yuk Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 a pus cineva odata o traducere de pe sportrider...., in care arata ca uleiurile semisintetice sunt de fapt minerale, datorita grupei care intra in compozitia lor, dar se iau mai multi bani pe ele si nu toate uleiurile sintetice sunt sintetice 100%, daca, iarasi nu au grupa care trebe (nu intru in detalii), e un articol care pe multi ii baga mai mult in ceata , nu iti zice "vezi ca X ulei e bun", arata el cevadar in nici un caz motul, motorex(desi folosesc) nu apar in top 5 uleiuri si un top 5 e mai greu de facut, oricum unele marci de ulei au suprapret(motul), care zic ca e nejustificat si pe care nu-l vad mai bun ca un castrol, motorex, etc(excludem marcile romanesti, ca alea nu se pot numi uleiuri, care miros a sulf de la rafinare de iti muta nasu`) pe piata noastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 excludem marcile romanesti, ca alea nu se pot numi uleiuri, care miros a sulf de la rafinare de iti muta nasu` deci pana la urma cea mai buna metoda de a alege uleiul e dupa miros.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 deci pana la urma cea mai buna metoda de a alege uleiul e dupa miros.... daca nu stii ce inseamna codurile alea de pe spatele cutiei ... Se pare ca Motorex intra in forta pe piata noastra... de exemplu Castrol Longlife este cam 90 lei/l si Motorex longlife 60lei/l (56 cu reducere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) deci pana la urma cea mai buna metoda de a alege uleiul e dupa miros.... ........nu o alta proprietate, si e importanta a unui ulei e sa nu faca depuneri de sulf, ........ pe piata noastra as alege un top intre motorex, castrol, silkolene, mai rar, ca nu il prea gasesti amsoil(nu are importanta ordinea)....asta ar fi topul meu, motul(ar face si el parte din top, dar) mi se pare exagerat de scump, ma refer la 300V(aproape 3 mil) si nu e mai rasarit cu nimik decat restul, e rasarti dar la marketing, atat , pe cand motorex il iau full sint la 150-170 ron max, ca semi-sint sau mineral nu am sa pun niciodata Editat Iunie 12, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) pe cand motorex il iau full sint la 150-170 ron max motorex nu iei full la banii aia. ce iei tu banuiesc ca este Top Speed 4T, care e sintetic, nu full sintetic. motorex nu are uleiuri FULL SYNTH cu indicativul 10w-40, ci doar 10w-50 si 60. 300V este un ulei de top, dar este doar API SG, minimul de cerinta. Pentru utilizare cotidiana si anduranta mai mare e mai bun Motul 7100, care e printre singurele uleiuri moto de pe piata care sunt FULL SYNTH, Ester si API SL. In plus, il gasesti la 205-210lei bidonul de 4L. Editat Iunie 12, 2009 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 motorex nu iei full la banii aia. ce iei tu banuiesc ca este Top Speed 4T, care e sintetic, nu full sintetic. motorex nu are uleiuri FULL SYNTH cu indicativul 10w-40, ci doar 10w-50 si 60. 300V este un ulei de top, dar este doar API SG, minimul de cerinta. Pentru utilizare cotidiana si anduranta mai mare e mai bun Motul 7100, care e printre singurele uleiuri moto de pe piata care sunt FULL SYNTH, Ester si API SL. In plus, il gasesti la 205-210lei bidonul de 4L. da scuze....ma gandeam la 10w50 pentru urm schimb de asta am bagat full sint, dar nu mi se pare justificat ca un 300v sa ajunga 290 ron(nu am zis ca e un ulei prost, dimpotriva, ca mobra mea nu se intelege cu el e altceva)...... vb de pret pt ca nu mi se pare bun decat alte marci, nu sunt zgarcit, sunt in stare sa dau si 4 mil pe un sch de ulei, dar sa aiba ceva merite in spate Specification: 10W/40 + 15W/50: JASO MA, API SG, ACEA A3 10W/30: JASO MA, API SL, SJ SH, SG si asta are minimul de cerinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 sunt in stare sa dau si 4 mil pe un sch de ulei, dar sa aiba ceva merite in spate Are MULTE merite in spate 300V, insa noi nu le vom folosi pe strada EVER! De aceea am si ales 7100, care e FULL, e Ester, e API SL, si are un pret foarte rezonabil in opinia mea. Sunt convins ca nici macar performantele lui 7100 nu le pun eu la incercare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) am incercat 300v dar vibra tare f4, parca ai fi stat pe un motor monocilindru vibratiile se transmiteau in sea, in ghidoane si oglinzi, la motorexul de acum nu am aceeasi senzatie, asa au patit si la 1000RR cativa prieteni......si au renuntat, care are yamaha, suzuki se impaca perfect cu motul .... Editat Iunie 12, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Inseamna ca eu am avut Suzuki 600F4 si acum am Yamaha 954RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 pe timp de canicula si intr-un oras cum este bucuresti-ul, ce ulei se recomanda ?...sa zic pt un 4L cu racire pe aer/ulei.. Este indicat sa umbli si la coeficientii uleiului ? (yamaha imi recomanda 10w40) merci Nu stiu cum va merge voua asa bine cu 10-40. Eu am bagat 15-50 tot timpul, in monocilindru racit pe apa, si intr-o iarna am zis sa bag 10-40, ca o fi mai potrivit. Canci. Se incingea destul de rau (chiar daca afara erau sub 10 grade), motorul era mai zgomotos, si cutia de viteze cloncanea. Eu folosesc Mobil1 sintetic, pe care il cumpar cu 50 RON, la pret de en-gros. Si vad ca e defapt un pret mic in comparatie cu concurenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Inseamna ca eu am avut Suzuki 600F4 si acum am Yamaha 954RR. nuu or fi si `onde care se impaca pe motul ...ca daca nu e la mine sau la cei cu RR, nu generalizez, din grupul cu care ies eu asta am observat, la asta ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 ia`le in functie de pret, descrescator, si ai topul acum fiecare isi pune motule, castroale si nush mai de care uleiuri de fitze, ca deh...e la moda oricum uleiurile zilelor noastre, de la brandurile de top, sunt toate foarte performante, nu avem noi motoare pentru uleiurile astea... asa ca ideea asta cu topul se cam clatina, sunt pareri pur subiective ce ulei este mai bun pentru aprilia?tu de care ai bagat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Eu folosesc repsol 10w40 si sunt f mltumit. Am incercat si Castrol la motor si dupa 300 de km a trebuit sa il schimb ptr ca imi patina ambreiajul. In a2a cand schimbam si trageam tare de aceleratie se ridica motoru in ture, incat trebuia sa inchid gazul si sa trag maneta de ambreiaj. Cu repsol nu am patit lucru asta. Eu una peste alta, sunt multumit si tot asta o sa il folosesc si de acum in colo. si s-a rezolvat problema patinatului ambreiajului doar schimband uleiul? nu erau discurile terminate? intreb pentru ca si eu am acum o problema similara la al meu, tocmai am schimbat uleiul (motul 5100 parca -asta am avut inainte, asta am pus si acum) si patineaza ambreiajul rau de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 si s-a rezolvat problema patinatului ambreiajului doar schimband uleiul? nu erau discurile terminate? intreb pentru ca si eu am acum o problema similara la al meu, tocmai am schimbat uleiul (motul 5100 parca -asta am avut inainte, asta am pus si acum) si patineaza ambreiajul rau de tot Orice ar spune unii, NU cred ca amreiajul poate patina in draci doar din cauza uleiului. Mai ales ca ai folosit un ulei "special" pt. moto. Unii pun ulei de masina si nu au probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.