Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

apropo are ceva daca am pornit-o impinsa?

dupa ce s-a oprit ploaia am inecat-o si am rugat doi baieti sa ma impinga (cred ca vreo 300 de metri) asta dupa ce incercasem cam un sfert de ora sa dau la automat si a pornit intr-un final

acum o ia la "sfert"dar ma cam speriasem prima data :cheers:

daca are ceva ca am pornit-o asa va rog sa-mi spuneti si mie desi din putinele mele cunostinte in mecanica nu prea are ce sa intample avand in vedere ca nu e injectie sau diesel.

 

Nu are nimic daca ai pornit o impinsa. Si io am pornit o de vreo 3 ori impinsa insa fara sa ma ajute careva. :lol: Io o impingeam cativa metri, ma tranteam pe ea :cheers: (ca mobristii) si gata. Nu o porni niciodata fara soc (asta daca nu cumva e cald motoru), chiar si vara pe caldura. La mine s-a inceat odata pt ca am pornit fara. De asemenea o mai poti inceca, da bine de tot, daca o pornesti cu soc si o tii cu socu tras ca animalu. Trebe dozat calumea si mai ales acum vara o tii doar un pic cu socu cat o pornesti si cat sa stea la relanti, sa nu moara. Si hai cu pozele... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu are ce sa pateasca... bateria isi da ochi peste cap prima daca nu o ti in regim de mers si o ti la relanti. Apoi in top urmeaza bujiile sa le ia dracii daca repeti figura cu inecatul. Cam asta ar fi.

 

Dar sa explice adevaratii proprietari de bandit-uri :cheers: cei cu experinta :cheers:

 

PS: Dar cum ai reusit sa o ineci?

 

Asfalt uscat

va multumesc mult pentru raspunsuri baieti

inainte de asta am avut un pegaso de 650 si la fiecare pornire (repet la fiecare) trebuia sa ii trag shocul si sa ii dau cateva sprituri

am facut si cu asta la fel si s-a inecat

crezi ca are ceva?

nu o fi bine reglata?

si or sa vina si pozele dar mai intai trebuie sa ii fac o baita fiindca e cam murdara.

Editat de tudvio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii tragi doar socul fara sprituri, inclusiv vara, dupa cum spunea si Emppu

 

 

cu spritu vedem noi cum rezolvam :cheers: :cheers:

 

bafta si sa il stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii tragi doar socul fara sprituri, inclusiv vara, dupa cum spunea si Emppu

cu spritu vedem noi cum rezolvam :cheers: :cheers:

 

bafta si sa il stapanesti sanatos

multam mult metaxa!!

sper sa ne intalnim vreodata cati mai multi talhari sa tragem o bauta asa ca intre bikersi :cheers:

 

 

P.S. apropo cine vine maine la arc?

Editat de tudvio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare banditilor!

 

tocmai imi pun banditul la punct si am nevoie de ajutorul vostru:

 

1. Caut disperat un amortizor central de bandit de 1200 din 1996-2000

 

2. Cauciucurile standart pt banditul meu sunt

fata: 110/70ZR17 (54W)

spate: 150/70ZR17 (69W)

 

Merge sa imi pun oare:

 

fata: 120/60ZR17 (55W)

spate: 160/60ZR17 (69W)

 

cum scriu haiosii de la RAR in talon?

 

3. pentru suspensia fata vreau sa achizitionez urmatoarele:

 

arcuri progresive wirth:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

simeringuri:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

kit pt inaltare:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

intrebarea este daca astea sunt bucsele de care am nevoie pt furca fata:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

nu cred da vroiam sa fiu sigur

 

emmpu preia legatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

salutare banditilor!

 

tocmai imi pun banditul la punct si am nevoie de ajutorul vostru:

 

1. Caut disperat un amortizor central de bandit de 1200 din 1996-2000

 

2. Cauciucurile standart pt banditul meu sunt

fata: 110/70ZR17 (54W)

spate: 150/70ZR17 (69W)

 

Merge sa imi pun oare:

 

fata: 120/60ZR17 (55W)

spate: 160/60ZR17 (69W)

 

cum scriu haiosii de la RAR in talon?

 

3. pentru suspensia fata vreau sa achizitionez urmatoarele:

 

arcuri progresive wirth:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

simeringuri:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

kit pt inaltare:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

intrebarea este daca astea sunt bucsele de care am nevoie pt furca fata:

 

http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all

 

nu cred da vroiam sa fiu sigur

 

emmpu preia legatura!

 

Avem legatura la Sibiu,

 

Draga Orion...

 

1. Amortizoru pe care-l cauti e corect. Sper sa gasesti unu. Merita!

 

2. Da, stim, RAR e nijte retardati imbecili si incompetenti. Datele din talon pt B6 Kult sunt de la B6 Pop si ca atare complet eronate. Asadar pune-ti fara frica 120 si 160, ca jantele permit. Apropos Popu' are ca si Kultu' tot de 4,5 janta si intra chiar si un 180. Daca asa scrie in talon nu o sa ti faca nimeni gura. Da' io, care am din Germanica 110 pe fata cum e oficial si normal... daca ma duc la verificare si nu mi o dau aia pe greseala lor... sa nu le sparg botu? :P

 

3. Arcurile de la Wirth care le vrei sunt bune. Io am Wilbers care cica sunt mai pe sport si Wirth ar fi mai comode. Oricum.. is bune.

 

De semeringuri n am ce comenta.

 

DAR: kitu de inaltare de la Louis o fi el Lucas cu TUV si alte balarii dar pretu e nesimtit pe 2 cacate de fiare. NU spun sa ti le faci la nea giga strungaru ca e vb de siguranta dar pe ebay gasesti hiarele la 20-25 de euro. Ai grija insa de care kit iti iei. Majoritatea sunt de 3,5 cm, de care ti si recomand. Pt ca unu de 3,5 in combinatie cu amortizoru de B12 (care la randu lui iti da un 1,5-2 cm cand e setat pe soft)... roata spate aproape atinge sau atinge solul cand mobra e pe cricu central . :finger: Kitu meu de 3,5 de pe ebay e comandat si face cam 25 eu... cand o sa l pun sus o sa revin cu info.

 

Bucsele sunt si ele cele corecte. Baga mare si fa l boboc! :(

 

Orion, ai legatura. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

 

Sunt cu acte in regula din 24. Am o singura problema. In grupul meu de prieteni toti au motoare foarte puternice si incerc sa ma tin si eu dupa ei. Cam tot timpul o tin in 6-8000 de ture , chiar si mai mult. Am reusit sa merg cu ea si 160. A fost destul de periculos. Este ok, se poate strica ceva la ea?

Cam la ce turatii e normal sa o tin.

Ceva recomandari pt un incepator cu un bandit de 400?

 

asfalt uscat,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

 

Sunt cu acte in regula din 24. Am o singura problema. In grupul meu de prieteni toti au motoare foarte puternice si incerc sa ma tin si eu dupa ei. Cam tot timpul o tin in 6-8000 de ture , chiar si mai mult. Am reusit sa merg cu ea si 160. A fost destul de periculos. Este ok, se poate strica ceva la ea?

Cam la ce turatii e normal sa o tin.

Ceva recomandari pt un incepator cu un bandit de 400?

 

asfalt uscat,

Alex

 

Man,

 

In timp ai sa intelegi ca bandita asta mica isi doreste asa de tare sa o strangi de acceleratie pana tzipa!

 

Practic, pentru asta este facuta... este o "tipatoare" de meserie. Eu am prins 180 (170 cred real) cu Banditul meu de 250 (experienta care nu am mai repetat-o ca deja incepeam sa intru pe rosu).

 

Trebuie sa recunosti ca sunetul ala de forja iti da impresia ca esti pe GSX-R :)

 

Tot ce trebuie sa ai grija este sa fi f atent ca tinde sa fie destul de instabila la vitezele astea :scratch:

 

 

Legat de dimensiunea caucicurilor, eu mi-am praduit GSF-ul... are pe spate 160 parca si in carte scrie 150, au sa se lege aia de chestia asta la autentificare??! Mai rau este ca am aruncat cauciucul vechi :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

 

Sunt cu acte in regula din 24. Am o singura problema. In grupul meu de prieteni toti au motoare foarte puternice si incerc sa ma tin si eu dupa ei. Cam tot timpul o tin in 6-8000 de ture , chiar si mai mult. Am reusit sa merg cu ea si 160. A fost destul de periculos. Este ok, se poate strica ceva la ea?

Cam la ce turatii e normal sa o tin.

Ceva recomandari pt un incepator cu un bandit de 400?

 

asfalt uscat,

Alex

 

nu pateste nimica daca stai la 8000 de ture. chiar e putin, stai calm.

daca esti incepator si nu te simti foarte sigur pe tine, iti recomand plimbari cu oameni care merg mai normal sau cu motoare mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut ce zice Alex!

E cea mai mare cretinitate ca, incepator fiind, sa incerci sa te tii de prieteni cu rachete care-i dau in gura sa ti arate cine stie meserie. Ia-o asa cum stie experienta ta si motorul tau... e cel mai sanatos. Iar 8K pt B4 e ca gimnastica de dimineata, atunci incepe si el sa se trezeasca. :)

 

Deci... ori o lasa prietenii tai plasticati mai incet ori iti faci prieteni noi cu... :scratch:

post-8276-1181112728_thumb.jpg

post-8276-1181112770_thumb.jpg

post-8276-1181112780_thumb.jpg

post-8276-1181112794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as adauga chiar ca daca vrei sa mergi sportiv tre sa treci de 10000 ture cu ala de 400, ca doar d-aia are distributie variabila.

ia-o usor si va fi bine.

 

emppu: f tare ceata de banditi. numa 600 :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mah... tu mai lipseai acolo cu balena ta :) sa vii sa ne arati cine-i sefu, nu? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult baieti, chiar avem impresia ca o fortez prea tare. M-ati linistit. Grupul de prieteni nu pot sa-l schimb. Dar o sa-i fac sa ma astepte mai des. Asta este, pana mai invat si eu cate ceva.

Inca o chestie nu prea franez deloc cu spatele doar fata si frana de moto. E ok? Cineva zicea ca e periculos pe ploaie.

In 15 este ceva intalnire de moto pe la Timisoara( Dumbravita) vine cineva? poate ne vedem si mai primesc si eu ceva sfaturi despre ce tre sa fac si ce sa nu fac cu banditu meu.

 

asfalt uscat,

alex

post-18212-1181134501_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu pentru banditul meu din 2002 o toba mai zgomotoasa (am toba stock) ceva bun sa faca zgomot dar sa nu imi afecteze consumul daca se poate sau mai stiu eu ce altceva pe la motor :moron:

 

sugestii ?

 

am vorbit cu Emppu si mi-a recomandat un BOS, iar eu asta am gasit (ca idee)

 

ce parere aveti ?

 

 

multam mult :scratch:

 

PS : amortizorul spate este pe ulei sau gaz ? :)

 

care ar fi mai bun si cam ce as putea sa ii pun sa se intareasca (asta stock este FLESCAIT rau si nu pot lua pasager fara sa ma incomodeze :) )

 

tot Emppu mi-a recomandat un amortizor de B12 dar mai vreau si alte variante ca poate gasesc ceva mai bun :peace:

 

 

Emppu-le nu erai pe messenger :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu pentru banditul meu din 2002 o toba mai zgomotoasa (am toba stock) ceva bun sa faca zgomot dar sa nu imi afecteze consumul daca se poate sau mai stiu eu ce altceva pe la motor :)

 

sugestii ?

 

Ce zici de asta? :scratch:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

 

Aveam si eu o idee( poate nu sunt primul, nu e a mea) si anume: daca am putea sa propunem cluburilor moto din tara sa elaboram un autocolant de avertizare sau informare a celor din trafic ca suntem tot mai multi(motociclisti) si ca trebuie sa fie mai atenti sa aiba grija si de noi...Nu stiu in ce fel s-ar pute ajunge in mod practic sa avem astefel de autocolante, dar probabil sunt oameni mai destepti ca mine care ar putea pune in aplicare pina la urma asa ceva. Poate ar trebui implicata si Politia Rutiera, nu stiu, poate sunt fonduri pe undeva pentru asa ceva( poate aberez) dar ce ziceti? Pentru inceput le-am putea lipi pe masinile personale( care avem), a prietenilor, a rudelor, etc. Ceva de genul: "Eu si cu prieteni mei suntem motociclisti. Te rugam....." sau "Fratele meu e motociclist. Te rog condu........"

Ce ziceti, e o idee aiurea?

post-18753-1181290111_thumb.jpg

Editat de mas78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti :scratch:

iata ca am intrat si eu curand in familia "banditilor"

mi a venit fata :) de curand acasa .

daca am nelamuriri si intrebari legate de ea sper sa pot apela la voi

cu respect

post-8012-1181321303_thumb.jpg

post-8012-1181321325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare banditilor!

am incercat sa citesc cat mai mult din cele 50 de pagini de informatie gratis puse la dispozitie...am reusit in mare parte.

am un bandit 600 S din 2000, cumparat acum o luna jumate, am facut vreo 1200 km si am reusit sa ma si implic intr-un accident (neacordare de prioritate, un conservar ca toti conservarii) din care au rezultat unele mici stricaciuni la bandit mai mult...asta-i viata. in orice caz acum totul e aproape reparat si de 1 saptamana sunt din nou pe 2 roti. Ma cunosc deja cu Alex care sta in acelasi cartier si care deja m-a ajutat destul de mult la repararea si inlocuirea diverselor piese...pe acesta cala ii mai multumesc odata.

Astept cat de curand sa ne intalnim in haita cu toti banditii...

 

Si pentru emppu am o intrebare: am vazut ca ti-ai schimbat ghidonul mai de mult ... se intampla sa il mai ai pe cel de stock? daca nu de unde l-ai luat si cat ai dat pe asta nou ca al meu e inca stramb?

 

multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti mai bate capu cu ala stock ca i de... n are rost. Daca tot l ai mucit ia-ti un superbike ca e 40-50 de euro si e alta motocicleta. Ai la louis 1000 de modele si forme in 7000 de culori. Eu nu m-as mai da pe naked fara un ghidon din asta. Acum, cum m-am obisnuit, cand ma sui pe cate un motor cu ghidon stock ma simt ca pe bicicleta. Io am unu din asta http://www.louis.de/_1083c1a688a24fd36b353...tnr_gr=10021480 pe negru. Handling, pozitie, ASPECT nu mai vb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge link-ul cu ghidonul :lol: ...pune o poza cu el daca poti ..ms

Nu am mai scris pe aici din cateva motive :lol: , 1.Mi-au luat permisul, depasire cu motorul coloana la semafor, 2.Motorul este in service pt.schimbat ambreiaj complet ca m-a lasat + astept sa vina toba GPR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge link-ul cu ghidonul :lol: ...pune o poza cu el daca poti ..ms

Nu am mai scris pe aici din cateva motive :lol: , 1.Mi-au luat permisul, depasire cu motorul coloana la semafor, 2.Motorul este in service pt.schimbat ambreiaj complet ca m-a lasat + astept sa vina toba GPR

 

ia detaliaza treaba cu coloana, ca ma cam simt cu musca pe caciula. ai calcat peste linia continuua a axului drumului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap.La Grozavesti camine mergeam inspre pod (Orhideea) dinspre camine, seara pe la 12.00 , 5 masini la semafor si garda pe pod cu o masina(nu i-am vazut decat cand eram deja in depasire pe la ultima masina).M-au oprit si din spate a venit un Logan rosu(cu camera) care statea parcat cu fata spre pod undeva la un camin in fata.Mi-au pus filmul direct cu banditul in actiune si aia a fost.Nu a vrut sub nici o forma sa stea de vorba cu mine mi-a spus de 3 ori sa plec de langa masina pe un ton f.dur.Rezultat 30 zile suspendat si examen.Loganul exact pentru asta statea acolo parcat sa filmeze , am aflat ca o seara dupa mine a mai ars pe 3 motociclisti exact in acelasi loc si pentru aceiasi poveste.

Editat de FLASH-TUNING
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...