Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca zici tu ca exagerez...

 

da-mi adresa si-ti livrez berea, numai sa-mi zici de care vrei.

m-am referit ca exagerezi la faza cu schimbatul filtrelor de aer..

mersi de bere te cred ca dai...n-am zis nimik de asta.

 

m-am referit ca exagerezi la faza cu schimbatul filtrelor de aer..

mersi de bere te cred ca dai...n-am zis nimik de asta.

 

m-am referit ca exagerezi la faza cu schimbatul filtrelor de aer..

mersi de bere te cred ca dai...n-am zis nimik de asta.

vibrochen...stare ireprosabila

cuzineti palier...stare foarte buna

cuzinieti biela..cei de sus pata pe mijloc

..cei de jos stare buna(dar cei de biela cand ii schimbi ii schimbi pe toti)

zi sa vedem de la ce sunt piesaraele???

post-58981-0-08577900-1314452376_thumb.jpg

post-58981-0-60479200-1314452388_thumb.jpg

post-58981-0-16372600-1314452404_thumb.jpg

post-58981-0-45825800-1314452430_thumb.jpg

post-58981-0-12737100-1314452441_thumb.jpg

post-58981-0-46727000-1314452457_thumb.jpg

post-58981-0-01420800-1314452470_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai din pozele de pe net e vilbrochen de Bandit. l-ai demontat?

e de bandit..da e de 400..motorul mergea foarte bine doar vibratii..datorita astora

pe urma...ceas..torcea ca motanul..nu ma bag acum sa-l demontez..asta o so fac in iarna daca o sa-l desfac...pt ca acum e de plimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate mi-o verifica si eu distributia la iarna... poate. mi-a cam pierit chefu' de surubarit. singurul stres e sa nu se f.uta de tot motoru' daca merg cu el asa.

 

da' BTW. mi-e lene sa scot acuma Haynesu'. stiu ca scrie ca lantu' de distributie se poate schimba fara sa dai chiulasa jos, da' ma intrebam si eu cum il treci peste pinionu' de pe vilbrochen :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate mi-o verifica si eu distributia la iarna... poate. mi-a cam pierit chefu' de surubarit. singurul stres e sa nu se f.uta de tot motoru' daca merg cu el asa.

 

da' BTW. mi-e lene sa scot acuma Haynesu'. stiu ca scrie ca lantu' de distributie se poate schimba fara sa dai chiulasa jos, da' ma intrebam si eu cum il treci peste pinionu' de pe vilbrochen :-s

simplu...doar deaia e cu za de imbinare...bagi sarma sa treca sub vibrochen..in forma de U dar lantul sa nu fie pe pinion ca este loc langa pinion...si il ageti cu ea si il tragi sus ..e loc sa bagi si mana asa mai chinuit dar asta daca dai axele cu came jos...daca nu ramane varianta urmatoare....il tai pe ala care e pe motor(cel veci)si il legi pe cel nou de el..si il tragi??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il tai pe ala care e pe motor(cel veci)si il legi pe cel nou de el..si il tragi??

e misto sa mai discutam si din astea :D

 

btw, oferta cu berea e valabila :P

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ce tare, de la cristosi ajungeti sa va iubiti si sa vorbiti aceeasi limba. Frumos. Astia cu filtrul de ulei in service se plictisesc acum. Eu sunt la mijloc undeva, ce vorbiti voi e chineza pt mine, dar nici nu schimb uleiul, franele si filtrele la service,am vazut motoare desfacute, mai bag degetele la unele chestii mai simplute asa . Sunt pacifist de data asta :grinbandit:

Oricum, acum ceva vreme am pus o intrebare in care va ceream parerea despre snururile de pana. Ca sa nu va deziceti si sa nu iesiti din trend, nu mi-ati raspuns niciunul nimic :laugh: . Continuam serialul Alin si penele 2011 cu apogeul, momentul culminant. Mobra mea a stat cam o saptamana. Am iesit ieri la o tura si am vazut ca, cauciucul spate (da, tot ala) e moale. Am bagat aer si am vazut ca avea un snur despre care nu stiam eu ca exista pe unde scapa aer. Am mers la vulcanizare si mi-a bagat altul peste el. Dimineata pornesc iar la un drum Zalau-Hunedoara-Zalau (600 de km). La 10 km de Zalau, pe Meses, serpentine, drum brici, chestii, io infipt in gaz......simt ca danseaza parca spatele pe curbe, cand dintr-o data, in curba la dreapta , aud un POC mare si pleaca spatele la plimbare. Viteza cam 80-90, am virat maxim stanga ( ca si cum as face drifting) si cu mari emotii am reusit sa evit un mare buf. M-am uitat la el si da, nenea o bagat snurul de-a lela si cauciucul l-a scuipat afara. Noroc ca nu am cazut si ca eram aproape de casa, astfel ca am sunat un amic care a venit cu masina, am luat roata jos si am mers in vulcanizare sa imi pun petec pe dinauntru.

Am fost putin stresat apoi vreo 10 km, insa cand am simtit ca e ok, drumul bun am mers cam HAAAAAAAAAAAASSSSUUUUU, 130-150 (in afara) pe unde s-a putut si incolo si incoace, doar e printre putinele drumuri lungi la care nu am avut bagaje. Am ajuns de cca 15 minute acasa, si am mai tras o concluzie : tre sa investesc si in bec xenon, nu vad nimic cu faza scurta (nu am condus cam de un an noaptea in afara localitati si uitasem asta). Era sa musc si o caruta nesemnalizata.

But it was funny. Ce imi pare rau e ca e intrunire acuma la 25 de km de mine (niste amici organizeaza) si nu i-am putut onora cu prezenta, insa a fost ceva important pentru mine drumul asta asa ca...la anul.

Cele bune la toti.

P.S. Banditrider, era o gluma.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ce tare, de la cristosi ajungeti sa va iubiti si sa vorbiti aceeasi limba. Frumos. Astia cu filtrul de ulei in service se plictisesc acum. Eu sunt la mijloc undeva, ce vorbiti voi e chineza pt mine, dar nici nu schimb uleiul, franele si filtrele la service,am vazut motoare desfacute, mai bag degetele la unele chestii mai simplute asa . Sunt pacifist de data asta :grinbandit:

Oricum, acum ceva vreme am pus o intrebare in care va ceream parerea despre snururile de pana. Ca sa nu va deziceti si sa nu iesiti din trend, nu mi-ati raspuns niciunul nimic :laugh: . Continuam serialul Alin si penele 2011 cu apogeul, momentul culminant. Mobra mea a stat cam o saptamana. Am iesit ieri la o tura si am vazut ca, cauciucul spate (da, tot ala) e moale. Am bagat aer si am vazut ca avea un snur despre care nu stiam eu ca exista pe unde scapa aer. Am mers la vulcanizare si mi-a bagat altul peste el. Dimineata pornesc iar la un drum Zalau-Hunedoara-Zalau (600 de km). La 10 km de Zalau, pe Meses, serpentine, drum brici, chestii, io infipt in gaz......simt ca danseaza parca spatele pe curbe, cand dintr-o data, in curba la dreapta , aud un POC mare si pleaca spatele la plimbare. Viteza cam 80-90, am virat maxim stanga ( ca si cum as face drifting) si cu mari emotii am reusit sa evit un mare buf. M-am uitat la el si da, nenea o bagat snurul de-a lela si cauciucul l-a scuipat afara. Noroc ca nu am cazut si ca eram aproape de casa, astfel ca am sunat un amic care a venit cu masina, am luat roata jos si am mers in vulcanizare sa imi pun petec pe dinauntru.

Am fost putin stresat apoi vreo 10 km, insa cand am simtit ca e ok, drumul bun am mers cam HAAAAAAAAAAAASSSSUUUUU, 130-150 (in afara) pe unde s-a putut si incolo si incoace, doar e printre putinele drumuri lungi la care nu am avut bagaje. Am ajuns de cca 15 minute acasa, si am mai tras o concluzie : tre sa investesc si in bec xenon, nu vad nimic cu faza scurta (nu am condus cam de un an noaptea in afara localitati si uitasem asta). Era sa musc si o caruta nesemnalizata.

But it was funny. Ce imi pare rau e ca e intrunire acuma la 25 de km de mine (niste amici organizeaza) si nu i-am putut onora cu prezenta, insa a fost ceva important pentru mine drumul asta asa ca...la anul.

Cele bune la toti.

P.S. Banditrider, era o gluma.

eu unu nu m-as risca sa circul cu un caucic cu snur din moment ce ii dai si 200..atunci nu mai ai ce redresa.

 

e misto sa mai discutam si din astea :D

 

btw, oferta cu berea e valabila :P

e foarte bine sa se discute si lucruri deastea...noi romanii sti cum suntem...pana merge sti ce e lasa-l sa mearga...da e ok treaba dar pe urma bagi de 2 sau chiar 3 ori mai mult..motorul asta ce il am e adus de dincolo toate service-urile facute in fiecare an la firma....dar totusi in multe dintre service-uri se lucreaza aiurea ca si la noi in romania..la noi merg pe ghicite am vazut acuma...sti ce zic manualul e sfant acolo zice tot daca il respecti n-ai ce sa grasesti..normal trebe si scule cand te apuci de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unu nu m-as risca sa circul cu un caucic cu snur din moment ce ii dai si 200..atunci nu mai ai ce redresa.

 

 

 

Prin "ii dai 200" ce sa inteleg? La general sau te referi la mine? Daca te referi la mine te inseli, eu merg cam pe 120 croaziera, mai sus am doar in depasiri sau pe distante scurte.In postul dinainte unde scriam ca am mers cu 130-150 nu am precizat asta, ma gandeam ca se subintelege, ce naiba , nu am 18 ani. Pe naked tre sa fii sadic sa iti placa vitezele alea.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin "ii dai 200" ce sa inteleg? La general sau te referi la mine? Daca te referi la mine te inseli, eu merg cam pe 120 croaziera, mai sus am doar in depasiri sau pe distante scurte.In postul dinainte unde scriam ca am mers cu 130-150 nu am precizat asta, ma gandeam ca se subintelege, ce naiba , nu am 18 ani. Pe naked tre sa fii sadic sa iti placa vitezele alea.

nush cat de sadic dar eu de fiecare data cand ies ii dau 180-200..nu mi se pare ca e rau daca te lasi pe el dupa parbriz...cand am mers 260 atunci da....a fost o viteza superioara lor...plus de alta

cu banditul de 1200 daca mergi cu el tot la 3000-4000de ture mi se pare ca consuma mai mult..daca ii dau 6000consuma mai putin...poate mi se pare mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush cat de sadic dar eu de fiecare data cand ies ii dau 180-200..nu mi se pare ca e rau daca te lasi pe el dupa parbriz...cand am mers 260 atunci da....a fost o viteza superioara lor...plus de alta

cu banditul de 1200 daca mergi cu el tot la 3000-4000de ture mi se pare ca consuma mai mult..daca ii dau 6000consuma mai putin...poate mi se pare mie.

Nu am si nu vreau parbriz , al meu e NAKED.

Ca ii dai 400 la ora e alegera ta, doamne da sa traiesti mult, ce sa zic, daca tu crezi ca e bine treaba ta. Se pare ca avem alte asteptari de la motoare sau ca cel puitn le folosim in mod total diferit.

Case closed.

Te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spor la incercat toate femeile :lol; prietena ta stie teoria? :laugh:

 

zi ca nu-ti iei CBR.

Nu stie teoria, dar asta a fost pentru explicatie..ca nu mai am 18 ani :crack:

Nu, nu este un CBR, nici macar nu este de la Honda.. :friends:

Eu as vrea sa incerc toate tipurile de motoare(mai putin chopper, imi plac, dar nu sunt facute pt. mine)

Nici eu nu schimb consumabilele in service..Am chemat pe cineva care se pricepe, sa-mi schimbe uleiul din furca si lichidul de frana(fata/spate)

In rest, eu le schimb..Unde ma pricep, ma bag, unde nu..las pe altu :scratch:

 

@ciprinhio - Las-o mai moale cu viteza, daca nu te conving eu, poate intrii pe la Sectiunea accidente

 

@tamas_09 - Acum 1 an nu puteai sa apari cu anuntul ? chiar cautam Yoshimura, dar mi-am luat Leo Vince intre timp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce motor e? oricum esti compromis, zi si gata.

 

cit e yoshi?

Stii ce se zice despre curiosi..Ai rabdare..Daca nu-mi merge combinatia, poate trec tot la bandit, dar mai nou(dupa cum spuneam, prima iubire nu se uita niciodata)

Apropo, banditul Neo are 204 kg ? Eu pe orice motor ma urc, imi pare un fulg :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD: Da-i omului berea. Eu am schimbatla a mea toti cuzinetii, pistoane, segmenti, ambreaj, pompa ulei si distributia in 2008. :grinbandit:

post-10108-0-32477800-1314547639_thumb.jpg

 

Diferenta a fost enorma, mai ales la consum care a scazut de la 12 la max 9. Uleiul il scot curat dupa 3000 km. Desi preturile la piese au fost absurde, a meritat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropo, banditul Neo are 204 kg ? Eu pe orice motor ma urc, imi pare un fulg :crack:

cam asa , dar nu stiu daca fara lichide sau cu .

 

CalinD: Da-i omului berea. Eu am schimbatla a mea toti cuzinetii, pistoane, segmenti, ambreaj, pompa ulei si distributia in 2008. :grinbandit:

post-10108-0-32477800-1314547639_thumb.jpg

 

Diferenta a fost enorma, mai ales la consum care a scazut de la 12 la max 9. Uleiul il scot curat dupa 3000 km. Desi preturile la piese au fost absurde, a meritat.

poza aia e facuta in mijlocul sufrageriei? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa , dar nu stiu daca fara lichide sau cu .

 

 

poza aia e facuta in mijlocul sufrageriei? :laugh:

foarte tare fratica foarte tare....ma bucur cand vad astea..si chiar se simte diferenta...cred ca bazaie ca o albina..bravo...apropo cum aratau vechii cuzineti??cei de la biele erau ok??

 

foarte tare fratica foarte tare....ma bucur cand vad astea..si chiar se simte diferenta...cred ca bazaie ca o albina..bravo...apropo cum aratau vechii cuzineti??cei de la biele erau ok??

si sincroanele le-ai schimbat???cum face cand bagi in 1-a ??

 

dom'le, eu am fost cit se poate de serios cu berea, dar el se face ca ploo.

nu ma fac ca ploua...dar acum nu-l desfac..este vreme destula la iarna...acum e de dat..;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe cmsnl.com la preturi.

 

1 bucata cuzinet de biela - 10 ioro

1 bucata cuzinet palier - 5 ioro

set de segmenti pt. 1 piston - 40 ioro

garnitura de chiulasa - 40 ioro

garnitura de cilindri - 10 ioro

lant de distributie (aftermarket) - 250 RON

 

daca ar fi sa mai punem jicloare - 20 ioro bucata

 

deci un rebuild din asta ar ajunge la 15 meleoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...