madras Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 salut...spuneti-mi si mie va rog cum elimin aceasta problema... grava - benzina in uleiul de motor. Acusica vine primavara si vreau sa am motoru gata de plecare cu prima urcare a termometrului la 10 grade.... Trebuie sa va spun ca dnepra in cauza a fost in RK general asta-vara...nu stiu ce mi-a scapat, dar imi baga masiv benzina in ulei si nu stiu de unde...pe unde... In vara am desfacut-o pana la ultimul surub...verificat pistoane, cuzineti...etc. Ce-i drept am de schimbat cuiu pontou (crec asa se scrie) la carburatorul stanga (carburatoarele sunt originale), dar nu cred ca asta e problema.... Poate imi puteti da ceva sugestii.... multam anticipat.... am atasat si vreo doua poze cu fieru....sunteti invitati sa va dati cu parerea (intre timp am terminat si seaua si cablaraia, plus ca i-am pus o pereche de tobe noi - lungi si stralucitoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 1. baga menzina in mers pe langa segmenti 2. baga benzina in stationare, tot pe acolo . 1+2--> verifici set motor ( ar trebui sa pape si ulei, sa scoata fum) , verifici/schimbi cui pontou/plutitor, eventual daca ai un cric lateral d-ala cu inclinatie extrema, il mai lungesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 eu zic ca mai repede in stationare se intampla treaba asta robinetul de benzina nu inchide bine, cuiul pontou la fel, carburatorul se inunda iar benzina se scurge pe langa segmenti in baia de ulei. (nu cred ca e absolut necesar ca setul motor sa fie dus...) desi, e curios, daca se inunda carburatorul, de ce nu curge benzina prin orificiile speciale ale acestuia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 eu zic ca mai repede in stationare se intampla treaba asta robinetul de benzina nu inchide bine, cuiul pontou la fel, carburatorul se inunda iar benzina se scurge pe langa segmenti in baia de ulei. (nu cred ca e absolut necesar ca setul motor sa fie dus...) desi, e curios, daca se inunda carburatorul, de ce nu curge benzina prin orificiile speciale ale acestuia.... Sau poate fi filtrul de aer infundat si atunci ai amestec bogat, nu arde si excesul de benzina se duce in baia de ulei. Cel mai probabil este carburatorul, totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madras Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 Sau poate fi filtrul de aer infundat si atunci ai amestec bogat, nu arde si excesul de benzina se duce in baia de ulei. Cel mai probabil este carburatorul, totusi. filtru e nou chestia e ca nu-mi dau pot da seama daca baga benzen in stationare sau cand toarce motoru.... cert e ca atunci cand scot capacu de chiuloasa (stang mai ales).... curge de parca ar fi inpuscata...nu mai e ulei acolo...ci benzina neagra cand am postat topicul nu-s de ce nu mi-a luat pozele...mai incerc odata sa le uploadez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 nu e de la set- nici vorba pot sa fie segmentzii oricat de uzatzi, ca tot nu are treaba benzina din baia de ulei cu asta. e numai din carburator. poate se blocheaza in mers cuiul pontou pe deschis, shi curge benzina in cilindru la greu. benzina in baie intra daca ajunge in cilindru mai mult decat poate sa arda in mod normal, iar la faza asta doar carburatoarele sunt de vina! tot asha am patzit shi eu la mashina, shi am reglat carbu shi nu am mai avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madras Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 se poate foarte bina sa fie asta problema...am mai spus:cuiu pontou de pe stanga nu e chiar ok...si e mai bine ca e asa. Una e sa schimb cuiu in carburator ....alta e sa dau iar motoru jos. Plus ca benzina e mai multa in chiuloasa stanga, acolo unde am constatat ca e si cuiu uzat.... Asta nu poate fi decat o veste buna.... nu-mi prea arde sa dau motoru jos...de fapt, mai degraba spus: nu-mi prea frig(e) sa dau motoru iar jos cer scuze ca topicul e postat de doua ori...dar atunci cand l-am postat prima data mi-a dat o eroare si am dat de mai multe ori clic.... de aceea apare de doua ori chestia cu benzenu in ulei de motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 fa un efort si ia-ti 2 carburi noi (preferabil K68) si scapi de probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 cel mai preferabil efort e sa itzi iei carburi japoneze, in combinatzie cu un robinet de benzina tot de la ceva japoneza. eu inainte sa fac asta, tot timpul marcam locul cu nepra, acuma, pot sa uit ca am robinet, ca oricum nu mai pierd nici o picatura de benzina pe la carburi sau pe altundeva. spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Poti incepe prin a schimba cuiul pontou pe stanga si lasa motocicleta pe cricul central sau mai "indreapta-l" pe cel lateral. Motocicleta aplecata pe stanga si cui pontou care nu inchide ...benzina curge linistita din carburator in admisie si de acolo in baie pe langa segmenti sau chiar pe la ghidul de supapa (care stim noi ce tolerante are la Dnepr) , direct in capacul de chiulasa si de acolo in baie. P.S. Daca e setul uzat benzina intra in ulei bine-mersi pe langa segmenti sub forma de vapori in timpul fazei de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madras Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 Poti incepe prin a schimba cuiul pontou pe stanga si lasa motocicleta pe cricul central sau mai "indreapta-l" pe cel lateral. Motocicleta aplecata pe stanga si cui pontou care nu inchide ...benzina curge linistita din carburator in admisie si de acolo in baie pe langa segmenti sau chiar pe la ghidul de supapa (care stim noi ce tolerante are la Dnepr) , direct in capacul de chiulasa si de acolo in baie. P.S. Daca e setul uzat benzina intra in ulei bine-mersi pe langa segmenti sub forma de vapori in timpul fazei de compresie. Am sa iau in considerare si lungirea piciorului lateral, desi daca stau bine si ma gandesc e destul de lung. Puteti vedea si din poze ca motoru sta aproape drept , mai ales daca il si brachez dreapta.... Primul pas ar fi intr-adevar schimbarea cuiului... ...ar fi o idee si cu schimbarea robinetului - imi puteti spune de la ce japoneza vine robinetul pe un rezervor de Jawa? (rezervorul pus pe dnepr e de la o jawa, dupa cum se vede si din poze). Cat despre schimbarea carburatoarelor... eu ma gandeam la carburatoare Kehin, poate gasesc pe undeva. Am citit pe forum ca ar reduce si consumul.... Teoretic...ghidul de supape nu ar trebui sa lase benzina pe langa ca l-am verificat, dar stiu si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 cel mai preferabil efort e sa itzi iei carburi japoneze, in combinatzie cu un robinet de benzina tot de la ceva japoneza. eu inainte sa fac asta, tot timpul marcam locul cu nepra, acuma, pot sa uit ca am robinet, ca oricum nu mai pierd nici o picatura de benzina pe la carburi sau pe altundeva. spor la treaba! Mergand pe principiul asta poti sa faci un efort nitel mai mare si sa-ti iei o japoneza,ca daca tot pui carbelitoare,robinet,pistoane de nu stiu ce,roti de mertzedes,sa,ghidon,far,frane,semnale...ma intreb ce mai e de nipra?Actele si cadrul maltratat?Sa nu fie cu suparare dar mie genul asta de mutilari mi se par foarte asemantoare cu daciile alea "turbo". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Mergand pe principiul asta poti sa faci un efort nitel mai mare si sa-ti iei o japoneza,ca daca tot pui carbelitoare,robinet,pistoane de nu stiu ce,roti de mertzedes,sa,ghidon,far,frane,semnale...ma intreb ce mai e de nipra?Actele si cadrul maltratat?Sa nu fie cu suparare dar mie genul asta de mutilari mi se par foarte asemantoare cu daciile alea "turbo". man, 2 carburi japoneze shi un robinet costa undeva la 200 lei. pe langa asta mai pune maxim 100 lei flanshele pentru adaptare shi manopera. asta inseamna ca la 80 de euro faci cea mai buna modificare shi imbunatatzire la nipru. fa tu un calcul shi vezi cat itzi mai trebuie pana la a cumpara o japoneza, shi apoi taci draq din gura! ca nu ne intereseaza parerile tale, daca nu spui nimic constructiv, ca omul asta a pus o problema aici, shi nu are nevoie de comentarii aiurea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Kerosene , io am K68 ucrainiene la M, si sunt puse pe el inca de acum 2 ani. Nu imi marcheaza locul ,nu le-am reglat de 5 luni si umblu zilnic. Nu am garnitura pacatoasa la cui poantou si plutitorul la ele lucreaza mult mai usor. In plus am pornire usoara, bujia bruna si reprize ok. O gramada si-au scos carburatoarele japoneze de pe Uralele noi, si au pus K-uri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 mai, mai, ce se aprinsera spiritele p'aicea.... feti-frumosi, concluzia-i una singura: din nipru n-o sa faceti niciodata japoneza, indiferent ce piese ati pune pe el sau cate modificari i-ati face.... asta-i ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 mai, mai, ce se aprinsera spiritele p'aicea.... feti-frumosi, concluzia-i una singura: din nipru n-o sa faceti niciodata japoneza, indiferent ce piese ati pune pe el sau cate modificari i-ati face.... asta-i ! man, i-am zis la ala sa taca draq din gura, shi hopa ca a shi intrat Draku in topic!!! ideea e ca nu vrea nimeni sa faca din nipru japoneza nici nu ai cum... dar potzi sa o mai gadili ici shi colo shi anumne in zonele esentziale cu niscaiva piese mai de treaba! bai sa stabilim: niprul e o moto cat de cat buna shi foarte adaptabila, pe care majoritatea baietzilor mai "saraci" incep sa shi-o permita. mai incolo normal ca fiecare vrea- in limita bugetului mai de austeritate sau nu- sa mai imbunatatzeasca cate ceva la motor. ei, una dintre cele mai bune modificari care merita facute e schimbarea carburilor . eu recomand mai intai a sistemului deficitar de franare-dar asta e alta poveste! asha ca nu va mai atacatzi la toate ideile unora care deja au facut multe alte modificari shi sunt foarte multzumitzi de rezultate! daca pe unii nu ii duce capul sa modifice in bine unele chestii de ce sa baga in seama? doar ca sa nu faca shi altzii nimica ? sa fie totzi la fel? fuck!! nu exista doi oameni cu aceeashi personalitate, asha ca fiecare are alta idee despre cum vrea sa modifice un motor. orice imbunatztire pe care o faci la nipru se simte : la consum, la confort, la tzinuta de drum, shi la buzunar! pe care le facem ramane sa decidem fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 man, 2 carburi japoneze shi un robinet costa undeva la 200 lei. pe langa asta mai pune maxim 100 lei flanshele pentru adaptare shi manopera. asta inseamna ca la 80 de euro faci cea mai buna modificare shi imbunatatzire la nipru. fa tu un calcul shi vezi cat itzi mai trebuie pana la a cumpara o japoneza, shi apoi taci draq din gura! ca nu ne intereseaza parerile tale, daca nu spui nimic constructiv, ca omul asta a pus o problema aici, shi nu are nevoie de comentarii aiurea! Vad ca a inceput tigania si la coltul comunistelor.Vad ca tu spui numai lucruri constructive...cam multi nervi si nu fac bine la sanatate.Eu propun sa ne respectam putin...daca vrei,daca nu..nici pe mine nu ma intereseaza parerile tale marlanesti.De injurat ne pricepem toti!Si citeste cu atentie ce-am scris ca nu era vorba numai de 2 carburi si un robinet.In plus am k68-uri si n-am benzina in ulei.Asa ca parerea mea constructiva e sa puna k68,asta daca e de la carburi,ca pot fi si alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Intru totul de acord, printre modificarile "obligatorii" pentru un Dnepr si eu vad: - fata cu frana pe disc -carburatoare vestice ( Bing-uri de pe BMW, Japoneze sau chiar Dellorto de pe Guzzi ) - Baie de ulei marita/radiator de ulei - grup de fuga/a 5-a viteza in cutie ..restul tin de gust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 nu exista doi oameni cu aceeashi personalitate, asha ca fiecare are alta idee despre cum vrea sa modifice un motor. pai ai perfecta dreptate, dar te contrazici singur... avand in vedere cele de mai sus, nu ti se pare deplasat sa-i spui aluia sa taca, daca aia este ideea lui despre modificarea niprului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 pai ai perfecta dreptate, dar te contrazici singur... avand in vedere cele de mai sus, nu ti se pare deplasat sa-i spui aluia sa taca, daca aia este ideea lui despre modificarea niprului ? man, ideea lui catallin era sa nu modifice nimic, iar asta de facto nu e o idee. e doar o invitatzie la odihna. nemodificate sunt o garmada. asta nu inseamna ca sunt mai bune sau mai rele decat alea modificate. daca e sa faci modoficari alea de mai sus sunt primele recomandate. atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 mda, hai s-o lasam draku .... da-mi mai bine o idee cum sa pun radiator de ulei... ca nu stiu unde ar fi mai bine sa-l conectez, pe tur sau pe aspiratie... pe aspiratie e mai usor de facut, dar nu stiu daca nu se diminueaza debitul, dar exista avantajul ca uleiul este racit inainte de a ajunge in pompa, ceea ce face mai eficient "procesul" de aspiratie (zic si io...) pe tur este mai greu de facut circuitul, exista riscul sa se sparga radiatorul daca se obtureaza cu ceva, ar trebui sa se puna o supapa de by-pass (in caz de obturare a acestuia), ca daca il pui in paralel pe circuit, s-a dus draku presiunea .... etc, etc... of, i-am facut praf topicul omului, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madras Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 Atata vreme cat ne respectam eu zic ca ceva idei out of topic nu strica .... Cel putin pentru mine lista cu modificarile prioritare la dnepre e foarte utila. Recunosc ca nu am avut inca prileju sa testez franele dneprei la stress maxim. dar stiu ca sistemul pe tamburi e depasit si ca nu da randamentul de care poti avea nevoie la un moment dat.... Reveniind la topic...benzina in ulei....am aflat ce era de aflat. Am sa incerc zilele astea sa schimb cuiu al nenorocit. Sa vaz cum stau cu banii ca ar trebui sa schimb si oloiu.... si pentru cine ramane interesat de dezlegarea problemei....am sa postez un ultim mesaj pe tema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Pentru modificarea cu radiator de ulei , vorbeste cu Orestte din Iasi. Parca facuse mai de mult ceva cu un sistem pasiv, circulatie naturala nu fortata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Pentru modificarea cu radiator de ulei , vorbeste cu Orestte din Iasi. Parca facuse mai de mult ceva cu un sistem pasiv, circulatie naturala nu fortata. multumesc, o sa il intreb dar eu vroiam sa fac ceva cu circulatie fortata, mi se pare mai eficient... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 pai cea mai buna idee este sa il pui pe aspiratzie, inseriat intre sorb shi pompa de ulei. shi ar fi bine sa pui o supapa uni-sens ca sa nu se goleasca circuitul cand opreshti motorul, shi cand il porneshti sa asteptzi 1 minut pana se umple, shi implicit pana ajunge ulei la vibrochen/cuzinetzi. acuma, ideal este sa marshti debitul la pompa de ulei- marseshti pinioanele-, ca sa nu ai probleme mai departe pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.