etarulescu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Salutare tuturor! Va rog o mana de ajutor din partea celor care cunosc, au avut, sau mai au asa ceva. Este un motoras in 4 timpi, capacitate cca. 200 cmc. pe care vroiam sa-l restaurez si sa-l pun in functiune. Ii lipsesc din pacate capacul dinspre ambreiaj (pe care se afla probabil si comanda acestuia), pistonul si boltul, sistemul de aprindere, dar dintre acestea capacul ambreiajului este cel mai important, restul se rezolva cumva. Vroiam sa stiu in primul rand de la ce motocicleta provine exact. Sunt interesat sa-l completez cu piesele lipsa, eventual daca pot gasi si restul motocicletei pentru un proiect de restaurare, asa ca daca ma poate ajuta careva... Sunt deschis oricarei colaborari. Numai bine! Vlad Interesant, de fapt vroiam sa spun ambitios proiect. Sa ai numai motorul si sa vrei sa cauti restul motocicletei o adevarata aventura domnule. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Nsu Max sau Supermax? pare anii 50-60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Se poate spune "Am o potcoava ,imi mai trebuie trei , si calul "..glumesc cred ca mai ai multe de cautat... Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Salut! Da, poate ca asa pare... Mai imi trebuie trei potcoave si calul, deocamdata insa nu am primit nici un raspuns concret macar de la ce motocicleta ar proveni motorasul asta... Eu unul caut pe net de cativa ani si nu gasesc nimic similar... Axul schimbatorului de viteze e pe dreapta, banuiesc ca era o motocicleta cu maneta schimbatorului de viteze pe rezervorul de benzina. Poate ma ajuta totusi cineva... Numai bine! Vlad Se poate spune "Am o potcoava ,imi mai trebuie trei , si calul "..glumesc cred ca mai ai multe de cautat... Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Ce inscrisuri ai pe biela ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 asa cu ventile overhead si la cilindree de aprox 200ccm e greu Kawa 250, 1978 ?? bultaco? nsu max? http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$%28KGrHqF,!oUE9dIWN!1wBPfL6DdZ4g~~48_20.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Salutare! Pe biela este stantat: + M 404008 U Multumesc! Numai bine! Vlad Ce inscrisuri ai pe biela ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Cauta poansoanele de pe/prin motor si fa poze. Poate reusim dupa alea sa ne dam seama de tara de origine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Salve! Am facut niste noi fotografii la cutia asta sudata. Poate de data asta ii aflam misterul. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brrrrrrr Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut,am si eu niste bucati dintr-un matchless,credeam dupa rezervor ca silver hawk,dar piesele s-au gasit pe rand si am aflat ca nu e ceea ce credeam. Poate ma ajuta cineva sa-l identific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut,am si eu niste bucati dintr-un matchless,credeam dupa rezervor ca silver hawk,dar piesele s-au gasit pe rand si am aflat ca nu e ceea ce credeam. Poate ma ajuta cineva sa-l identific... Motorul din poza nu este de Matchelss Silver Hawk deoarece este monocilindru. Modelul Matchless specificat este in 4 cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Salve! Am facut niste noi fotografii la cutia asta sudata. Poate de data asta ii aflam misterul. Numai bine! Cutia, cel mai probabil, este un Sturmey-Archer sau altceva de genul, folosit la moto germane/englezesti/belgiene de cilindree mai mica si cred ca este in 3 viteze. Salut,am si eu niste bucati dintr-un matchless,credeam dupa rezervor ca silver hawk,dar piesele s-au gasit pe rand si am aflat ca nu e ceea ce credeam. Poate ma ajuta cineva sa-l identific... Ai o roata de M72, primul model, pe care ma intereseaza sa o cumpar, ai o roata de NSU 250 si un cuplaj pentru aceeasi motocicleta, un motor de NSU sau Triumph, englezesc sau TWN (are serie stantata pe el), un carburator AMAL Birmingham, un rezervor de nush ce dracu si o alta gramada de fiare vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Cea de-a doua roata este de IJ 49, mai exact roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Right! NSU, IJ, tot americance sunt, de aia sunt usor de confundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brrrrrrr Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Haha,interesant sa aflu ca acest matchless nu prea are nimic de matchless pe el si e si mai interesant ca piesele provin dupa spusele voastre de la o varietate de marci. Sunt curios in continuare de la ce or mai fi piesele ce urmeaza sa apara de pe aceeasi motocicleta. Va tin la curent. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Poate are cineva idee pe ce motoreta a fost pus motorul si cutia de vit.Omul de la care le-am achzitionat,spunea ca provin de pe un Triumph dar am vazut N tipuri si nu am gasit acest motor.Dinamul e MagnetoFrance iar cutia de viteze pare un Hurth. Nici nu mi-a parvenit inca ca sa il desfac si sa aflu mai multe.. uff,greu fu!poate l-as fi dibuit mai repede daca nu avea montat cilindrul gresit,cu evacuarea in fata,in loc sa o fi pus pe lateral asa cum trebuia .ma intreb cum draq o fi functionat motorul asta!?..nu mai zic ca a existat si juma de cadru cu furca pana nu de mult motorul si cutia sunt de IJ-8 1938-1940.cutia de vit. are o stanta minuscula pe care scrie ceva de genul-крвтпок care bineinteles nu se poate traduce,dar ma gandesc ca ar putea fi o prescurtare a lui Red Oktober-красного Октября L300,motocicleta fabr. sub licenta Dkw L300 si care avea cutia de vit asemanatoare cu cea de Ij 8 Editat Septembrie 13, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ...toate draciile le aduni..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack0088 Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 sal o cutie electrica fabricatie germania nu stiu pe ce utilaj a fost montata ( motocicleta , automobil ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Seamana cu cea de DKW SB 500. Pe spatele cutiei ar trebui sa ai poansonata data fabricatiei. Verifica acolo. Macar dupa data sa sti sa cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ...toate draciile le aduni..... dap,vreau sa-mi fac un scrapyard misto as aduna si un cadru ptr. motorasul ala,poate dai de unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Acu ceva timp am luat un motor de mz rt2 pentru piese . Azi l-am dat jos de pe raft sa il desfac ca sa completez celalalte motoare. Era echipat cu o chiuloasa interesanta. Pun cateva poze si va intreb pe voi de la ce provine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Acu ceva timp am luat un motor de mz rt2 pentru piese . Azi l-am dat jos de pe raft sa il desfac ca sa completez celalalte motoare. Era echipat cu o chiuloasa interesanta. Pun cateva poze si va intreb pe voi de la ce provine chiulasa cred ca e de la ceva rusesc cu decompresor, posibil k 125 interesant este cilindrul pt ca nu este de mz rt 125 de la ce moto poate fii?, va intreb sa vad daca stiti ca eu sunt sigur de la ce privine numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Chiuloasa nui de k125, aia e mult mai mare ca cea din imagine Cilindrul e original RT2. Difera de cilindrul de RT3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Chiulasa e de K rusesc de 125 cc 100 %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Chiuloasa de pe motocicleta e de rt2 , cea cu 2 bujii e cea neidentificata , cea mai mare cu aripioare rupte e K125 si aia mai mica intacta fara bujie e de Carpati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.