspuns cum a rezolvat-o el. Din experienta mea in simsoane iti zic sigur ca nu are treaba nici cu compresia prea mare a motorului si nici cu cantitatea de ulei din motor (cineva, nu spun cine, persoana importanta a scos uleiul din cutie si l-a pus "la loc" in motor), deci avea portie dubla de ulei in motor. Scuipa simsonul ulei pe la epurator, dar nu a ajuns nici o picatura pe ambreiaj (nu i-a patinat niciodata). Eu personal nu am desfacut niciodata pe-acolo, cutia de motor, ca sa pot sa imi dau cu parerea. Totusi - o intrebare - banuiesc ca trebuie sa fie doua semeringuri - unul dinspre motor si altul dinspre cutie. De care ulei iti ajunge tie pe ambreiaj ? Care poate fi traseul pe unde vine uleiul ? Din cate stiu, trebuie sa fie o tija impingatoare, care la un moment dat comunica cu uleiul din cutia de viteze. Probabil s-a uzat prea mult tija in canalul ei de pe centrul trenului de pinioane si pe aici uleiul vine si ajunge la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Daca axul ( la tine arborele) pe care sta simeringul are joc lateral, vibratii de la o descentrare/rulment fu.tut , orice simering ii pui tot scapa pe langa el. Verifica si partea inversa, sa nu vina uleiul din cutie cum zicea moshulick. In mod clar nu are treaba cu compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 pai sigur nu este ulei de cutie ca ala e curat si gros asta e jegos subtire si miroase putin a benzina, in plus se si vede ca pleaca din simeringul carterului dara de ulei....Insa axa mi a dat o idee cat se poate de verosimila asta cu jocul in ax...de fapt l-am verificat si eu la mana dar nu am sezizat sa aiba joc. Insa am sa vad daca pot sa il verific altfel, va multumesc mult pt. idei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Daca axul ( la tine arborele) pe care sta simeringul are joc lateral, vibratii de la o descentrare/rulment fu.tut , orice simering ii pui tot scapa pe langa el. Verifica si partea inversa, sa nu vina uleiul din cutie cum zicea moshulick. In mod clar nu are treaba cu compresia. CINE STIE.....,, STIE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 sigur i-ai pus numai cat ulei ii trebuie si nu mai mult? Ar fi si asta o varianta...dar eu cred ca axul ambielajului este descentrat. I-a ambielajul si dute la un strungar si spunei sa-ti ieie din grosime un mm, si dupa aceea ia-ti un rulment dupa con, daca nici asa nu merge , schimbai pompa de ulei, pote mere.. Sigur o sa functioneze. Salutari cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 mersi mult de sfaturi, am sa merg la strungar, sau ma enervez si imi pun celalalt motor ca mai am unu ca orice simsonar adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 mersi mult de sfaturi, am sa merg la strungar, sau ma enervez si imi pun celalalt motor ca mai am unu ca orice simsonar adevarat Sa nu crezi ca te mint Si eu am avut si am simsonuri(3), iar de reparat nu mai zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 apropo de chestia cu patinatul ambreiajului...daca tot rezolvi problema semeringului si ai volanta scoasa fa-i inca trei gauri pentru arcuri sa presese mai bine si o sa vezi ca nu mai patineaza, eventual mai usureaza si volanta si ai sa vezi diferenta parerea mea din practica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 la simson mai rar betesugul asta.La niprogene da... Cauza este simpla: suprafata de etansare pe care calca simeringul este belita asau descentrata.Orice simering ai pune , va fi la fel. Descentrata dece? 1)belite suprafetele conice volanta-arbore si dupa montare volanta se misca excentric(sau nu este asezata cum trebuie , sau nu este strinsa-mare grija cum o stringi ca se poate elibera...) 2)din prelucrare suprafata de etansare de pe volanta nu este coaxiala cu axul de rotatie a arborelui(foarte putin probabil avind in vedere felul in care au fost facute masinile astea...) 3)descentrare a arborelui la asamblarea lui sau fortat la cu socuri din ambreiaj 4)descentrare datorita rulmentilor de sprijin(iti recomand rulmenti de la SKF) Ochii mari beliti, daca nu se vede nimic, jos arborele si verificata centrarea, inclusiv cu volanta monta pe el si verifici cu comparatorul ce se intimpla cu suprafata pe care calca simeringul. Ma chinuie acelasi lucru la niprogena de vreo 2 ani si singura solutie pe care am sa o mai incerc fara a desface complet motorul (pentru a recentra volanta cu arborele) este montarea unei diafragme din teflon undeva in spatele simeringului care sa formeze un labirint pentru presiunea din carter inainte ca acesta sa se exercite in zona simeringului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Ma chinuie acelasi lucru la niprogena de vreo 2 ani si singura solutie pe care am sa o mai incerc fara a desface complet motorul (pentru a recentra volanta cu arborele) este montarea unei diafragme din teflon undeva in spatele simeringului care sa formeze un labirint pentru presiunea din carter inainte ca acesta sa se exercite in zona simeringului. Asta e boala la Nipre, dar e de la cutie Curge pe la capatul dinspre motor al arborelui kick starterului, ca pe acolo nu are nici un simering, si n-ai ce-i face. Pe la motor, n-am auzit de la nimeni sa curga pana acum. Parerea mea de neprist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 (editat) no! e din motor, negru, pute a benzina , si tare repede se gată din motor.(marcheaza locul la fiecare stationare...) cu cutia nu am probleme asa de grave. volanta-i unsa tare, apare ulei si pe la fereastra de reglare a a punctului de aprindere........ Editat Ianuarie 23, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Nu mai tin minte de la Simsonul fratelui meu, dar la Nipru epuratorul de gaze din carter e controlat de o piesa de pe axa cu came parca, si care deschide epuratorul doar cind trebuie. Daca nu e pusa bine, se face intr-adevar presiune in carter si fortezi semeringurile. Bineinteles, sfaturile de mai sus sint de bun simt si trebuie verificat tot ce au spus ceilalti. Alveola, am avut aceeasi problema la Nipru cu axul pedalei de pornire. Pina la urma am pus un punct de sudura mic pe suruburi, sa nu se mai desfaca, am degresat perfect zona si am pus un strat de vreo 3 mm de silicon. Treaba e elastica, si de atunci nu a mai curs nimic (de vreo 5 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 sau ma enervez si imi pun celalalt motor ca mai am unu ca orice simsonar adevarat Pai normal ! unde ati mai vazut voi samsoane sa se vanda fara inca 1-2 desfacute pt piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 24, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2006 ok,ok, am inteles, cel mai probabil are legatura cu excentricitatea sau cu vreun rulment belit, dar stiti pe cineva serios pe mana caruia pot sa las verificarea cu comparatorul si alte chestii din astea? ca eu nu ma pricep la mecanica fina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 ba da tine si tu Simsonul pentru show, si cu banii si stresul recuperat, ia-ti un Dnepr original, recomand pe ala al lui Raulus,sau Uralul lui Nae si distreaza-te. Oricum esti cel mai ciudat om:Ti-ai luat GSX 600F, dar tot simsonar esti, desi ti-ai dori un Nipru. Am tot respectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Once a simson lover, always a simson lover 'been there, done that, also... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Once a simson lover, always a simson lover 'been there, done that, also... Iti intra in oase ... primavara incepi sa tremuri si simti nevoia sa-i dai pedale...si sa-l gîdili pe la partile părose... irezistibil.... PS nu stiu daca pe la japoneze ai pe unde sa dai pedale...nu ma pricep.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 ok,ok, am inteles, cel mai probabil are legatura cu excentricitatea sau cu vreun rulment belit, dar stiti pe cineva serios pe mana caruia pot sa las verificarea cu comparatorul si alte chestii din astea? ca eu nu ma pricep la mecanica fina Te inveti tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Ajutor! Simsonul meu se incapataneaza sa arunce ulei pe la simeringul din spatele volantei, ulei care ajunge pe ambreiaj...Am facut tot ce mi-a trecut prin cap ca sa il rezolv: schimbat simering de cateva ori, verificat volanta, nu are grad, verificat daca epuratorul isi face treaba, schimbat bucsa de aerisire...ma chinui de un an de zile, uneori daca e cald motorul, nici nu pot sa il mai pornesc, dau la pedala in gol pt ca ambreiajul e scaldat in ulei. Cineva mi-a spus ca din cauza ca e motorul nou, am compresie prea mare, dar mi e greu sa cred ca asta ar fi problema, altcineva mi a sugerat ca ar trebui un simering mai dur, un fel de plastic ce rezista la presiune, stie cineva ceva de chestia asta? Multumesc. Ce semering ai pus acolo in spatele motorului? nu se poate sa fie cu alta dimensiune la interior? Sa fie putin mai mare? Eu am acolo 45X60X7 si nu am avut niciodata probleme. Si inca ceva...eu sincer nu cred ca e din cauza ca e descentrat ambielajul....daca ar fi descentrat ti s-ar desface suruburile de la capacul de pe distributie (ala pe care se prinde aprinderea)....si de pe flansa care conduce uleiul sus la cilindru. apropo de chestia cu patinatul ambreiajului...daca tot rezolvi problema semeringului si ai volanta scoasa fa-i inca trei gauri pentru arcuri sa presese mai bine si o sa vezi ca nu mai patineaza, eventual mai usureaza si volanta si ai sa vezi diferenta parerea mea din practica Eu nu recomand chestia asta pt ca o sa se lungeasca patratul ala de pe tija impingatoare...daca arcurile sunt prea tari nu mai rezista tija si o sa ramaneti si fara ambreiaj...si fara tija...si pe langa asta....daca dai gauri in volanta exista riscul dezechilibrarii acesteia...lucru nu prea placut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 @MadRider, cred ca din ianuarie pana acum a rezolvat problema Dar nu am remarcat sa fi mentionat daca a verificat aerisirea carterului Or, stim cu totii ca daca e infundata arunca uleiul pe unde poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.