Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

nush cat de sadic dar eu de fiecare data cand ies ii dau 180-200..nu mi se pare ca e rau daca te lasi pe el dupa parbriz...cand am mers 260 atunci da....a fost o viteza superioara lor...plus de alta

cu banditul de 1200 daca mergi cu el tot la 3000-4000de ture mi se pare ca consuma mai mult..daca ii dau 6000consuma mai putin...poate mi se pare mie.

Nu am si nu vreau parbriz , al meu e NAKED.

Ca ii dai 400 la ora e alegera ta, doamne da sa traiesti mult, ce sa zic, daca tu crezi ca e bine treaba ta. Se pare ca avem alte asteptari de la motoare sau ca cel puitn le folosim in mod total diferit.

Case closed.

Te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

spor la incercat toate femeile :lol; prietena ta stie teoria? :laugh:

 

zi ca nu-ti iei CBR.

Nu stie teoria, dar asta a fost pentru explicatie..ca nu mai am 18 ani :crack:

Nu, nu este un CBR, nici macar nu este de la Honda.. :friends:

Eu as vrea sa incerc toate tipurile de motoare(mai putin chopper, imi plac, dar nu sunt facute pt. mine)

Nici eu nu schimb consumabilele in service..Am chemat pe cineva care se pricepe, sa-mi schimbe uleiul din furca si lichidul de frana(fata/spate)

In rest, eu le schimb..Unde ma pricep, ma bag, unde nu..las pe altu :scratch:

 

@ciprinhio - Las-o mai moale cu viteza, daca nu te conving eu, poate intrii pe la Sectiunea accidente

 

@tamas_09 - Acum 1 an nu puteai sa apari cu anuntul ? chiar cautam Yoshimura, dar mi-am luat Leo Vince intre timp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce motor e? oricum esti compromis, zi si gata.

 

cit e yoshi?

Stii ce se zice despre curiosi..Ai rabdare..Daca nu-mi merge combinatia, poate trec tot la bandit, dar mai nou(dupa cum spuneam, prima iubire nu se uita niciodata)

Apropo, banditul Neo are 204 kg ? Eu pe orice motor ma urc, imi pare un fulg :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD: Da-i omului berea. Eu am schimbatla a mea toti cuzinetii, pistoane, segmenti, ambreaj, pompa ulei si distributia in 2008. :grinbandit:

post-10108-0-32477800-1314547639_thumb.jpg

 

Diferenta a fost enorma, mai ales la consum care a scazut de la 12 la max 9. Uleiul il scot curat dupa 3000 km. Desi preturile la piese au fost absurde, a meritat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropo, banditul Neo are 204 kg ? Eu pe orice motor ma urc, imi pare un fulg :crack:

cam asa , dar nu stiu daca fara lichide sau cu .

 

CalinD: Da-i omului berea. Eu am schimbatla a mea toti cuzinetii, pistoane, segmenti, ambreaj, pompa ulei si distributia in 2008. :grinbandit:

post-10108-0-32477800-1314547639_thumb.jpg

 

Diferenta a fost enorma, mai ales la consum care a scazut de la 12 la max 9. Uleiul il scot curat dupa 3000 km. Desi preturile la piese au fost absurde, a meritat.

poza aia e facuta in mijlocul sufrageriei? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa , dar nu stiu daca fara lichide sau cu .

 

 

poza aia e facuta in mijlocul sufrageriei? :laugh:

foarte tare fratica foarte tare....ma bucur cand vad astea..si chiar se simte diferenta...cred ca bazaie ca o albina..bravo...apropo cum aratau vechii cuzineti??cei de la biele erau ok??

 

foarte tare fratica foarte tare....ma bucur cand vad astea..si chiar se simte diferenta...cred ca bazaie ca o albina..bravo...apropo cum aratau vechii cuzineti??cei de la biele erau ok??

si sincroanele le-ai schimbat???cum face cand bagi in 1-a ??

 

dom'le, eu am fost cit se poate de serios cu berea, dar el se face ca ploo.

nu ma fac ca ploua...dar acum nu-l desfac..este vreme destula la iarna...acum e de dat..;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe cmsnl.com la preturi.

 

1 bucata cuzinet de biela - 10 ioro

1 bucata cuzinet palier - 5 ioro

set de segmenti pt. 1 piston - 40 ioro

garnitura de chiulasa - 40 ioro

garnitura de cilindri - 10 ioro

lant de distributie (aftermarket) - 250 RON

 

daca ar fi sa mai punem jicloare - 20 ioro bucata

 

deci un rebuild din asta ar ajunge la 15 meleoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca atunci cand faci rebuild, trebuie sa masori cotele si sa vezi ce trebuie sa iei. De multe ori rectificarea arborelui intra in calcul, intrucat uzurile nu sunt uniforme. S'apoi, la banii pe care ii bagi...iei alt motor de pe ebay. Am vazut motoare de pana in 15 mii de km cu 4-500 euro, adica putin peste costurile de rebuild. Si iei un motor cat mai nou si termini povestea :D

 

Sau cel putin asa vasd eu lucrurile..Alex ma poate contrazice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, asa e. doar ca nu e musai ca motorul ala sa fie mai bun. SH e SH. pe forumul englezesc am citit cum unul povestea ca a luat 2 motoare SH cu probleme. unul avea camele varza, celalalt nu mai stiu ce dar oricum era nereparabil. trebuie sa-ti pui si intrebarea: "de ce dezmembreaza omu' motorul?" mai ales ca "nu a fost accidentat". pt. ca a fost in service cu el si i-au zis "nu merita sa-l repari". uite, de ce tu acum vinzi motorul si nu-l dezmembrezi? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu de exemplu il dezmembrez ca am 2,si pe termen lung scoti mai bine banul...si ai din ce sa il 'tunezi' pe cel nou? Hmm? :)

ma intreb citi sint ca tine. da un search pe ebay UK si Germania sa vezi cite motoare sint de vinzare, sentimentul meu e ca foarte putin sint intr-o situatie asemanatoare cu a ta, cred ca multe au facut parte din motoare imposibil de vindut. cum iti dai seama daca un motor scos de pe motocicleta e praf sau nu? :)

 

mie mi-ar conveni sa stiu ca gasesc fara efort un motor de GSXR 750 in stare perfecta sa-l pun pe Banditul meu, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum as putea sa vopsesc blocu motor negru la B6-le din 1995 ,in asa fel incat sa nu sara vopseaua cand se incinge?

Cu vopsea termorezistenta. Este speciala pentru galeriile de evacuare, rezista la vreo cateva sute de grade. Ar trebui sa gasesti la magazine de piese auto, sau ma rog, daca sunt varainte mai profi, intreaba vopsitorii.

 

Da......iar am facut pana, astazi la Matiz.

Zeii cauciucurilor au ceva cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe cmsnl.com la preturi.

 

1 bucata cuzinet de biela - 10 ioro

1 bucata cuzinet palier - 5 ioro

set de segmenti pt. 1 piston - 40 ioro

garnitura de chiulasa - 40 ioro

garnitura de cilindri - 10 ioro

lant de distributie (aftermarket) - 250 RON

 

daca ar fi sa mai punem jicloare - 20 ioro bucata

 

deci un rebuild din asta ar ajunge la 15 meleoane.

 

un rebuild ar costa putin cam mult dar ai sti ca ai sub tine ceva ce ai putea garanta un drum pana pe luna..glumesc ca oricand se poate strica ceva...dar eu nu am de gand sa schimb tot..uleiul de la schimb la schimb(5000km)e acolo tot si culoarea nu se schimba prea mult...nici la distributie nu vreau sa umblu ca e ok..daca desfac vreau sa desfac doar parte de jos sa schimb cuzinetii de pe biele vibrochenul ramanand la locul lui fiind tinut de lantul de distributie si sincroanele din cutie pt ca am inteles ca si alea se duc..deci eu cu 80de eur am schimbat ce ma doare..nush cat sunt sincroanele..e puitn cam mult..la ala de 400 erau undeva la 60 de lei perechea de cuzineti aici in romania la un magazin de piese moto..acum problema e ce cuzineti iei dupa codul la culoare(ma gandeam la cei galbeni cei mai grosi)dar asta doar dupa ce vad codul de pe vibrochen.

 

un rebuild ar costa putin cam mult dar ai sti ca ai sub tine ceva ce ai putea garanta un drum pana pe luna..glumesc ca oricand se poate strica ceva...dar eu nu am de gand sa schimb tot..uleiul de la schimb la schimb(5000km)e acolo tot si culoarea nu se schimba prea mult...nici la distributie nu vreau sa umblu ca e ok..daca desfac vreau sa desfac doar parte de jos sa schimb cuzinetii de pe biele vibrochenul ramanand la locul lui fiind tinut de lantul de distributie si sincroanele din cutie pt ca am inteles ca si alea se duc..deci eu cu 80de eur am schimbat ce ma doare..nush cat sunt sincroanele..e puitn cam mult..la ala de 400 erau undeva la 60 de lei perechea de cuzineti aici in romania la un magazin de piese moto..acum problema e ce cuzineti iei dupa codul la culoare(ma gandeam la cei galbeni cei mai grosi)dar asta doar dupa ce vad codul de pe vibrochen.

acum m-am uitat si eu...la preturi...da sincroane nu gasesti ++++toate garniturile..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele nu au sincroane, ma gindesc ca te referi la pinioane.

iarasi ai zis ceva asa numa sa te scapi fara sa te interesezi...pinioanele sunt pinioane..

furcile ale ce schimba pinioanele intre ele ce sunt..se pot vedea si in poza pusa de alex...ele au rolul de o opri pinioanele din turatia lor si imediat le aseaza unul in celalalt fara ca sa caraie..daca o sa desfaci ai sa vezi cat de mare e frecarea acolo ele tre sa aiba o anumita grosime.

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarasi ai zis ceva asa numa sa te scapi fara sa te interesezi...pinioanele sunt pinioane..

furcile ale ce schimba pinioanele intre ele ce sunt..se pot vedea si in poza pusa de alex...ele au rolul de o opri pinioanele din turatia lor si imediat le aseaza unul in celalalt fara ca sa caraie..daca o sa desfaci ai sa vezi cat de mare e frecarea acolo ele tre sa aiba o anumita grosime.

motivul pentru care face "tranc" cind intri in viteza la cam orice motor e ca nu ai sincroane ci craboti.

 

n-am gasit o explicatie in romana: http://fr.wikipedia.org/wiki/Boîte_de_vitesses#Bo.C3.AEte_.C3.A0_crabots_et_bo.C3.AEte_.C3.A0_baladeurs

 

ar trebui sa fie destul de usor de inteles.

En effet, une boîte à crabots ne possède pas de synchroniseurs mais des dents destinĂŠes au crabotage de forme particulière : ce sont des pavĂŠs en « toit » avec beaucoup de jeu pour faciliter l’engagement.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motivul pentru care face "tranc" cind intri in viteza la cam orice motor e ca nu ai sincroane ci craboti.

 

n-am gasit o explicatie in romana: http://fr.wikipedia.org/wiki/Boîte_de_vitesses#Bo.C3.AEte_.C3.A0_crabots_et_bo.C3.AEte_.C3.A0_baladeurs

 

ar trebui sa fie destul de usor de inteles.

En effet, une boîte à crabots ne possède pas de synchroniseurs mais des dents destinĂŠes au crabotage de forme particulière : ce sont des pavĂŠs en « toit » avec beaucoup de jeu pour faciliter l’engagement.

no bun..daca nu le zice sincroane..cum le va zice..astia in manual le spun furcile de schimbare..in fine..le-am gasit si pe alea...sunt 45 de eur bucata..trebuie 3...stiu astia de la suzuki la ce sa puna pretul mare...ce cad mai repede.

eu m-am gandit sa o iau pe aia de trepta 1...ca la aia face crak...la celalte merge perfect..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...