pstefan Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Ati mai incercat o data , nu a mers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Am fost ieri pe la Leo sa vad cum merge cu face-lift-ul la Africana si sa ma lamuresc cum e cu face-down-ul lui. Si-a pus pe Africana fosta mea toba, aceea cu culoare nedefinita si galagie maxima. Motorul trage altfel acum, Se ridica mult mai repede pe o roata, aproape ca numai din gaz, in conditiile in care eu eram calare pe ea. Merge super. Cred ca trebuie sa schimb si eu motorul la a mea, pentru ca nu mai trage ca in tinerete... Cine stie, poate e iar vreo membrana bulita, sau carburatoarele nesincronizate... Va saluta si Leo, care in ultimele zile e uns cu toate alifiile... Mi-a spus sa nu cumva sa pun poza pe net, dar nu am cum... Dar la dinti nu are nimic ? :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Oolele le-am vocsit de joi, c-atunci se înroşesc dânsele ! Până la urmă a fost siguranţa de 10A care-i pe circuitul de aprindere, releu pompă benzină şi ce-o mai fi acolo. Dar a fsot ciudat pentru că nu au murit toate odată. Rămăsesem fără benzină, am trecut pe rezervă, după care am dat la automat de mi-a venit acru, am ciocănit pompa şi tot n-a vrut să scuipe benzină. După care am lăsat-o baltă, am mai mers cu motocicleta ba împinsă, ba călare la vale, după care tractat. Am ajuns într-o benzinărie - acolo nu mai vroia nici să învârtă. Pus benzină în rezervor, pus rezervorul pe direct către carburatoare, pus baterie bună -> nimic ( nu mai era nici scânteie ). Am lăsat-o până la urmă acolo, am mers a doua zi după ea şi-am tractat-o până la Rul, acolo am început să desfacem tot de pe ea, că doar n-aveam altceva de făcut şi într-un târziu i s-a ivit lui Raul o idee cum că ar fi bine să verificăm siguranţele. Pam pam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 hai ca m-ai speriat cu postul anterior. tot ce urasc la un motor este sa ma lase aiurea in drum... de aia mi-am si vandut bmw-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Aia e, trecusem printr-o baltă mare, în care am mai şi trântit motorul pe-o parte când trăgeam de el şi-apăi am crezut că apa i-a pus capac, tot frecam mufele pe rând. Ieri urcam pe albia unui pârâiaş şi-am luat ( parcă era aşezată cu un scop ) o cracă groasă în radiatorul stânga. Evident că l-a mutat, torsionat şi rupt. După ce-a lovit radiatorul s-a rupt o parte din cracă, iar restul a vrut să-mi dea daună şi la radiatorul de ulei, dar a reuşit doar să împingă scutul până l-a lipit de radiator. Am observat daunele numai după încă vreo 5 minute de urcare, când crescuse cam prea repede valoare indicatorului din bord. Am venit pe urmă 16km fără apă, într-a 5-a cât de mult am putut ca să curgă aerul cu spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Neagu : http://www.all-moto.ro/placute_frana_nissin_2p225_ns/232.htm . ( pentru modelele RD07 / RD07A ). Multam mult comandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Continua pregatirile ptr intrunire ! Say hello to the new born ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Orice ai face, tot la africana te vei intoarce Ti-ai uitat parola pe xrv.ro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Orice ai face, tot la africana te vei intoarce Ti-ai uitat parola pe xrv.ro ? Cum sa uit parola , d-le ? Nu se uita asa usor lucrurile bune ! Citesc destul de des sa vad ce se mai intampla . Astept sa scot babuta la un foto shooting sa o pot prezenta ca atare ! O seara faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Multumesc frumos Sebi, daca as fi aflat mai devreme de preturile de la Nissin nu m-as mai fi complicat cu SBS-ul si in aceeasi ordine de idei, daca as fi aflat mai devreme pataniile tale, as fi eliminat SBS-urile categoric. Acum ca nu mai am de ales, o sa fiu cu ochii pe discuri ca in cazul in care placutele sunt prea "puternice" sa dau cu ele jos. Achim, mi-a spus ca sunt chiar placutele recomandate pentru Africa Twin, HS-urile. Astept sa vad cum o sa fie, desi la prima vedere par cam dure. Spuneti-mi si mie pareri despre pinionul de 15, va rog frumos, parca tot la Sebi ziceati ca este, nu ? Si mentionati va rog si cu ce l-ati combinat cu foaie de 45 sau 46. Multumesc anticipat Daca v-ati plictisit de pinionul ala de 15, sa ma anuntati ca as vrea si eu sa-l incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Pentru cei care merg la Nadrag din Bucuresti ma ofer sa le car ceva bagaje.Eu merg cu remorca si am loc in ea de cativa rucsaci care sa tina la ploaie eventual.Eu vreau sa plec vineri de dimineata pe la ora 9.Pt relatii ma puteti suna la 0729 997 445. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu am 15 cu 46, dar dupa cum simt eu miros de benzina in jurul motocicletei, sigur am iar ceva probleme pe la membranele de la carburatoare, deci nu e elocventa parerea mea... Dar trage... Viteza maxima nu pot sa iti spun, pentru ca nu prea am avut unde sa o alerg. Oricum, nu ma intereseaza viteza, Reta a mai luat un radar acum ceva vreme si m-a lasat pieton 4 luni, asa ca nu mai risc... Azi i-am facut si ITP-ul. Imi expirase din iunie anul trecut. Acum sunt perfect legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Africane in Timisoara : ! O zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Nr.3 nu vrea sa zgarie paint job-ul la ce crashbaruri largi are ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salutari tuturor si cu ceva intarziere sarbatori fericite la toata lumea. Voiam sa va cer si voua parerea vis a vis de o bujie de la a2a motocicleta a mea..... Dupa ce cu ceva vreme in urma am refacut carburatia la al meu TT600, azi am montat noua toba si am facut un drum mai lung ca sa vad cum merge -- imi era o oarecare teama ca ar putea merge prea sarac fiind toba fara db killer. am scos un consum de 3.86 la 100km cu o viteza de 90 100km/h Atasez mai jos 2 poze cu bujia scoasa sa va dati si voi cu parerea dc este amestecul nimerit sau poate prea sarac! Pozele sunt cu blit si poate putin din culoarea electrodului e stearsa.... PS: bujia arata asa dupa un drum de 100km exterior si apoi de la intrarea in oras pana acasa mers urban PS2: bujia are cca 1000km de cand e pusa pe motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Lasa-le dracului de piane si hai la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Pana mea!!! 3,86? Mare noroc. daca scoteai 3,87, te rupea la consum... Cateva proaspete. Editat Mai 12, 2013 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 "unde dracu sa te duci frate" ---reply -" la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Nu era de consum in ideea in care e mare! Mi se paruse prea mic si suspectam amestec sarac PS: cand e Nadrag ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 31 iunie - 2 mai. După culoare, pare un pic mai sărac amestecul, dar de ce ar fi asta o problemă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 fantastica tura, bravo Boiere ! ai urcat dinspre Morcovoaia / Basca Chiojdului? Pana mea!!! 3,86? Mare noroc. daca scoteai 3,87, te rupea la consum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 31 iunie - 2 mai. După culoare, pare un pic mai sărac amestecul, dar de ce ar fi asta o problemă ? Marius, tu incearca sa vii intre 31 mai si 2 iunie Il lasam pe Andry sa vina intre 31 iunie si 2 mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Genial ....cine se ofera sa mearga la niste nunti in locul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Nu te pierde cu firea, mai este Valenii de Munte si (probabil) Codlea/Rasnov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Codlea-i Transalpistic, dar evident deschis tuturor : weekendul acesta, 17-19 mai între cele două lacuri : http://goo.gl/maps/12JAU ( A -> B asfalt rupt rupt rupt ; B -> C forestier ). Când mă duc eu la Nădrag se ţine întâlnirea, nu când se ţine întâlnirea mă duc eu la Nădrag ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.