mariusspuneceva Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 ce treaba are surubul de aer cu consumul? cine ti-a spus asta ? vad ca te pricepi foarte bine , ia spune tu mai multe asa , ca am chef de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 Ideal ar fi totusi daca am gandi un pic constructiv ca sa mor daca stiu ce sa fac la carburatoarele astea ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Ideal ar fi totusi daca am gandi un pic constructiv ca sa mor daca stiu ce sa fac la carburatoarele astea ...... OAMENI BUNI... Nu orice motociclist e un mecanic..daca a reparat vreodata ceva la motocicleta..un far sau a schimbat o roata nu inseamna ca e mare mester. ..dar asa e romanul..isi baga nasul peste tot...cei care cunosc spun ceva bun dar restul... Am si eu o idee... cred ca e din conducte... ..mi-am dat cu parerea deci exist...pe topic..nu-i asa... No offence... P.S. : Daca tot e o COMUNITATE... sariti careva sa-l ajute pe acest om la nevoie... Da si el o bere si ramane dator... un gest simbolic din prietenie... SSanu-i mai stea pe suflet problema asta... Parerea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) ce treaba are surubul de aer cu consumul?ala isi aduce aportul la proprtia amestecului numai la ralanti. ce treaba are cu mersul normal al motorului? oare de ce nu stau femeile la cratita si-si baga nasul in carburatoare?!? ciorba nu se fierbe in camera de nivel constant ci in oala! Reglarea corecta a unui motor are un rol decisiv atat asupra consumului specific de combustibil. Orice carburator are un surub care regleaza amestecul, cauta-l ...regleaza-l pana se tureaza bine dupa care fa testul la bujie, scoate-o, curat-o si mergi cativa km cu ea, scoate-o iar si vezi ce culoare are. daca e neagra mai trebuie desfacut surubul de aer, ai prea multa benzina in amestec, daca e alba mai trebuie putin strans. curata bine bujia de fiecare data si fa reglajul pana iese maronie. Deci de retinut: - daca este prea neagra inseamna ca este prea multa benzina=amestec bogat=consum mare - daca este prea alba are prea mult aer=amestec sarac=performante slabe+motorul se incinge f tare ceea ce poate duce la alte probleme - culoarea ideala ar fi cafeniu (cafea-cu-lapte) deschis Mai mult de atat nu stiu ce ti-as putea explica, eu zic totusi sa treci pe la un curs de mecanica....sau mai bine: LA CRATITA BARBATE! Editat Mai 20, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 ce treaba are surubul de aer cu consumul?ala isi aduce aportul la proprtia amestecului numai la ralanti. ce treaba are cu mersul normal al motorului? oare de ce nu stau femeile la cratita si-si baga nasul in carburatoare?!? ciorba nu se fierbe in camera de nivel constant ci in oala! La varsta ta iti da lectii o pustoaica de 22 ani? ce naiba mah, mi-ar fi rusine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 La varsta ta iti da lectii o pustoaica de 22 ani? ce naiba mah, mi-ar fi rusine! Nu toata lumea e interesata de mecanica. Iar ceea ce faci tu e cum facea tataie pe vremuri la dacie...reglat avansu etc. Iti trebuie niste scule sa faci acea treaba...daca nu mai bine nu te bagi ca poti sa strici mai mult decat daca l-ai lasa asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Nu toata lumea e interesata de mecanica.Iar ceea ce faci tu e cum facea tataie pe vremuri la dacie...reglat avansu etc. Iti trebuie niste scule sa faci acea treaba...daca nu mai bine nu te bagi ca poti sa strici mai mult decat daca l-ai lasa asa. Nici nu trebuie sa fie interesata, dar daca nu stii mai bine taci...nu?! Eu am explicat metoda cea mai simpla, fiecare face cum vrea, la mine e foarte usor si fac asta singura. La 4 carburatoare intradevar e ceva mai greu si e bine sa fie facut reglaju de cineva care se pricepe. (ca survolaj ) ps: eu doar i-am explicat "barbatului" cum afecteaza consumul Editat Mai 20, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ce spui tu ca se petrece poate fi din multe cauze...majoritatea ti le-au spus ceilalti deja. Problema este ca tu vad ca nu prea te pricepi si cred ca mai bine ar fi daca ai duce-o la cineva care stie ce sa-i faca. Daca nu, in primul rand verifica tot sa fie ca in manual. nu stiu cum ai facut nivelul la plutitor, ca in carte sau...nu dar eu de acolo as incepe. Uite datele pentru YZFul tau ca spuneai ca nu le stii. Relanti :1150 1250 Reglaj amesctec ( surub ): 2 ture Bujie NGK CR9E Distanta electrod 0.6 mm Ideea era in felul urmator: trebuie facuti toti pasii descrisi de cineva mai sus. Adica verificat tot, filtru aer, carburatoare...Vezi sa nu aibe cumva filtru sport, e si asta ceva. Oricum trebuie verificat amestecul de preferat cu bujie transparenta ca sa vezi exact cum arde. Verificat bujiile ce culoare are fiecare, poate sa iti dea indicii despre amestec, la unul sa fie mai bogat la altul mai sarac. Curatate si sau schimbate. VEzi sa fie indicativul care trebuie si nu altul. Uita-te la ea cand o pornesti mai ales dimineata daca da cu fum si daca da ce culoare e. Daca e mai negricios e clar de benzina .. Neaparat facuta si sincronizare dupa reglajul de amestec. Atentie si la cum umbli prin carburatorare si cum si cu ce le cureti. Membranele se pot rupe usor sau poti sa le ametesti cand le montezi la loc si sa le fisurezi. Bafta la descoperit defectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Cand spui 130-140 tu te referi la viteza medie sau viteza maxima? Ca sa obtii o viteza medie de 130-140, cum spunea binox, ar fi tb sa ajungi la Braila intr-o ora jumate ceea ce ma indoiesc. Daca chiar aia e viteza medie inseamna ca ai un consum buna ca inseamna ca ai mers cu 200 pe autostrada si restu cu 100 constant ( si sunt ceva sate pana in br) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 Ce spui tu ca se petrece poate fi din multe cauze...majoritatea ti le-au spus ceilalti deja. Problema este ca tu vad ca nu prea te pricepi si cred ca mai bine ar fi daca ai duce-o la cineva care stie ce sa-i faca.Daca nu, in primul rand verifica tot sa fie ca in manual. nu stiu cum ai facut nivelul la plutitor, ca in carte sau...nu dar eu de acolo as incepe. Uite datele pentru YZFul tau ca spuneai ca nu le stii. Relanti :1150 1250 Reglaj amesctec ( surub ): 2 ture Bujie NGK CR9E Distanta electrod 0.6 mm Ideea era in felul urmator: trebuie facuti toti pasii descrisi de cineva mai sus. Adica verificat tot, filtru aer, carburatoare...Vezi sa nu aibe cumva filtru sport, e si asta ceva. Oricum trebuie verificat amestecul de preferat cu bujie transparenta ca sa vezi exact cum arde. Verificat bujiile ce culoare are fiecare, poate sa iti dea indicii despre amestec, la unul sa fie mai bogat la altul mai sarac. Curatate si sau schimbate. VEzi sa fie indicativul care trebuie si nu altul. Uita-te la ea cand o pornesti mai ales dimineata daca da cu fum si daca da ce culoare e. Daca e mai negricios e clar de benzina .. Neaparat facuta si sincronizare dupa reglajul de amestec. Atentie si la cum umbli prin carburatorare si cum si cu ce le cureti. Membranele se pot rupe usor sau poti sa le ametesti cand le montezi la loc si sa le fisurezi. Bafta la descoperit defectul! membranele sunt bune a,estecul este reglat la 2.5 in sate am mers cam cu 90 si pe autostrada i-am dat pe o portiune 230 dar putin sa vad cum se aseaza o intrebare unde vine needle jet ....are un opritor de plastic dupa care vine o siguranta ... in fate opritorului mai trebuie sa vina vre-o saiba ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Nu umbla la surupul de reglaj amestec ( pilot screw ) nu de acolo rezolvi problema cu consumul , ala are influenta asupra motorului doar pe relanti . Plus de asta ca acel reglaj se face cu colortune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 membranele sunt bune a,estecul este reglat la 2.5 in sate am mers cam cu 90 si pe autostrada i-am dat pe o portiune 230 dar putin sa vad cum se aseaza o intrebare unde vine needle jet ....are un opritor de plastic dupa care vine o siguranta ... in fate opritorului mai trebuie sa vina vre-o saiba ceva? e chair bun consumul pentru cum ai alergat-o!!! nu o deregla. eu cand merg cu a mea in forja am 12% consum, cand merg 100 constant e sub 6. fa un drum cu top speed 130 si o sa vezi diferentza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 e chair bun consumul pentru cum ai alergat-o!!! nu o deregla.eu cand merg cu a mea in forja am 12% consum, cand merg 100 constant e sub 6. fa un drum cu top speed 130 si o sa vezi diferentza. Am sa incerc momentan am sa-i curat carburatoarele ca am ramas fara benzina pe autostrada si a tras multa mizerie refac nivelul la plititoare pt ca este cam misc si mai vad eu adica atat Nu umbla la surupul de reglaj amestec ( pilot screw ) nu de acolo rezolvi problema cu consumul , ala are influenta asupra motorului doar pe relanti . Plus de asta ca acel reglaj se face cu colortune . Nu umblu la ala pt ca este pozitionat bine zic eu atata tot ca acea bucsa de plastic care este tinuta de siguranta este uzat si le intorc invers este deja pozitionat la al 3 lea scat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Nu umbla la surupul de reglaj amestec ( pilot screw ) nu de acolo rezolvi problema cu consumul , ala are influenta asupra motorului doar pe relanti . Plus de asta ca acel reglaj se face cu colortune . mai citeste si ai sa vezi ca nu este asa , era mai sus si o fata care stie mai bine ca tine acest lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 mai citeste si ai sa vezi ca nu este asa , era mai sus si o fata care stie mai bine ca tine acest lucru Ma gandeam sa incerc asa .... ridic inca un scat saiba aia la needle jet pt mai mult aer...reglez camera de nivel pt benzina la rotatii mari si cam atat si sa vad cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 mai citeste si ai sa vezi ca nu este asa , era mai sus si o fata care stie mai bine ca tine acest lucru Dar ce se reglează din acel pilot screw, Măria Ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 Postez cateva adrese poate ne laurim toti cu ele despre aceasta "mica"problema numita consum si reglaje .. va rog sa va pronuntati in legatura cu ele macar asa sunt sigur ca am tradus cum trebuie.. http://www.factorypro.com/tech_tuning_proc..._procedure.html http://www.spritmonitor.de/en/search.html http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...8OpLFsga7n5yKDg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 mai citeste si ai sa vezi ca nu este asa , era mai sus si o fata care stie mai bine ca tine acest lucru Iti recomand sa citesti o carte buna de mecanica si dupa aceea sa lucrezi ceva ani in domeniu . De ce oare gaura de la pilot screw este astupata la marea majoritate a mobrelor de catre producatori . Reglajul la pilot screw nu se face ,, la ureche '' cand ai mai mult de doua carburatoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Iti recomand sa citesti o carte buna de mecanica si dupa aceea sa lucrezi ceva ani in domeniu . De ce oare gaura de la pilot screw este astupata la marea majoritate a mobrelor de catre producatori . Reglajul la pilot screw nu se face ,, la ureche '' cand ai mai mult de doua carburatoare . carburatoarele se mai uzeaza, motoarele la fel, de aia exista posibilitatea reglarii lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Hehe..de fapt nu se uzeaza neaparat cat mai ales se..deregleaza. Daca mergi cu benzina proasta, cu filtre imbacsite, ulei neschimbat cand trebuie etc etc Daca nu incalzesti motorul cum trebuie, sau cum am citit pe undeva mergi cu socul tras (?), cu bujiile avand alt indicativ decat cel care trebuie etc etc atunci normal ca se deregleaza, este si logic. De obicei cand vezi ca incepe sa traga mai ciudat sau sa nu mai traga cum tragea te gandesti in primul rand la carburatoare. Oricum e bine sa le mai cureti, dar asta daca te pricepi, si normal ca nu toata ziua buna ziua. Un motor ok ,reglat cum trebuie, te tine ceva vreme daca stii cum sa-l folosesti. Daca nu...asta e. Inveti, cu riscul de a iti cumpara altul dupa "studiu" La carburatoare se pot face multe, de la schimbat cuiele la schimbat membranele. De ce oare exista kituri de carburatoare? Si pentru reparat dar si pentru schimbat, imbunatatit anumite performante. Cum ziceam nu e mare foarte mare smecherie dar pentru un novice poate fi ceva dezastruos daca isi baga degetele pe unde nu trebuie. Iti recomand in continuare sa mergi la un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) Ma gandeam sa incerc asa .... ridic inca un scat saiba aia la needle jet pt mai mult aer...reglez camera de nivel pt benzina la rotatii mari si cam atat si sa vad cum merge cum adica la rotatii mari ? /index.php?...p;#entry1897427 uite de ce nu mai ai tu saiba aia . oamenii astia au incercta sa compenseze uzura prin scoaterea acelei saibe, exact asa cum aveai tu , deci era deja umblat in carburi ca sa consume mai putin Editat Mai 21, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 Hehe..de fapt nu se uzeaza neaparat cat mai ales se..deregleaza. Daca mergi cu benzina proasta, cu filtre imbacsite, ulei neschimbat cand trebuie etc etc Daca nu incalzesti motorul cum trebuie, sau cum am citit pe undeva mergi cu socul tras (?), cu bujiile avand alt indicativ decat cel care trebuie etc etc atunci normal ca se deregleaza, este si logic. De obicei cand vezi ca incepe sa traga mai ciudat sau sa nu mai traga cum tragea te gandesti in primul rand la carburatoare. Oricum e bine sa le mai cureti, dar asta daca te pricepi, si normal ca nu toata ziua buna ziua. Un motor ok ,reglat cum trebuie, te tine ceva vreme daca stii cum sa-l folosesti. Daca nu...asta e. Inveti, cu riscul de a iti cumpara altul dupa "studiu" La carburatoare se pot face multe, de la schimbat cuiele la schimbat membranele. De ce oare exista kituri de carburatoare? Si pentru reparat dar si pentru schimbat, imbunatatit anumite performante. Cum ziceam nu e mare foarte mare smecherie dar pentru un novice poate fi ceva dezastruos daca isi baga degetele pe unde nu trebuie. Iti recomand in continuare sa mergi la un mecanic bun. Cred ca am rezolvat problema abia am terminat cu ea.... am reglat nivelul la plutitoare.... la needle jet am dat un scat mai sus, curatat bujiile si cam atat... a scos saraca un pic de fum la inceput la cat a mers inecata dar dupa 20 min de functionare vad ca zice bine .....abia maine ii fac o proba sa vad daca am reusit si consumul revin cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Cred ca am rezolvat problema abia am terminat cu ea.... am reglat nivelul la plutitoare.... la needle jet am dat un scat mai sus, curatat bujiile si cam atat... a scos saraca un pic de fum la inceput la cat a mers inecata dar dupa 20 min de functionare vad ca zice bine .....abia maine ii fac o proba sa vad daca am reusit si consumul revin cu detalii ti-am raspuns... asteptam rezultatele maine sa ne zici cum e. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 ti-am raspuns...asteptam rezultatele maine sa ne zici cum e. bafta! Sper sa iasa bine:) Am dat adresele alea putin maisus .. o parere despre ele? poate acolo sunt o gramada de raspunsuri doar ca engleza mea lasa de dorit......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Sper sa iasa bine:) Am dat adresele alea putin maisus .. o parere despre ele? poate acolo sunt o gramada de raspunsuri doar ca engleza mea lasa de dorit......... LOL pai da..engleza ta si timpul meu incearca mai ales ultimul site parca...ala unde este ditamai polologhia, ia-o incet cu cititul si vezi ca informatiile necesare nu sunt neaparat TOATE...cand o sa am timp poate bag o traducere ceva mai scurt si cuprinzator PS ziceai ca ai manualul haynes incearca sa gasesti si alt manual, sa ai mai multe ..de service , de intretinere..in toate gasesti informatii variate si te pot ajuta altfel poate.merita incercat si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.