Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

eu daca as avea acuma' banii pe care i-am dat pe Bandit mi-as lua un B12 si de restu' mi-as lua inca un B6 :| si mi-ar ramine si de ceva benzina and stuff. this sucks. omu' cit traieste-nvata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am tot din italia banditu ....dar problema e ca nu sunt chiar asa de ieftine cum se aude ...doar daca il gasesti cum l-am gasit eu ...kilometri mai multi dar luata de la primu proprietar ...dar asta inseamna sa ai pe cineva acolo care e dispus sa te ajute ..iar chestia cu an mai nou ....poate iti aduce din alea lovite si facute ....asa am gasit hornet din 2004, 25000km ...la 1300euro ...janta,faru,bordu,aripa nu au patint nimik doar telescoapele indoite ...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai sunt asa ieftine, asa e. Dar erau.... in primavara anului trecut, ma uitam ca la banii dati pe a mea, daca mai puneam 1-200 euro, luam POP :lol:

Acum, din ce vad, sunt destul de scumpe.

 

Eu insa am avut ajutor un prieten din Italia, luata direct de la proprietar (unicul) si negociat cu el. Si mai fain este ca am fost la el la garaj si am demontat-o toata si am bagat-o in masina. Tipul a crezut tot timpul ca e la camera ascunsa...nu ii venea sa creada ca o demontez s-o bag in masina :cheers: :D :lol:

 

Calin: si eu mi-as lua un B12, dar POP.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai sunt asa ieftine, asa e. Dar erau.... in primavara anului trecut, ma uitam ca la banii dati pe a mea, daca mai puneam 1-200 euro, luam POP :lol:

Acum, din ce vad, sunt destul de scumpe.

 

Eu insa am avut ajutor un prieten din Italia, luata direct de la proprietar (unicul) si negociat cu el. Si mai fain este ca am fost la el la garaj si am demontat-o toata si am bagat-o in masina. Tipul a crezut tot timpul ca e la camera ascunsa...nu ii venea sa creada ca o demontez s-o bag in masina

 

Calin: si eu mi-as lua un B12, dar POP.

au fost ieftine ..dar acum s-au schimbat si acolo lucrurile :cheers: nu mai e ce era odata ...eu am cautat 3 sapt dupa a mea ..zi d zi cu ziaru in mana si p net ...si pana la urma am gasito la sefu lu fratemeo in garaj ...cu carena laterala crapata(si prinderile)..2 zgarieturi finutze p rezervor si faru spart ...ideea e ca am luato de la primu proprietar ...si na ...daca stai sa cauti gasesti :D dar e greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate daca ar fi sa iau acum un B12 as lua un Pop dar nu-s 100% sigur. daca ar fi fost pe injectie era un mare avantaj pt. Pop, dar fiind tot pe carburator... posibil sa fie si amortizoarele mai tari la Pop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scriu romane, zic doar atat: se stie ca in zona noastra ( NV, Nord, sau Salaj, Bistrita, Cluj, Satu-Mare ) e taramul leasingurilor si a adusului de masini si mobre. O singura intrebare am: cum mnezo sa ii dai la cineva si comision si bani pe drum? Cum? DE CE? Eu am solicitat trasnport prima data din Germania, a doua oara din Italia, ambele au costat cate 250 de euro. fara niciun comision. Duba aia merge incolo cu oameni ( mare parte din cazuri) , inapoi vine cu motorul tau. De ce sa dai comision? Ocupa loc de o masina pe trailer? Doamne feri mai oameni. Decat asa, mai bine iei mobra din tara cum zicea careva mai inainte, ca iesi mai ieftin si in romanica or scazut preturile de numa. Sa ma ierte cei care fac bussiness din asta dar e absurd. Motorina bagi in masina sa vii acasa, ii mai ceri odata la cel care vrea mobra, si ii mai ceri si comision. Si nu uitati, ca cei care aduc mobre mai si negociaza. Eu am negociat prima data telefonic cu neamtul, l-am sunat dupa 3 saptamani pt ceva si mi-a spus ca i-a mai lasat lu ala 50 de euro pt ca s-a tot milogit la el. Multi fac asta si fiti siguri ca nu vin apoi sa zica " stii, uite, am negociat cu strainez inca 50 de euro, poftim, i-ai tu".

Pe banii vostrii voi cantati si voi dansati, dar grija mare. Eu in 2008 am dat pe B12 POP din 2002 in Italia, unic proprietar, 28 000 de km( reali, era un bade de aprox 50 de ani si mai avea 2 masini si 3 mobre personale, nu la vanzare) 2200 de euro+250 transportul +50radierea din Italia. In tara era atata poate un 12 Kult. Atata doar ca nu primesti garantii si acte legale , mergi pe incredere, eu personal ii cunsoc pe cei la care am apelat, ambii fiind in breasla celor care aduc masini sau transporta oameni dincolo. Am apelat la ei si pt oameni din imprjurimi, Cluj, Oradea, Satu Mare, unde au aplicat acelasi tarif si oamenii au fost multumiti. Motorul il alegi tu nu ca "iti dau io bani si apoi imi aduci tu ceva de banii aia". Daca nu iti place? Asai ca ramai cu mobra pe cap? Cand o cauti tu, poti lua legatura cu proprietarul si ii mai ceri poze, detalii, nu ca ala nu te-ar putea intepa, dar macar esti mai impacat ca ti-o faci cu mana ta.

Concluziile sa le trageti fiecare. Decat sa risti mult pt bani multi, ori stai pe net sau trimiti oameni sa caute motorul perfecct afara la pret mai mult decat decent, sa iti merite riscul, ori dai cu 1-200 de euri in plus si il iei din tara, unde il poti si incerca , vedea, eventual proba daca te lasa.

RESPECT

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca prima regula e sa nu te arunci. mai bine stai peste iarna (ca se pare ca nu vrea sa plece cu una, cu doua) si te uiti peste tot, incerci toate variantele, intrebi. cum a zis Alin, e plin de combinatori pusi pe capatuiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

Avans oricum nu ii dadeam. Din cate am inteles faza sta cam asa:

Ii zici omului de cati bani dispui, iar el iti aduce ceva exact in banii care i-ai cerut. Pe urma tranzactia se face ca si cum ai cumpara de la noi o motocicleta neimatriculata. Poze poate sa faca, sa ti le trimita, sa le analizezi dar faza naspa e ca nu stii un istoric la motor. Dar la noi nu prea te poti baza pe cuvantul romanului, mai ales daca o are de 1 sezon, cum sunt multe cazuri.

Dupa logica mea eu zic ca tipu are tot interesul sa iti aduca ceva bun, ca altfel nu cumperi si ramane cu o "comanda" pe cap. In cel mai rau caz am de pierdut banii de drum care ii bag pana acolo si inapoi. De venit ori vin pe ea cu nr rosii(condus alternativ cu inca cineva motor&conserva) ori daca nu o bag in Polo ca si asa e destul de mare si am vazut ca se poarta :cheers:

 

Chiar nu stiu: se plateste vama pentru motociclete ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, da' se poate? cum adica ce-i asa de frumos la el? e un Bandit, nu-i suficient?

ma eu sunt mai pretentios,tot timpul e loc de mai bine si niciodata nu e suficient. :cheers:

dupa ce mi-am luat eu motorul am mai bagat o groaza de bani sa-i aduc inbunatatiri si modificari....de exemplu toba stock mi se pare cat china,cred ca am vazut burlane mai finute,furtunele de frana cele stock iar mi se par niste glume ...

parerea mea e ca cel care isi lasa motorul stock 10 ani ori nu prea-i pasa de motor ori e rupt in c_ur cu banii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i asa frumos la el? e cat se poate de factory...

 

 

Eu sunt mare iubitor de STOCK. Imi plac cele modificate, le privesc, sunt misto, punct. Eu nu mi-as dori. Mie imi plac stock.

Exceptie: choppere, dar atentie: nu ceea ce fac OCC. Nu mi-as lua un asemenea motor. Desi si la choppere nu as modifica ...

 

PS: cand cresc mare imi iau un chopper (daca am bani, cel mai probabil un M1800)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' poate unora pur si simplu nu le pasa? :-s e adevarat ca Banditul arata grosolan stock din unele puncte de vedere, macar semnalele e musai sa fie schimbate, da' macar infrastructura e misto in rest. si tre' sa recunosti ca Pop-ul e oleaca mai rafinat ca asoect decit Kultul (cu toate ca la forma rezervorului si a cadrului tot Kultul parca e mai misto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca mi-as pune niste semnale diferite, sau niste oglinzi, nu inseamna ca mi-am tunat motorul sau mi l-am modificat. Lasati-o in gura ma-sii de treaba...ca nu e chiar asa.

 

Eu as schimba farul, manerele, oglinzile, saua, stopul spate, scaritele ... si cred ca ar mai fi. Dar inca o data, as schimba, nu modifica. Nu m-as apuca sa schimb furca spate cu una de B12 (chiar daca emppu o sa-mi spuna ca-s slab la faza asta), nu mi-as face bandintul din S N ... sper ca ma intelegeti :cheers:

 

PS: nu condamn pe nimeni ca a facut-o, eu unul nu as face-o!

Mesaj completat

Faptul ca mi-as pune niste semnale diferite, sau niste oglinzi, nu inseamna ca mi-am tunat motorul sau mi l-am modificat. Lasati-o in gura ma-sii de treaba...ca nu e chiar asa.

 

Eu as schimba farul, manerele, oglinzile, saua, stopul spate, scaritele ... si cred ca ar mai fi. Dar inca o data, as schimba, nu modifica. Nu m-as apuca sa schimb furca spate cu una de B12 (chiar daca emppu o sa-mi spuna ca-s slab la faza asta), nu mi-as face bandintul din S N ... sper ca ma intelegeti :D

 

PS: nu condamn pe nimeni ca a facut-o, eu unul nu as face-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, te-am intelege da' macar sa ne explici rationamentul din spate :cheers: m-ai confuzat complet: adica de ce sa upgradezi chestii care tin de aspect si nu cele care tin de functionalitate? eu n-am auzit ncii macar 1 om care sa se plinga ca si-a pus amortizor mai tare pe spate si pe forumul englezesc cel putin sint zeci care au facut asta... toata lumea jura ca imbunatatirea e drastica.

 

PS: eu cred ca tu zici ca e ceva de genu "producatoru' stie mai bine", dar eu zic ca nu e asa. producatoru' a facut economii. altfel cum explcii cit de rahat sint frinele la B6 Kult? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, te-am intelege da' macar sa ne explici rationamentul din spate :cheers: m-ai confuzat complet: adica de ce sa upgradezi chestii care tin de aspect si nu cele care tin de functionalitate? eu n-am auzit ncii macar 1 om care sa se plinga ca si-a pus amortizor mai tare pe spate si pe forumul englezesc cel putin sint zeci care au facut asta... toata lumea jura ca imbunatatirea e drastica.

 

PS: eu cred ca tu zici ca e ceva de genu "producatoru' stie mai bine", dar eu zic ca nu e asa. producatoru' a facut economii. altfel cum explcii cit de rahat sint frinele la B6 Kult? :D

nu stiu ce sa zic in privinta franelor dar parerea mea personala e k sunt ok ...avand in vedere ca am mers doar 50km cu ea ...discurile fatza/spate si placutele sunt noi probabil din cauza asta am impresia k sunt bune ...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...este categoric faptul ca odata facute modificari (in acceptiunea de mai sus) undeva vei face si improvizatii. Nu se mai potriveste etrierul, nu se mai potrivesc gaurile la furtun, nu stiu ce mai e pe acolo....dar ce modificari am vazut eu pana acum, numai asa au fost.

Am un prieten bun cu un GSXF modificat, exceptional de frumoasa arata, acum intre timp mai trebuie bagati ceva bani, dar uite ce nu-mi placea mie: pus faruri cu lupa, misto, subtiri, totul ok. schimbat si bordul cu unul de pe louis de vreo 200 euro. exceptional de frumos bordul, DAR... toate firele cu mufe cu alea, stranse intr-un manunchi si ascunse dedesubt. Mie nu-mi place asa. Mie imi place sa se potriveasca la fix. Altfel spus, daca vreau toba BOSS si trebuie sa tai din teava ca sa se potriveasca, eu nu o fac! Asta e principiul meu, na..spanzurati-ma!

Cand am spus ca vreau sa schimb farul, imi iau unul gen al celui de pe forum de acum cateva pagini care si-a luat motorul, care are un far mic jos si unul mare sus, unde pot ascunde si firele, dar...fara improvizatii. Nu tai fire, nu innadesc, nu imi place. Si-asa am pe creier modificarea facuta pentru alarma unde am taiat din fire sa se potriveasca si acum nu folosesc alarma pentru ca e paguboasa: imi consuma bateria (daca nu o pornesc 7-10 zile, nici nu mai porneste - poate e de vina si bateria. Apoi, la luarea contactului alarma se activeaza. Daca opresc pe margine sa stau de vb cu cineva, nu pot sta pe motor ca in 20 secunde imi urla sub buci...etc etc).

revenind...

Nu mi-as pune comenzi de alte tipuri de motoare, ca sunt mai misto...iarasi improvizatii...si exemplele pot continua. Nu mai stiu exact, dar cred ca bandita lui Mihai este pe gustul meu (cel albastru). Gen cum avea cineva, modificat, cu rezervor, etc etc...nu. Dar cred ca totul se rezuma la gusturi!

 

 

PS: Calin: eu vad lucrurile mai practic. NU merg noaptea, deci cu vizibilitatea nu e o problema (inca). Asadar XENON...mai greu! Si iarasi...semnalele. Deci eu mor de nervi pe semnale minuscule care nu se vad, si sa ma lasati voi in pace cu cei 150 m pe timp de noapte, ca imi bag picioarele daca pe timp de zi nu se vad!! Oglinzile...mama ce smechere sunt, dar nu ma pot asigura. Pai dau 50 euro pe oglinzi ca sa busesc motor de 2000 euro pt ca m-am asigurat PROST (ca nu veam vizibilitate buna)?!? Si putem continua....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Eu in 2008 am dat pe B12 POP din 2002 in Italia, unic proprietar, 28 000 de km( reali, era un bade de aprox 50 de ani si mai avea 2 masini si 3 mobre personale, nu la vanzare) 2200 de euro+250 transportul +50radierea din Italia. In tara era atata poate un 12 Kult. ....

 

Da unde scrie ca un Kult tre sa fie mai ieftin ca un Pop? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, da' nu te enerva, ca doar discutam si noi :D

sa stii ca suruburile de la furtunuri aftermarket se potrivesc la fix, HEL au suruburi pentru fiecare tip de motor (variaza pasul). eu cind am pus furtunurile am demontat si am montat la loc, atita.

iar de toba care trebuie taiata iar n-am auzit, da' cine stie... BOSS si ceilalti producatori au si ei subler si ruleta ca sa stie cit de mari tre' sa fie. eu la a mea cel putin n-am taiat nimic.

si sa stii ca cel putin semnalele mele spate aproape c-as zice ca se vad mai bine decit cele stock, cine nu le vede mai bine merge la controlul medical periodic ca poate nu mai e apt sa conduca :cheers: adevaru' e ca la cele de pe fata e problema, alea nu-s vizibile ca lumea si tre' sa rezolv cumva.

daca ai vazut tu modificari aiurea e pentru ca le-au facut niste macelari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplele date erau pure speculatii, nu trebuia neaparat sa se potriveasca. Am vrut doar sa evidentiez esentialul :D

 

 

Cat priveste modificarile...nu erau facute de macelari, ca asa te intreb pe tine unde ai pus instalatia de la XENON, si repede "fac" QED :cheers:

 

sa spunem ca ideea de baza este nu numai ce face piesa modificata ci si cum arata sau ramane pe urma. oricum...nu ma enervasem, doar va spuneam opinia mea.

 

 

Referitor la ce spunea Mihai cu ori e rupt in poponeata de bani ori nu vrea sa ingrijeasca motorul, eu sunt de parere ca decat sa faci modificari de dragul de a avea un motor modificat, mai bine cumperi un kit de lant bun, iti schimbi placutele de frana la timp si ai niste cauciucuri bune, ca sa nu fii o bomba mergatoare pe sosea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca ma confunzi, eu n-am xenon :lol:

da' tot n-am priceput unde bati, daca eu de exemplu vreau sa-mi pun fata completa (telescoape, juguri, etrieri, roata, discuri) pariu ca nu trebuie sa fac nicio improvizatie, nici macar o saiba? :cheers: sfatu' e sa nu te bagi ca pierzi pariu'. uita-te la motoru' lui alex-bandit si-o sa vezi ca am dreptate. nici eu nu m-as apuca sa improvizez pe la frine and shit, chiar e stupid sa umbli pe acolo cu tiganeli dar ce vreau sa spun eu e ca nu e musai.

 

aa... daca cumva bati la "sharchii" de sub farurile mele (aka firele care inainte erau bagate in farul stock si acuma arata ca la nebuni) sa stii ca efectiv mi-a fost lene sa le maschez mai bine :D solutia ar fi fost sa trag cablul care vine pe acolo mai in interiorul motorului.

inca ceva: nu e nevoie sa tai pe la fire, si mie mi se pare cam treaba romaneasca asta. cind am montat alarma am refuzat sa conectez mai mult decit plusul si minusul, tocmai din motoivul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...