mihai_prd Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Corect. Mai studiem, sa mai invatam si britanicele astea. Daca e cineva interesat sa achizitioneze piesele sau o parte din ele, PM sau 0723565973 pentru a-l redirectiona catre proprietar (care nu prea e ieftin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Stie cineva ce este asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Da, idei am...doar mi-s ideolog! Provine, probabil, de la o Jawa Babetica (!!!) mai veche, in cazul in care diametrul duzei este sub 26mm, iar daca este peste acest diametru, dar sub 32mm (nu mai retin exact cit! ), carbelitorul provine de la vreo Jawa de 125cm3 model 354. Deeeeeci, poate fi chiar o raritate din 1950...ceva de genul... http://www.ebay.ca/itm/RARE-Carburetor-2924-14-motorcycle-JAVA-JAWA-354-04-Czechoslovakia-1950-x-/281806211136?hash=item419cf58840&vxp=mtr Chiar si vreo doua modele de CZ de cross cu motoare cuprinse intre 125-180cm3 au avut la inceputuri carburatoare de acest tip. Depinde de echiparea lor si diametrul duzei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 Aripa atas M 72 ... cooperativa manufactura ? sau ce ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 I-a adaugat nea Gogu niste tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian1000cc Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Am si eu nevoie de ajutor in identificarea unui atas. Nu are nici o placuta id, dar nici nu pare ceva artizanal!? A venit impreuna cu un Simson 425 Sport 1958 si pare ca au un mariaj fericit din anii '60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 M-as aventura sa spun ca barca de atas este de Steib TR500, modificata binisor. Despre cadrul de atas, nu cred ca este tot Steib, posibil manufactura sau modificarea unui alt tip de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian1000cc Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 M-as aventura sa spun ca barca de atas este de Steib TR500, modificata binisor. Despre cadrul de atas, nu cred ca este tot Steib, posibil manufactura sau modificarea unui alt tip de cadru. Multumesc de ajutor. Barca nu pare modificata, ce se vede sub vopsea este grund, dungile marcate sunt in locul in care tabla vine modelata ... nu se vad suduri / taieturi, tapiteria interioara pare "de acolo" iar prinderile scaunului sunt prezente pe pozitie. O sa incerc sa fac niste poze mai bune fata/verso. Ma intereseaza in vederea restaurari intregului ansamblu sau doar a motocicletei!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Atasul ala nu are ce cauta pe un Simson. E prea greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brrrrrrr Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Va salut! Un prieten cere ajutor pentru identificarea fiarelor din imagini. Multumesc anticipat. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Salut! Stie cineva de la ce model de motocicleta provin aceste tobe? Un prieten mi-a spus ca ar fi de la Ij 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Doar capetele finale sunt de IJ 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Si restul de la ce pot fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 (editat) Coturile par a fi de Jawa 638 si restu' cred ca de ceva chopper. Editat Octombrie 21, 2015 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Coturile par a fi de Jawa 638 si restu' cred ca de ceva chopper. Lolo alea nu sunt coturi de Jawa 638,mai repede ar fi de ceva chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 De la ce model de M provine aceasta furca . Este montata acum pe un M 63 dar se pare ca ar fi de la un M 61 sau chiar de M 72 exceptand fusta rotunda cilindrica si nu conica de sub jug care ma nelamureste dealtfel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 ... furca de M 72 are arcurile pe afara. M 61 are aproximativ aceias furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Lupul D . : tobele inclusiv tipsurile sunt de jawa perak. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian1000cc Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Am si eu nevoie de ajutor in identificarea unui atas. Nu are nici o placuta id, dar nici nu pare ceva artizanal!? A venit impreuna cu un Simson 425 Sport 1958 si pare ca au un mariaj fericit din anii '60. Seamana binisor si cu asta din anuntul de mai jos: http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/bmw-r25-3-welver/211354345.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (Salut!Stie cineva de la ce model de motocicleta provin aceste tobe? Un prieten mi-a spus ca ar fi de la Ij 49.) Multumesc pt ajutor! P.s. User-ului mpc:nu-ti merge pm-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Ajutor pt. identificare Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brrrrrrr Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Salut! Ma ajuta cineva sa identific rotile? Una e pe 16, cealalta pe 19. Si din nou acest rezervor... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Dupa cum pare este acelasi tip de butuc ,spitat pe genti dif.,butc Mz etz,genti de 18,16,robinet Mz etz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Rezervorul cred ca este manufactura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Rezervorul cred ca este manufactura. pai cam toate piesele sant manufacturate , inca nu am ajuns sa fie construite de roboti . in fine rezervorul este de la un motocultor in 2 timpi sau utilaj agricol in 2 t , pe capacul de aluminiu trebuie sa scrie in mod normal raportul ulei combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.