Rotila Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 NU prea ca nu am unde in oras ....iar pe circut nu o mai bag de cand am vopsito ..........ca ma doare sufletul Am 38 sau 40 ...cred pe foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 17, 2009 Autor Share Postat Mai 17, 2009 sper sa iau si eu una anu asta daca vand wr-ul imi cumpar 610 sm sigur:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Am un 610 ie 2008 ,e foarte ok de oras, consum mic ...in jur de 4.5, afara am scos 3.9 ....nu o recomand afara ....pe mine ma distrus la c** si la genunchi(am picioarele cam lungi si distanta intre sa si scarite e mica...stau cam chircit pe ea) pana acum sunt ff multumit de ea ,am 10k din august .Ca minusuri ar fii faptul ca mi s-a ovalizat discul fata( banuiesc ca e de la mersul pe ploaie si pe -10 ) si acum vreo 2 zile mi-a aparut o bataie in motor sper sa nu fie nimic nasol ca ii dau cu ea in cap aluia de mi-a vandut-o (prietenii stiu de ce ) Va tin la curent . PS: Pune bani de cauciucuri deoparte (una bucata spate la fiecare 4k) eu unul nu am reusit sa scot mai mult dintr-un cauciuc vezi intinzatorul de lant de distributie. daca e asta, schimba'l Urgent, evident prob cu motorul nu prea ar avea ce sa fie, e prea noua. Take care. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Merci de sfat ........era o piulita ff mare:) care tine pinionele la un loc:P ....am uit termenii exacti:)) Nu era bataie de lant de distributie .....nici nu se prea auzea noroc ca sunt eu maniac ....era ff infundata ....in fine am scapat lejer ...cu o bere la lorentzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 well... ai scapat ieftin atunci. nu stiu cum e la voi, dar va sfatuiesc sa va curatati carburatorul o data la 2 luni... la mine, dupa 2 luni se strang si lilieci bafta everybody. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 La mine e pe injectie Incearca sa pui un filtru de benzina(chiar daca ai unul, suplimenteaza) ......ajuta mai mult ca sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Pentru ca la sfarsitul verii imi voi vinde rs-ul...si voi trece la supermoto... ...trebuie sa aleg ceva...m-am indragostit de 2 bestii...husqvarna sm 510 si Aprilia sxv 550... Am tot citit,documentat...se stie ca aprilia are probleme...insa am vazut multi zicand ca n-au avut nicio problema si altii zicand ca stau numai in service-uri cu ea...ideea este ca si eu am APRILIA...si stiu ce inseamna sa ai APRILIA ... Ma gandeam ca ma puteti lamuri voi...as alege husqvarna ptr ca e mai fiabila decat aprilia...insa as alege aprilia pentru ca are mai multa putere...dar parca totusi as fi inclinat sa renunt la putina putere pentru a nu sta mereu cu ea desfacuta... Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 SM510R all the way Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 vezi intinzatorul de lant de distributie. daca e asta, schimba'l Urgent, evident prob cu motorul nu prea ar avea ce sa fie, e prea noua. Take care. Ia te uita unde era multilateral dezvoltat si specializata mecanicoasa imi aduce aminte de bancu cu doctorul ce trata toti pacientii de limbrici Am un 610 ie 2008 ,e foarte ok de oras, consum mic ...in jur de 4.5, afara am scos 3.9 ....nu o recomand afara ....pe mine ma distrus la c** si la genunchi(am picioarele cam lungi si distanta intre sa si scarite e mica...stau cam chircit pe ea) pana acum sunt ff multumit de ea ,am 10k din august .Ca minusuri ar fii faptul ca mi s-a ovalizat discul fata( banuiesc ca e de la mersul pe ploaie si pe -10 ) si acum vreo 2 zile mi-a aparut o bataie in motor sper sa nu fie nimic nasol ca ii dau cu ea in cap aluia de mi-a vandut-o (prietenii stiu de ce Va tin la curent . PS: Pune bani de cauciucuri deoparte (una bucata spate la fiecare 4k) eu unul nu am reusit sa scot mai mult dintr-un cauciuc Eu stiu mai bine care este cauza ovalizarii discului si uzurii premature a cauciucului spate cred ca are un tacanit la ghidon Nu cred ca exista monocilindru (cu valente race nu obosenie de xt sau drz) la care sa nu se strice nimic in 10000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 Asa m-am luat cu vorba si am uitat sa vb despre husq 610 care este foarte atractiva ca pret, putere suficienta, frana exceptionala pe fata, aripa fata urata cu spume pe ia (zici ca e cioc de rata si imi aduce aminte de dr big), si piesele ......acele mult dorite si asteptate piese...... parca le fabrica un potcovar prin america latina si le aduce pana in constanta cu un velier iar de la constanta pe magar pana in bucale. Nu stiu de ce cei de la husq isi doresc atat de mult sa ingroape afacerea (probabil ca sunt fani ktm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Nu cred ca exista monocilindru (cu valente race nu obosenie de xt sau drz) la care sa nu se strice nimic in 10000 km Iar eu nu cred ca exista monocilindru cu valente race care sa apuce 10000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 apuca ele si 30.000 daca ai si tu grija de ele! uleiul e prima problema! schimbat la timp si bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 apuca ele si 30.000 daca ai si tu grija de ele! uleiul e prima problema! schimbat la timp si bun depinde si cine merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 depinde si cine merge Nu depinde domne, toti astia cu supermoto sunt supermotociclisti, ca doar de-aia au supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Iar eu nu cred ca exista monocilindru cu valente race care sa apuce 10000km Tocmai am sarit de 11k Nu depinde domne, toti astia cu supermoto sunt supermotociclisti, ca doar de-aia au supermoto. Buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Nu depinde domne, toti astia cu supermoto sunt supermotociclisti, ca doar de-aia au supermoto. Tocmai am sarit de 11k Tocmai te-ai dat de gol ca nu esti supermotrist Editat Mai 29, 2009 de icv45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Tocmai am sarit de 11k Cu 400-le sau cu 550-u? Ca 610-le nu e cu valente racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Cu 400-le sau cu 550-u?Ca 610-le nu e cu valente racing pai 610-le lui rotila se poate descrie foarte simplu: Temitizarea exhaustiva si relational cadoca. Incongruenta fenomenologica si introspectiv cromatica. Editat Mai 29, 2009 de icv45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 31, 2009 Autor Share Postat Mai 31, 2009 al meu are peste 4000 de km dupa ce l-am refacut ...va tin la curent cand trec de 10000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Cu 400-le sau cu 550-u?Ca 610-le nu e cu valente racing pai 610-le lui rotila se poate descrie foarte simplu: Temitizarea exhaustiva si relational cadoca. Incongruenta fenomenologica si introspectiv cromatica. E lumea rea domne si individioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Domne, eu nu inteleg cum de te dai cu Husqvarna aia, cand ai Husaberg si Yamaha. Sau o tii special pentru terase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 al meu are peste 4000 de km dupa ce l-am refacut ...va tin la curent cand trec de 10000 km Ma refeream la orice stricaciune furca, rulmenti, motor, electrica etc si sa nu trisezi sa o repari pe burta Domne, eu nu inteleg cum de te dai cu Husqvarna aia, cand ai Husaberg si Yamaha.Sau o tii special pentru terase? Pt terase e wr ul scoate acoolu din toti pretenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iunie 2, 2009 Autor Share Postat Iunie 2, 2009 Ma refeream la orice stricaciune furca, rulmenti, motor, electrica etc si sa nu trisezi sa o repari pe burta Pt terase e wr ul scoate acoolu din toti pretenii furca rulmentii si cam in mare parte tot ce tine de motor sunt identice la 610 ca si la 510 .. are modificari la axe cu came si genu motorul dar restul e identic de pe una pe alta si chiar nu conteaza valenta motorului daca este sau nu racing parerea mea! 610 rullzzzzz! tot ce vrei la el e f echilibrat putere greutate! ce am observat eu la cele 2 610 sm -uri pe care le-am condus nu sunt asa de brutale la gaz..e si injectia ...dar eu caut o motoreta care sa fie mai prietenoasa cu pasagerul decat wr-ul dar totusi sa nu fie una de aia de abia trage ...ea e perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Ma refeream la orice stricaciune furca, rulmenti, motor, electrica etc si sa nu trisezi sa o repari pe burta , carburator, pompa de apa, electromotor, ambreiaj, ... nu conteaza valenta motorului daca este sau nu racing Ba da, conteaza Cu cat puterea e mai mare si cilindreea e mai mica, cu atat motoru e mai reising si mai putin fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu_17 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 tziai luat Hq610 pana urma ? sau esti tot in cautare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.