CrashTestPilot Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 sal all ma intereseaza mai multe despre aceasta motoreta( 610sm 2008 urmeaza sa o achizitionez si am tot cautat pe forum si nu am gasit decat pt enduro cateva posturi) daca tot am deschis topicul rog pe detinatorii de husqvarna supermoto sa posteze aici (asta daca nu exista alt topic) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Am 2 colegi ce vand SM510R si 610SM 2008, SH,, la preturi extrem de bune, cu factura, etc. Din ce m-am dat pot sa zic cate ceva: - sa ingusta sa-ti intre-n fund(dar vazand ca ai avut WR, stii cum e ) - infipte, wheelie si stoppie faci usor - autonomie scazuta - nu ai indicator de rezerva, dar la cate benzinarii sunt... - au facut fara parbrize&stuff drumuri munte - pe serpentine se asezau bine, nu au tras de ele - reglaje de retur facil pe fata, amortizorul spate usor reglabil - NU au ore de functionare intre revizii, ci se fac normal la km Daca vrei sa vezi cum e, imi dai PM si te indrum sa vezi cum e si una si cealalta P.S. Personal mi-a placut mai mult 510-le, insa cam mic pt mine (1,85 - 93 kg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 - NU au ore de functionare intre revizii, ci se fac normal la km Doar la 610. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) In manual ii da in km intervalele de revizie. Si nu-l vad pe CartuÂş inventand asta din burta, ca idee (mobra e a lui) Edited April 24, 2009 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacLeod Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Doar la 610. Susbscriu. 510 e derivat din model de competitie. Tot la ore se face revizia sau la 1000 de km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) Yay! in sfarsit se discuta si chestii interesante 610 e f ok pt oras, mult mai confortabil si e mai fiabil decat 510.... 510 e net superior ca putere, dar revizia se face mult mai devreme. eu o fac dupa ochi.. ca n-am bord :D adica acum o sa'i schimb uleiul la 1 000 km... si cand pui ulei f bun il schimbi la 3 mii. a mea nu are nici cooler, asa ca e necesar. plus ca 1000 de km in oras e ceva... adica sa nu radeti, ca nu e putin. in afara nu merg cu ea pt ca .... e durere. as vrea si eu sa chat-uiesc cu un detinator de husqy, dar nu prea gasesc... bafta CrashTe... ! Edited April 24, 2009 by disney Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashTestPilot Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 de mers cu 610 sm am mers cu 2 deja stiu cum sunt asa...(am wr stiu ce inseamna sa ii faci schimburi de ulei la 1000 km ) confortul 610sm e net superior fata de wr! tocmai de asta o dau pt ca vreau sa car si pasager si sa nu il omor (am facut sambata cu wr-ul 500km pe cheia si pe la munte si pt mine nu e problema dar pt pasager e chin) 610-le se preteaza mai bine la nevoile mele si cred ca acela o sa ramana cartus de la ktm adv are husq? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Cartus este mecanic la MyMotoTuning (vecini cu KTM-MotoAdventure) si are si 510SMR pe langa altele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 daca nu sta pe forum, iar eu nu merg pe acolo... nu prea am cum sa-l cunosc ... oricum, e bine de stiut. multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashTestPilot Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 in legatura cu saua care este destul de tare ...a reusit cineva sa faca ceva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
disney Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) pai... mie nu mi se pare foarte incomoda... dar nah, exista sa cu gel la gsxr saua era ca fotoliul si dupa 100 de km tot ma durea posterioru so... daca vrei "lux" incearca un chopper sau o africa twin apropo, eu am doua sei, daca are nevoie cineva de una SH... pe asta noua am dat aproape 6 mil. Edited April 24, 2009 by disney Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashTestPilot Posted April 24, 2009 Author Share Posted April 24, 2009 (edited) pai... mie nu mi se pare foarte incomoda... dar nah, exista sa cu gel la gsxr saua era ca fotoliul si dupa 100 de km tot ma durea posterioru so... daca vrei "lux" incearca un chopper sau o africa twin apropo, eu am doua sei, daca are nevoie cineva de una SH... pe asta noua am dat aproape 6 mil. cand o sa am 45 de ani in sus poate o sa cumpar si un africa twin momentan vrea sa fac supermoto si mai practic la drumuri peste 300 km avand in vedere ca producatorul a afirmat ca 610 sm e facut sa se poata preta bine drumurilor mai lungi luxul nu ma intereseaza mie unu saua we-ului imi pare super ok desi este printre cele mai inconfortabile sei dintre toate dar pt pasager 400km in sus sunt cam criminali tu de ce ai luat alta sa daca esti multumita de "confort" ? Edited April 24, 2009 by CrashTestPilot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UciUci Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 salut, eu am un te 610 putin mai vechi. Diferenta fata de modelul de sm e mica... au umblat doar la roti si putin la suspensii (din cate am vazut eu - e mai coborata putin decat enduro-ul). Motoru vibreaza destul de mult . Saua e tare, tare, tare de parca ai sta pe scandura. Dupa 100 de km pe sosea tre sa te oprestim ca nu mai stii ce sa faci... (nevasta-mea, dupa primu drum cu ea pana Comana a facut vanatai intre picioare de la sa... ). Rezervorul - 9 litri, dar exista varianta de 17 litri daca vrei autonomie mai mare. Consum, 5 litri la drum lung (poti face maxim 200 km). In oras nu ma interesat, ca exista la tot drumu benzinarii In rest, super fan.. Te tine tot timpu in priza.. Daca mai ai intrebari si iti pot raspunde... cu placere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashTestPilot Posted May 7, 2009 Author Share Posted May 7, 2009 salut, eu am un te 610 putin mai vechi. Diferenta fata de modelul de sm e mica... au umblat doar la roti si putin la suspensii (din cate am vazut eu - e mai coborata putin decat enduro-ul). Motoru vibreaza destul de mult . Saua e tare, tare, tare de parca ai sta pe scandura. Dupa 100 de km pe sosea tre sa te oprestim ca nu mai stii ce sa faci... (nevasta-mea, dupa primu drum cu ea pana Comana a facut vanatai intre picioare de la sa... ). Rezervorul - 9 litri, dar exista varianta de 17 litri daca vrei autonomie mai mare. Consum, 5 litri la drum lung (poti face maxim 200 km). In oras nu ma interesat, ca exista la tot drumu benzinarii In rest, super fan.. Te tine tot timpu in priza.. Daca mai ai intrebari si iti pot raspunde... cu placere. au modificat destule la sm-ul mai ales anul 2008-2009 suspensiile sunt total diferite garda saua ...se simte total altfel motorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akybo Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Salut, am o husqvarna te610 din 2000.As vrea sa-i pun roti de supermoto dar cum is scumpe m-am gandit daca ar merge roti de vitezana.Chiar daca nu-s asa de usoare ca cele supermoto cu roti spitate,cred ca motorul are destula putere sa traga si cu roti cu jante. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashTestPilot Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Salut,am o husqvarna te610 din 2000.As vrea sa-i pun roti de supermoto dar cum is scumpe m-am gandit daca ar merge roti de vitezana.Chiar daca nu-s asa de usoare ca cele supermoto cu roti spitate,cred ca motorul are destula putere sa traga si cu roti cu jante. cauta mai bine sa iti iei roti de sm e mult mai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akybo Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 cauta mai bine sa iti iei roti de sm e mult mai bine 500E vs 100E am sa incerc cu roti de vitezana,dar daca nu se poate o sa incep sa strang bani de roti sm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 500E vs 100Eam sa incerc cu roti de vitezana,dar daca nu se poate o sa incep sa strang bani de roti sm. arunci pe geam aia 100 euro. mai bine pastreaza rotile actuale de enduro si cauta gume de asfalt. (mixte asfalt/macadam). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 (edited) 500E vs 100Eam sa incerc cu roti de vitezana,dar daca nu se poate o sa incep sa strang bani de roti sm. La diametru si grosime nu o sa ai probleme, dar prinderile are trebui sa difere. Totusi, am vazut pe cineva mai demult care avea roti de Suzuki GS (parca) puse pe o endurista. Nu stiu ce adaptari ii facuse. Apropos, numai discurile o sa te coste 100 de euro, si ai sa vezi distractie pana le potrivesti si pe alea. Edited May 8, 2009 by mihaio07 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akybo Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 arunci pe geam aia 100 euro.mai bine pastreaza rotile actuale de enduro si cauta gume de asfalt. (mixte asfalt/macadam). Pana la urma,daca nu o sa am bani de roti sm,asta ar fi cel mai bine. Ma intereseaza mai mult rotile sm pentru ca folosesc motorul cel mai mult pe asfalt si pe drumuri de tara plus ca-mi place manevrabilitatea unor roti mai mici.Momentan am niste cauciucuri kenda cu crampoane si e pacat sa le stric. La diametru si grosime nu o sa ai probleme, dar prinderile are trebui sa difere. Totusi, am vazut pe cineva mai demult care avea roti de Suzuki GS (parca) puse pe o endurista. Nu stiu ce adaptari ii facuse. Apropos, numai discurile o sa te coste 100 de euro, si ai sa vezi distractie pana le potrivesti si pe alea. Da,stiam si eu tot aici de pe forum,pe o endurista roti de yamaha fzr dar credeam ca-i mai simpla treaba,nici sa ma chinui si sa nu iasa cum trebuie nu vreau. Multumesc de sfaturi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorel Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 eu max am facut vreo 730km cu ea intr-o zi incluzand transalpina. consumu 3.5 insa am foaia mai mica.. curu m-a durut vreo 2 zile dupa...insa, e ok la pretul ei it`s za best Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atze3 Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Adevarat ca tre' sa te obijnuiesti cu sezutu )) si pe mine la inceput ma durea fundu, detin un Husky 350TE enduro, cam la 2000km tre' sa schimb ceva prin el si sunt cam scumpe piesele, acuma imi trebuie, Piston, segmenti, bolt cu sigurante, patina de la lantu de distributie, bine eu cam trag a napoda de el , ce pot sa spun, sunt f bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrashTestPilot Posted May 13, 2009 Author Share Posted May 13, 2009 eu max am facut vreo 730km cu ea intr-o zi incluzand transalpina. consumu 3.5 insa am foaia mai mica.. curu m-a durut vreo 2 zile dupa...insa, e ok la pretul ei it`s za best fff tare consum ff mic ! cat de mica e foaia acum pe ea? eu am 49 pe wr-ul meu acum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotila Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 (edited) Am un 610 ie 2008 ,e foarte ok de oras, consum mic ...in jur de 4.5, afara am scos 3.9 ....nu o recomand afara ....pe mine ma distrus la c** si la genunchi(am picioarele cam lungi si distanta intre sa si scarite e mica...stau cam chircit pe ea) pana acum sunt ff multumit de ea ,am 10k din august . Ca minusuri ar fii faptul ca mi s-a ovalizat discul fata( banuiesc ca e de la mersul pe ploaie si pe -10 ) si acum vreo 2 zile mi-a aparut o bataie in motor ( sper sa nu fie nimic nasol ca ii dau cu ea in cap aluia de mi-a vandut-o (prietenii stiu de ce ) ) Va tin la curent . PS: Pune bani de cauciucuri deoparte (una bucata spate la fiecare 4k) eu unul nu am reusit sa scot mai mult dintr-un cauciuc Edited May 14, 2009 by Rotila Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dorel Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 PS: Pune bani de cauciucuri deoparte (una bucata spate la fiecare 4k) eu unul nu am reusit sa scot mai mult dintr-un cauciuc da-i dai, n-am c zice, p mine m-a tzinut pirelli-u ala 9k pana la sarme si-am mers si prin rauri cu el.. pinionu cre k e d 43-44.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.