Sari la conținut

Husqvarna supermoto


CrashTestPilot
 Share

Postări Recomandate

  • 8 months later...
  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

nu am vazut vorbinduse aici de 570 si de 450, ce parere aveti de ele?

la generatia 2002-2003 ma refer.


» Post actualizat in 23 Mar 2016 05:59

proprietarul celui de 570 mi-a facut poze la cartea de Germania si e foarte ciudata, o atasez aici sa va uitati si voi,

apare scris ccm cagiva... nu prea inteleg mai nimic

post-18282-0-39227000-1458712757_thumb.jpg

post-18282-0-72860200-1458712779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salutare! Cunoaște cineva bine modelul Husqvarna Smr 511/2011, 2012 ?  Mentenanță la ore sau km? Avantaje /dezavantaje ale modelului.. 

2012 Husqvarna SMR511 - 2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SMR 511 este un TE 511 pentru stradă. Are regim de servisare enduro, la ore sau km. Partea bună este că motorul nu este la fel de forjat pe stradă ca pe coclau. Partea proastă este că intervalele de servisare recomandate de fabrică sunt (foarte) aproapiate. Exemplu din manualul de TE 2011:


70h - 3500KM 
Replace the following:

  • valves
  • timing chain
  • spark plug
  • piston
  • crankshaft
  • crankcase bearings

Din nou, aici e vorba despre regim de enduro. Pe stradă uzura este mai mică. Cât de mică... nu se știe. Pentru SM-urile derivate direct din modele de enduro nu se mai obsesc să pună specificații diferite la servisare (câteodată nici nu se obosesc să le omologheze separat). Motorul este până la urmă fix la fel, probabil doar cu alte rapoarte de cutie. Sunt cam în aceeași situație cu FS-ul, nu am intervale de service dedicate, sunt aceleași ca cele de pe FE. Schimb uleiul la 1500km/20-30h și verific ce mai e de verificat. Intervalele la Husaberg sunt însă la alt nivel (pistonul se schimbă la 200h în regim de enduro de exemplu). Dar ceea ce am eu este practic un KTM. Husqvarna asta este motocicletă italiană făcută de către BMW. Nu știu cât de complexă este sau de unde se iau piese (am înțeles că Dementor, dar nu-s sigur), dar având în vedere intervalele de service Husky din era BMW nu mă prea încântă.

 

În rest, din specificații pare ce trebuie ca supermoto: vreo 55cp și sub 120kg la gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

SMR 511 este un TE 511 pentru stradă. Are regim de servisare enduro, la ore sau km. Partea bună este că motorul nu este la fel de forjat pe stradă ca pe coclau. Partea proastă este că intervalele de servisare recomandate de fabrică sunt (foarte) aproapiate. Exemplu din manualul de TE 2011:


70h - 3500KM 
Replace the following:

  • valves
  • timing chain
  • spark plug
  • piston
  • crankshaft
  • crankcase bearings

Din nou, aici e vorba despre regim de enduro. Pe stradă uzura este mai mică. Cât de mică... nu se știe. Pentru SM-urile derivate direct din modele de enduro nu se mai obsesc să pună specificații diferite la servisare (câteodată nici nu se obosesc să le omologheze separat). Motorul este până la urmă fix la fel, probabil doar cu alte rapoarte de cutie. Sunt cam în aceeași situație cu FS-ul, nu am intervale de service dedicate, sunt aceleași ca cele de pe FE. Schimb uleiul la 1500km/20-30h și verific ce mai e de verificat. Intervalele la Husaberg sunt însă la alt nivel (pistonul se schimbă la 200h în regim de enduro de exemplu). Dar ceea ce am eu este practic un KTM. Husqvarna asta este motocicletă italiană făcută de către BMW. Nu știu cât de complexă este sau de unde se iau piese (am înțeles că Dementor, dar nu-s sigur), dar având în vedere intervalele de service Husky din era BMW nu mă prea încântă.

 

În rest, din specificații pare ce trebuie ca supermoto: vreo 55cp și sub 120kg la gol.

Mulțam colegu pt info, mobra este super mișto ca model și performante, partea nasoala, este f rara și probabil și prețul pieselor scumpe.. toate cele bune! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...