metaxa Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 banditii din bucuresti, veniti diseara la arc ? ca as vrea sa mai stau si eu de vorba cu posesori de banditi bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Nu merge link-ul cu ghidonul ...pune o poza cu el daca poti ..ms Nu am mai scris pe aici din cateva motive , 1.Mi-au luat permisul, depasire cu motorul coloana la semafor, 2.Motorul este in service pt.schimbat ambreiaj complet ca m-a lasat + astept sa vina toba GPR Linku mere da tre sa l deschizi de 2 ori. De cacaĂś faza cu militienii si carnetu. Dar daca te bagi printre randuri sa ajungi in fata si NU o iei pe contrassens tot asa se caca pe ei garcienii? Poze cu tzava. asa arata in vitrina before... and after... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Dap.La Grozavesti camine mergeam inspre pod (Orhideea) dinspre camine, seara pe la 12.00 , 5 masini la semafor si garda pe pod cu o masina(nu i-am vazut decat cand eram deja in depasire pe la ultima masina).M-au oprit si din spate a venit un Logan rosu(cu camera) care statea parcat cu fata spre pod undeva la un camin in fata.Mi-au pus filmul direct cu banditul in actiune si aia a fost.Nu a vrut sub nici o forma sa stea de vorba cu mine mi-a spus de 3 ori sa plec de langa masina pe un ton f.dur.Rezultat 30 zile suspendat si examen.Loganul exact pentru asta statea acolo parcat sa filmeze , am aflat ca o seara dupa mine a mai ars pe 3 motociclisti exact in acelasi loc si pentru aceiasi poveste. Urat moment sa ramai fara plastic in toiul verii, imi pare rau. Vreau pe aceasta cale sa va impartasesc o faza tragico-comico care se intampla pe plaiurile ardelenesti, aici in Zalau mai exact. "Polutia" judeteana are un agent necalificat care a vrut sa imi dea 350 de lei amenda ( 3.500.000 lei vechi ) si 6 puncte de penalizare pentru ca rulam pe banda a 2-a in conditii de trafic super lejer si cand pe prima banda era o dara de ulei partial acoperita cu nisip lunga de vreo 15 metrii si lata aproape cat toata banda. In temei legal are dreptate deoarece pe 1 se circula si pe 2 se depaseste dar date fiind conditiile de la fata locului trebuia probabil sa il bag cu nasul in nisip sa vada ce misto e. Imi da un raspuns inteligent, zice ca pot rula si pe acolo daca adaptez viteza, deci cu alte cuvinte pe el nu il doare de cati bani costa plasticele. Mentionez ca e singurul motiv pt care m-a oprit, aveam casca si eu si prietena mea, viteza era undeva la 60-70 la ora fiind in afara localitatii. Acelasi personaj de o inteligenta rara mai opreste vreo 3 motociclisti in aceeasi zona cerandu-le , tineti-va bine, trusa medicala , triunghi reflectorizant si stingator. Ala merita inregistrat in momentul in care a intrebat de asa ceva si dusa inregistrarea la superiori sa vada si acestia ce maimute au angajat sa aplice legea, lege pe care ei nu o cunosc in proportie de 100 % dupa cum se vede. Eu am scapat cu un avertisment deoarece mai era insotit neanderthalianul asta de o domnisoara agent care mi-a facut doar un avertisment, ceilalti nu stiu exact dar oricum individul a saltat vreo 5 permise intr-o saptamana in randul celor pe 2 roti. Una peste alta traim in Romania. Ca ati ras , ca va pus pe ganduri, asta e, oricum aveti grija maxima si la trafic si la politieni, mai ales pe meleagurile Salajului deoarece aici sunt recunoscuti peste tot in tara ca fiind niste capcauni cretini gata sa te salte cu tot cu fulgi cu proxima ocazie si asta nu o zic doar eu, o stiu si baieti din cluj care au ramas fara permise aici, si din satu-mare si naiba stie la cati si de pe unde le-o mai fi facut astia lozuri necastigatoare. Grija maxima si respect la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 mersi pentru sfat emppu...se pare ca tot dasta o sa imi iau si eu in alta ordine de idei nasoala treaba cu carnetul...azi am trecut si eu pe acolo si chiar ma uitam ca nu prea poti sa depasesti fara sa calci linia...se pare ca am avut bulan...eu am scapat si merg destul de des prin regie. eu merg cu gasca de bercenari la arc azi..sper sa dam peste restul de banditi azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 da este f.ingusta banda, in plus masinile evident ca nu stau langa trotuar deci nu ai cum sa nu calci banda sau peste, aia este Bafta la Arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 i-am facut si eu in sfarsit poze la talharul meu scuze pentru calitatea fotografiilor (sunt facute cu telefonul) si promit sa fac altele mai capabile dupa ce il pregatesc acum este inca asa cum l-am luat nu am apucat sa-i schimb decat manerele trebuie sa ii mai vopsesc rezervorul si carenele deoarece a fost scapat din mana si e un pic accidentat apropo am fost azi la arc si am avut probleme, in sensul ca s-a oprit motorul de vreo 2 ori si a trebuit sa il las in jur de 5-10 minute pana pornea. la ultima oprire nu a mai vrut sa porneasca decat dupa vreo jumatate de ora si dupa mari chinuri, pornindu-l intr-un final, mi-am dat seama ca merge in trei pistoane. asta se intampla la universitate si pana acasa in dristor a mers numai in trei fiind nevoit sa merg numai cu viteza intai si foarte rar a doua ajuns acasa (ploua de rupea) am bagat mana in motor (cat puteam deorece era foarte fierbinte) si am constatat ca una dintre fise era aproape iesita din lulea. as vrea sa fie asta cauza fiindca nu a mai vrut sa porneasca dupa ce am impins fisa inapoi in lacasul ei. am sa incerc sambata deoarece maine nu sunt acasa. daca i-a mai facut cuiva belele in sensul asta va rog sa-mi spuneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Cand ploua, mai ales torential... e ceva normal, cel putin la B6, sa si ia la revedere aprinderea pe rand de la cate un piston pana... ce ajunge din Bandit in endureala monocilindu. Pana acum de doua ori o trebuit sa trag pe dreapta la drum intins ca ma luase ploaia bine si a trebuit sa astept sa se usuce... asta este... de cacao izolarea aia de guma perforata de deasupra bujiilor si intra apa si jeg si nu mai da scanteie calumea. Da noi ii iubim si asa, nu? @tudvio: faru ala de pe ce e, ca nu e de Suzuki? Jantele sunt polishate sau vopsite? E mijto aparatoarea aia de lant cu aripa roata incorporta. Io as vopsi-o si pe aia rosu daca tot vopsesti rezervoru... pe care si la mine trona odinioara un RSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Marti scot talharul din service cu ambrieajul-ulei-filtre noi si ma duc sa montez toba care se pare ca vine luni. O sa fac si un filmulet sa vedeti cum se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 (editat) Cand ploua, mai ales torential... e ceva normal, cel putin la B6, sa si ia la revedere aprinderea pe rand de la cate un piston pana... ce ajunge din Bandit in endureala monocilindu. Pana acum de doua ori o trebuit sa trag pe dreapta la drum intins ca ma luase ploaia bine si a trebuit sa astept sa se usuce... asta este... de cacao izolarea aia de guma perforata de deasupra bujiilor si intra apa si jeg si nu mai da scanteie calumea. Da noi ii iubim si asa, nu? @tudvio: faru ala de pe ce e, ca nu e de Suzuki? Jantele sunt polishate sau vopsite? E mijto aparatoarea aia de lant cu aripa roata incorporta. Io as vopsi-o si pe aia rosu daca tot vopsesti rezervoru... pe care si la mine trona odinioara un RSI multumesc mult de tot empu deci cu alte cuvinte sa nu mai circulam pe ploaie ca e nasol eu ma gandeam ca s-a incins motorul deoarece am mers cu viteza foarte mica farul era pe motor cand l-am luat dar vreau sa-l schimb jantele sunt vopsite si sterse in fiecare zi si am si eu o rugaminte pentru cine ma poate ajuta: imi trebuie capacul din stanga (de la ambreiaj cred ca e) deoarece este sudat si se vede urat. are cineva idee de unde pot lua un capac de genul asta? Editat Iunie 16, 2007 de tudvio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 (editat) cine merge la mare pe 7 si/sau pe 14 iulie...e invitat sa se alature grupului din berceni daca sunt doritori vom mai detalia oferta... Editat Iunie 17, 2007 de mishumishu20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 SALUT BANDITI Am fost la intrunirea de la Timisoara si am vazut un bandit de vinzare de 600cmc M-AM INDRAGOSTIT DE EL! prima intrebare pe care mi-am puso a fost : ''oare cit consuma? simsonul meu bea 4l/100 km max! si e de 250. asta sigur 7l/100km consum", apoi m-am intrebat oare cit are in bord? si m-am lamurit avea peste 200, apoi citi CP? propretaru a zis k 75, nici cum nu imi placea k era prea periculos pentru un simsonar dar dupa ce m-am urcat pe el si am vazut cit e de comod, este loc si in spate, motorul torcea, si era numa 2000E cu numere rosi de TM, ma dat gata! Nu mai pot gindi, doar la cum sa imi iau un bandit si am gasit solutia. In octombrie vin de la lucru din Germania cu logodnica-mea si punem 2500E pt un bandit sau poate vin cu el de acolo si din toamna o sa ma mut de la "COLTU COMUNISTELOR" aici! Asa k am mici nelamuriri si va rog sa nu ma inselati in privinta raspunsurilor pe care mi leve-ti da. Cit consuma un bandit de 250, 400, 600??? Se gasesc piese pt ori ce model [am auzit k pt 250 si 400 foarte greu] Ce mi-ati recomanda pt mers la facultate in fiecare zi + un drum dus intors mai raut, denivelari, gropi dar si pt fugit la o intrunire prin tara??? [eu cred k e ideal pt mine k nu sunt incepetor, sint obisnuit cu o motocicleta grea, mai putin cu stapinitu cailor peste 20 ] Va multam' si ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 @tamas_daniell: al meu o luat minim (si am ramas socat) 5,3 cu pasagera, noaptea pe tronsonul SB-intrarea pe autostrada Pit-Buc. Deci cam intre 5,5 la mers crestinesc si 8,5 la dat in gura. Piese gasesti cacalau. Daca drumu ala e doar "rautz" si nu rau mere si cu banditu. E bun de toate, e allrounder. In alte ordine de idei: Banditu meu o sa-si ia in curand licenta de talharit! bandit_academic.mpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Emppu... f.scurt filmul sau nu l-am incarcat eu bine. Maine scot "bestia" din service si toba vine lun-marti saptamana viitoare intarzie ca de obicei Pe 27 imi ridic permisul se fac cele 30 de zile de chin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 deja sunt obsedat de suzuki bandit n600, am inceput sa-i dau un gura la simson de ii sar rotile(mama lui de comunist) Multam' de ajutor @Emppu dak connsuma atit, e perfect pt eu l-asi scoate pe la 6 si mi-asi putea permite sa circul cu el in voe fra sa fiu frustrat de bani pe care ai dau pe benzina pe saptamina ((circul destul cam 100km pe saptamina dak fac doar naveta)) As vrea sa stiu si un bandit de 400 cit consuma, am auzit k modele noi nu exzista??! doar model '90, dupa 2000 nu s-au mai fabricat? Dak ar avea un consum de 4 ar fi perfect Asfalt uscat tuturor motociclistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 nu a cosumat nici un bandit 400 4% in viata lui din pacate ca e turat Mai bine iti iei unul de 600 gasesti piese fara nici o grija si la 400 mai gasesti,dar umblii ceva dupa ele si e mic rau 400 ca dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Emppu... f.scurt filmul sau nu l-am incarcat eu bine. FLASHule... io l am descarcat de proba... mere si are 50 sec. deja sunt obsedat de suzuki bandit n600, am inceput sa-i dau un gura la simson de ii sar rotile(mama lui de comunist) Multam' de ajutor @Emppu dak connsuma atit, e perfect pt eu l-asi scoate pe la 6 si mi-asi putea permite sa circul cu el in voe fra sa fiu frustrat de bani pe care ai dau pe benzina pe saptamina ((circul destul cam 100km pe saptamina dak fac doar naveta)) As vrea sa stiu si un bandit de 400 cit consuma, am auzit k modele noi nu exzista??! doar model '90, dupa 2000 nu s-au mai fabricat? Dak ar avea un consum de 4 ar fi perfect Asfalt uscat tuturor motociclistilor Deci imi plac toti Banditii de la 250 la 1250 Dar nu ti recomand 400 (250 nici atat) nu doar pe motiv de piese gasite greu si fiabilitate mai redusa avand in vedere turatiile enorme... dar mai ales de putere. O sa ajungi sa i dai in gura si la B6 ca la Simson. La inceput iti rupe mucii 6le dar dupa ce te obisnuiesti nu o sa fie fantastic. Nu m am dat niciodata cu un B4 dar am mers cu Hondra CB1 (tot 400cc 4L, 56 de cai din 91 deci probabil erau si cativa cai putreziti printre ei) si mi se pare adormita. Mai e si mica saraca. Daca nu pun 'celmacar' 4 mii de ture pe turometru la precarea de pe loc moare dracu motoru... nu are cuplu. Si asta la mers solo, de passager nu mai zic. Sub 8000 de ture nu se intampla nimica. Trage cam ca un GS 500 cu mentiunea ca din ture joase GSul o face muci. Cam la fel de dezamagit am fost si de un XJ Diversion de 600 (60 de cai, 200+ kile). Am iesit, cu pasager, de pe o strada laterala intr-una principala... m am asigurat din mers si mi-a fo lene sa mai dau a 1 a... si am accelerat de pe la 10 la ora intr-a 2 a si am crezut ca crapa motoru. Era in genunchi saraca, tremura toata. Iarasi cuplul, bata-l vina. Ia ti 6le... un motor decent care merge si cu pasager bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimmyPage1987 Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 E mult prea mult pentru un incepator GSF 650 A? pt. ca ilegal stiu ca e.. dar sa-mi iau un motor de 125 si dupa un an sa vreau sa-l schimb nu-mi permit... nu-mi permit nici dupa 2 ani din pacate... PS: daca exagerez va rog nu ma scuipati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) e ok dar ai mare grija...esti la limita superioara cu 650-ul. Ia-l dar repet mare grija cu el Ideal ar fi sa te mai urci pe una pe alta inainte si sa vezi cum te simti tu, inclusiv daca ai ocazia pe un 650... Editat Iunie 21, 2007 de FLASH-TUNING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 E mult prea mult pentru un incepator GSF 650 A? pt. ca ilegal stiu ca e.. dar sa-mi iau un motor de 125 si dupa un an sa vreau sa-l schimb nu-mi permit... nu-mi permit nici dupa 2 ani din pacate... PS: daca exagerez va rog nu ma scuipati Ia-ti 6,5ul dar MARE grija. Pe de alta parte, pt ca zici ca nu ti permiti... o reparatie dupa o rashchetare mai serioasa a B6,5ului poate sa se indrepte spre suma totala a unui 125 SH. E si asta ceva de luat in considerare Eu stiu doar ca al meu nu prea e de incepator de la 0 (mai ales daca e de varsta frageda)... iar 6,5ul e mai greu si mai puternic. Daca tot il iei... te vor ajuta mult niste crashpaduri, eventual un full casco, daca-ti permiti. Nu incerc deloc sa te descurajez... dar asta e realitatea. Mai devreme sau mai tarziu toti facem buf si atunci e mai bine sa nu ne prinda in cooru gol. Baftalau si inspiratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Ia-ti 6,5ul dar MARE grija. Pe de alta parte, pt ca zici ca nu ti permiti... o reparatie dupa o rashchetare mai serioasa a B6,5ului poate sa se indrepte spre suma totala a unui 125 SH. E si asta ceva de luat in considerare Eu stiu doar ca al meu nu prea e de incepator de la 0 (mai ales daca e de varsta frageda)... iar 6,5ul e mai greu si mai puternic. Daca tot il iei... te vor ajuta mult niste crashpaduri, eventual un full casco, daca-ti permiti. Nu incerc deloc sa te descurajez... dar asta e realitatea. Mai devreme sau mai tarziu toti facem buf si atunci e mai bine sa nu ne prinda in cooru gol. Baftalau si inspiratie! sa ii faca casco...si merge...echipament serios si multa bafta...nu baga mana in acceleratie (cel putin 1000-1500 km) - un sfat cat se poate de prietenesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimmyPage1987 Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Va multumesc pentru sfaturi. CASCO as avea posibilitatea sa fac si oricum... de bagat mana-n acceleratie nu e cazul meu... eu il vreau mai mult pt. partea de touring si pt. aspect... va multumesc inca o data. sper sa-l iau intr-o luna max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Visam la un CBR600 dar e prea sport pentru drumurile noastre, cursa la telescoape scurte si full carenata(ori cum a fost motoru vieti mele) Multam' fain Emppu am sa tin cont de sfatu tau, am sa imi caut un Bandit de 600 dar sa fie N ca e mai street-fighter si ori cum nu am de gind sa fac curse sau sa depasesc 130km/h, sa aibe protecti la motor sa aiba racire pe lichid dak se poate si sa fie din 2000 poate il gasesc prin germania si vin pe el No banditi sa va fereasca Domnu de accidente si sa ne auzim numa cu vesti bune Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Salutare, aveti idee daca se potriveste pe un Bandit de 400 un cablu de km de bandit de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Visam la un CBR600 dar e prea sport pentru drumurile noastre, cursa la telescoape scurte si full carenata(ori cum a fost motoru vieti mele) Multam' fain Emppu am sa tin cont de sfatu tau, am sa imi caut un Bandit de 600 dar sa fie N ca e mai street-fighter si ori cum nu am de gind sa fac curse sau sa depasesc 130km/h, sa aibe protecti la motor sa aiba racire pe lichid dak se poate si sa fie din 2000 poate il gasesc prin germania si vin pe el No banditi sa va fereasca Domnu de accidente si sa ne auzim numa cu vesti bune Asfalt uscat Poi tocmai asta era jmecheria. Ca B6, B12 aveau racire pe aer-lichid si ca atare erau mai simple constructiv si mai lesne de intretinut (ti se rupe de el antigel + ca nu esti toata ziua crispat cu un ochi pe indicatoru de temperatura). Da cea mai tare consecinta era un bloc motor care unge ochiu. Daca vrei racire pe apa (de ce ai vrea asa ceva, nu stiu) iei fie B2,5; B4 sau B6,5; 12,5 Evo. Dar cand le vad blocu motor (mai ales la astea Evo) imi vine sa fug in padure. Si la un naked bike aia e cireasa de pe tort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 am vazut acum cateva seri, cand ma duceam sa imi iau tigari, la intersesctie la miciurin (pentru cine stie), un B6 N rosu putin mai vechiut, '95-'96, si am vazut cum a plecat in tromba de la semafor. Am ramas uimit. Parca al meu nu trage asa sau doar mi se pare mie In concluzie cam care ar fi cauzele daca simti ca nu iti trage motorul bine ? probleme cu el nu am avut deloc si nu stiu care e chestia multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.