Sari la conținut

Kawasaki Zxr 400


dr.silviu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Zanetti: depinde de stilul de mers si de alti factori (cauciucuri, temperatura aerului, etc.)

Media e undeva la 5,5 la un regim mixt. Atentie! Asta e consumul pe care-l scot cu benzina OMV 100/Petrom 99+.

Daca ii dai in goarna (a se citi mers cu ea in ture inalte) sau mergi cu pasager, intr-adevar consumul o sa fie undeva la 6-7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasi gazul inainte sa schimbi in a 2-a, si la alte motore se intampla asa,dar intr-adevar la zxr4 e predominanta problema asta.

 

 

 

INCA CUMPAR PARBRIZ DE ZX$R!!!! NOU!!!! OFER PRET FOARTE BUN!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce anume sa-mi aduca, ce pieasa trebuie sa schimb sa rezolv problema.

 

--- Mesaj completat în 14 Aug 2007 09:23 -------------
Precizez ca nu are problema asta de 1 luna, pana acum nu a facut asa ceva, si a facut progresit, la inceput odata la 4-5 schimbari, si numarul s-a redus, acum face de fiecare data, ceea ce inseamna ca ceva s-a consumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, Dopeman, am gasit pe cineva, dar la 100 euro. Bagam la benzina de ei..... :lol: mersi.

 

 

piticu: ambreiajul cred ca este dus. Du-l la un mecanic,nu mai cauta sfaturi mecanice pe forum, aici toti isi dau cu presupusul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZXR400 e un model mult mai potrivit pentru un incepator 'nervos' dupa cum sublinia cineva mai sus,

 

insa cat de costisitoare este intretinerea unui astfel de model?

 

 

Din moment ce majoritatea modelelor pe site-urile SH penduleaza ca an de fabricatie intre '92 si '99,

 

iar uzura presupun ca se face simtita, se merita investitia intr-un ZXR400 sau ar fi de preferat trecerea

 

direct la ZX-6R?

 

 

Si ultima intrebare: ce se intampla cu motoarele sport de 400cc? :cheers:

 

Un incepator care doreste un motor sport nu are de ales decat un melc de 500cc carenat, o vechitura de

 

400cc ori o moarte sigura pe 600-1000cc!

 

 

Multam si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu postul de deasupra am si eu o intrebare: de ce s-a oprit productia de zxr 400? Toata lumea zice ca e motocicleta perfecta pentru incepatori si sunt multi care le cauta (presupun), dar totusi cei de la kawa au hotarat sa nu o mai produca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident nu mai reprezinta un interes comercial ptr cei de la kawa, la fel cu m clasa 750 a cam murit, singurul fiind suzuki care mai face asa ceva.

de la 125 trecerea se face direct la 600 in celelalte tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ieri calculam intretinerea unei motociclete pe an, si am ajuns undeva la 400-600 euro(cauciucuri,discuri,placute,filtre,ulei,kitt lant etc) . Bineinteles ca nu toate trebuie schimbate in fiecare an dar am facut o medie. In pret nu intra eventualele defectiuni ,dar daca este ingrijit mici sanse sa aveti probleme cu ele. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata, asta este un hei-rup financiar pe care il faci odata la 2 ani la o medie de 12000km pe an.

De discuri nu ai nevoie, ale mele sunt originale din 2000.

 

Dupa un asemena hei-rup nu mai ai decat de schimbat uleiul in motor cum scrie in manual si sa mai iei spray de curatat si uns lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat graiesti!

 

 

Strumfule,scriam pe celalalt topic ca esti un nesimtit( :cheers: ) Ai avut toate japonezele in afara de Kawasaki. Sau ai pastrat ce-i mai bun pentru la urma?

Revin in 10 zile pe forum si mai vorbim.(poate te conving de-un zx6r :o )

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ieri calculam intretinerea unei motociclete pe an, si am ajuns undeva la 400-600 euro(cauciucuri,discuri,placute,filtre,ulei,kitt lant etc) . Bineinteles ca nu toate trebuie schimbate in fiecare an dar am facut o medie. In pret nu intra eventualele defectiuni ,dar daca este ingrijit mici sanse sa aveti probleme cu ele. :cheers:

 

Sa inteleg ca nu e o problema cu piesele de schimb pt acest model?

 

Chiar ma intereseaza sa achizitionez un ZXR400 insa ce am vazut prin oferte

 

mi s-au parut ca si-au cam mancat malaiul, iar cele ce pareau in regula

 

aveau pretul exagerat de mare.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat graiesti!

Strumfule,scriam pe celalalt topic ca esti un nesimtit( :cheers: ) Ai avut toate japonezele in afara de Kawasaki. Sau ai pastrat ce-i mai bun pentru la urma?

Revin in 10 zile pe forum si mai vorbim.(poate te conving de-un zx6r :o )

Asfalt uscat !

cata tu nu stii ca kawasaki e cea mai naspa dintre toate japonezele?

e singura moto care daca cade de pe cric se sparge toata....

nu mai indu lumea in eroare...pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...