Sari la conținut

Japoneze?


sacal
 Share

Postări Recomandate

daca ati avea de ales intre SUZUKI MARAUDER

SUZUKI INTRUDER

YAMAHA VIRAGO

YAMAHA DRAGSTAR

KAWASAKI VULCAN SPORT

HONDA STEED

HONDA SHADOW

toate dupa 90, de cilindree apropiate pana in 5500$

voi ce ati alege? tinand cont de costuri de intretinere, motor, consum etc. din cate stiu pt kawa nu se prea gasesc piese si de-asta sunt mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruder ca sa fie tot pe cardan, ,,,Mi-l faci cadou ?? :D

Vorbind serios acuma m-i s-a parut cea mai reusita japoneza, pe locul doi Shadow.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras cu ochiul pe site si am vazut ca nu exista intruder de 250, in schimb cel mai mic motor e de 800 , si costa 6.500 dolari model 2004. Asta la ei. La noi nu stiu.

M-i se pare inacceptabil sa dai atatia bani pe un motor de 250 ,,oricare ar fi el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca sunt mai incepator. Abia acum ma interesez sa-mi cumpar una. Sunt din TM, si exista numai reprezentanta Suzuki pe aici. E si singura care vinde in rate (leasing ca bancile nu dau imprumut). Daca mi-ati putea da detalii despre consum si performante, v-as ramane indatorat. Cum se explica faptul ca Suzuki e mai scumpa decat alte marci japoneze? Performante sau pur si simplu marketing?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Intr-adevar mi se pare si mie exagerat pretul. Am aflat ca vin prin filiera ungureasca. Probabil ca daca am avea importatori directi, ar fi mai ieftine.

M-am uitat si la yamaha pe site. Pacat ca nu este si in Timisoara un showroom Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri