Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salut.de unde ai cumparat toba leo? ai cumparat-o cu tot cu teava care vine conectata la galeii sau ai realizat-o dupa?

Salut, toba am cumparat-o cu tot cu teava..Am achizitionat-o din Ploiesti..

La banditul de 600 e turnata pana jos la galerii, fata de cel de 1200, care e din doua bucati..

Deci daca luam doar finala, nu aveam ce sa fac cu ea, trebuia sa fac rost si de o teava, sau mai stiu eu ce inginerie trebuia sa fac..

Sa vezi ce am venit eu cu toba si teava in rucsac de la Ploiesi..Mi-am indreptat de tot spatele :angryfire:

 

@Alin - Coincidenta face ca azi, imi povestea un amic exact de problema ta..Acelasi lucru l-a avut si el la o vitezana si tot la fel a demontat tot pe acolo sa vada de la ce e..Pana la urma a zis ca a rezolvat din axul ala din mijlocul ghidonului..L-a strans, sau nu stiu ce zicea el ca i-a facut..si nu a mai avut probleme.

Daca rezolvi te astept cu o :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market..

Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600..

 

Legat de partea cu "filtrul de aer spor iti lasa mai mult praf in motor" e contrazisa de tehnologia actuala, explicata. Ca de ex.

plaisiooval.jpg

The filter media is made of 4 layers of high quality nafta surgical cotton gauze specialy designed by our R&D department.

The cotton is sandwiched between two layers of epoxy coated Marine grade aluminum wire mesh, designed to last a lifetime.

The 4 layers of cotton and the two layers of wire mesh are pleated by state of art electronically controlled pleating machines to assure a very high quality of the final filtration media.

 

O discutie pe tema asta, de anul trecut, se gaseste aici - /index.php?/topic/351755-filtru-aer-kn/

 

Apropo de asta trebuie sa imi cumpar kit d-ala de curatare/ungere filtru. Stie careva ceva ieftin? Daca e scump s-ar putea sa ma intorc la filtrul stock. Mie imi place ca se aude parca un pic mai infundat cu filtrul sport.

 

Gasesti de la diverse marci consacrate "Air filter cleaner" - 1L = cam 35 lei si "Ai filter oil" la 750ml-1L = 40-45 lei. Gasesti la magazinele moto din oras.

Kit-urile dedicate de la producatori de multe ori contin aceleasi produse dar mai scumpe si la ambalaje mult mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: sti ce e aia frustrare ca nu-mi dau seama ce te faci sa crei ca o zic cu frustrare...pur si simplu nu sunt de acord cu doreii care zic lasa bre ca merge si asa...

 

 

 

eu asa inteleg .

 

ca sa fiu un fel de dorel ar trebui sa fiu un fel de mecanic si sa va dau sfaturi , deci nu ma incadrez. pur si simplu nu gandesc ca tine , gandesc eficient (in privinta asta )

 

eu pur si simplu am facut ceva, am zis ce am facut , am zis ca merge si asa .

am experimentat pe pielea mea despre tot ce vorbesc si nu poate nimeni sa imi zica ca nu e asa sau sa ma ironizeze in orice mod . si apropo , sunt inginer nu maistru.

 

si eu sunt satul de mituri si de parerile celor care cred in mituri

 

 

app, tu ziceai ca spray-ul de la lukoil nu e bun ??

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine e acest intrus cu Aprilia, de ce i-ati dat drumul inauntru?

 

LOL

 

aaa, inca ceva. Aline, tu nu stii ca e interzis sa circuli cu motociclul fara ambele miini strinse ferm pe sistemul de directie din dotare, denumit popular si ghidon? mai ai si nerusinarea sa scrii pe forum asta, parca ostentativ. sa stii ca sintem satui de teribilisti, rusine, rusine, rusine!

 

si de ce o zici cu o asa mare frustrare?

nu este frustrare, este invidie tipic romaneasca.

acest individ este individios, pardon invidios pe filtrul tau sport si pariez ca se roaga si pune acatiste sa ti se sparga, sa-ti traga o vrabie in cilindri si sa-ti buleasca segmenti supape tot tot sa ti se caleze motorul de sa ai compresia 2 atmosfere ca m-am saturat de voi motociclistii cu tobele voastre zgomotoase va dati pe-o roata ca vreti sa impresionati pitipoance eu v-as interzice pe toti!!!!!

 

deci cum ziceam nu uitati sa verificati uleiul, sa ungeti si curatati lantul periodic, sa schimbati lichidul de frina si sa reglati ralantiul astfel incit sa nu cada in baia de ulei ca apoi se prinde in cutia de viteze si mai crapa vreun pinion.

 

exista totusi o speranta daca n-am mai fi atit de frustrati pe filtrul altuia, ca asa e romanul vrea sa i se sparga toba vecinului decit sa munceasca el sa-si ia un Akrapovic carbon...

 

asfalt uscat moarte conservarilor fierul se repara sper ca am fost coerent daca aveti vreo intrebare nu ezitati sa ma contacta-ti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa inteleg .

 

ca sa fiu un fel de dorel ar trebui sa fiu un fel de mecanic si sa va dau sfaturi , deci nu ma incadrez. pur si simplu nu gandesc ca tine , gandesc eficient (in privinta asta )

 

eu pur si simplu am facut ceva, am zis ce am facut , am zis ca merge si asa .

am experimentat pe pielea mea despre tot ce vorbesc si nu poate nimeni sa imi zica ca nu e asa sau sa ma ironizeze in orice mod . si apropo , sunt inginer nu maistru.

 

si eu sunt satul de mituri si de parerile celor care cred in mituri

 

 

app, tu ziceai ca spray-ul de la lukoil nu e bun ??

la spray-ul cu lukoil mai trebuie sa cauti ca nu sunt eu...

daca ai fi citit cum se face curatarea filtrului ai fi vazut ca nu se face cu fracare doar cu jet de apa dupa ce dai cu degresant.acuma ma roade is pe mine cuiozitataea cum il cureti cu sapun fara sa freci si sa termini tot filtrul?...ma rog..toti inginerii fac cum cred ei de cuvinta pe bolizii lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalindD Ai dreptate, o sa ma autoflagelez, cum am putut?

@Banditrider Multam de gandul bun insa nu stiu ce e ala ax de la ghidon decat probabil locul unde se prinde ghidonul, caz in care ar trebui sa strang cele patru suruburi, lucru care l-am facut deja. Si oricum, ziceai ca amicul tau are motor sport, adica semighidoane, adica alt sistem de prindere.

Multumesc oricum.

 

L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii (asta daca aveti oua si face-off nu numai in spatele tastelor), ar iesi cu scantei oricum. Citind acuma diverse topicuri de pe forum am vazut asa: in weekend va fi a 4-a editie a intruniri posesorilor de TDM, KTMeet, Transalp-istii au, Ducati-stii au etc etc.

Se pare ca multi chiar luati numele Bandit in serios, adica solitar, antisocial, on your own.

But who am i tu judge?

Doamne ajuta-va.

Sper sa aveti loc unul de celalalt pe strada. Eu pana la urma imi pun in cap cat timp tin moptorul asta ( mult sper de acum inainte ) sa ajung pe afara la o astfel de intrunire. Sper ca aia nu se insulta intre ei pe forum si chiar au dragoste pentru motorul lor. E o chestiune de timp, insa sper ca voi ajunge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalindD Ai dreptate, o sa ma autoflagelez, cum am putut?

@Banditrider Multam de gandul bun insa nu stiu ce e ala ax de la ghidon decat probabil locul unde se prinde ghidonul, caz in care ar trebui sa strang cele patru suruburi, lucru care l-am facut deja. Si oricum, ziceai ca amicul tau are motor sport, adica semighidoane, adica alt sistem de prindere.

Multumesc oricum.

 

L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii (asta daca aveti oua si face-off nu numai in spatele tastelor), ar iesi cu scantei oricum. Citind acuma diverse topicuri de pe forum am vazut asa: in weekend va fi a 4-a editie a intruniri posesorilor de TDM, KTMeet, Transalp-istii au, Ducati-stii au etc etc.

Se pare ca multi chiar luati numele Bandit in serios, adica solitar, antisocial, on your own.

But who am i tu judge?

Doamne ajuta-va.

Sper sa aveti loc unul de celalalt pe strada. Eu pana la urma imi pun in cap cat timp tin moptorul asta ( mult sper de acum inainte ) sa ajung pe afara la o astfel de intrunire. Sper ca aia nu se insulta intre ei pe forum si chiar au dragoste pentru motorul lor. E o chestiune de timp, insa sper ca voi ajunge acolo.

 

Ma aline, de ce ma superi ? :scratch:

L-am botezat eu AX, pentru ca nu stiu cum ii zice..totusi pun o poza ca sa nu te mai induc in eroare..

Este incercuit:

05042010325.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee nu ma bagati in seama,puneti "frustrarea" pe seama faptului ca a retrogradat poli :banana: aici eram ironic ca nu sunt un mare microbist si stand aproape de stadion cu timpul am dezvoltat o fobie pt "suporterii" care se comporta ca animalele si nu se duc pt sport ci pt a "turma cu alte vite"

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma aline, de ce ma superi ? :scratch:

L-am botezat eu AX, pentru ca nu stiu cum ii zice..totusi pun o poza ca sa nu te mai induc in eroare..

Este incercuit:

 

Nu am vrut sa te supar insa nu mi-am dat seama despre ce vorbesti. Vazand acum, iti dua dreptate. In momentul in care rulmentii incep sa aibe joc, strangand surubul ala ( sau ma rog, cel de deasupra rulmentului) le prelungesti viata. Eu cand am umblat la rulmenti, e logic ca am desfacut si apoi strans "axul" :blbl: , insa nu era de acolo problema mea. Intradevar, acolo e un ax.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. Complectez aici......la cum decurg ostilitatile intre multi de aici, ca tot aveam vise legate de o intrunire de banditi, daca s-ar ajunge acolo cred ca multi v-ati scoate ochii

gresit, eu n-as scoate ochii nimanui, eu as pune direct flame throwerul.

 

acum serios, aici faci o mare greseala. interactiunea pe net n-are nici o legatura cu viata "reala" si eu inca cred ca sa transferi conflictele acolo deja e cu totul alta mincare de peste. pariez ca daca oamenii s-ar intilni n-ar iesi nimica nasol (with the known exceptions). bine, pe de alta parte nu trebuie nici sa-ti imaginezi ca marca motocicletei e certificat de prietenie :)

 

De unde iei ceea ce fumezi? :rolleyes:

nu fumez nimic dar n-am baut bere de o saptamina (iau antibiotice) si cred ca incep sa se vada efectele. mai tre' sa iau pina duminica :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline sa stii ca nu e suficient sa stringi piulita de sus la mina ("finger tight" cum zice la manual), mai tre' vreun sfert de tura peste (scrie la manual exact). daca e doar strinsa la mina o sa ai joc, chiar daca aparent pare ca nu.

 

un motiv suplimentar sa nu urci bordurile e urmatorul: nici un conservar nu se va gindi vreodata (d'oh) ca motociclistul ala o sa trebuiasca sa se dea si jos, si evident ca o sa-ti blocheze tocmai locul unde bordura e mai joasa sau chiar rampa pt. handicapati pe care planuiai sa te dai jos (ei hai, adica nu se intimpla asa ceva), si iaca asa o sa trebuiasca sa faci enduro cu Banditul.

 

Si care ar fi acele exceptii cunoscute? Mihai-Calin? :lol:

nush de unde-ai scos-o, ma refeream la Vishco evident, cu asta ma bat de fiecare data cind ma intilnesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit, eu n-as scoate ochii nimanui, eu as pune direct flame throwerul.

 

acum serios, aici faci o mare greseala. interactiunea pe net n-are nici o legatura cu viata "reala" si eu inca cred ca sa transferi conflictele acolo deja e cu totul alta mincare de peste. pariez ca daca oamenii s-ar intilni n-ar iesi nimica nasol (with the known exceptions). bine, pe de alta parte nu trebuie nici sa-ti imaginezi ca marca motocicletei e certificat de prietenie :)

 

 

nu fumez nimic dar n-am baut bere de o saptamina (iau antibiotice) si cred ca incep sa se vada efectele. mai tre' sa iau pina duminica :(

 

 

 

Chiar si pe net Calin, cu toate ca vor exista discutii in contradictoriu, pot fi intr-o maniera civilizata. Acum eu inteleg ca sunt multi care la ei acasa mananca virgula cu tacamuri de argint, beau din pahare de cristal si au crescut cu valet dar pot avea si aici o atitudine lejera. Si eu sper sa ne vedem cu totii din spatele tastelor cu toate ca la mine si probabil la multi este o mare problema.

 

Hai sa ne fie de invatatura cu oftopicili astea si sa vedem ce mai putem sa invatam unii de la altii.

:cheers:

 

Va povesteam mai demult ca mi se parea ca nu mai cupleaza ambreiajul cum trebuie. Ieri am schimbat uleiul si evectul aproape a disparut complet. Se mai aude cate un tacanit (probabil de pe la arcuri). Urmeaza sa mi se duca: cauciucuri, placute, lichid de frana, ulei de furca, curatare filltru de aer (aka sprayuri) :baldy: . Luna asta mi-a venit si ITP-ul si schimbul de ulei. Am sa ajung in curand la sapa de lemn dar vad eu, probabil daca imi vand vreun rinichi e ok, scap ieftin.

 

Si apropo! Nu e cu trimitere la nimeni comentariul de mai sus, discutam de rasa talharilor

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Aline, chiar sa stii ca trebuie sa se exercite o anumita forta (mica, e drept) pe rulmentii aia si daca nu e forta aia acolo e o conditie in plus pentru aparitia voblajului (pe testate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa mi se duca: cauciucuri, placute, lichid de frana, ulei de furca, curatare filltru de aer (aka sprayuri) :baldy: . Luna asta mi-a venit si ITP-ul si schimbul de ulei. Am sa ajung in curand la sapa de lemn dar vad eu, probabil daca imi vand vreun rinichi e ok, scap ieftin.

Si apropo! Nu e cu trimitere la nimeni comentariul de mai sus, discutam de rasa talharilor

una din bucuriile de a avea un motor dai o caruta de bani si nu apuci sa-l folosesti cat ai vrea...

in alta ordine de idei ma paste si pe mine itp-ul si pe langa faptul ca imi cam tremura poponeata avand in vedere ca modificarile nu sunt omologate in romania(unele au omologari europene) is curios daca pot sa-mi spuna cei care au facut itp-ul la cat a ajuns taxa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut era ~ 70 lei. nu ar trebui sa sara de 100 in cel mai nefericit caz!

 

PS: daca te referi la "taxa", nu se poate "plati" la Bacau!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut era ~ 70 lei. nu ar trebui sa sara de 100 in cel mai nefericit caz!

 

PS: daca te referi la "taxa", nu se poate "plati" la Bacau!

eu nu sunt de acord cu platitul "taxelor" in nici o parte...asa cum eu muncesc pt bani ma astept sa munceasca toata lumea nu sa le pice in brate doar pt ca sa le fie un ochi mai lenes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU am spus ca ai fi de-acord .. nici nu insinuez ca cineva ar fi de-acord. Doar ca la Bacau NU accepta tipul. Am prieten bun care a facut scoala cu cel de la RAR si nu a putut omologa un Dnepr modificat. NU a vrut si basta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU am spus ca ai fi de-acord .. nici nu insinuez ca cineva ar fi de-acord. Doar ca la Bacau NU accepta tipul. Am prieten bun care a facut scoala cu cel de la RAR si nu a putut omologa un Dnepr modificat. NU a vrut si basta!

sincer mi se pare normal...ce mi se pare anormal este ceea ce trebuie sa faci ca sa omologhezi cel mai mic lucru la rar...dosare peste dosare si taxxe de platesti dublu modificarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca ai fi citit cum se face curatarea filtrului ai fi vazut ca nu se face cu fracare doar cu jet de apa dupa ce dai cu degresant.acuma ma roade is pe mine cuiozitataea cum il cureti cu sapun fara sa freci si sa termini tot filtrul?...ma rog..toti inginerii fac cum cred ei de cuvinta pe bolizii lor

nu am citit cum se curata dar logic ca nu ma pun cu peria pe el ca pe adidasi de exemplu , probabil s a inteles ca il spal cu peria cand am zis de sapun ..

pun sapun peste el si il pun in apa, il agit in apa aia , pe urma jet si tot asa de cateva ori :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din bucuriile de a avea un motor dai o caruta de bani si nu apuci sa-l folosesti cat ai vrea...

in alta ordine de idei ma paste si pe mine itp-ul si pe langa faptul ca imi cam tremura poponeata avand in vedere ca modificarile nu sunt omologate in romania(unele au omologari europene) is curios daca pot sa-mi spuna cei care au facut itp-ul la cat a ajuns taxa?

 

 

Depinde de la o statie de ITP la alta cred. Asta unde am fost mi-a testat doar franele si a verificat daca seria de la sasiu corespunde cu aia din talon. Dar Patronul de exemplu e motociclist. E un nene masiv care zice ca el a mers doar pe chopper ca rezervor in rezervor(adica burta lui) nu e confortabil. Vii si tu cu banditu pana aici si nu ai probleme. Ca si cost a fost 80 ron. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Aline, chiar sa stii ca trebuie sa se exercite o anumita forta (mica, e drept) pe rulmentii aia si daca nu e forta aia acolo e o conditie in plus pentru aparitia voblajului (pe testate).

Am inteles Caline, merci, am strans piulita cu cheia tubulara , la mana cred ca nu te refereai la propriu, nu poi strange piulita de 30 la mana. Am strans-o cat trebuie, acuma astept ziua cand voi inlocui capetele alea de ghidon sa vad rezultatul final.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...