alin_barburas Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 nush cat de sadic dar eu de fiecare data cand ies ii dau 180-200..nu mi se pare ca e rau daca te lasi pe el dupa parbriz...cand am mers 260 atunci da....a fost o viteza superioara lor...plus de alta cu banditul de 1200 daca mergi cu el tot la 3000-4000de ture mi se pare ca consuma mai mult..daca ii dau 6000consuma mai putin...poate mi se pare mie. Nu am si nu vreau parbriz , al meu e NAKED. Ca ii dai 400 la ora e alegera ta, doamne da sa traiesti mult, ce sa zic, daca tu crezi ca e bine treaba ta. Se pare ca avem alte asteptari de la motoare sau ca cel puitn le folosim in mod total diferit. Case closed. Te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Vand Toba sport Yoshimura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 spor la incercat toate femeile :lol; prietena ta stie teoria? zi ca nu-ti iei CBR. Nu stie teoria, dar asta a fost pentru explicatie..ca nu mai am 18 ani Nu, nu este un CBR, nici macar nu este de la Honda.. Eu as vrea sa incerc toate tipurile de motoare(mai putin chopper, imi plac, dar nu sunt facute pt. mine) Nici eu nu schimb consumabilele in service..Am chemat pe cineva care se pricepe, sa-mi schimbe uleiul din furca si lichidul de frana(fata/spate) In rest, eu le schimb..Unde ma pricep, ma bag, unde nu..las pe altu @ciprinhio - Las-o mai moale cu viteza, daca nu te conving eu, poate intrii pe la Sectiunea accidente @tamas_09 - Acum 1 an nu puteai sa apari cu anuntul ? chiar cautam Yoshimura, dar mi-am luat Leo Vince intre timp.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 ....asta e Bafta si numai bine! Cine vrea yoshimura????! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 ... da' ce motor e? oricum esti compromis, zi si gata. cit e yoshi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 da' ce motor e? oricum esti compromis, zi si gata. cit e yoshi? Stii ce se zice despre curiosi..Ai rabdare..Daca nu-mi merge combinatia, poate trec tot la bandit, dar mai nou(dupa cum spuneam, prima iubire nu se uita niciodata) Apropo, banditul Neo are 204 kg ? Eu pe orice motor ma urc, imi pare un fulg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 cred ca-ti iei Virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 cred ca-ti iei Virago. Glumesti ? Cred ca este ultima varianta, pe care as alege-o..e frumoasa, dar nu e de mine.. Si nu mai incerca sa scoti de la mine cuvinte ca tot nu-ti spun.. ps. merge careva la arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 CalinD: Da-i omului berea. Eu am schimbatla a mea toti cuzinetii, pistoane, segmenti, ambreaj, pompa ulei si distributia in 2008. Diferenta a fost enorma, mai ales la consum care a scazut de la 12 la max 9. Uleiul il scot curat dupa 3000 km. Desi preturile la piese au fost absurde, a meritat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Apropo, banditul Neo are 204 kg ? Eu pe orice motor ma urc, imi pare un fulg cam asa , dar nu stiu daca fara lichide sau cu . CalinD: Da-i omului berea. Eu am schimbatla a mea toti cuzinetii, pistoane, segmenti, ambreaj, pompa ulei si distributia in 2008. Diferenta a fost enorma, mai ales la consum care a scazut de la 12 la max 9. Uleiul il scot curat dupa 3000 km. Desi preturile la piese au fost absurde, a meritat. poza aia e facuta in mijlocul sufrageriei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 110 euro toba,posta inclusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 dom'le, eu am fost cit se poate de serios cu berea, dar el se face ca ploo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 cam asa , dar nu stiu daca fara lichide sau cu . poza aia e facuta in mijlocul sufrageriei? foarte tare fratica foarte tare....ma bucur cand vad astea..si chiar se simte diferenta...cred ca bazaie ca o albina..bravo...apropo cum aratau vechii cuzineti??cei de la biele erau ok?? foarte tare fratica foarte tare....ma bucur cand vad astea..si chiar se simte diferenta...cred ca bazaie ca o albina..bravo...apropo cum aratau vechii cuzineti??cei de la biele erau ok?? si sincroanele le-ai schimbat???cum face cand bagi in 1-a ?? dom'le, eu am fost cit se poate de serios cu berea, dar el se face ca ploo. nu ma fac ca ploua...dar acum nu-l desfac..este vreme destula la iarna...acum e de dat..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 m-am uitat pe cmsnl.com la preturi. 1 bucata cuzinet de biela - 10 ioro 1 bucata cuzinet palier - 5 ioro set de segmenti pt. 1 piston - 40 ioro garnitura de chiulasa - 40 ioro garnitura de cilindri - 10 ioro lant de distributie (aftermarket) - 250 RON daca ar fi sa mai punem jicloare - 20 ioro bucata deci un rebuild din asta ar ajunge la 15 meleoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 problema e ca atunci cand faci rebuild, trebuie sa masori cotele si sa vezi ce trebuie sa iei. De multe ori rectificarea arborelui intra in calcul, intrucat uzurile nu sunt uniforme. S'apoi, la banii pe care ii bagi...iei alt motor de pe ebay. Am vazut motoare de pana in 15 mii de km cu 4-500 euro, adica putin peste costurile de rebuild. Si iei un motor cat mai nou si termini povestea Sau cel putin asa vasd eu lucrurile..Alex ma poate contrazice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 corect, asa e. doar ca nu e musai ca motorul ala sa fie mai bun. SH e SH. pe forumul englezesc am citit cum unul povestea ca a luat 2 motoare SH cu probleme. unul avea camele varza, celalalt nu mai stiu ce dar oricum era nereparabil. trebuie sa-ti pui si intrebarea: "de ce dezmembreaza omu' motorul?" mai ales ca "nu a fost accidentat". pt. ca a fost in service cu el si i-au zis "nu merita sa-l repari". uite, de ce tu acum vinzi motorul si nu-l dezmembrezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) ...eu de exemplu il dezmembrez ca am 2,si pe termen lung scoti mai bine banul...si ai din ce sa il 'tunezi' pe cel nou? Hmm? Editat August 29, 2011 de ionas_gpz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 ...eu de exemplu il dezmembrez ca am 2,si pe termen lung scoti mai bine banul...si ai din ce sa il 'tunezi' pe cel nou? Hmm? ma intreb citi sint ca tine. da un search pe ebay UK si Germania sa vezi cite motoare sint de vinzare, sentimentul meu e ca foarte putin sint intr-o situatie asemanatoare cu a ta, cred ca multe au facut parte din motoare imposibil de vindut. cum iti dai seama daca un motor scos de pe motocicleta e praf sau nu? mie mi-ar conveni sa stiu ca gasesc fara efort un motor de GSXR 750 in stare perfecta sa-l pun pe Banditul meu, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Cum as putea sa vopsesc blocu motor negru la B6-le din 1995 ,in asa fel incat sa nu sara vopseaua cand se incinge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Cum as putea sa vopsesc blocu motor negru la B6-le din 1995 ,in asa fel incat sa nu sara vopseaua cand se incinge? Cu vopsea termorezistenta. Este speciala pentru galeriile de evacuare, rezista la vreo cateva sute de grade. Ar trebui sa gasesti la magazine de piese auto, sau ma rog, daca sunt varainte mai profi, intreaba vopsitorii. Da......iar am facut pana, astazi la Matiz. Zeii cauciucurilor au ceva cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) m-am uitat pe cmsnl.com la preturi. 1 bucata cuzinet de biela - 10 ioro 1 bucata cuzinet palier - 5 ioro set de segmenti pt. 1 piston - 40 ioro garnitura de chiulasa - 40 ioro garnitura de cilindri - 10 ioro lant de distributie (aftermarket) - 250 RON daca ar fi sa mai punem jicloare - 20 ioro bucata deci un rebuild din asta ar ajunge la 15 meleoane. un rebuild ar costa putin cam mult dar ai sti ca ai sub tine ceva ce ai putea garanta un drum pana pe luna..glumesc ca oricand se poate strica ceva...dar eu nu am de gand sa schimb tot..uleiul de la schimb la schimb(5000km)e acolo tot si culoarea nu se schimba prea mult...nici la distributie nu vreau sa umblu ca e ok..daca desfac vreau sa desfac doar parte de jos sa schimb cuzinetii de pe biele vibrochenul ramanand la locul lui fiind tinut de lantul de distributie si sincroanele din cutie pt ca am inteles ca si alea se duc..deci eu cu 80de eur am schimbat ce ma doare..nush cat sunt sincroanele..e puitn cam mult..la ala de 400 erau undeva la 60 de lei perechea de cuzineti aici in romania la un magazin de piese moto..acum problema e ce cuzineti iei dupa codul la culoare(ma gandeam la cei galbeni cei mai grosi)dar asta doar dupa ce vad codul de pe vibrochen. un rebuild ar costa putin cam mult dar ai sti ca ai sub tine ceva ce ai putea garanta un drum pana pe luna..glumesc ca oricand se poate strica ceva...dar eu nu am de gand sa schimb tot..uleiul de la schimb la schimb(5000km)e acolo tot si culoarea nu se schimba prea mult...nici la distributie nu vreau sa umblu ca e ok..daca desfac vreau sa desfac doar parte de jos sa schimb cuzinetii de pe biele vibrochenul ramanand la locul lui fiind tinut de lantul de distributie si sincroanele din cutie pt ca am inteles ca si alea se duc..deci eu cu 80de eur am schimbat ce ma doare..nush cat sunt sincroanele..e puitn cam mult..la ala de 400 erau undeva la 60 de lei perechea de cuzineti aici in romania la un magazin de piese moto..acum problema e ce cuzineti iei dupa codul la culoare(ma gandeam la cei galbeni cei mai grosi)dar asta doar dupa ce vad codul de pe vibrochen. acum m-am uitat si eu...la preturi...da sincroane nu gasesti ++++toate garniturile.. Editat August 29, 2011 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 motoarele nu au sincroane, ma gindesc ca te referi la pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) motoarele nu au sincroane, ma gindesc ca te referi la pinioane. iarasi ai zis ceva asa numa sa te scapi fara sa te interesezi...pinioanele sunt pinioane.. furcile ale ce schimba pinioanele intre ele ce sunt..se pot vedea si in poza pusa de alex...ele au rolul de o opri pinioanele din turatia lor si imediat le aseaza unul in celalalt fara ca sa caraie..daca o sa desfaci ai sa vezi cat de mare e frecarea acolo ele tre sa aiba o anumita grosime. Editat August 29, 2011 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 iarasi ai zis ceva asa numa sa te scapi fara sa te interesezi...pinioanele sunt pinioane.. furcile ale ce schimba pinioanele intre ele ce sunt..se pot vedea si in poza pusa de alex...ele au rolul de o opri pinioanele din turatia lor si imediat le aseaza unul in celalalt fara ca sa caraie..daca o sa desfaci ai sa vezi cat de mare e frecarea acolo ele tre sa aiba o anumita grosime. motivul pentru care face "tranc" cind intri in viteza la cam orice motor e ca nu ai sincroane ci craboti. n-am gasit o explicatie in romana: http://fr.wikipedia.org/wiki/Boîte_de_vitesses#Bo.C3.AEte_.C3.A0_crabots_et_bo.C3.AEte_.C3.A0_baladeurs ar trebui sa fie destul de usor de inteles. En effet, une boîte à crabots ne possède pas de synchroniseurs mais des dents destinĂŠes au crabotage de forme particulière : ce sont des pavĂŠs en « toit » avec beaucoup de jeu pour faciliter l’engagement. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 motivul pentru care face "tranc" cind intri in viteza la cam orice motor e ca nu ai sincroane ci craboti. n-am gasit o explicatie in romana: http://fr.wikipedia.org/wiki/Boîte_de_vitesses#Bo.C3.AEte_.C3.A0_crabots_et_bo.C3.AEte_.C3.A0_baladeurs ar trebui sa fie destul de usor de inteles. En effet, une boîte à crabots ne possède pas de synchroniseurs mais des dents destinĂŠes au crabotage de forme particulière : ce sont des pavĂŠs en « toit » avec beaucoup de jeu pour faciliter l’engagement. no bun..daca nu le zice sincroane..cum le va zice..astia in manual le spun furcile de schimbare..in fine..le-am gasit si pe alea...sunt 45 de eur bucata..trebuie 3...stiu astia de la suzuki la ce sa puna pretul mare...ce cad mai repede. eu m-am gandit sa o iau pe aia de trepta 1...ca la aia face crak...la celalte merge perfect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.