Emppu Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 apropo are ceva daca am pornit-o impinsa? dupa ce s-a oprit ploaia am inecat-o si am rugat doi baieti sa ma impinga (cred ca vreo 300 de metri) asta dupa ce incercasem cam un sfert de ora sa dau la automat si a pornit intr-un final acum o ia la "sfert"dar ma cam speriasem prima data daca are ceva ca am pornit-o asa va rog sa-mi spuneti si mie desi din putinele mele cunostinte in mecanica nu prea are ce sa intample avand in vedere ca nu e injectie sau diesel. Nu are nimic daca ai pornit o impinsa. Si io am pornit o de vreo 3 ori impinsa insa fara sa ma ajute careva. Io o impingeam cativa metri, ma tranteam pe ea (ca mobristii) si gata. Nu o porni niciodata fara soc (asta daca nu cumva e cald motoru), chiar si vara pe caldura. La mine s-a inceat odata pt ca am pornit fara. De asemenea o mai poti inceca, da bine de tot, daca o pornesti cu soc si o tii cu socu tras ca animalu. Trebe dozat calumea si mai ales acum vara o tii doar un pic cu socu cat o pornesti si cat sa stea la relanti, sa nu moara. Si hai cu pozele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 (editat) Nu are ce sa pateasca... bateria isi da ochi peste cap prima daca nu o ti in regim de mers si o ti la relanti. Apoi in top urmeaza bujiile sa le ia dracii daca repeti figura cu inecatul. Cam asta ar fi. Dar sa explice adevaratii proprietari de bandit-uri cei cu experinta PS: Dar cum ai reusit sa o ineci? Asfalt uscat va multumesc mult pentru raspunsuri baieti inainte de asta am avut un pegaso de 650 si la fiecare pornire (repet la fiecare) trebuia sa ii trag shocul si sa ii dau cateva sprituri am facut si cu asta la fel si s-a inecat crezi ca are ceva? nu o fi bine reglata? si or sa vina si pozele dar mai intai trebuie sa ii fac o baita fiindca e cam murdara. Editat Mai 29, 2007 de tudvio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 ii tragi doar socul fara sprituri, inclusiv vara, dupa cum spunea si Emppu cu spritu vedem noi cum rezolvam bafta si sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 (editat) ii tragi doar socul fara sprituri, inclusiv vara, dupa cum spunea si Emppu cu spritu vedem noi cum rezolvam bafta si sa il stapanesti sanatos multam mult metaxa!! sper sa ne intalnim vreodata cati mai multi talhari sa tragem o bauta asa ca intre bikersi P.S. apropo cine vine maine la arc? Editat Mai 29, 2007 de tudvio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 salutare banditilor! tocmai imi pun banditul la punct si am nevoie de ajutorul vostru: 1. Caut disperat un amortizor central de bandit de 1200 din 1996-2000 2. Cauciucurile standart pt banditul meu sunt fata: 110/70ZR17 (54W) spate: 150/70ZR17 (69W) Merge sa imi pun oare: fata: 120/60ZR17 (55W) spate: 160/60ZR17 (69W) cum scriu haiosii de la RAR in talon? 3. pentru suspensia fata vreau sa achizitionez urmatoarele: arcuri progresive wirth: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all simeringuri: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all kit pt inaltare: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all intrebarea este daca astea sunt bucsele de care am nevoie pt furca fata: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all nu cred da vroiam sa fiu sigur emmpu preia legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanus Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Salut banditilor! Sunt si eu proaspat posesor de bandit,insa am o mica problema.Imi puteti spune unde gasesc un releu de incarcare pentru un bandit de 400? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 salutare banditilor! tocmai imi pun banditul la punct si am nevoie de ajutorul vostru: 1. Caut disperat un amortizor central de bandit de 1200 din 1996-2000 2. Cauciucurile standart pt banditul meu sunt fata: 110/70ZR17 (54W) spate: 150/70ZR17 (69W) Merge sa imi pun oare: fata: 120/60ZR17 (55W) spate: 160/60ZR17 (69W) cum scriu haiosii de la RAR in talon? 3. pentru suspensia fata vreau sa achizitionez urmatoarele: arcuri progresive wirth: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all simeringuri: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all kit pt inaltare: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all intrebarea este daca astea sunt bucsele de care am nevoie pt furca fata: http://www.louis.de/_109d07c46728d0ae824e4...amp;anzeige=all nu cred da vroiam sa fiu sigur emmpu preia legatura! Avem legatura la Sibiu, Draga Orion... 1. Amortizoru pe care-l cauti e corect. Sper sa gasesti unu. Merita! 2. Da, stim, RAR e nijte retardati imbecili si incompetenti. Datele din talon pt B6 Kult sunt de la B6 Pop si ca atare complet eronate. Asadar pune-ti fara frica 120 si 160, ca jantele permit. Apropos Popu' are ca si Kultu' tot de 4,5 janta si intra chiar si un 180. Daca asa scrie in talon nu o sa ti faca nimeni gura. Da' io, care am din Germanica 110 pe fata cum e oficial si normal... daca ma duc la verificare si nu mi o dau aia pe greseala lor... sa nu le sparg botu? 3. Arcurile de la Wirth care le vrei sunt bune. Io am Wilbers care cica sunt mai pe sport si Wirth ar fi mai comode. Oricum.. is bune. De semeringuri n am ce comenta. DAR: kitu de inaltare de la Louis o fi el Lucas cu TUV si alte balarii dar pretu e nesimtit pe 2 cacate de fiare. NU spun sa ti le faci la nea giga strungaru ca e vb de siguranta dar pe ebay gasesti hiarele la 20-25 de euro. Ai grija insa de care kit iti iei. Majoritatea sunt de 3,5 cm, de care ti si recomand. Pt ca unu de 3,5 in combinatie cu amortizoru de B12 (care la randu lui iti da un 1,5-2 cm cand e setat pe soft)... roata spate aproape atinge sau atinge solul cand mobra e pe cricu central . Kitu meu de 3,5 de pe ebay e comandat si face cam 25 eu... cand o sa l pun sus o sa revin cu info. Bucsele sunt si ele cele corecte. Baga mare si fa l boboc! Orion, ai legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 salut baieti, Sunt cu acte in regula din 24. Am o singura problema. In grupul meu de prieteni toti au motoare foarte puternice si incerc sa ma tin si eu dupa ei. Cam tot timpul o tin in 6-8000 de ture , chiar si mai mult. Am reusit sa merg cu ea si 160. A fost destul de periculos. Este ok, se poate strica ceva la ea? Cam la ce turatii e normal sa o tin. Ceva recomandari pt un incepator cu un bandit de 400? asfalt uscat, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulibasha Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 salut baieti, Sunt cu acte in regula din 24. Am o singura problema. In grupul meu de prieteni toti au motoare foarte puternice si incerc sa ma tin si eu dupa ei. Cam tot timpul o tin in 6-8000 de ture , chiar si mai mult. Am reusit sa merg cu ea si 160. A fost destul de periculos. Este ok, se poate strica ceva la ea? Cam la ce turatii e normal sa o tin. Ceva recomandari pt un incepator cu un bandit de 400? asfalt uscat, Alex Man, In timp ai sa intelegi ca bandita asta mica isi doreste asa de tare sa o strangi de acceleratie pana tzipa! Practic, pentru asta este facuta... este o "tipatoare" de meserie. Eu am prins 180 (170 cred real) cu Banditul meu de 250 (experienta care nu am mai repetat-o ca deja incepeam sa intru pe rosu). Trebuie sa recunosti ca sunetul ala de forja iti da impresia ca esti pe GSX-R Tot ce trebuie sa ai grija este sa fi f atent ca tinde sa fie destul de instabila la vitezele astea Legat de dimensiunea caucicurilor, eu mi-am praduit GSF-ul... are pe spate 160 parca si in carte scrie 150, au sa se lege aia de chestia asta la autentificare??! Mai rau este ca am aruncat cauciucul vechi Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 salut baieti, Sunt cu acte in regula din 24. Am o singura problema. In grupul meu de prieteni toti au motoare foarte puternice si incerc sa ma tin si eu dupa ei. Cam tot timpul o tin in 6-8000 de ture , chiar si mai mult. Am reusit sa merg cu ea si 160. A fost destul de periculos. Este ok, se poate strica ceva la ea? Cam la ce turatii e normal sa o tin. Ceva recomandari pt un incepator cu un bandit de 400? asfalt uscat, Alex nu pateste nimica daca stai la 8000 de ture. chiar e putin, stai calm. daca esti incepator si nu te simti foarte sigur pe tine, iti recomand plimbari cu oameni care merg mai normal sau cu motoare mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Absolut ce zice Alex! E cea mai mare cretinitate ca, incepator fiind, sa incerci sa te tii de prieteni cu rachete care-i dau in gura sa ti arate cine stie meserie. Ia-o asa cum stie experienta ta si motorul tau... e cel mai sanatos. Iar 8K pt B4 e ca gimnastica de dimineata, atunci incepe si el sa se trezeasca. Deci... ori o lasa prietenii tai plasticati mai incet ori iti faci prieteni noi cu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 as adauga chiar ca daca vrei sa mergi sportiv tre sa treci de 10000 ture cu ala de 400, ca doar d-aia are distributie variabila. ia-o usor si va fi bine. emppu: f tare ceata de banditi. numa 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Da mah... tu mai lipseai acolo cu balena ta sa vii sa ne arati cine-i sefu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 merci mult baieti, chiar avem impresia ca o fortez prea tare. M-ati linistit. Grupul de prieteni nu pot sa-l schimb. Dar o sa-i fac sa ma astepte mai des. Asta este, pana mai invat si eu cate ceva. Inca o chestie nu prea franez deloc cu spatele doar fata si frana de moto. E ok? Cineva zicea ca e periculos pe ploaie. In 15 este ceva intalnire de moto pe la Timisoara( Dumbravita) vine cineva? poate ne vedem si mai primesc si eu ceva sfaturi despre ce tre sa fac si ce sa nu fac cu banditu meu. asfalt uscat, alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 vreau si eu pentru banditul meu din 2002 o toba mai zgomotoasa (am toba stock) ceva bun sa faca zgomot dar sa nu imi afecteze consumul daca se poate sau mai stiu eu ce altceva pe la motor sugestii ? am vorbit cu Emppu si mi-a recomandat un BOS, iar eu asta am gasit (ca idee) ce parere aveti ? multam mult PS : amortizorul spate este pe ulei sau gaz ? care ar fi mai bun si cam ce as putea sa ii pun sa se intareasca (asta stock este FLESCAIT rau si nu pot lua pasager fara sa ma incomodeze ) tot Emppu mi-a recomandat un amortizor de B12 dar mai vreau si alte variante ca poate gasesc ceva mai bun Emppu-le nu erai pe messenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 vreau si eu pentru banditul meu din 2002 o toba mai zgomotoasa (am toba stock) ceva bun sa faca zgomot dar sa nu imi afecteze consumul daca se poate sau mai stiu eu ce altceva pe la motor sugestii ? Ce zici de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas78 Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 (editat) Salut baieti! Aveam si eu o idee( poate nu sunt primul, nu e a mea) si anume: daca am putea sa propunem cluburilor moto din tara sa elaboram un autocolant de avertizare sau informare a celor din trafic ca suntem tot mai multi(motociclisti) si ca trebuie sa fie mai atenti sa aiba grija si de noi...Nu stiu in ce fel s-ar pute ajunge in mod practic sa avem astefel de autocolante, dar probabil sunt oameni mai destepti ca mine care ar putea pune in aplicare pina la urma asa ceva. Poate ar trebui implicata si Politia Rutiera, nu stiu, poate sunt fonduri pe undeva pentru asa ceva( poate aberez) dar ce ziceti? Pentru inceput le-am putea lipi pe masinile personale( care avem), a prietenilor, a rudelor, etc. Ceva de genul: "Eu si cu prieteni mei suntem motociclisti. Te rugam....." sau "Fratele meu e motociclist. Te rog condu........" Ce ziceti, e o idee aiurea? Editat Iunie 8, 2007 de mas78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan44 Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 salut baieti iata ca am intrat si eu curand in familia "banditilor" mi a venit fata de curand acasa . daca am nelamuriri si intrebari legate de ea sper sa pot apela la voi cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ofens Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 imi vand banditul poze pe bikeshop pt cei interesati http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...ew&ID=40467 numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 mi-am montat azi buloanele rizoma. super sexy poza atasata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishumishu20 Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 salutare banditilor! am incercat sa citesc cat mai mult din cele 50 de pagini de informatie gratis puse la dispozitie...am reusit in mare parte. am un bandit 600 S din 2000, cumparat acum o luna jumate, am facut vreo 1200 km si am reusit sa ma si implic intr-un accident (neacordare de prioritate, un conservar ca toti conservarii) din care au rezultat unele mici stricaciuni la bandit mai mult...asta-i viata. in orice caz acum totul e aproape reparat si de 1 saptamana sunt din nou pe 2 roti. Ma cunosc deja cu Alex care sta in acelasi cartier si care deja m-a ajutat destul de mult la repararea si inlocuirea diverselor piese...pe acesta cala ii mai multumesc odata. Astept cat de curand sa ne intalnim in haita cu toti banditii... Si pentru emppu am o intrebare: am vazut ca ti-ai schimbat ghidonul mai de mult ... se intampla sa il mai ai pe cel de stock? daca nu de unde l-ai luat si cat ai dat pe asta nou ca al meu e inca stramb? multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Nu ti mai bate capu cu ala stock ca i de... n are rost. Daca tot l ai mucit ia-ti un superbike ca e 40-50 de euro si e alta motocicleta. Ai la louis 1000 de modele si forme in 7000 de culori. Eu nu m-as mai da pe naked fara un ghidon din asta. Acum, cum m-am obisnuit, cand ma sui pe cate un motor cu ghidon stock ma simt ca pe bicicleta. Io am unu din asta http://www.louis.de/_1083c1a688a24fd36b353...tnr_gr=10021480 pe negru. Handling, pozitie, ASPECT nu mai vb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Nu merge link-ul cu ghidonul ...pune o poza cu el daca poti ..ms Nu am mai scris pe aici din cateva motive , 1.Mi-au luat permisul, depasire cu motorul coloana la semafor, 2.Motorul este in service pt.schimbat ambreiaj complet ca m-a lasat + astept sa vina toba GPR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Nu merge link-ul cu ghidonul ...pune o poza cu el daca poti ..ms Nu am mai scris pe aici din cateva motive , 1.Mi-au luat permisul, depasire cu motorul coloana la semafor, 2.Motorul este in service pt.schimbat ambreiaj complet ca m-a lasat + astept sa vina toba GPR ia detaliaza treaba cu coloana, ca ma cam simt cu musca pe caciula. ai calcat peste linia continuua a axului drumului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) Dap.La Grozavesti camine mergeam inspre pod (Orhideea) dinspre camine, seara pe la 12.00 , 5 masini la semafor si garda pe pod cu o masina(nu i-am vazut decat cand eram deja in depasire pe la ultima masina).M-au oprit si din spate a venit un Logan rosu(cu camera) care statea parcat cu fata spre pod undeva la un camin in fata.Mi-au pus filmul direct cu banditul in actiune si aia a fost.Nu a vrut sub nici o forma sa stea de vorba cu mine mi-a spus de 3 ori sa plec de langa masina pe un ton f.dur.Rezultat 30 zile suspendat si examen.Loganul exact pentru asta statea acolo parcat sa filmeze , am aflat ca o seara dupa mine a mai ars pe 3 motociclisti exact in acelasi loc si pentru aceiasi poveste. Editat Iunie 13, 2007 de FLASH-TUNING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.