sorin_ush Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 am fost ieri la service sa schimb uleiul, 109 RON cu tot cu filtru. mi-a zis mecanicul ca are un zgomot anormal la ralanti si cica e de la supape si/sau distributie. Asta inainte sau dupa schimbarea uleiului? Ca cica si al meu avea un zgomot ciudat/ingrijorator pana a i se schimba uleiul. Si cica era din cauza uleiului vechi/statut, sub nivel, si temperaturilor de afara la vremea aia (incep. lui martie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 (editat) 150 ron montatul unui lant? am fost ieri la service sa schimb uleiul, 109 RON cu tot cu filtru. mi-a zis mecanicul ca are un zgomot anormal la ralanti si cica e de la supape si/sau distributie. 109 lei ulei + filtru ??? Editat Mai 20, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Indiferent de cum e uleiul, la rece se aude. Conform manualului supapele se verifica/regleaza la 6000 km. Eu am 33 mii Am luat motorul la 26 de mii...macar sa le verific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 @macke sper ca nu m-ai uitat ) @calind ai pus ulei de masina ? :D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Motul 5100 la oferta. eu zic ca e moka. Banditul e oricum un motor mult mai zgomotos decit cele racite pe apa, si ma refer la motorul propriu-zis, nu evacuare. eu am verificat acuma un sezon supapele si erau ok, adevarat ca la limita inferioara, dar ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 (editat) fui si io pe amkart azi la un mic campionat de karting cu colegii si am zis sa dau o tura si cu motoru. Am si filmat dar o sa pun filmuletul mai incolo ca sunt la munca si e munca de editare. Daca am caucioacele asa ca in atasament acu credeti ca s-o f*tut ? Sigur am ras vro 1000 de km din ei dar ar trebui sa mearga in continuare nu? E prima oara pe circuit si ultima pentru ca nu prea se merita - nu ai unde sa accelerezi mai mult si stai in curba non stop + cauciucuri duse. Pentru aplecare banditul are nevoie de kit de ridicare scarite , ca eram o mica lebaduta in curbe cu piciorusu ridicat sau atingeam cu crashbarurile. Cred ca chestia asta se trage si de la amortizorul pulbere al kultului. E foarte ieftin la amkart pentru motoare - 20 lei 10 minute si ai incaltarile ca mine dupa. Si echipament full. Editat Mai 20, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 (editat) de fapt nu ai ras nimic, ci ai adaugat. ce vezi tu acolo e un amestec de cauciuc care l-ai luat de pe pista. daca mergi tare pe circuit razi din gume, daca nu... le incarci cu reziduuri de pe pista. la tine se vede clar ca guma e incarcata Editat Mai 20, 2011 de Vishco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Nu mi-as fi dat seama. Bine de stiut. Nu stiam ca latex trage la latex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Daca am caucioacele asa ca in atasament acu credeti ca s-o f*tut ? Sigur am ras vro 1000 de km din ei dar ar trebui sa mearga in continuare nu? Pentru aplecare banditul are nevoie de kit de ridicare scarite Cam asa arata toate gumele care vad circuit din cate stiu eu. Le-ai scurtat putin viata dar de mers sigur mai merg. Exista kit de ridicare scarite?? Pe mine ma batea un gand sa cumpar scarite d-alea reising, dar dupa ce am vazut niste preturi m-am linistit repede. Nu merg pe circuite, dar mai dau cu bocancu de asfalt din cand in cand. Si ori imi ridic scaritele, ori imi iau ghete de speed d-alea cu slide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Spunea calin la un moment dat de kit ridicare scarite. Si bocancu meu atinge ca e bocancios asa in varf. Prefer sa-mi pastrez bocancii decat sa ma duc din nou la amkart cu cizme noi .. nu e mare fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 150 ron montatul unui lant? deh, in bucale toate-s mai scumpe(cinema, haleala din hypermarket si piesele auto) ca cica noi traim mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 (editat) Cred ca danny nu mai vrea bandit /index.php?/topic/662322-vand-echipament-nou-ne-purtat-cascamanusighetegeaca/ P.S. Echipament "moca" Editat Mai 20, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 cum se tine pireli angel pe curbe?era unul din modelele pe care le luasem in calcul al schimbarea cauciucurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 cum se tine pireli angel pe curbe?era unul din modelele pe care le luasem in calcul al schimbarea cauciucurilor http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/5257743/Tyre-test-Pirelli-Angel-ST.html http://www.motorcycle-usa.com/402/4716/Motorcycle-Article/Pirelli-Angel-ST-Tire-Review.aspx Sunt țepene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 http://www.telegraph.co.uk/motoring/motorbikes/5257743/Tyre-test-Pirelli-Angel-ST.html http://www.motorcycle-usa.com/402/4716/Motorcycle-Article/Pirelli-Angel-ST-Tire-Review.aspx Sunt țepene. lasa review-urile ca le-am citit..ca alea sunt facute in alte conditii si sunt doar guideline-uri...eu vroiam o impresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Cred ca danny nu mai vrea bandit /index.php?/topic/662322-vand-echipament-nou-ne-purtat-cascamanusighetegeaca/ P.S. Echipament "moca" Nasol..macar sa-l tina pt. drumuri mai rare si in afara bucurestiului..E mai safe Si ca tot veni vorba de parerile noastre despre banditi. Pentru mine nu exista decat Kult si Neo kultul este o motocicleta retro, foarte reusita Neo aduce mai mult a sportiva si pierde din lookul clasic Ma refer doar la modelele N, pt. mine nu exista S, zici ca e un "home made" semicarena aia.. Decat sa-mi iau un naked semicarenat, mai bine imi iau un sport-touring, sau touring.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Spunea calin la un moment dat de kit ridicare scarite. n-am zis niciodata de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 http://www.banditmaniashop.co.uk/bandit-95-10-footrest-lifter-kit-with-gear-rod-and-bolts-1116-p.asp dar mi se pare o idiotenie sa folosesti nakedul pt pista...naked-ul e pt fun pe drumuri,pt pista sunt motoarele de plastic(sau fibra ca se schimba carenele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 @kmihai nu am super experienta si astea ale mele sunt angel st, pentru sport tuuring. Am avu un metzler pe spate inainte si un diablo super corsa pe fata. Acestea fiind spuse eu ma simt foarte comod,nu am avut niciodata senzatia ca scapa, nici acu, nici eva' de cand le-am luat. Sunt cea mai buna investitie pe care am facut-o. Nu se duc repede. Eu am numai de lauda cuvinte pentru ele l. Poate ca pentru un experimentat cu multe cauciucuri la activ ce ti-am spus eu sunt jumatati de masura dar anu asta o sa fac o tura prin tara si o sa sun mai multi banditi sa-i vad si eu in oase si poate te lamuresti atunci. Calind scuze pentru incurcatura tind sa-ti atribui tie cam tot ce am aflat despre motociclism pe aici. . Altcineva atunci.. o sa search mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Calind scuze pentru incurcatura tind sa-ti atribui tie cam tot ce am aflat despre motociclism pe aici. te rog sa te abtii sa mai scrii din astea ca iar o sa se inflameze unii, crezind ca ma simt guru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Pai ... nu? ) It's a joke. Fara tine n-ar mai fi forumul vivace. Long time runner. Not a joke. Io m-am plecat pe cheia. Pe la 12 20 la petromul din baneasa de la miorita. Anyone welcome. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 kmihai, eu am Pilot Power (simple, o singura compozitie) si sunt f multumit de ele, le-am dus la capat si aderenta e f buna, din ce am inteles, tin aprox 15-20 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Mnezeu ei de tara. Am dus gagica acasa si am vazut ca mi-a cazut o semnalizare pe undeva. Am pierdut capacul, ( plasticul negru si cel galben)ramanandu-mi prins doar becul ( din ala lung si subtire). Era din aia micuta si smechera, e prinsa cu surub insa numai locul in care intra becul, capacul il bagi prin fortare, il tine un cauciuc acolo, cauciuc care s-a cam uzat de la gropi si am patit ce am patit. Minunat, acum 3 ani la B6 mi s-a rupt filetul de la oglinda tot pe drum, nu am stiut pe moment care dracu da cu pietre dupa mine cand mi-a cazut oglinda in brate la 50 la ora. Asta e, inca 100 de lei investitie, acu tre sa cumpar 2 semnalizari, nu umblu cu 2 de 2 feluri pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 (editat) E cineva p-aci cu Neo sau Evo interesat de niste crash baruri? le-am avut montate pe mobra mea, dupa care m-am tavalit, le-am schimbat cu unele noi si i le-am dat unui prieten sa le monteze pe banditu lui din 98... teoretic se potriveau, doar ca el avea doua urechiuse sudade de cadru care picau exact in una din prinderile crashbarului... ceea ce ma face sa cred ca aceste bari se pot monta doar pe Neo si Evo, modele la care nu exista acea urechiusa metalica sudata de cadru. Asa ca, daca e cineva interesat, sa-mi dea un semn pe PM si vorbim mai multe. Cheers! Editat Mai 21, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 ceea ce ma face sa cred ca aceste bari se pot monta doar pe Neo si Evo, modele la care nu exista acea urechiusa metalica sudata de cadru. Asa ca, daca e cineva interesat, sa-mi dea un semn pe PM si vorbim mai multe. Cheers! Nu merg pe Evo sigur.E altfel cadrul,dar mai ales de motor cred ca nu se potrivesc mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.