CrashTestPilot Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 am o yamaha wr 400 si vreau sa imi pun incarcatorul de ma gps pe motor si vreau sa stiu daca a mai facut cineva asta...eventual niste sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) am o yamaha wr 400 si vreau sa imi pun incarcatorul de ma gps pe motor si vreau sa stiu daca a mai facut cineva asta...eventual niste sfaturi ce scrie pe incarcatorul tau? cati volti, cat consuma(cati watti)? Editat Mai 11, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 ce scrie pe incarcatorul tau? cati volti, cat consuma(cati watti)? w? am 5V pe incarcator ...si o sa caut pe undeva (claxon de genu) sa ma leg sa am constant 12v acum daca a facut cineva asta sa imi dea si mie niste sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 E o idee sa cumperi (de ex din Praktiker) o priza de bricheta si sa o legi pe baterie (daca ai 12v). O idee buna e sa ii pui si o siguranta. O alta varianta (mai complicata, totusi) ar fi sa faci un mic montaj stabilizator care sa scoata 5V la iesire si sa-l bagi direct in aparat. Asta iti rezolva intr-o oarecare masura si eventualele variatii in tensiunea din instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) w? am 5V pe incarcator ...si o sa caut pe undeva (claxon de genu) sa ma leg sa am constant 12v acum daca a facut cineva asta sa imi dea si mie niste sfaturi nu am fost atent, imi cer scuze; daca incarcatorul tau face din cei 13V ai mobrei 5V necesari gps-ului, iti ajunge sa iti montezi o priza; nu cumpara priza de masina din Practiker, ca nu te ajuta cu nimic; sunt pe louis prize cu capac, waterproof . eu credeam ca vrei o solutie ca sa obtii din 13V, 5V. Editat Mai 11, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 1 motocicleta nu are baterie de aia am zis ca e pe magnetou 2 incarcatorul trebuie sa primeasca 12V si scoate el 5v cat trebuie pt incarcat gps-ul o sa iau un prelungitor de priza de masina si o sa ii tai firele si le conectez la claxon si asa o sa alimentez priza cu 12v sau mai mult si mai departe bag incarcatorul in ea si mai departe in gps cam asta e toata treaba se pare cautam sa ma sfatuiasca cineva care a facut asta (fa aia nu face aia) poate sunt patiti ei cu ceva sa stiu si eu inainte sa ma apuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 si eu vreau sa fac aceeasi treaba,,,,adica sa montez o priza undeva pe bordul scuterului si acu nu stiu cum de unde ???din baterie direct sau din alta parte? pe cablul de alimentare al GPS (tom tom)scrie 12v si undeva mai jos AC 5v ,,,pt scuter ai mai trebuie ceva ?sau numai priza montata la baterie si cablul de alimentare al GPS bagat direct in priza ,,,nu de alta da sa nu-L trosnesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 si eu vreau sa fac aceeasi treaba,,,,adica sa montez o priza undeva pe bordul scuterului si acu nu stiu cum de unde ???din baterie direct sau din alta parte? pe cablul de alimentare al GPS (tom tom)scrie 12v si undeva mai jos AC 5v ,,,pt scuter ai mai trebuie ceva ?sau numai priza montata la baterie si cablul de alimentare al GPS bagat direct in priza ,,,nu de alta da sa nu-L trosnesc in mod normal poti sa iei direct din baterie sa legi priza.. dar daca gasesti cu aparatul de masura un o bobina ceva unde ai curent continuu fara fluctuatii de tensiune poti sa te legi de acolo sa nu iti consume bateria ca am mai auzit oricum tensiunea de intrare trebuie sa fie 12V si o sa iti scoata 5V tensiunea la care se incarca gps-ul bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Din pacate nu prea stiu eu care-s belelele pe care le da magnetoul INSA eu mi-am pus bricheta pe motor cu doua sisteme "de siguranta". Primul, legat de ceva care e activ doar cu cheia de contact bagata (eu l-am legat la contact, nu la claxon sau altceva desi cred ca se poate). Nu am legat direct firul ci printr-un releu. De obicei si spliterele si majoritatea "stecherelor" de la diverse device-uri au sigurante asa ca nu am mai pus pe priza. Manerele incalzite au insa din fabricatie o siguranta. Si pe ele tot prin releu le-am legat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 1 motocicleta nu are baterie de aia am zis ca e pe magnetou 2 incarcatorul trebuie sa primeasca 12V si scoate el 5v cat trebuie pt incarcat gps-ul o sa iau un prelungitor de priza de masina si o sa ii tai firele si le conectez la claxon si asa o sa alimentez priza cu 12v sau mai mult si mai departe bag incarcatorul in ea si mai departe in gps cam asta e toata treaba se pare cautam sa ma sfatuiasca cineva care a facut asta (fa aia nu face aia) poate sunt patiti ei cu ceva sa stiu si eu inainte sa ma apuc o sa iti mearga GPS-ul numai cand claxonezi; ia fire direct de la baterie, pune-i o siguranta de 5A pe firul de + si atat. nu ai ce altceva sa stii; bricheta sa fie de pe louis, rezistenta la apa, cu capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Dan Cata, a spus omul o data ca nu are baterie. Pay attention. Editat Mai 11, 2009 de G-xer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 Dan Cata, a spus omul o data ca nu are baterie. Pay attention. chiar de 2 ori nu e problema maine (ca acum ploua) o sa experiementez cu gps-ul pana atunci mi-am facut deja suport prins direct de jug bagat in locasul de bord , este fix apas pe o clema si imi lasa liber gps-ul deci mai trebuie sa imi fac legatura maine si o sa va zic ce am iesit si cum o sa pun si niste poze pana atunci cei care citesc poate imi zic pana sa deschid alt topic de unde pot sa imi iau si eu un ventilator de radiator ca se aproapie vara;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 chiar de 2 ori nu e problema maine (ca acum ploua) o sa experiementez cu gps-ul pana atunci mi-am facut deja suport prins direct de jug bagat in locasul de bord , este fix apas pe o clema si imi lasa liber gps-ul deci mai trebuie sa imi fac legatura maine si o sa va zic ce am iesit si cum o sa pun si niste poze pana atunci cei care citesc poate imi zic pana sa deschid alt topic de unde pot sa imi iau si eu un ventilator de radiator ca se aproapie vara;) .....ce ventilator pt ce radiator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 .....ce ventilator pt ce radiator ? un kit de ventilator pt unul din radiatoarele motocicletei sa o racesc mai bine cand merg cu ea prin oras vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 azi am incercat sa montez gps-ul m-am legat la far cu o priza de masina am bagat incarcatorul de masina in aceea priza si am conectat la gps... de incarcat incarca si la relanti dar pt exista si un dar ... daca merg mai tare cu ea imi arde siguranta din incarcator asa ca am fost azi in cautare de solutii si am vb cu cienva sa incerc cu o punte redresoare si un condesator legat in paralel de 4700 cu 35V le-am cumparat dupa ce le voi incarca va voi tine la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salut,legat de priza.Motorul meu are pe o parte priza din fabrica.E rotunda,dar mai ingusta ca aceea de la masina.Ce pot face?exista adaptor?Sau preferabil daca exista o solutie simpla care sa nu necesite fonduri.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Nu bag mana-n foc, dar presupun ca-i acelasi lucru ca la BMW. Mi-am luat adaptorul asta, dar n-am apucat sa-l testez http://wunderlich.de/frame.php?MakeLang=wu...;prodid=2024583 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Da,e acelasi ca la BMW,unde pot gasi in romania asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Eu n-am gasit si l-am pus in comanda la Wunderlich impreuna cu alte nebunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Cautati pe la magazinele de auto (benzinarii/raioanele de auto din hipermarketuri) si, daca va uitati atent, la o lanterna de masina cu stativ flexibil se gaseste si un adaptor printre accesorii.(atit imi aduc aminte). Daca nu, la Louis. Cautati pe la magazinele de auto (benzinarii/raioanele de auto din hipermarketuri) si, daca va uitati atent, la o lanterna de masina cu stativ flexibil se gaseste si un adaptor printre accesorii.(atit imi aduc aminte). Daca nu, la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Daca tot te apuci de touring nu vrei si un rezervor de 30-33 litrii vezi poze la semnatura WR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 Daca tot te apuci de touring nu vrei si un rezervor de 30-33 litrii vezi poze la semnatura WR nu ma apuc chiar de touring mai o scot si eu la drumuri mai lungi de 200 km si oricum nu am atatia para si chiar daca aveam nu imi luam rezervor mai mare la banii aia pt ca vreau sa dau motoru si fiecare banut bagat nu se mai scoate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 16, 2009 Autor Share Postat Mai 16, 2009 am reusit sa imi fac gps-ul sa mearga pt cine mai vrea sa faca asta si are motor pe magnetou sa imi dea un PM sa ii explic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 pana atunci cei care citesc poate imi zic pana sa deschid alt topic de unde pot sa imi iau si eu un ventilator de radiator ca se aproapie vara;) Au dealerii de KTM. Kitul costa cam 100 euro si este excelent. Contine ventilator, fire, termocupla. Daca incerci cu altceva cred ca o sa ai probleme titnand caont ca vei intra si in noroaie. Asta de la ktm este special facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.