Sari la conținut

Help Java 250 Cmc


MotĂśrizer
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Incep direct:

 

am okazia sa-mi iau o java de 250 cmc cu atash cu tot, (boschetul e free) la un pretz facut de mine

 

1. Poate cineva sa-mi faca o mica sau mai detaliata descriere despre ea?

2. Cam cu cat se vand?(sa stiu sa nu ii dau nici pea mult nici prea putin omului)

3. Nu mai sitiu, povestiti si voi din experienta voastra vazut sau simtit .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Jawa de care vorbesti, fiindca banuiesc ca stiu care e, e un jaf cu ambielajul blocat, stata in ploaie 10 ani. E foarte ieftin, are numere vechi, e buna doar de luat si lucrat la ea pana iese ceva ...

Daca cumva ma insel, si nu e respectiva Jawa, atunci iti sugerez un pret de max 10 milioane pentru ea daca are nr noi. Cauta sa fie cat mai ok motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acte: propietar decedat (de batranete) sunt vechi;

stare: trebuie sa o scot din boschetul care a crescut dealungul anilor peste ea;

 

Fiul, care o are mostenire si este dezinteresat total de ea spune ca babacul a mers cu ea pana nu a mai putut din cauze de sanatate.... aka nu are nika inafara de faptul ca tre bacterie, caucioace, shi cablu de ambreaj.(restul nu se stie, timpul)

 

 

aleko spune zona si iti zic daca vorbim de aceeash treaba

Editat de dracushorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0. Se numeste JAWA, java e limbaj de programare :finger:

0.1 WOW - nu am vazut niciodata cum arata in realitate una cu atasul original!

1. Parerile sunt impartite. Dintre "batrane" in 2 timpi prefer oricand JAWA in locul IJ-urilor, dar nu se ridica la inaltimea MZ-urilor.

2. Depinde de starea in care se afla...as spune de la cateva sute de RON, pana la vre-o 2000 de Iepuroi (asta daca dai peste vre-un colectionar nebun si motorul e in stare perfecta, original ;) )

3. A mea (AF 1960) mi-a fost 3 ani+ tovarasa fidela de drum , cu exceptiile de rigoare, cutia de viteze e cam "fina", ambreiajul putin cam pretentios. Suspensii OK, in rest, usor de condus, reparat si reglat.

Marea buba e ca e pe 6 V - gasesti releu/becuri/baterii mai greu.

DAR se potriveste ALTERNATOR DE IJ - deci poti sa treci (mai greu, e drept) pe 12 V.

A mea avea si ceas langa voltmetru...nu toate au insa.

 

Edit: mah, da mult mi-a luat sa raspund...

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0. Se numeste JAWA, java e limbaj de programare :finger:

0.1 WOW - nu am vazut niciodata cum arata in realitate una cu atasul original!

1. Parerile sunt impartite. Dintre "batrane" in 2 timpi prefer oricand JAWA in locul IJ-urilor, dar nu se ridica la inaltimea MZ-urilor.

2. Depinde de starea in care se afla...as spune de la cateva sute de RON, pana la vre-o 2000 de Iepuroi (asta daca dai peste vre-un colectionar nebun si motorul e in stare perfecta, original :10: )

3. A mea (AF 1960) mi-a fost 3 ani+ tovarasa fidela de drum , cu exceptiile de rigoare, cutia de viteze e cam "fina", ambreiajul putin cam pretentios. Suspensii OK, in rest, usor de condus, reparat si reglat.

Marea buba e ca e pe 6 V - gasesti releu/becuri/baterii mai greu.

DAR se potriveste ALTERNATOR DE IJ - deci poti sa treci (mai greu, e drept) pe 12 V.

A mea avea si ceas langa voltmetru...nu toate au insa.

 

 

nu vreau sa te contrazic dar uite ce zice rusul JAVA oricum ai dreptate

 

in rest multumesc pt raspuns ;)

Editat de dracushorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*loool*

o fi programator rusu ala...

 

pentru ca: http://www.jawa.cz ;)

 

Oricum, e frecventa greseala, si nu-mi lua corectura in nume de rau, am ramas probabil cu sechele.

Cat pentru raspuns, nu prea ai de ce sa-mi multumesti, vad ca altii au raspuns mai "la obiect" :finger:

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut shi eu un an asha ceva (vezi poza de la profil) a mea era din 1958 am luat-o cu tot cu atash, dar atashu era facut de moshu de la cre am luat-o shi nu l-am folosit...avea pe ea vopseaua originala, zgariata, dar originala.....am mers cu ea un an de zile...pana s-a footoot ambielaju'....am mai stat un an de zile cu ea desfacuta pana am reushit sa ii repar ambielaju' iar apoi am vandut-o cu 100 euro cu tot cu atash shi un sac de piese....in general am fost multzumit de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva a zis aici un adevar: extraordinara PENTRU VREMEA EI , care din pacate a apus de mult.

 

Sfatul meu, om care a mai trecut prin asta, daca nu cumva esti un colectionar maniac si mecanic priceput, e sa nu o iei nici daca ti-o da gratis. :finger:

 

Actele vechi,proprietar decedat, stat in ploaie ani in sir, piese originale nema, totul trebuie improvizat, instalatie pe 6 volti.

 

Daca aduni banii pe care ii vei baga in ea plus munca pana ajungi sa poti pune baza pe ea la un drum mai lung , ajungi sigur la concluzia ca te costa la fel sau mai mult decat o motocicleta gata functionala si cu actele la zi. In schimb, daca o iei si reusesti sa o faci, devii un f bun mecanic. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva a zis aici un adevar: extraordinara PENTRU VREMEA EI , care din pacate a apus de mult.

 

Sfatul meu, om care a mai trecut prin asta, daca nu cumva esti un colectionar maniac si mecanic priceput, e sa nu o iei nici daca ti-o da gratis. :finger:

 

Actele vechi,proprietar decedat, stat in ploaie ani in sir, piese originale nema, totul trebuie improvizat, instalatie pe 6 volti.

 

Daca aduni banii pe care ii vei baga in ea plus munca pana ajungi sa poti pune baza pe ea la un drum mai lung , ajungi sigur la concluzia ca te costa la fel sau mai mult decat o motocicleta gata functionala si cu actele la zi. In schimb, daca o iei si reusesti sa o faci, devii un f bun mecanic. :10:

 

sau daca nu vrea sa devina un bun mecanic o paseaza unui pasionat...

 

caruia sa ii placa sa surubareasca (singur sau cu amicii), care sa alerge sa faca actele and so on ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dracusorule ai un mail sa vb ai zis ca ai transformat o comunista de pe 6 pe 12 as intreba daca "cunosti" am o jawa ca a ta din 60' de 125 am mers un an si sunt satul de lipsa de curent si reglat la releu si platini vreau sa ii pun aprindere electronica si s-o fac pe 12v ce zici poate facem un schimb de experienta sau pareri

post-8072-1139416515_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh...atunci e altceva, daca ai timp liber si ceva banuti de ingropat, operatiunea asta iti ofera mari satisfactii... sa vezi de la ce ruginitura ai plecat si la ce ajungi, prin munca ta :finger: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca o poti salva, baga-te. Dar trebuie sa fii sau sa cunosti un bun mecanic.

Eu am avut ocazia sa merg pe asa ceva in 86 si 87 si am fost incantat.

Este foarte fiabila, mai putin porcaria de instalatie pe 6.

Superba moto, mai ales rezervorul, cu ampermetrul pe el. Daca o iei, sa-i refaci saua originala "vioara".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...