Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

sunt distantiere(metalice) care scot semnalizatoarele cu vreo 3 cm mai in afara si atunci semnalele au vizibilitate mai buna....in caz ca nu gasesti sigur este vreun roman strangator care la desfintarea vreunei uzine a luat strungul acas si il are in curte dispus sa-ti faca niste distantiere pt 10-20ron :cheers:

stai ca am impresia ca vorbim despre doua treburi diferite :D

eu ziceam de schimbat frinele si/sau telescoapele si am impresia ca tu ai raspuns legat de problema mea cu semnalele. la semnale faza e ca sint cu LED-uri si folosesc niste LED-uri de rahat (nu sint nici macar high-brightness, cred), plus ca o treime din ele nu se aprind deloc si nu am apucat sa investighez de ce.

 

caline mama la cate posturi ai ajuns moderator :lol: ?

nu stiu, da' sa vezi ce alte premii ne-au mai dat...

 

PS: semnalele sint in oglinzi si oglinzile-s ca alea vechi ale tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stai ca am impresia ca vorbim despre doua treburi diferite :D

eu ziceam de schimbat frinele si/sau telescoapele si am impresia ca tu ai raspuns legat de problema mea cu semnalele. la semnale faza e ca sint cu LED-uri si folosesc niste LED-uri de rahat (nu sint nici macar high-brightness, cred), plus ca o treime din ele nu se aprind deloc si nu am apucat sa investighez de ce.

 

 

nu stiu, da' sa vezi ce alte premii ne-au mai dat...

 

PS: semnalele sint in oglinzi si oglinzile-s ca alea vechi ale tale

 

mda ai dreptate eu vb de oglini nu de frane si sau telescoape.

ai conectat direct semnalele pe led-uri? ar trebui sa pui o rezistenta sau sa schimbi releul...depinde cum e la tine. desii faptul ca nu se aprind deloc ma duc cu gandul ca ori sunt arse ori e o lipitura rece undeva. no offence dar modelul ala de oglinzi arata ok,se vede ok in ele...dar nu sunt degeaba de plastic...sunt gama low end nu te astepta la prea multe de la ele....de aia am si trecut pe rizoma...sunt aluminium,oglinda este albastruie antiorbire(sau cum dracu se zice) claritate mai mare plus ca arata mult mai bine(cel putin asa mi se pare mie) :lol:

furca se poate inbunatatii...la mine pusese nemtoaica de la care l-am luat niste arcuri de 2 ori mai groase,asta am observat numai cand am schimbat uleiul din furca,de simtit ca suspensia e mult mai tare am simtit de cand m-am urcat pe el. tipa ii setase f bine suspensia fata,nu plojeaza deloc la frana in curbe.

franele daca vrei inbunatatiri fara modificari la etrieri atunci: conducte mai bune(am vazut ca ai luat hel de la baietii din tm,ii foarte ok Romi de la thunderbikes),discuri wave (braking) si placute sinterizate :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu sfatuiesc p nimeni sa isi puna xenon...eu am avut pe Zx4r si m-am trezit noaptea la 140 cu o fluctuatie ...pur si simplu am ramas fara lumina ...si l-am dat jos d atunci ...prefer becu normal ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu sfatuiesc p nimeni sa isi puna xenon...eu am avut pe Zx4r si m-am trezit noaptea la 140 cu o fluctuatie ...pur si simplu am ramas fara lumina ...si l-am dat jos d atunci ...prefer becu normal ....

si becurile de xenon sau balasturile se mai pot arde,au un anumit nr de ore de functionare si depined si producatorul...exact ca si becul normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de becuri, discuta astia pe forumu' inglizesc de niste chinezarii in soclu normal H4 dar care au 90/100W fata de 55/60 cit au cele normale. daca nu se incalzesc prea tare si daca nu suprasolicita firele si alternatorul ar fi o alternativa comoda si ieftina la xenon.

 

HEL am pus dar sincer nu simt diferenta, iar placute am EBC organice cu lichid de frina BOSCH. n-am pus sinter ca alea maninca mai tare discurile si deja le am la limita. eu unul ma descurc cu frinele, sa fac upgrade la fata ar costa cam mult si de fiecare data cind ma apuca idei de genul mi-amintesc ca deja mi-a mincat ceva bani motoreta asta, mai bine stau linistit si intre timp ma gindesc la urmatoarea miscare... B12 sau GSX1400. na, lasati-ma sa visez, ca atita mi-a ramas :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au folosti legarea mixta. Avantajul e ca poti folosi led care in mod normal functioneaza la 1,5v, legi vreo 8 in serie si is ok, nu se ard.

Zezavantajul e ca daca s-a ars/intrerupt unul, nu mai merge toata seria. Principiul e exact ca la instalatia de brad :cheers:

daca vrei sa schimbi ledurile trebuie sa cauti pe 12v.

 

Incearca sa faci o poza ca m-ai facut curios, daca o desfaci. Poate o rezolvam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin mama iti recomand sa pui niste smd-uri cu lupa eventual ia si tu o lanterna ,chinezarie, pe led-uri cu 10 ron din talcioc si ia led-urile ca iesi mai ieftin decat daca le iei de la magazin de electronice. lucrurile care le faci cu mana ta sunt cele de care esti cel mai mandru de obicei :cheers:

-becurile de 100w normal ca vor emite muuuult mai multa caldura si va solicita instalatia electrica dar am inteles ca tine instalatia(tot de pe forumul englezesc)

-furtunele de frana le simti cand te dai pe circuit sau pe un traseu montan cu multe curbe.la franari succesive repetate furtunele stock au tendinta de a "fi de guma" adica se dilata si nu mai prind asa bine. in regim normal de intrebuintare a motorului,pe drumuri normale nu o sa simti mari diferente

Mesaj completat

revenind la problemele mele...caut un undertail original(factory) de pop daca are cineva de vanzare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au folosti legarea mixta. Avantajul e ca poti folosi led care in mod normal functioneaza la 1,5v, legi vreo 8 in serie si is ok, nu se ard.

Zezavantajul e ca daca s-a ars/intrerupt unul, nu mai merge toata seria. Principiul e exact ca la instalatia de brad :cheers:

daca vrei sa schimbi ledurile trebuie sa cauti pe 12v.

 

Incearca sa faci o poza ca m-ai facut curios, daca o desfaci. Poate o rezolvam

pai dc nu cauti leduri de 12 volti ? eu am gasit in craiova ...sunt 1,5 lei bucata daca iei putine daca cumperi peste 50 de bucati iti fac reducere ...m-am gandit serios sa imi cumpar o placa peforata si sa ma apuc de treaba ...adica semnalizari pe leduri si de ce nu si stopu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de curbe and shit, mai tii minte cind povesteam ca am ramas fara frina de pe spate acuma doi ani cind mergeam la Brasov, ca dupa aia sa revina? cred ca asta s-a intimplat si la mine...

 

azi mi-am amintit ca mai am niste pese de schimb prin cutia cu maimute, care nu cred c-o sa-mi mai trebuiasca vreodata. le am de cind am luat anul trecut suport nou de scarita, au venit cu tot cu el:

- 1 bucata scarita fata dreapta

- 1 bucata pompa de frina spate

n-am mai facut poze ca sint in stare buna si arata cum le stiti toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie care imi trece prin minte e ca in caz de se duce o ramura sa ai inca 2 functionale. dar daca se duce cea de sus, dupa desen, se duce dracu tot. din cate imi amintesc ai spus ca doar pe motocicleta nu se aprind toate. legate direct la baterie se aprind toate. dupa releu mai au si altceva pus?

rezistentele cred ca is calculate tot de protectie, in caz de cada o ramura sa nu bage tensiune mai mare in celelalte. e posibil sa gresesc, dar cam asa vad eu lucrurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-becurile de 100w normal ca vor emite muuuult mai multa caldura si va solicita instalatia electrica dar am inteles ca tine instalatia(tot de pe forumul englezesc)

pe forumu' englejilor am vazut ce-au scris bajetii, mai ales ca am scris si eu :cheers: ei au cam mincat cacao.t cu incalzirea firelor (ceea ce, intre noi fie vorba, iti garantez ca n-o sa se intimple) dar buba mare e la incalizrea farurilor, mai ales la astia fitzoshi ca mine, care eu din astea duble si mici... si alta belea e cu alternatorul si regulatorul, care o sa fie solocitate in plus. m-as mira eu ca japonezu' sa nu fi rezervat o marja de siguranta, da' cine stie...

http://cgi.ebay.co.uk/XENON-SUPERWHITE-p45...884c99396#payId

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea are sens sa iei de 12V, iei normale si le pui in serie sau serie/paralel. oricum durata de viata a unui led e infinita in comparatie cu cea a unui bec cu incandescenta. ca sa nu mai spunem ca nu sint afectate de vibratii atit de tare... problema e sa fie cu unghi de dispersie cit de cit, ca daca te uiti oleaca din lateral si par stinse...

e mai simplu sa pui leduri de 12v pentru ca nu mai te apuci de rezistente si toate cacaturile ..le legi in paralele si daca se arde vreo unu restu merg fara nici o problema ...daca le prinzi pe palca il inlocuiesti pe cel cu probleme si sa rezolvat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie care imi trece prin minte e ca in caz de se duce o ramura sa ai inca 2 functionale. dar daca se duce cea de sus, dupa desen, se duce dracu tot. din cate imi amintesc ai spus ca doar pe motocicleta nu se aprind toate. legate direct la baterie se aprind toate. dupa releu mai au si altceva pus?

rezistentele cred ca is calculate tot de protectie, in caz de cada o ramura sa nu bage tensiune mai mare in celelalte. e posibil sa gresesc, dar cam asa vad eu lucrurile...

un nou episod din thrillerul "misterul ledului stins".

eu zic ca e cazul sa incerc sa demontez oglinda, ca sa ma mai uit odata la cum sint conectate.

Mesaj completat

m-am enervat si-am demontat oglinda pe care o aveam reparata. se pare ca schema postata de mine initial era aiurea, iat-o pe cea corecta. am pus si placuta cu ledurile si numerotarea lor. cele care nu se aprind cind oglinda e pusa pe motor sint 1-5. la curent de 10 mA prin ledurile folosite caderea de tensiune pe unul din ele e de ~2V, deci e evident ce se intimpla: daca nu ai macar 10V si ceva la borne, ledurile din ultimele doua ramuri n-o sa se deschida. deci probabil releul meu de semnalizare da mai putin de 10V la iesire... trebuie investigat daca e normal sau nu.

post-24366-1264030173_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditilor. Ati venit cu saniuta ?

Happy 5000 posturi.

Am o intrebare si eu.. a incercat cineva sa-si spuna niste proiectoare pe bandit? Ma intereseaza sa pun si eu 2 proiectoare cu actionare de la 1 buton prin pe ghidon.

Ma intereseaza daca duce releul de incarcare alea 2 proiectoare. Ma gandesca sa le pun pe led-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proiectoare (da' nu de tipul ala), da' tot niste ieftineli de bazar, are un prieten de-al lui Macke cu VN800. le-am vazut in actiune cind am fost la intruniri anu' asta, imi dadeam seama intr-o fractiune de secunda daca e in spatele meu, luminau in draci, absolut indredibil. dar noaptea nu stiu cit ajuta, poate zice Macke despre asta. de ce nu rezolvi problema cu faru' (xenon sau eventual varianta de care ziceam mai sus)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noaptea nu am mers cu Octav, insa el spune ca lumineaza foarte bine. E adevarat ca totul s-a bazat pe mersul in Bucuresti!

 

PS: apropos de intrunirea de la Predeal, pana sa imi dau seama ca sunt farurile lui Octav, permanent aveam impresia ca vine din spate un R1 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dark_lord, nu are nici o legatura cu rezistenta. motivul e simplu: 1. acea rezistenta deja am pus-o de la inceput (am scris asta inainte), ca altfel pilpiia ca stroboscopu' si 2. mai curind ar ajuta s-o scot: cu acea rezistenta creste curentul prin tranzistorul din releu si astfel creste si tensiunea colector-emitor (sau drena-sursa, cu toate ca m-as mira eu sa fi facut ei asa o cheltuiala si sa fi pus un FET) si astfel tensiunea pe semnalizare o sa fie si mai mica. asta e, n-ai ce-i face, daca ledu' e dioda nu vrea sa se aprinda mai devreme de tensiunea lui de deschidere (care cum am zis, in cazul ledurilor astea e de 2V si ceva). dreq sa le ia de relee si semnalizari pe leduri, daca-s fitzos, asa-mi trebuie, mai bine puneam si pe fata exact cum am pe spate. tot ce pot sa fac e sa pun un releu care da o tensiune suficient de mare, ca sincer nu am chef sa demontez oglinzlile de pe motor.

 

ce vrei sa zici ca releul moto de semnalizare nu e la fel cu cel auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='CalinD' date='Jan 21 2010, 11:57 PM' post='2273769'

 

ce vrei sa zici ca releul moto de semnalizare nu e la fel cu cel auto?

 

Din cate stiu, poate iar vorbesc prostii, releul de semnalizare are o intrare, o/doua iesire si o/doua comenzi, ca sa zic asa.

Intrarea e ce vine de la baterie, iesirea e ce se duce la semnalizare, comanda este butonul de semnalizare.

Deci teoretic ce e pe intrare ar trebui sa fie si pe iesire la actionarea releului.

De asta am zis ca ar trebui sa verifici daca mai ai ceva pus pe fir dupa releu pana la semnalizare.

E posibil sa fie releu mecanic si se cam strica treaba

 

De rezistenta in paralel am zis sa pui pentru a mai creste putin tensiunea pe ele

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...