old school Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Catalin acum e in vacanta,dar am sa-i cer detalii dupa ce revine...probabil e unul dintre kit-urile pe care le aduc ei. ce iti pot spune concret este ca numai kitul de 300 fara janta si cauciuc este 10.000e motorul pe care este Cata se vinde in jur de 35.000euro iar al meu ar fi ceva .........MAI mult. Editat Aprilie 23, 2009 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Apropos de pozitzie , sau ishi sprijina gamba pe bulanier sau are highway pegs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Apropos de pozitzie , sau ishi sprijina gamba pe bulanier sau are highway pegs. in ultima poza poti observa ca are cizma asezata pe peg iar piciorul drept este pus corect pe scarita. Editat Aprilie 23, 2009 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 in spiritul thread-ului am mai aduagat doua poze. doar atat am mai putut scoate din pozele facute. ultima era putin tremurata. aista este Piscaciosu' pe ... grigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 aista este Piscaciosu' pe ... grigore * bey, ...tu te-ai sculat cu noaptea-n cap sa termini primul chopperul ptr. concurs...? cine-i grigore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 ce iti pot spune concret este ca numai kitul de 300 fara janta si cauciuc este 10.000e motorul pe care este Cata se vinde in jur de 35.000euro iar al meu ar fi ceva .........MAI mult. fara sa nasc antipatii sau ceva de genu intreb : daca e fara janta si cauciuc pt ce platesti 10g ????????? numai bascula,aripa spate plus ''surubelele'' de rigoare ?! tati fara suparare da sa nu uitam ca apx. 10mii de cocos costa un boulevard si vine direct cu 240 ...stiu ca nu'si are rostul comparatia dar era oarecum necesara... de la ce firma vine ''kitul'' ....thunderbike ? inca o data mentionez ca intreb in detrimentul unor lamuriri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu1976 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 ce iti pot spune concret este ca numai kitul de 300 fara janta si cauciuc este 10.000e motorul pe care este Cata se vinde in jur de 35.000euro iar al meu ar fi ceva .........MAI mult. hai sa nu exageram cu preturile pt kituri...si asta o spun din experienta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 ah laurentiule mama al tau era vrodu screamin eagle cu 240 de la salon ? meserie... ti'am fi recunoscator daca mi'ai da mai multe detalii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) hai sa nu exageram cu preturile pt kituri...si asta o spun din experienta!! experienta cu? ai si tu unul identic? al meu , cu reducerea de rigoare pt cele 5 motocilcete cumparate noi , a fost 32.000+tva la care am mai adaugat cateva mii in accesorii. Deci, hai sa nu exageram CE? Am un rolling chasis Waltz cu furca 'out of this world' si mono bascula . Din experienta ta ,cat costa asa ceva? fara sa nasc antipatii sau ceva de genu intreb : daca e fara janta si cauciuc pt ce platesti 10g ????????? numai bascula,aripa spate plus ''surubelele'' de rigoare ?! tati fara suparare da sa nu uitam ca apx. 10mii de cocos costa un boulevard si vine direct cu 240 ...stiu ca nu'si are rostul comparatia dar era oarecum necesara... de la ce firma vine ''kitul'' ....thunderbike ? inca o data mentionez ca intreb in detrimentul unor lamuriri . hai sa va spun cum e cu kiturile. Acum 3 ani eram printre primii proprietari de custom ,un Nemesis verde metal pe care poate multi dintre voi il stiu. F frumos,f scump dar orice ii faci, nu va fi HARLEY niciodata. In state, diferentele dintre customuri -no name- si customuri harley sunt extrem de mari. Ca mai exista si customuri Brand X la preturi mari , asta e altceva dar in general un custom 240 no name e $15.000. Kitul de 300 , cel putin cel care este pe motocicleta mea , a fost primul produs pt Harley'ul Night Train. PRIMUL. A fost cumparat din showroom de pe stand. Ca 3 ani mai tarziu exista mass production si acum costa 6000e asta e altceva. La timppul respectiv, acum 15 luni a fost aproape 10.000. You chose to be diferent- you pay. Editat Aprilie 26, 2009 de old school Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu1976 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 experienta cu? ai si tu unul identic? al meu , cu reducerea de rigoare pt cele 5 motocilcete cumparate noi , a fost 32.000+tva la care am mai adaugat cateva mii in accesorii. Deci, hai sa nu exageram CE? Am un rolling chasis Waltz cu furca 'out of this world' si mono bascula . Din experienta ta ,cat costa asa ceva? hai sa va spun cum e cu kiturile. Acum 3 ani eram printre primii proprietari de custom ,un Nemesis verde metal pe care poate multi dintre voi il stiu. F frumos,f scump dar orice ii faci, nu va fi HARLEY niciodata. In state, diferentele dintre customuri -no name- si customuri harley sunt extrem de mari. Ca mai exista si customuri Brand X la preturi mari , asta e altceva dar in general un custom 240 no name e $15.000. Kitul de 300 , cel putin cel care este pe motocicleta mea , a fost primul produs pt Harley'ul Night Train. PRIMUL. A fost cumparat din showroom de pe stand. Ca 3 ani mai tarziu exista mass production si acum costa 6000e asta e altceva. La timppul respectiv, acum 15 luni a fost aproape 10.000. You chose to be diferent- you pay. experienta cui?? A MEA!! eu am luat HARLEY-ul acum 3 ani jumate NOU (si fara reduceri de rigoare) nu conteaza cit a costat dar kitul complet cu jeanta,cauciuc..etc nu a depasit de 7000EURO!! (cu tot cu montat) Si iti mai spun ceva...atunci cind a iesit pe piata STREET ROD-ul nu existau kituri pt. roata larga pe spate,nici macar de la HARLEY...,am asteptat 3 luni sa iasa ceva...(eu am cumparat si modificat tot in italia,pt ca atunci, aici nu am gasit pe nimeni care sa faca sau sa comande asa ceva...in fine,de asta iti spuneam "din experienta...mea". in fine daca vrei sa faci un KUSTOM costa, cind e vorba de mii de euro.... e frumos al tau,si sa te bucuri de el,long..long time!dar mai mult imi place al meu...:)asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Am un rolling chasis Waltz cu furca 'out of this world' si mono bascula . Din experienta ta ,cat costa asa ceva? furca din aia de la goldammer ? like dis ????!!!!!!! numa' aia stiu k e vreo 4>5mii de cocos (da fara sa exagerez...) ...eram eo tanar si nelinistit si am dat de urma uneia ca aia din poza...da nush daca ol'school vorbeste de acelasi model.... ps : nu va incingeti prieteni...vorbim,dezbatem astea...ca pasionatii; ce p*lm (asta ca sa oftic un moderator...2) ?! Editat Aprilie 26, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 experienta cui?? A MEA!! eu am luat HARLEY-ul acum 3 ani jumate NOU (si fara reduceri de rigoare) nu conteaza cit a costat dar kitul complet cu jeanta,cauciuc..etc nu a depasit de 7000EURO!! (cu tot cu montat)Si iti mai spun ceva...atunci cind a iesit pe piata STREET ROD-ul nu existau kituri pt. roata larga pe spate,nici macar de la HARLEY...,am asteptat 3 luni sa iasa ceva...(eu am cumparat si modificat tot in italia,pt ca atunci, aici nu am gasit pe nimeni care sa faca sau sa comande asa ceva...in fine,de asta iti spuneam "din experienta...mea". in fine daca vrei sa faci un KUSTOM costa, cind e vorba de mii de euro.... e frumos al tau,si sa te bucuri de el,long..long time!dar mai mult imi place al meu...:)asfalt uscat... la 7000E ai luat 240 sau kitul de 300? Ca e mare diferenta. Oricum mai putin conteaza- fiecare stie cat a scos din buzunar furca din aia de la goldammer ? like dis ????!!!!!!! numa' aia stiu k e vreo 4>5mii de cocos (da fara sa exagerez...) ...eram eo tanar si nelinistit si am dat de urma uneia ca aia din poza...da nush daca ol'school vorbeste de acelasi model.... ps : nu va incingeti prieteni...vorbim,dezbatem astea...ca pasionatii; ce p*lm (asta ca sa oftic un moderator...2) ?! da, am kitul din poza, furca este aceiasi dar bascula si jantele difera. Rolling chassis a fost $28.000 Motorul pt care optez mai costa $12.000 (astept la el de 2 ani) si nu asi fi nici pe departe aproape de a o termina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) kitul lui lau e de 240 ol'school . cat despre ''proiectul'' de care zici... BAFTA MAXIMA Editat Aprilie 26, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitulicea Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu sunt cel in cauza adica cel din foto iar ambele capre sunt construite de NOI, DAYTONA TWINS, si nu sunt kit bike. cei care ma cunosc si au fost la noi stiu despre ce este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitulicea Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 * bine-bine..., ii dau o bere! Ca-ta-lineeeeeeee! nu stiu daca ne cunoastem dar astept invitatia la bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 te duci si te intorci pe jos atunci ... ''alcoolul dauneaza....'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) nu stiu daca ne cunoastem dar astept invitatia la bere * ah! "Pitulice"! ...bun si-asa ne stim de pe traseul Daytona (fotografii salon) - BigMamou (Racila). o sa bem bere, da' sa iasa o data soarele din nou!... te duci si te intorci pe jos atunci ... ''alcoolul dauneaza....'' * asta clar! (pacat sa nu mai mearga cu asa motor, ...pentru o bere! ) Editat Mai 2, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitulicea Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 * ah! "Pitulice"! ...bun si-asa ne stim de pe traseul Daytona (fotografii salon) - BigMamou (Racila). o sa bem bere, da' sa iasa o data soarele din nou!... * asta clar! (pacat sa nu mai mearga cu asa motor, ...pentru o bere! ) ok asteptam soarele te duci si te intorci pe jos atunci ... ''alcoolul dauneaza....'' ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Custom-urile prezentate sunt foarte frumoase, sunt bucuros ca si in tara asta a inceput sa misca ceva pe teritoriul asta. DAR un custom adevarat nu in bani se masoare, ci in MUNCA. Iar aici vad discutii despre multe mii de euro, despre pretul accesoriilor si asa mai departe, insa a avea bani si a plati pentru un custom nu egaleaza nici de departe munca respectiva. Un customizer adevarat isi face singur motocicleta, sau cu ajutorul prietenilor. Daca nu stie ce si cum, si e dispus sa plateasca pt. motocicleta e ok si asa (macar avem mai ulte custom-uri pe strazi), dar meritul nu este a lui. Nu ma refer acum la Daytona Twins, ci la proprietari. Parerea mea. p.s. Cum stati cu ITP, RAR, etc.? Kit-ul si marimile schimbate sunt trecute in talon? Intrebarea e serioasa. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Custom-urile prezentate sunt foarte frumoase, sunt bucuros ca si in tara asta a inceput sa misca ceva pe teritoriul asta. DAR un custom adevarat nu in bani se masoare, ci in MUNCA. Iar aici vad discutii despre multe mii de euro, despre pretul accesoriilor si asa mai departe, insa a avea bani si a plati pentru un custom nu egaleaza nici de departe munca respectiva. Un customizer adevarat isi face singur motocicleta, sau cu ajutorul prietenilor. Daca nu stie ce si cum, si e dispus sa plateasca pt. motocicleta e ok si asa (macar avem mai ulte custom-uri pe strazi), dar meritul nu este a lui. Nu ma refer acum la Daytona Twins, ci la proprietari. Parerea mea. p.s. Cum stati cu ITP, RAR, etc.? Kit-ul si marimile schimbate sunt trecute in talon? Intrebarea e serioasa. Cheers! E custom si e a mea sa zicem ca "din bani putini" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 E custom si e a mea sa zicem ca "din bani putini" cat te-a costat porksteru? ce an, km, stare, de unde etc... cum e de pe viroaga pe 883? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) cat te-a costat porksteru? ce an, km, stare, de unde etc... cum e de pe viroaga pe 883? E "o alta viata si senzatie", e modelul XL1200S, an de fab. 2002, cu carburator si filtru S&S,2 bujii/cilindriu, telescoape progresive pe spate pe fata reglabile in 3 pozitii,ghidon custom, semnalizatoare Kellermann, bord mini de 42mm,far custom, tobe Samson, comenzi avansate si are 13600 km, mai vreau sa schimb jugurile pe niste juguri mai late + tija + distantiere ce mai trebe ...Starea?-> perfecta Editat Mai 5, 2009 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 * bey, ...tu te-ai sculat cu noaptea-n cap sa termini primul chopperul ptr. concurs...? cine-i grigore? pai ce sa fac ... asa ma trezesc zilnic ca sa pot face ceea ce fac ... pina la chopperul ala mai am f multe de facut Grigore este motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 E "o alta viata si senzatie", e modelul XL1200S, an de fab. 2002, cu carburator si filtru S&S,2 bujii/cilindriu, telescoape progresive pe spate pe fata reglabile in 3 pozitii,ghidon custom, semnalizatoare Kellermann, bord mini de 42mm,far custom, tobe Samson, comenzi avansate si are 13600 km, mai vreau sa schimb jugurile pe niste juguri mai late + tija + distantiere ce mai trebe ...Starea?-> perfecta Faina bestiutza ti-ai tras! Nimic nu stie sa puna ranjetul pe buze ca un Harleyash. Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Faina bestiutza ti-ai tras! Nimic nu stie sa puna ranjetul pe buze ca un Harleyash. Ride hard! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.