Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sa ne zici daca scirtiie mai frumos :D Glumesc. Daca nu scirtiie, cind o sa-mi vina si mie rindul sa schimb si placutele fata (in curind) iau si eu EBC.

 

Asa... ziceam ca nu mai surubaresc la animala, da' din motive de mincarime in zona dorsala + prea mult timp liber am zis ca hai sa-mi reglez sau macar masor jocurile la supape. Is cam la limita (cea inferioara, evident), dar totusi se vede ca motorul a fost intretinut in Germania, sigur i s-a facut service ca la carte. Am umblat doar la evacuari, unde lera de 0.2 intra cam greu (0,18 e limita la evacuare). Si pt. cine-i curios cu arata distributia la Bandit... niste poze xxx.

 

Intotdeauna mi-au placut pozele xxx :)

Crezi ca ma poti ajuta si pe mine la acest reglaj :lol: Te rog.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intotdeauna mi-au placut pozele xxx :)

Crezi ca ma poti ajuta si pe mine la acest reglaj :lol: Te rog.......

Pai cred ca nu vrei sa vin pina la Ploiesti :D Oricum, cu mai mult decit sfaturi n-am cum sa te ajut. Nu-ti recomand sa te bagi decit daca suspectei motorul de probleme (zgomot de supape care bat in pat, tacanit ritmic). Oricum, operatia nu-i grea si nici nu dureaza f mult, singura mica problema la mine a fost scoaterea capacului de supape, ai cam putin spatiu de "manevra". Daca vrei sa explic procedura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere "seceta" din ultima perioada azi am incercat un mik proiect

Acesta v-a fii viitorul meu suport de numar.

Este nefinisat si taiat ca draq ( repet este abia la inceput ) dar as vrea sa stiu ce parere aveti de idee ??

buna idee numai poate nu ar strica niste balamale mai mici ca ideea e sa fie cat mai light,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca am iesit azi cu animala pt. a doua oara anul asta. Ce pot sa zic e ca oglinzile alea in afara de aspect nu prea fac nik bun. Semnalizarile pe lumina zilei se vad ca dracu, iar de nimerit o pozitie din care sa se vada ca lumea in spate e mult mai greu decit la cele stock. Poate ajuta inaltatoarele in sensul asta. Posibil sa-mi montez si niste semnalizari normale in locul celor stock. Toba am lasat-o cu dB killerul ca am uitat inbusul acasa. Nu pare mai zgomotoasa decit stockul, poate doar putin. Miine daca e frumos fac si o tura fara dB killer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai mici si cu arc nu am gasit.Si tre sa imi schimb numarul ca e prea mare - nu stiu de ce e altfel

 

 

La 60 Eur am gasit tot pe aici pe la baieti unul electric cu buton la bord. Avea si un filmulet atasat.

"Inima tanara" vei avea probleme cu "garcea" daca te opreste si nu ai numar!

Una este sa fugi de nebun si sa nu te poata lua radarul, iar cand esti tras pe dreapta sa ai numar regulamentar si alta este sa incerci in disperare sa-l rabatezi cu mana (doar daca nu il faci pe cablu). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 60 Eur am gasit tot pe aici pe la baieti unul electric cu buton la bord. Avea si un filmulet atasat.

"Inima tanara" vei avea probleme cu "garcea" daca te opreste si nu ai numar!

Una este sa fugi de nebun si sa nu te poata lua radarul, iar cand esti tras pe dreapta sa ai numar regulamentar si alta este sa incerci in disperare sa-l rabatezi cu mana (doar daca nu il faci pe cablu). :)

 

 

http://www.alarme-moto.ro/index.php?page=s...rt&Itemid=1

 

poate pe viitor ..acuma v-a trebuii samontez ceva..orice...ca stau cu numar pe ghiozdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wanted !

 

toti banditii , posesorii de bandite (suzuki gsf) sunt invitati sa posteze aici poze, intrebari, idei, service (sort of ....totul despre )

 

va asteptam cu drag,

 

 

hot_wheel.

 

 

salut ma numesc sebastian s am o intrebare ...Cine ma poate ajuta cu o schema de la instalatia electrica pentru un bandit din 2003 600 ???

mi-am cumparat un ceas nou si am nevoie sa il adaptez..multumesc multt

post-39920-1236762422_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bandit_mik: parca tu aveai oglinzi ca ale mele (adica astea), nu? Azi am observat ca mi se aprind numai jumatate din leduri (cele de pe exterior ramin stinse). Si la tine e la fel? Am tot stat si m-am gindit de la ce-ar putea sa fie dar n-am nici o idee. Nu cred ca se pune problema sa fie bulit ceva la ele, pt. ca se intimpla la amindoua. Si la conectat 2 fire chiar nu stiu ce-as fi putut sa gresesc... Din pacate, par nedemontabile.

 

Azi mi-a ajuns prima achizitie de pe eBay, adica crashpadurile noi (Romatech). Cele LSL dinainte si-au facut treaba foarte frumos, dar cel din dreapta s-a strimbat la busitura. N-am mai luat LSL pt. ca-s a dracu' de scumpe (probabil peste 5 milioane acum). Pe astea am dat 248 RON cu tot cu transport din Germania. Partea pt. fixare pe cadru e mai subtire decit la LSL-uri dar cred ca e din otel. Nu stiu daca e mai bine sau nu, dar sper din tot sufletul sa nu aflu niciodata. Btw, e funny ca m-a costat 9 euro transportul din Germania (e drept ca a durat 9 zile) iar la unii curieri e aproape 50 RON Bucuresti-Iasi.

 

Asa... partea nr. 3. Ma gindeam ca tre' sa curat imbinarea dintre downpipe si midpipe (are vreun nume anume?), prea da un aer de IJ superbului meu Bandit :D Eventual si downpipeurile. Problema e ce se intimpla dupa aceea. Exista vreo solutie care protejeaza la oxidare, eventual termorezistenta?

 

Emppule, ai avut tu dreptate cu semnalizarile de tractor, am testat azi efectul pe un ochi obiectiv (ne-format) si sint primul lucru care sare in ochi :)

post-24366-1236794388_thumb.jpg

post-24366-1236794397_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa... partea nr. 3. Ma gindeam ca tre' sa curat imbinarea dintre downpipe si midpipe (are vreun nume anume?), prea da un aer de IJ superbului meu Bandit :) Eventual si midpipeurile. Problema e ce se intimpla dupa aceea. Exista vreo solutie care protejeaza la oxidare, eventual termorezistenta?

eu folosesc o solutie de chrom si inox fabricata de roth&weiss luata de la polo si e destul de buna.e o pasta verzuie intr-un tub alb

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc o solutie de chrom si inox fabricata de roth&weiss luata de la polo si e destul de buna.e o pasta verzuie intr-un tub alb

Sa inteleg ca e o solutie care curata. Eu ma gindeam ca poate exista ceva care protezeaza post-curatare, un fel de lac sau ceva. De curiozitate, cit tine o curatarea din asta, adica cit cureaza pina arata ca un c.ur din nou? Poti sa bagi un link cu solutia, te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bandit_mik: parca tu aveai oglinzi ca ale mele (adica astea), nu? Azi am observat ca mi se aprind numai jumatate din leduri (cele de pe exterior ramin stinse). Si la tine e la fel? Am tot stat si m-am gindit de la ce-ar putea sa fie dar n-am nici o idee. Nu cred ca se pune problema sa fie bulit ceva la ele, pt. ca se intimpla la amindoua. Si la conectat 2 fire chiar nu stiu ce-as fi putut sa gresesc... Din pacate, par nedemontabile.

 

 

Nu am avut problema asta ink . Dar efectul l-am observat cand abia le primisem si le testam cu o baterie de 9V . Atunci se aprindeau doar jumate .La fel si semnalele de coditza si stopul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut problema asta ink . Dar efectul l-am observat cand abia le primisem si le testam cu o baterie de 9V . Atunci se aprindeau doar jumate .La fel si semnalele de coditza si stopul.

Wtf... Adevarul e ca si eu le-am testat acasa pe o baterie de rezerva si parca-mi aduc aminte ca se aprindeau toate (nu-s sigur). Sa nu-mi zici ca am tensiune mai mica la bornele semnalizarii pe motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wtf... Adevarul e ca si eu le-am testat acasa pe o baterie de rezerva si parca-mi aduc aminte ca se aprindeau toate (nu-s sigur). Sa nu-mi zici ca am tensiune mai mica la bornele semnalizarii pe motor...

 

 

Nu iti zic nimik ca nu sunt expert..iti spun doar cand am mai vazut asa ceva . Mai incearca-le o data cu bateria...poate e altceva si nu sunt ele stricate .Ma rog la Dzeu sa nu fie ca doar amla fel ca tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, am uitat sa zic ca azi m-am tras fara dB killer. Diferenta e clara chiar si din sa, dar nu e deranjant de zgomotoasa. Un lucru care-mi place e ca datorita faptului ca basul ala se aude mai frumos la turatii mai mici, te face s-o lasi mai incet, mai ales in oras :D La turatii mai mari incepe sa sune cam ca aia stock. Tare-ar fi frumos sa fie oleaca mai silentios motorul propriu-zis, sa se auda numai basul ala frumos, da' na...

 

Nu iti zic nimik ca nu sunt expert..iti spun doar cand am mai vazut asa ceva . Mai incearca-le o data cu bateria...poate e altceva si nu sunt ele stricate .Ma rog la Dzeu sa nu fie ca doar amla fel ca tine :)

Faza e ca ieri semnalizam stinga si unul din aceeasi directie demareaza, cu toate ca eram la distanta mica de el si se uita fix inspre mine. E foarte plauzibil sa nu fi vazut semnalizarea. M-am uitat azi mai atent si am observat problema. Investighez miine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca e o solutie care curata. Eu ma gindeam ca poate exista ceva care protezeaza post-curatare, un fel de lac sau ceva. De curiozitate, cit tine o curatarea din asta, adica cit cureaza pina arata ca un c.ur din nou? Poti sa bagi un link cu solutia, te rog?

http://www.polo-motorrad.de/shop/Technik-O...tdetails.0.html

curatarea tine si un an daca nu umbli cu motorul :))

acuma depinde de fiecare cat tine...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Acum ceva timp am crezut ca am o problema cu CDI-ul, dar nu a fost el de vina. Dupa aia am crezut ca e cititorul si surpriza...nu e nici el vinovat.

Motorul a pornit fara nici o problema cu piesele vechi pe el dupa ce l-am tot miscat. Cred ca am o problema la o cupla, fir, contact ceva...Nu stiu ce sa mai fac... :D

Am iesit ieri pana la Decebal si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca. Dupa 30 min de miscat motoru ba pe stanga ba pe dreapta a pornit fara nici o problema. Imi recomanda cineva un electrician? Sunt oricum fericitul posesor al unui CDI si al unui cititor de rezerva. :)

Deschis la sfaturi si sugestii... :D

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Azi animala mi-a facut iar o bucurie. S-a rupt suportul de la scarita dreapta. Fara motiv, subit. Am plecat de la stop si cind sa pun piciorul in scarita simt ca se duce in gol. Probabil a fost slabita de la accident si a cedat pina la urma. Iar is pe butuci. Alti bani, alta distractie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Azi animala mi-a facut iar o bucurie. S-a rupt suportul de la scarita dreapta. Fara motiv, subit. Am plecat de la stop si cind sa pun piciorul in scarita simt ca se duce in gol. Probabil a fost slabita de la accident si a cedat pina la urma. Iar is pe butuci. Alti bani, alta distractie...

pune si tu o poza cu ce ti-au rupt...poate te pot ajuta cu piesa(gratis,ma rog iti platesti trimisul)... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...