Sari la conținut

Reglaj far


LinX
 Share

Postări Recomandate

M-am lovit de problema asta weekendul trecut. Mergeam in afara orasului, se intunecase deja si aveam pasager plus bagaje. Desi motocicleta nu se lasase foare mult, se lasase suficient incat sa le scoata ochii la cei de pe contrasens. Din pacate singurul mod in care pot sa reglez farul este cu o surubelnita si pe nv, ca tre sa ma dau jos de pe motor ca sa fac reglajul deci nu pot sa vad efectul reglajului in timp real... nu aveam nici scula la indemana asa ca am mers vreo 40km luandu-mi ceva injuraturi... ei imi faceau flashuri eu le dadeau un flash scurt si le faceam cu mana in semn de scuze. Pasagerul credea ca ma tot salut cu soferii cand de fapt aia ma injurau de mama... :wacko:)

 

Intrebarea e voi cum procedati in astfel de situatii, ptr ca in afara poate de cateva BMWuri de ultima generatie, nu multe motoare au reglaj de far pe verticala ca la masina, undeva in bord. De asemenea, nici sa imi dau faza prea jos nu imi convine, ca atunci cand merg singur sa imi lumineze la 4m in fata. Singura varianta ma gandesc ca ar fi sa am acea surubelnita la indemana si sa memorez cam de cate ori trebuie sa invart surubul cand se suie o a doua persoana... in functie si de kg si bagaje eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu prea ai ce face..

La mine la BMW(desi este din 1996) exista o clapeta,independenta de reglaj,care lasa sau ridica farul in aceste situatii.

Lucrul acesta nu l-am vazut din pacate la nicio motocicleta la care am montat xenon,au doar acel reglaj din surubelnita sau rozete.

Mergi tot timpul cu o surubelnita la tine.. :wacko:

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi intaresc si inalt suspensia pe spate. Oricum trebuie facut asta pentru a acomoda greutatea pasagerului. Am observat ca sunt direct proportionale in sensul in care atunci cand suspensia e setata corect pentru pasager si farul e la linia care trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi intaresc si inalt suspensia pe spate. Oricum trebuie facut asta pentru a acomoda greutatea pasagerului. Am observat ca sunt direct proportionale in sensul in care atunci cand suspensia e setata corect pentru pasager si farul e la linia care trebuie.

Bine, dar iti dai seama ca nu toti avem robinet de-ala si preload hidraulic cum probabil ai la GS. Iar la o suspensie spate normala te cam chinui cu reglajul. La un drum lung ce-i drept probabil ca asta ar fi solutia corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca iti reglezi tu farul corect (in manual iti zice cum) atunci cand esti singur si atunci cand esti cu pasager si tii minte ca sucesti de 4 ori din surubelnita? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...