Tyby Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 No.1 , lantul e kaput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Zi te rog si motivul care te face sa spui asta Nu de alta, dar motocicletele sunt inca o noutate pt mine (e lasat sau... ?) Editat Octombrie 27, 2010 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Se vede unde se termina carena inferioara ca ai vreo 2-3 zale blocate pe lant. Acolo ar trebui sa fie drept si se vede ca nu are cum sa se miste liber. Asta clar nu e un semn de ingrijire. Lantul este cam de prioritate din moment ce impreuna cu franele iti da stabilitate si siguranta la condus. Bine vad ca iti lipseste o bucata din prabriz? Asta cum s-a intamplat? Oricum din moment ce lantul arata cum arata, ar fi indicat sa revizuiesti foarte atent franele (schimbat placute daca trebuie, curatat etrieri si pistonase, inlocuit lichid) daca esti nou la motoare, la mecanica te pricepi cat de cat? ai mult de lucru la restaurarea unui motor. o simpla revizie de suspensie, directie (juguri) si frane poate deveni destul de complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 La motoare de moto, sunt nou Pana acum m-am ocupat mai mult cu masinile (hobby ca specializarea mea e total opusa -bio/eco) Bucata de parbriz nu e lipsa, atarna si ea pe acolo, dar nu e 'opera' mea. Eu inca nu m-am suit pe ea decat 1 data si... ca pasager Nu prind vreme frumoasa sa imi termin practica la scoala... si nu sunt destul de inconstient sa o iau la ture acum. Sincer nu prea ma pasionau motoarele de tipul asta, eram inebunit de vechituri cu mult peste varsta mea (de prin '60-'70) dar cand am vazut-o mi s-a pus pata. Stiu ca are o varsta ('92), stiu ca la capitolul 'optic' sta cam rau, dar ... am facut o masina cap-coada, sper sa ma descurc si aici. Legat de motor, intai o sa o duc la un service specializat si vad eu ce mai 'fur' meserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 intretinerea ei te va costa cam ca la masina. schimbi uleiul in ea cam la 5000km in functie de cum ii dai forja sau nu si calitatea uleiului. iti vor pusca semeringurile la telescoape in functie de calitatea si vechimea lor. degeaba iei noi si ieftine, iti pot plange chiar si dupa 300 km daca sunt de proast calitate. cauciucuri noi cam la 200 euro. kit lant undeva la 100-150 euro, schimbat in functie de intretinere. poate tine 15000 km sau mult mult mai mult. placutele de frana cam intre 20 si 35 euro setul, ai nev de 3 seturi si se uzeaza si alea binisor. rulmenti dusi la roata iar te pot duce la manopere simtitoara plus ca trebuie sa dai ture la SKF sa vezi daca au pe stoc, aceeasi poveste si cu jugul. mai raman bujii, filtru aer... etc. ai cam aceleasi chestii de inlocuit ca la o masina. s-ar putea sa fie nevoie de schimbarea lor la intervale mai mici decat la o masina, si preturile de obicei sunt mai mari la consumabile moto decat auto. ca si grad de dificultate nu este diferenta mare fata de masini pe plan de intretinere. daca motorul are in jur de 60mi km e bine sa se verifice si jocul supapelor. nu stiu cum e zxrul de 400.. cu pastile sau cu reglaj simplu, dar nu e nici asta nu e mai complicat decat la masini, poti face acasa cu o lera, cheie dinamometrica si preferabil garnitura chiuloasa noua, asistat de manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Multumesc frumos pentru informatiile pretioase! In bord sunt vreo 33k km, dar de prin '92 pana acum, sigur sunt mai multi adunati... Ce mi-a placut la motor a fost ca rula destul de rotund, indiferent daca pornea rece sau cald. fata de alte moto care le-am auzit. Cert e ca nu m-au interesat prea mult detalii legate de motor (nu stiu decat ce mi-a zis proprietarul ca a schimbat una-alta asta vara si unele au iesit la verificare, altele nu am avut curiozitatea inca), mi s-a pus pata, am vazut-o, am auzit-o, am luat-o M-a atras in principal... farul :| Editat Octombrie 27, 2010 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Am zis ca lantul e kaput din cauza ca pe langa zalele blocate (neintretinut), e la capat ! Adica nu mai ai unde sa-l mai intinzi, adica trebuie sa-ti iei un kit de lant nou, cu tot cu pinioane, ca cel putin ala spate arata destul de rau. Nu vreau sa-mi imaginez cum arata ala din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Intradevar, zalele se misca cam greu, de parca ar avea vaselina intarita. Probabil din cauza care ati zis-o voi (poate si din cauza ca moto-ul era folosit doar o zi in weekend?) dar am inteles ca ar fi kitul inlocuit in vara (si chiar arata binisor ca si metal, putine urme pe el), dar la primavara cand va vedea soseaua se vor schimba mai multe, printre care si lantul In rest, pinionul din spate nu arata asa tocit, pare ca lantul calca bine pe el, iar la cel din fata inca nu am ajuns, maine pe zi ma uit mai bine la ambele. Bateria e noua, am dat aproape toata plasticaraia jos, cu gandul de a o reconditiona/vopsi etc si ma gandesc daca sa imi 'botul' sau sa il repar cu fibra... Am gasit vreo 2 mufe mai ciudate si un interupator pe la manerul fata stanga si ce m-a 'amuzat' 2 becuri H4 fortate pe acolo pt ca nu intrau direct in santurile originale... de ce? Nu am mai stiudiat ca se intunecase deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Lantul ala e cum vrei tu numai nou nu. Avand in vedere ca e intins pana la capat si tot pare larg, eu n-as mai fi mers demult cu el. Kit-ul se schimba cu totul lantul si ambele pinioane, altfel lantul nou se face foarte repede praf dupa pinioanele vechi, indiferent cum calca pe el. Ba s-ar putea sa ai si o surpriza sa scape lantul de pe pinionul mic la forje sau frane de motor mai violente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Saptamana viitoare vreau sa ma apuc si eu sa dau de A.Am aproape 6 ani categoria A,am mers si vreo 3 ani pe scuter,insa m-am hotarat sa trec si la categoria "grea" ca sa zic asa.Din ce am citit pe aici mobra pare ok pt cerintele mele,am 1.75 si 67kg,acum sper sa nu fie nici prea puternica,saptamana asta am mers cu un prieten cu un Hornet (ca pasager) si m-am cam speriat cum tragea,era cam brutala .Oare reusesc sa gasesc ceva in jur de 1000E,hai sa zicem un 1200-1300E maxim,adica sa nu fie vreo pocnitoare sa ma lase in mijlocul strazii,sincer eu o iau mai mult pt plimbari pe la munte.Din pacate nu dispun de mai multi bani momentan si nici sa stau fara 2 roti nu prea pot ca mi-a fost furat si scuterul si mi-e tare greu fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 imi poate spune cineva seria zx400ge017499 de la ce model si an de zxr 400 provine ? pt ca trebuie sa imi cumpar garnitura si nu pot pt ca a fost schimbat motorul si seria de sasiu este alta un kawasaki zx400 1988 . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Salutare. Am o mica foarte mare problema. De foarte putin timp sunt posesorul unui zxr 400 an 97. Daca poate sa ma sfatuiasca cineva in privinta modificarii inaltimii . Standard din cate am inteles este 760 mm la sa. Problema e ca am 1,55 si nu ajung foarte bine jos. Exista posibilitatea de lasa putin motorul sau trebuie sa ma rog sa-mi creasca picioarele? Editat Septembrie 12, 2011 de hicea_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serbi Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 nu ma pricep nici eu, abia mi-am luat si eu unul, exact din 97 eu am alta problema... am farul spart. so... ARE CINEVA FAR DE VANZARE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Inaltimea daca este suficient se poate regla din amortizorul spate si eventual coborata putin si din jug fata. Farul este destul de greu de gasit,mai ales ca avem putine modele in tara,era un tip din timisoara aici pe forum care dezmembra disabled_cata din cate stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 farul din pacate nu-l mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serbi Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 ok, mersi! oricum am rezolvat-o provizoriu. i-am pus un geam din policarbon de 3 mm, prins in 4 surubele mici si cu silicon pe margini. am vazut ca transpira, dar acum, pana oi gasi un far adevarat, e bine si asa ca nu vreau sa ma opreasca politia pt motive dinastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 urci furca in juguri cu 2.5 cm (250 mm). nu mai mult ca o sa ai probleme cu voblajul dupa aia. de asemenea, amortizorul de spate are reglaj de inaltime (la prinderea de sus, nu din arc cum cred toti meltenii). asigura-te sa fie la maxim jos. o fosta iubita avea 1.53 si mergea pe un 4 fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enjustice Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Am un zxr 400 din 93(modelul cu negru si mov) si as vrea sa ii schimb carena far.Aveti idee daca se potriveste carena de la alte modele mai noi?Nu am gasit nimic pentru modelul 93. Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serbi Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Dezmembrez Kawasaki ZX400R ZXR400 an 1997. Valabil orice piesa, mai putin roata fata, furca si carenele fata + far. Motorul in stare foarte buna, acte in regula. Pe bord sunt 57.280 km. Detalii si preturi pe mess: acserban @ yahoo com sau la tel. 0752.24.44.24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bny Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 E foarte bun pentru incepatori,nu ii asa de greu ... nu merge incet precum unu de 125 sa te plictisesti pe el si sa aiba un sunet absurd si nici de 1000 sa plece de sub tine fiind incepator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 salutare,mi am achizitionat si eu un zx400 din 93' adus dinGrecia.Sunt incepator,nu prea stiu multe despre motoare,,,,mai ales de zx400!imi poate spune si mie careva cate ceva despre..? am aici cateva poze dak observa cineva vreo neregularitate sau orice comentariu este bine venit...am mai citit si eu cate ceva despre dar mai bine prefer sa intreb altii care au vechime cu ''EL''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 (editat) Nu cred ca e '93. Este modelul H daca nu ma insel si am impresia ca s-a facut doar pana in 89. E diferenta pe la cadru, carena din fata, etrierii la fel ca pe zxr750 (sunt mai mari fata de cei de la L, eu am facut upgradeul asta la mine). ZXR-ul e un motor foarte bun, totusi prea puternic pt. un incepator. Eu am carnet de vreo 2 ani si zxr in primul an, dupa enduro de 650, dupa V4 de 750, iar acum 125cc Vandusem zxr-ul unui prieten, el a cazut si l-am recuperat si vreau sa zic ca si azi inca ma surprinde placut, chiar spre teama un pic si are doar 65 de cai. Bine, in momentul asta, nu prea mai are 'look' de zxr, e ceva in genul streetfighter si usurat cam la maxim, scos senzorii in plus, taiat codita, refacut toba crapata (scurtat din yoshimura si adaugat una bucata sebring). Mai am de vazut ce fac cu suportul motor din dreapta, ca este crapat in 2 si sa dau 1/4 din cat am dat pe motor doar pt suportul ala, nu imi surade ideea PS: daca ai nevoie de oglinzi originale, iti pot oferi eu unele originale, pretul il facem impreuna. Eu nu am mai putut sa le folosesc, carena fata fiind bucatele Editat August 4, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Nu cred ca e '93. Este modelul H daca nu ma insel si am impresia ca s-a facut doar pana in 89. E diferenta pe la cadru, carena din fata, etrierii la fel ca pe zxr750 (sunt mai mari fata de cei de la L, eu am facut upgradeul asta la mine). ZXR-ul e un motor foarte bun, totusi prea puternic pt. un incepator. Eu am carnet de vreo 2 ani si zxr in primul an, dupa enduro de 650, dupa V4 de 750, iar acum 125cc Vandusem zxr-ul unui prieten, el a cazut si l-am recuperat si vreau sa zic ca si azi inca ma surprinde placut, chiar spre teama un pic si are doar 65 de cai. Bine, in momentul asta, nu prea mai are 'look' de zxr, e ceva in genul streetfighter si usurat cam la maxim, scos senzorii in plus, taiat codita, refacut toba crapata (scurtat din yoshimura si adaugat una bucata sebring). Mai am de vazut ce fac cu suportul motor din dreapta, ca este crapat in 2 si sa dau 1/4 din cat am dat pe motor doar pt suportul ala, nu imi surade ideea PS: daca ai nevoie de oglinzi originale, iti pot oferi eu unele originale, pretul il facem impreuna. Eu nu am mai putut sa le folosesc, carena fata fiind bucatele Frate asa scrie in talon.....zx400 pe 23 noi 1993.....altceva nu mai stiu ce sa zic...iar acum grija mea principala nu sunt oglinzile.....am ramas fara maner frana fata:(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Nu stiu nene, eu doar am enumerat cateva dintre diferente si am zis ca e posibil ca modelul H sa se fi facut doar pana in '89. M-am uitat acum pe wiki si zice asa: 1989 H1 Introduction model 1990 H2 Changes to swingarm, curved radiator replaced flat one, rest of bike unchanged 1991 L1 New Frame and Engine Changes. Fairing changes included single headlight unit Deci tot cam pe acolo ceva E posibil ca prima inmatriculare sa fi fost in '93 in cazul asta. Maneta se potriveste si de la alte modele, intra aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/18364/article/280505?show=gallery Dar ai putea sa incerci si pe la dezmembrari si in alte parti, sigur e mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataGrecu Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Nu stiu nene, eu doar am enumerat cateva dintre diferente si am zis ca e posibil ca modelul H sa se fi facut doar pana in '89. M-am uitat acum pe wiki si zice asa: 1989 H1 Introduction model 1990 H2 Changes to swingarm, curved radiator replaced flat one, rest of bike unchanged 1991 L1 New Frame and Engine Changes. Fairing changes included single headlight unit Deci tot cam pe acolo ceva E posibil ca prima inmatriculare sa fi fost in '93 in cazul asta. Maneta se potriveste si de la alte modele, intra aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/18364/article/280505?show=gallery Dar ai putea sa incerci si pe la dezmembrari si in alte parti, sigur e mai ieftin. Ms pentru pont....o sa caut sa vad ce preturi sunt.intradevar e posibil ca in 93 sa fi fost prima imatriculare.....toate bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.