Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma lovit soarta intr-o vineri cand am dat sa plec in oras cu treaba cu caprita mea yamaha dt 125 cand dau sa o pornesc la pedala (are pornire numai la kik) se pare ca nu pornea ca ea nu porneste asa de buna voie cand dai la pedala ci trebuie sa o mai accelerezi si am dat de 5 ori de 10 ori nimic cand dadeam sa o accelerez sea uzea ca se ineca adica nu pornea dar cand dadeam sa ii dau putina accelereatie se auzea un zgomot ciudat ca si cum ar fi dat sa porneasca in timp ce dadeam la pedala dar cand dadeam sa accelerez se stingea totu .

M-am uitat la bujie si nu era inecata deloc era uscata ,carbu nu e infundat pt ca am pus niste vecini sa ma impinga si pornea imediat cand ma impingea cineva nu avea nici pe naiba .Bujia e struna noua.

Banuiesc ca este amestecu de vina .

Astept pareri am mare nevoie de ajutor ! :baldy: :) :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca impinsa porneste, ce are a face amestecul???

Doar nu s-a dereglat peste noapte?

Asa ca o banuiala, as verifica fisa de bujie, si toa ce tine de aprindere, posibil sa fure curent undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca impinsa porneste, ce are a face amestecul???

Doar nu s-a dereglat peste noapte?

Asa ca o banuiala, as verifica fisa de bujie, si toa ce tine de aprindere, posibil sa fure curent undeva...

nu cred ca are vreo treaba ca are pornire doar la pedala .am sa ma uit la fise de curiozitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma face si mai nasol .Mai e cineva ca e de parere amestecu ?

...dap , mai mult ca sigur este amestecul!

...amestecul in chestii complicate care te depasesc ...

Doar o ghicitoare te mai rezolva...asa de la distanta, si pe pe forum...numai ca ghicitorile nu prea intra pe forum...

nasol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dap , mai mult ca sigur este amestecul!

...amestecul in chestii complicate care te depasesc ...

Doar o ghicitoare te mai rezolva...asa de la distanta, si pe pe forum...numai ca ghicitorile nu prea intra pe forum...

nasol

Eu nu am jignit pe nimeni .De ce tii neaparat sa jignesti lumea fara motiv ? Parca tu nu ai intampinat probleme tehnice ,nu te mai crede superman .

 

verifica tot ce tine de instalatia electrica/aprindere ....... baterie/fisha/bobinainductie/bujie

Bujia e in regula ,am sa ma uit pe la bobina si pe la fisha .Bateria nu ma ajuta cu nimic ,am pornire doar la kik .

 

verifica bateria si incarcarea saa am patit si eu

k am sa scotocesc toata instalatia pana la urma sa vad ce si cum :) .

Multumesc de sfaturi ,daca mai aveti si alte idei nu ezitati B) :moto:

Dau niste berici :wacko: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am jignit pe nimeni .De ce tii neaparat sa jignesti lumea fara motiv ? Parca tu nu ai intampinat probleme tehnice ,nu te mai crede superman .

 

 

Bujia e in regula ,am sa ma uit pe la bobina si pe la fisha .Bateria nu ma ajuta cu nimic ,am pornire doar la kik .

 

 

k am sa scotocesc toata instalatia pana la urma sa vad ce si cum :) .

Multumesc de sfaturi ,daca mai aveti si alte idei nu ezitati B) :moto:

Dau niste berici :wacko: :wacko:

salut!vezi cuum are aprindere electronica sau cu platina?daca ii cu platina sa stii ca ii aiurea platina sau avansu daca ar fi din carburator cum spun unii nu ar sta la relanti si ar da rateuri in turatie...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu fie sarita de la punct aprinderea. se intampla indiferent ca e electronica sau pe platina (dt mai vechi aveau pe platina)

K am sa ma holbez un pic .

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca da rateuri si e bujia uscata, ai amestecul sarac.

 

Nu m-am uitat atent ce motor e, dar daca e pe carburator sunt 3 reglaje posibile la amestec:

- surubul de amestec ralanti

- nivelul benzinei

- cuiul jiclorul principal

 

La pornire te poate ajuta sa deschizi putin surubul de amestec, si intr-o mai mica masura nivelul. Jiclorul principal doar in ture.

Singurul reglaj accesibil din exterior, dintre astea 3, este surubul de amestec. Nu il confunda cu surubul care controleaza deschiderea clapetei la ralanti. Pe ala ar trebui sa il lasi in pace.

Deci poti sa deschizi 1/4 sau 1/2 ture la surubul de amestec, de obicei este locat sub iesirea din carburator spre motor, transversal.

 

Oricum ca sa o pornesti la kick trage socul la max si nu atinge maneta de acceleratie, si fa pedale. Cand da primul semn ca o ia, inchide socul ca altfel se ineaca. Fa pedale in continuare, fara sa atingi maneta de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca da rateuri si e bujia uscata, ai amestecul sarac.

 

Nu m-am uitat atent ce motor e, dar daca e pe carburator sunt 3 reglaje posibile la amestec:

- surubul de amestec ralanti

- nivelul benzinei

- cuiul jiclorul principal

 

La pornire te poate ajuta sa deschizi putin surubul de amestec, si intr-o mai mica masura nivelul. Jiclorul principal doar in ture.

Singurul reglaj accesibil din exterior, dintre astea 3, este surubul de amestec. Nu il confunda cu surubul care controleaza deschiderea clapetei la ralanti. Pe ala ar trebui sa il lasi in pace.

Deci poti sa deschizi 1/4 sau 1/2 ture la surubul de amestec, de obicei este locat sub iesirea din carburator spre motor, transversal.

 

Oricum ca sa o pornesti la kick trage socul la max si nu atinge maneta de acceleratie, si fa pedale. Cand da primul semn ca o ia, inchide socul ca altfel se ineaca. Fa pedale in continuare, fara sa atingi maneta de acceleratie.

Multumesc de sfaturi dar azi le-am testat si tot la fel face da foarte multe rateuri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma lovit soarta intr-o vineri cand am dat sa plec in oras cu treaba cu caprita mea yamaha dt 125 cand dau sa o pornesc la pedala (are pornire numai la kik) se pare ca nu pornea ca ea nu porneste asa de buna voie cand dai la pedala ci trebuie sa o mai accelerezi si am dat de 5 ori de 10 ori nimic cand dadeam sa o accelerez sea uzea ca se ineca adica nu pornea dar cand dadeam sa ii dau putina accelereatie se auzea un zgomot ciudat ca si cum ar fi dat sa porneasca in timp ce dadeam la pedala dar cand dadeam sa accelerez se stingea totu .

M-am uitat la bujie si nu era inecata deloc era uscata ,carbu nu e infundat pt ca am pus niste vecini sa ma impinga si pornea imediat cand ma impingea cineva nu avea nici pe naiba .Bujia e struna noua.

Banuiesc ca este amestecu de vina .

Astept pareri am mare nevoie de ajutor ! :) :drink: :D

esti sigur ca bateria e OK ? daca are...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai curentul pentru bobina de inductie de unde crezi ca vine???

Daca nu era nevoie de ea, nu era acolo.

Daca este acolo, inseamna ca este nevoie de ea, si trebuie sa fie in stare buna ca sa ai o mobra functionala.

Faptul ca a inceput brusc sa faca figuri sugereaza o problema electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general, bateria nu intervine in aprindere, in cazul motorului de genul asta de fatza, circuitul de aprindere e total separat de restul electricii - in magnetou exista o bobina de tensiune - care incarca un condensator, ce e descarcat apoi pe primarul unei bobine de inductie si asa ai scanteie.

 

In cazul tau, faptul ca da rateuri indica un avans dereglat. Dupa ce porneste, merge si-asa, insa in regimul de pornire se manifesta cel mai grav. Senzorul de aprindere este tot o bobina din statorul alternatorului, vecina cu bobina care da curentul pentru scanteie. Reglajul se face rotind pozitia relativa a statorului relativ la carterul motocicletei - ar trebui sa fie acolo doua liniutze, care trebuie aliniate. Daca sunt aliniate, atunci e posibil sa se fi mutat polii magnetici din rotor si de-aia sa trebuiasca sa compensezi. Dupa simptome, as zice ca are avansul prea mic, de-aia iti ies gaze aprinse pe toba si da rateuri si mai ales nu ai spus ca-ti da pedala inapoi (ar fi fost avans prea mare).

 

Nu stiu la tine daca poti sa umbi la stator fara sa dai jos rotorul (pentru asta trebuie o presa), dar poti sa desfaci capacul sa te uiti - este pe partea opusa ambreiajului, nu cunosc modelul motoretei tale, dar cam asta e principiul si ce ai de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dar nu prea ajuta la nimic bateria aia :)) sau ajuta la pornire ?

poate au montat-o "handicapatii" aia de pomana :D ... eventual ca sa pui pe pozitie noaptea daca nu poti scoate de pe carosabil :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A revenit printre noi caprita .

Cauza era carburatia a trebuit sa o configurez calumea ,acu porneste la prima pedala .

Mii de multumiri celor care au postat pe topic ca sa ma ajute .Tre sa dau cateva navete de bere !

Topic inchis .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...