Rareshamico Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 salut baieti,am si eu aprilia sr carburatie,dati-mi si mie niste sfaturi despre cum as putea sa ii fac in spate suportu aceela pentru ridicari pe o roata,sa nu il dau peste cap:D nu stiu de unde sa il prind si din ce sa il fac sa tzina,scuzati pentru noul topic,dar vreau niste sfaturi:d o sa pun niste poze cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Te dai asa bine pe'roata incat iti trebuie wheelie bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Te dai asa bine pe'roata incat iti trebuie wheelie bar. off ce te intreaba el , ce intelegi u... daca nu se da bine pe o roata , invatza el ca deaia vrea wheelie bar. on Pai , cred ca trebuie facut un fel de ''suport'' asemanator la prinderi cu alea pe care vine pusa cutia in spate.. (portbagajul ala micutz ) nu-mi vine acum numele.. , altceva nu stiu ce sa zic.. salut baieti,am si eu aprilia sr carburatie,dati-mi si mie niste sfaturi despre cum as putea sa ii fac in spate suportu aceela pentru ridicari pe o roata,sa nu il dau peste cap:D nu stiu de unde sa il prind si din ce sa il fac sa tzina,scuzati pentru noul topic,dar vreau niste sfaturi:d o sa pun niste poze cu el nu stiu de ce am impresia ca i-ai schimbat carenele .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 foarte buna observatia...nici eu nu stiu de ce am impresia ca ala e un aprilia amico fatuit, foarte kitschos. Tu ai dat pe el 200 de euro + carenele 200 si il vinzi poate mai tarziu pe bikeshop cu 500, si apoi vine lumea la noi si zice: ce ceri tu pe asta n euro ma, cand eu iau sr "pe carburatie" cu 500 euro. Frate macar nu mai manca cacao aici si ne minti ca e sr 50, zi ca e amico si e modificat. Uite si tu ce roata are pe spate si ce carter. In ceea ce priveste bara, eu iti zic asa: daca nu sti, desfa carenele, invata si apoi le pui la loc, daca sti, nu mai are rost bara. Nu il face mai kitsch decat e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) foarte buna observatia...nici eu nu stiu de ce am impresia ca ala e un aprilia amico fatuit, foarte kitschos. Tu ai dat pe el 200 de euro + carenele 200 si il vinzi poate mai tarziu pe bikeshop cu 500, si apoi vine lumea la noi si zice: ce ceri tu pe asta n euro ma, cand eu iau sr "pe carburatie" cu 500 euro. Frate macar nu mai manca cacao aici si ne minti ca e sr 50, zi ca e amico si e modificat. Uite si tu ce roata are pe spate si ce carter. In ceea ce priveste bara, eu iti zic asa: daca nu sti, desfa carenele, invata si apoi le pui la loc, daca sti, nu mai are rost bara. Nu il face mai kitsch decat e... Man nush dc am impresia dar cred ca te inseli:)),e SR,ce ti se pare asa dubios la carterul ala,nu ai mai vazut sr cu carter de tipu ala?eu am vazut si + de asta are prea multe chestii de sr in afara de carene,furca e 100% de sr,roata fata cu etrier,ghidonul cu manetele de frana.Oricum ca sa ne convingi ca e SR 100% mai pune niste poze de pe partea cu turbina de racire,si o poza cu bordul in care sa se vada si comenzile de pe ghidon:> Editat Mai 4, 2009 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Man nush dc, dar cred ca esti pe langa subiect. Cred ca am vazut mai multe sr-uri/amico-uri ca tine. Desi mi-e lene, o sa explic. Din poza din fata, e 100% sr, ai dreptate, furca(f. buna observatia), roata ,etc. Dar deja din lateral se schimba situatie. Ce poza sa-ti mai puna cu "turbina"? Se vede clar, ca e gura de aerisire pentru motoare cu racire pe aer. Si acum vorbind pe baza unor date concrete, nu s-au fabricat decat cateva modele de sr50, de ex. www, prin anul 99, care aveau racire pe aer. Acele sr-uri aveau alta tematica de culori, si mai ales alt gril in fata la radiator(doua gauri mici jos, asta are de racire pe apa, guri mari). Foarte dubios este acel metal care ascunde ceva...si mai ales roata. Roata nu este clar de sr50, de pe nici un model. Cea de pe amico este de tabla, foarte foarte nasoala, si a fost schimbata(clar) cu una mai fatoasa. Pe partea opusa, carterul nu este nici pe departe de sr(nici chiar cel pe aer, cu frana pe tambur pe spate.) Primul scuter pe care am mers a fost aprilia amico, si sunt chiar familiarizat cu el, clar carterul este de pe un amico(se observa de la prinderea ridicata a amortizorului spate) + pedala, pedala care nu a existat pe vre-un aprilia (pana la motor piaggio pe cele dupa 2005). Mai este si capacul de la transmisie (cel rosu) care se vede ca este prins intr-un anume fel si nu prin suruburile originale. Si rotile de dimensiuni diferite(pe spate parca putin mai mica janta.) Editat Mai 4, 2009 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 e aprilia sr numai ca roata din spate e schimbata,si pedala de ponire e schimbata,si carena din fata e schimbata sau toate carenele de pe una cu racire pe apa,modelele din 97-99 asa au carterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Man nush dc, dar cred ca esti pe langa subiect. Cred ca am vazut mai multe sr-uri/amico-uri ca tine. Desi mi-e lene, o sa explic. Din poza din fata, e 100% sr, ai dreptate, furca(f. buna observatia), roata ,etc. Dar deja din lateral se schimba situatie. Ce poza sa-ti mai puna cu "turbina"? Se vede clar, ca e gura de aerisire pentru motoare cu racire pe aer. Si acum vorbind pe baza unor date concrete, nu s-au fabricat decat cateva modele de sr50, de ex. www, prin anul 99, care aveau racire pe aer. Acele sr-uri aveau alta tematica de culori, si mai ales alt gril in fata la radiator(doua gauri mici jos, asta are de racire pe apa, guri mari). Foarte dubios este acel metal care ascunde ceva...si mai ales roata. Roata nu este clar de sr50, de pe nici un model. Cea de pe amico este de tabla, foarte foarte nasoala, si a fost schimbata(clar) cu una mai fatoasa. Pe partea opusa, carterul nu este nici pe departe de sr(nici chiar cel pe aer, cu frana pe tambur pe spate.) Primul scuter pe care am mers a fost aprilia amico, si sunt chiar familiarizat cu el, clar carterul este de pe un amico(se observa de la prinderea ridicata a amortizorului spate) + pedala, pedala care nu a existat pe vre-un aprilia (pana la motor piaggio pe cele dupa 2005). Mai este si capacul de la transmisie (cel rosu) care se vede ca este prins intr-un anume fel si nu prin suruburile originale. Si rotile de dimensiuni diferite(pe spate parca putin mai mica janta.) You're right.Ontopic:ca sa iti faci un sistem din ala intai trebuie sa iti dai o parte din carenaj jos ca sa vezi cum ai cadrul,pt ca in de el trebuie sa iti sudezi/prinzi cu suruburi bara aia pt dat pe'o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 foarte buna observatia...nici eu nu stiu de ce am impresia ca ala e un aprilia amico fatuit, foarte kitschos. Tu ai dat pe el 200 de euro + carenele 200 si il vinzi poate mai tarziu pe bikeshop cu 500, si apoi vine lumea la noi si zice: ce ceri tu pe asta n euro ma, cand eu iau sr "pe carburatie" cu 500 euro. Frate macar nu mai manca cacao aici si ne minti ca e sr 50, zi ca e amico si e modificat. Uite si tu ce roata are pe spate si ce carter. In ceea ce priveste bara, eu iti zic asa: daca nu sti, desfa carenele, invata si apoi le pui la loc, daca sti, nu mai are rost bara. Nu il face mai kitsch decat e... Prietene,asta a fost sr di-tech,a fost pus motor de sr replica 96` 97` nu cred k a existat amico cu prinderea sus la motor:)) bordu si carenele sunt de di-tech,pana si in cutia de la sa arata injectia si etc:-@ si nu nu am dat banii pe el,am fkt o combinatie.... Man nush dc, dar cred ca esti pe langa subiect. Cred ca am vazut mai multe sr-uri/amico-uri ca tine. Desi mi-e lene, o sa explic. Din poza din fata, e 100% sr, ai dreptate, furca(f. buna observatia), roata ,etc. Dar deja din lateral se schimba situatie. Ce poza sa-ti mai puna cu "turbina"? Se vede clar, ca e gura de aerisire pentru motoare cu racire pe aer. Si acum vorbind pe baza unor date concrete, nu s-au fabricat decat cateva modele de sr50, de ex. www, prin anul 99, care aveau racire pe aer. Acele sr-uri aveau alta tematica de culori, si mai ales alt gril in fata la radiator(doua gauri mici jos, asta are de racire pe apa, guri mari). Foarte dubios este acel metal care ascunde ceva...si mai ales roata. Roata nu este clar de sr50, de pe nici un model. Cea de pe amico este de tabla, foarte foarte nasoala, si a fost schimbata(clar) cu una mai fatoasa. Pe partea opusa, carterul nu este nici pe departe de sr(nici chiar cel pe aer, cu frana pe tambur pe spate.) Primul scuter pe care am mers a fost aprilia amico, si sunt chiar familiarizat cu el, clar carterul este de pe un amico(se observa de la prinderea ridicata a amortizorului spate) + pedala, pedala care nu a existat pe vre-un aprilia (pana la motor piaggio pe cele dupa 2005). Mai este si capacul de la transmisie (cel rosu) care se vede ca este prins intr-un anume fel si nu prin suruburile originale. Si rotile de dimensiuni diferite(pe spate parca putin mai mica janta.) man,toata lumea zice ca "mine" ai dreptate cred k 40% maxx,eu unu nus tiu amico cu prindere la cartere sus,plus ca mai e o chestie:-? ai auzit de SR REPLICA? din 96? e ala motoru,din 96 tambur pe spate racire pe aer,carburatie,merge de rupe pamantu...am avut amico stai linistit,si am desfacut destul la el,il stiu pe de`rost;) si hai inca o chestie,printree altele... si incheiem:)) cum e cilindru la amico nu e vertical?ba da e vertical:D e la asta al meu e orizontal,nush dar esti singuru care a zis asta...fara suparare:D bun,o sa mai pun niste poze cu asta...in leg cu suportu o s aii dau "fundu" jos si vedem,mai am si eu o nelamurire,un prieten de al meu are un sr de 150,si fracsu a avut accident cu el,a intrat intr-o masina s-au indoit telescoapele si sa spart janta,motoru merge impecabil carenele din spate pana la jumate sunt intregi nezgariate,mi-a propus sa ne combinam,schimb pe schimb,mai bag maxx 2.500 mil in el sa pot circula cu el,faza e MERITA? cadru pare normal si neindoit,maine ma voi duce cu tata sa vedem calumea care e treaba,parerea voastra care e? va rog mult mult niste raspunsuri, p.s sa dau sr meu "amico" ) pe sr asta p.s multumesc pentru sfaturi cu wheelie bar >< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Asa e pretene, esti adevarat, ai facut o "combinatie" in vitan, ai dat doua capre pe un scuter furat. Hai sti ceva...lasa-ne cu abureala de-asta. Motorul de pe sr50 "replica" cum zici tu, ala cu doua faruri, din cate stiu eu este la fel cu cel de pe amico. Si de unde sa stiu eu ca tu ai cilindru orizontal? Poate chiar de-aia ti-ai pus placa aia acolo... Nu conteaza, asta a fost ca o chestie, pentru ca tu te lauzi ca e sr si defapt e...o corcitura. Oricum ca sa-ti dau un punct de plecare, unul dintre cele mai rezistente puncte de prindere este cel de la manerul din spate. Poate tine vreo 200 kg (probat de mine cand ridic scuteru si inca ceva greutate), cel de care te ti cu mainile. Il dai jos, se prinde in 4 suruburi groase, de-acolo poti pleca cu o forma de bara...E cam singura metoda pentru a pastra stopurile. In rest din cate stiu... nu cred ca se mai paote. Asa e pretene, esti adevarat, ai facut o "combinatie" in vitan, ai dat doua capre pe un scuter furat. Hai sti ceva...lasa-ne cu abureala de-asta. Motorul de pe sr50 "replica" cum zici tu, ala cu doua faruri, din cate stiu eu este la fel cu cel de pe amico. Si de unde sa stiu eu ca tu ai cilindru orizontal? Poate chiar de-aia ti-ai pus placa aia acolo... Nu conteaza, asta a fost ca o chestie, pentru ca tu te lauzi ca e sr si defapt e...o corcitura. Oricum ca sa-ti dau un punct de plecare, unul dintre cele mai rezistente puncte de prindere este cel de la manerul din spate. Poate tine vreo 200 kg (probat de mine cand ridic scuteru si inca ceva greutate), cel de care te ti cu mainile. Il dai jos, se prinde in 4 suruburi groase, de-acolo poti pleca cu o forma de bara...E cam singura metoda pentru a pastra stopurile. In rest din cate stiu... nu cred ca se mai poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Mai 4, 2009 Autor Share Postat Mai 4, 2009 Asa e pretene, esti adevarat, ai facut o "combinatie" in vitan, ai dat doua capre pe un scuter furat. Hai sti ceva...lasa-ne cu abureala de-asta. Motorul de pe sr50 "replica" cum zici tu, ala cu doua faruri, din cate stiu eu este la fel cu cel de pe amico. Si de unde sa stiu eu ca tu ai cilindru orizontal? Poate chiar de-aia ti-ai pus placa aia acolo... Nu conteaza, asta a fost ca o chestie, pentru ca tu te lauzi ca e sr si defapt e...o corcitura. Oricum ca sa-ti dau un punct de plecare, unul dintre cele mai rezistente puncte de prindere este cel de la manerul din spate. Poate tine vreo 200 kg (probat de mine cand ridic scuteru si inca ceva greutate), cel de care te ti cu mainile. Il dai jos, se prinde in 4 suruburi groase, de-acolo poti pleca cu o forma de bara...E cam singura metoda pentru a pastra stopurile. In rest din cate stiu... nu cred ca se mai paote. Asa e pretene, esti adevarat, ai facut o "combinatie" in vitan, ai dat doua capre pe un scuter furat. Hai sti ceva...lasa-ne cu abureala de-asta. Motorul de pe sr50 "replica" cum zici tu, ala cu doua faruri, din cate stiu eu este la fel cu cel de pe amico. Si de unde sa stiu eu ca tu ai cilindru orizontal? Poate chiar de-aia ti-ai pus placa aia acolo... Nu conteaza, asta a fost ca o chestie, pentru ca tu te lauzi ca e sr si defapt e...o corcitura. Oricum ca sa-ti dau un punct de plecare, unul dintre cele mai rezistente puncte de prindere este cel de la manerul din spate. Poate tine vreo 200 kg (probat de mine cand ridic scuteru si inca ceva greutate), cel de care te ti cu mainile. Il dai jos, se prinde in 4 suruburi groase, de-acolo poti pleca cu o forma de bara...E cam singura metoda pentru a pastra stopurile. In rest din cate stiu... nu cred ca se mai poate. bun,ms pentru sfat:P nu imi dau seama de ce placa vorbesti dar o sa fac poze cat mai multe,si combinatia a fost ca am dat un kymco dink 125 4 timpi cu acte originale verificate,pe asta,ca de vroiam mai mic sa nu am prob cu politia! atata tot,care e chestia imposibila de a fi SR ce atat caz? e greu sa fie sr? bun,ms pentru sfat:P nu imi dau seama de ce placa vorbesti dar o sa fac poze cat mai multe,si combinatia a fost ca am dat un kymco dink 125 4 timpi cu acte originale verificate,pe asta,ca de vroiam mai mic sa nu am prob cu politia! atata tot,care e chestia imposibila de a fi SR ce atat caz? e greu sa fie sr? aaaaaaaaa "placa aia" e un cauciuc de cacao care l-am scos azi ca imi arunca noroi pe carburator si toate cele,o sa ii pun aripa originala:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Asa e pretene, esti adevarat, ai facut o "combinatie" in vitan, ai dat doua capre pe un scuter furat. Hai sti ceva...lasa-ne cu abureala de-asta. Motorul de pe sr50 "replica" cum zici tu, ala cu doua faruri, din cate stiu eu este la fel cu cel de pe amico. Si de unde sa stiu eu ca tu ai cilindru orizontal? Poate chiar de-aia ti-ai pus placa aia acolo... Nu conteaza, asta a fost ca o chestie, pentru ca tu te lauzi ca e sr si defapt e...o corcitura. rau stii. sr-m. orizontal, amico-m. vertical. plasticu ala de pe carter e pt aspect. daca il da jos arata exact ca al tau, de pe super-scuterul tau. Editat Mai 6, 2009 de alex.cj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 cine stie.. vede =)) oricum , eu zic ca are tot motor de sr , www ... ii exact asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 aaaaaaaaa "placa aia" e un cauciuc de cacao care l-am scos azi ca imi arunca noroi pe carburator si toate cele,o sa ii pun aripa originala:P Daca vrei iti vand eu aripa de SR. Fa-mi un pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) alex exista si sr pe aer motor vertical (cel cu doua faruri...). Asa ca tu sti rau Oricum am trecut peste ideea aia si il indrumam pe om ce sa faca. Doar ca tie iti place sa dezgropi mortii Si nu va arata in veci ca al meu...esti total pe langa. Acolo eu(si ceilalti care au motor pe apa) avem pompa de apa, la scuterul ala, are asa numita "turbina" de aer, acel ventilator. Deci poti sa-l desfaci cat vrei, nu va fi la fel...poate pana dai de aprindere... si pompa de ulei. Hai mai invata... Editat Mai 6, 2009 de Rolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pufy89 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 se vede ca a fost pe injectie si a pus motor minareli pe aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 e si asta o varianta...oricum e clar. motorul e schimbat, nu este cel original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisor95 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 Deci cea mai sigura si modalitatea cum se face si la motoarele de stunt....este urmatoarea : se dau gauri in cadru si in bari si le prinzi de cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 (editat) Eu zic sa sudezi direct pe cadru, asa va tine mult mai bine decat sa prinzi in suruburi. Va trebui sa gauresti si carena putin. Cat despre scuter este un SR ditech cu motor minarreli si nu amico Amico, ar trebui sa aiba filtrul la vedere. Si eu am modificat un nenorocit de ditech, numai ca eu i-am pus motor de runner. Editat Octombrie 8, 2011 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.