Macke Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 NU am spus ca ai fi de-acord .. nici nu insinuez ca cineva ar fi de-acord. Doar ca la Bacau NU accepta tipul. Am prieten bun care a facut scoala cu cel de la RAR si nu a putut omologa un Dnepr modificat. NU a vrut si basta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 NU am spus ca ai fi de-acord .. nici nu insinuez ca cineva ar fi de-acord. Doar ca la Bacau NU accepta tipul. Am prieten bun care a facut scoala cu cel de la RAR si nu a putut omologa un Dnepr modificat. NU a vrut si basta! sincer mi se pare normal...ce mi se pare anormal este ceea ce trebuie sa faci ca sa omologhezi cel mai mic lucru la rar...dosare peste dosare si taxxe de platesti dublu modificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 daca ai fi citit cum se face curatarea filtrului ai fi vazut ca nu se face cu fracare doar cu jet de apa dupa ce dai cu degresant.acuma ma roade is pe mine cuiozitataea cum il cureti cu sapun fara sa freci si sa termini tot filtrul?...ma rog..toti inginerii fac cum cred ei de cuvinta pe bolizii lor nu am citit cum se curata dar logic ca nu ma pun cu peria pe el ca pe adidasi de exemplu , probabil s a inteles ca il spal cu peria cand am zis de sapun .. pun sapun peste el si il pun in apa, il agit in apa aia , pe urma jet si tot asa de cateva ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 una din bucuriile de a avea un motor dai o caruta de bani si nu apuci sa-l folosesti cat ai vrea... in alta ordine de idei ma paste si pe mine itp-ul si pe langa faptul ca imi cam tremura poponeata avand in vedere ca modificarile nu sunt omologate in romania(unele au omologari europene) is curios daca pot sa-mi spuna cei care au facut itp-ul la cat a ajuns taxa? Depinde de la o statie de ITP la alta cred. Asta unde am fost mi-a testat doar franele si a verificat daca seria de la sasiu corespunde cu aia din talon. Dar Patronul de exemplu e motociclist. E un nene masiv care zice ca el a mers doar pe chopper ca rezervor in rezervor(adica burta lui) nu e confortabil. Vii si tu cu banditu pana aici si nu ai probleme. Ca si cost a fost 80 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) PS: Aline, chiar sa stii ca trebuie sa se exercite o anumita forta (mica, e drept) pe rulmentii aia si daca nu e forta aia acolo e o conditie in plus pentru aparitia voblajului (pe testate). Am inteles Caline, merci, am strans piulita cu cheia tubulara , la mana cred ca nu te refereai la propriu, nu poi strange piulita de 30 la mana. Am strans-o cat trebuie, acuma astept ziua cand voi inlocui capetele alea de ghidon sa vad rezultatul final. Editat Iunie 2, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Vreo iesire de uikend? Poate sambata? Ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Vreo iesire de uikend? Poate sambata? Ceva? Te-ai gandit la ceva anume ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Am inteles Caline, merci, am strans piulita cu cheia tubulara , la mana cred ca nu te refereai la propriu, nu poi strange piulita de 30 la mana. Am strans-o cat trebuie, acuma astept ziua cand voi inlocui capetele alea de ghidon sa vad rezultatul final. e vorba de piulita de dedesubtul jugului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 e vorba de piulita de dedesubtul jugului. La fel si aia. D`oh, ce greu ajungem la numitor comun cand avem limbaj de plastic (mai ales eu), adica nestiind denumirea exacta a pieselor. Nu ne-am nascut invatati , asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Te-ai gandit la ceva anume ? Nu, nu sunt prea priceput la drumuri, doar ca as iesi maine. Ceva lejer, fara trezit la 6 dimineata, cu oprire de pranz si retur. Din nefericire, va ploua cu siguranta in cursul zilei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 alin_barburas vezi ca piulita aia nu trebuie stransa tare, ca termini rulmenitii prematur. rulmentii de la jug se f*t repede ca nu au o cursca completa.. doar putin stanga dreapta. Banditrider ms pt colet.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 vba lui Alin, e bine c ane punem usor de-acord piulita aia nu tre' strinsa tare da' trebuie strinsa oleaca. strinsa doar la mina nu e destul. ceva de genul un centimetru peste strins la mina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 aha.. am inteles.. am sa o strang si eu mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 in manual e scrisa procedura. se stringe la un anumit cuplu (trebuie cheie speciala) si apoi de desface oleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Poate sa impartaseasca careva codurile de rulmeti de jug pentru b6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 32005 si 32006 PS: e posibil sa am acasa unu' din ei nefolosit (cind i-am schimbat pe-ai mei am luat din greseala doi de acelasi fel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) Astea fiind codurile standard pentru rulmenti? Mersi ! Ma intereseaza rulmetul care il mai ai daca nu ai ce face cu el. Editat Iunie 3, 2011 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) vad ca nu mai gasesc rulmentul. da, alea sint codurile pt. rulmentii de jug la Kult de 600. http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_model16066/partslist/93628.html BEARING (25X47X15) http://medias.ina.de/medias/en!hp.ec.br.pr/320..-X*32005-X BEARING (30X55X17) http://medias.ina.de/medias/en!hp.ec.br.pr/320..-X*32006-X Editat Iunie 3, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Subscriu. I-am schimbat in iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 mi-a confirmat si Vishco ce mi-a zis mecanicul despre zgomotul de la motor, al lui e mai silentios. si am mai observat ca dimineata (adica cu motorul rece) cind plec se aude un fel de zgomot de metal izbit pe metal, care parca nu exista sau daca exista nu era asa de puternic. se aude in special cind las ambreiajul fara sa turez suficient astfel incit turatia scade mult, aproape de oprirea motorului. prima varianta ar fi supapele, dar m-am gindit azi daca nu poate sa fie de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 aha.. am inteles.. am sa o strang si eu mai tare vezi n-o strangi prea tare... ca dup=aia nu mai poti sa mergi cu mobra (adica faci st-dr mereu, nu poti sa tii ghdonu drept) si se uita usor aspectul asta, a patit-o frate-miu de curand, si eu cand eram kinder cu bicicleta si schimbam coroanele mereu uitam si le strangeam prea tare....tare ciudata senzatia. Si eu creca tre' sa-mi reglez supapele ca-mi pare cam zgomotos motorul, dar poate astepta pana la toamna/iarna. Cumva trebuiesc schimbate si pastilele alea cand se regleaza supapele, sau la bandit nu e asa? Oricum, la mine nu se aude decat motorul, toba nici macar nu fasaie (e originala) si asa se aude de cand l-am luat... dar na, mania ca "poate are ceva" ca nu se aude ca alte mobre de pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 NU stiu cum e exact cu pastilele, manualul nu face nici o referire la asta. Spune doar ca se regleaza Zilele astea ... nu stiu cand, dar am vorbit cu mecanicul sa merg la reglaj. O sa vedem atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 si eu cand eram kinder cu bicicleta si schimbam coroanele mereu uitam si le strangeam prea tare....tare ciudata senzatia. daca ai zis asta inseamna ca stii despre ce-i vorba Cumva trebuiesc schimbate si pastilele alea cand se regleaza supapele, sau la bandit nu e asa? la Bandit nu exista pastile, e sistem cu piulita-contrapiulita. destul de migalos. Zilele astea ... nu stiu cand, dar am vorbit cu mecanicul sa merg la reglaj. O sa vedem atunci... parerea mea e ca daca nu stai linga el mai bine n-o du. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 voi sta langa el, pentru ca ne cunoastem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 (editat) M-am interesat eu de curand despre pastile pentru Banditul meu, 650 si pentru un SV650. Se fac niste masuratori cu pistoanele intr-o anumita pozitie si functie de valorile rezultate se confrunta cu tabelul si-ti rezulta ce grosime tre sa aiba pastila. Pastilele astea sunt la set cu dimensiuni diferite. Nu prea le au pe stoc, ca deh... si dupa ce-ti desface motorul si masoara, tre sa stai dupa comanda de pastile... 5-6 zile. E ca dracu. Acum, partea interesanta e ca pastilele astea, nu fac nici o "munca" serioasa, sunt niste distantiere si ele "raman mari" nu mici, asa cum mi-as fi inchipuit eu. Adica trebuiesc inlocuite cu unele din ce in ce mai subtiri si atunci daca diferenta nu e mare, mecanici le iau la shmirghel. Ma rog, care mai au rabdare... ca nu-i un mare castig pentru ei. E bine deci, sa faci operatiunea "jocul la supape' periodic... ca sa ai cat mai putin de subtiat din pastile. Editat Iunie 4, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.