roberttulli Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salutare prieteni. Am si eu o problema care sper sa nu fie prea grava: de la un timp se aude o bataie la motor specifica dereglarii tachetilor(cred eu), nu se aude tare dar nici nu vreau sa se agraveze. Am fost la un prieten mecanic(mai mult pe partea electrica) si mi-a spus k e pe banuti acolo si sa merg la un service cu el . Intrebarea mea este : ma poate indruma cineva catre un service de incredere si cam cat m-ar costa o astfel de operatiune? Multumesc si drumuri asfaltate va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Iti recomand service-ul Motto din tractorul, de fapt mecanicii de acolo, Bogdan si John, ei dau calitate service-ului pana la urma. Nu e ieftin, dar fac treaba de calitate. Mai ieftin gasesti la Karmina (Mymoto), acolo nu am fost nu pot spune nimic, dar cred ca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 Iti multumesc pentru indrumari, dar ajung destul de rar prin BV(la 3 saptamani) si stau doar 2 zile. Ma interesa un service in Bucuresti. Inca o data iti multumesc. Te salut cu farul si drumuri asfaltate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Aia de-ti pacane sunt culbutori defapt(se face des confuzie, da nu-i bai, se intelege treaba) Vezi ca e indicat sa-i reglezi cu motorul rece...Daca ai manual si o lera poti sa ii reglezi chiar tu, dar daca nu, atunci eu ti-l recomand pe @whiteman de pe forum....e priceput si are service....Acum, nu stiu cat cere dar daca iti face o treaba ok spune-i sa-mi dea o bere ca-l recomand Bafta, si fii fara grija, nu e treaba nasoala....daca asisti odata la ea, pe viitor o faci tu PS: asta in cazul in care iti bat aia...sa nu fie altceva ce bate acolo... Editat Mai 13, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Aia de-ti pacane sunt culbutori defapt(se face des confuzie, da nu-i bai, se intelege treaba) Vezi ca e indicat sa-i reglezi cu motorul rece...Daca ai manual si o lera poti sa ii reglezi chiar tu, dar daca nu, atunci eu ti-l recomand pe @whiteman de pe forum....e priceput si are service....Acum, nu stiu cat cere dar daca iti face o treaba ok spune-i sa-mi dea o bere ca-l recomand Bafta, si fii fara grija, nu e treaba nasoala....daca asisti odata la ea, pe viitor o faci tu PS: asta in cazul in care iti bat aia...sa nu fie altceva ce bate acolo... Daca are tacheti pastile atunci nu mai e asa simplu. Fiind tot Yamaha chiar mi-e teama sa nu fie tot prin pastile reglajul supapelor, asa cum am eu la Thundercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 Iti multumesc pentru sugestie, am trimis un PM omului si acum astept un raspuns. Sper sa nu fie ceva grav si sper sa fie ce zici tu. Sunt nou in ale mecanici si motociclismului (1 an) si nu ma prea pricep. Inainte aveam o Moto Guzzi V35 II pe care incatasem sa o repar (era k o Dacie 1310) dar la Yamaha nu ma bag. Te salut cu farul. Daca are tacheti pastile atunci nu mai e asa simplu. Fiind tot Yamaha chiar mi-e teama sa nu fie tot prin pastile reglajul supapelor, asa cum am eu la Thundercat. Da e sigur pe pastile (banuti) , de asta imi era teama si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 daca trebuie sa schimbi pastilele iti recomand sa iei originale , sa nu stai ca vezi doamne stie unul un strungar , o fi strungarul bun dar aliajul respectiv doar fabricantul il stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Motorul asta nu are tacheti ci actionare directa cu pastile in capul supapei nu cred sa fie zgomot de acolo aia se strang de obicei cind se uzeaza supapele si nu mai trage motorul cum trebuie alta e treaba 90%.In plus nu poti sti cat costa pana nu se face o contatare a defectiunii. Editat Mai 13, 2009 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 eu am mai discutat cu amici care au desfacut Diversioane. Are niste chestii acre ei le spun banuti.Aia se uzeaza foarte greu. Importanta e constatarea. vezi ca majoritatea Diversioanelor trancanesc si majoritatea din cauza discurilor de la ambreiaj. la mine spre exemplu trancaneste ambreiajul si multi care se dadeau cunoscatori de prin orasul meu imi spuneau ca e dusa distributia. Daca gasesti pe careva sa se priceapa, sa asculte bine si sa stie unde sa asculte sa constate cum trebuie e ok. Un diagnostic corect e un tratament corect. In cazul in care trancanitul e de la ambreiaj, se aude mult mai bine la relanti, e ritmic si ca sa il distingi si mai bine desfaci busonul ala de plastic de la baia de ulei, pe unde torni uleiul. Cand e desfacut zgomotul se amplifica. Daca nu e asa cum spun eu e posibil sa ai o alta probleme. Sa ma anunti si pe mine ce a depistat mecanicul! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 cauta un micrometru si masoara pastilele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 (editat) si o lera Editat Mai 17, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raca_teo Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Eu am un monocilidru, 4 supape, o singura axa cu came. Cand motorul este rece, nu se aude nimic suspect dar cand se incalzeste bat culbutorii in supape rau de tot. De la ce poate fi? Editat Mai 18, 2009 de raca_teo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 nu iti trebuie micrometru, ci doar un set de lere cu lame mai multe, nu cele ce se gasesc uzual prin magazinele de scule. pe spatele fiecarei pastile este inscrisa grosimea ei de noua (sub forma: 258=2,58 mm) prin masurarea jocului cu lera,cunoscand grosimea respectivei pastile si folosind un tabel care se gaseste in manualul de reparatie, se poate determina ce pastila trebuie cumparata in general, valoarea unei pastile se invarte in jurul a 10 euro pastilele se pot scoate cu ajutorul unei scule speciale care sa apese arcul sau prin ridicarea axelor cu came (slabind lantul de distributie si piesele care tin axele, nu stiu acum cum le zice....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 acolo in manual ei pomenesc de micrometru ca sa masori si uzura pastilei in cazul in care nu se cunoaste grosimea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 da, ai dreptate, exista posibilitatea sa nu se mai cunoasca marcajul de pe spatele pastilei sa sa fie necesar un micrometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Pune in benzina un aditiv pentru curatat calamina de pe supape. La mine a inceput sa zornaie in partea stanga destul de urat pana se incalzea motorul si dupa ce am pus aditivul si am mers vreo 50 de km cu ea mai turata... surpriza motorul a revenit la normal si nu a mai zornait. Cred ca abia dupa ce faci asta ar trebui sa te apuci de masurat pastile. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.