Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 E diferenta intre virajele gen ac de par, care se abordeaza cu viteze relativ mici si intr adevar se abordeaza mai ok daca te duci spre rezervor si inclini mult motorul, dar corpul ramane cat mai drept si virajele de viteza, largi, unde motorul ramane cat mai drept (evident ca se inclina si el, ca altfel nu iei virajul) si scoti corpul in interior. Eu la a doua varianta ma refeream cu mutatul fundului in spate. » Post actualizat in 30 Jun 2016 09:33https://www.facebook.com/BikerGirlsAndStuff/videos/vb.161291347373946/603478576488552/?type=2&theater La stilul asta ma refeream: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ai inteles gresit. La stilul sportiv nu se muta fundu mai in spate, ci se muta lateral, afara din sa. Oricum, ala din videoclip e un gibon pe ape hanger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare. Nu e vorba de frecat fundul de sa (poate doar in enduro) dar la drum lung, solo, pe langa ridicatul in picioare din cand in cand, e odihnitor daca poti sa mergi cu fundul mai in spate un timp. Apoi revii. Variezi pozitia fundului pe sa si previi amorteala. » Post actualizat in 30 Jun 2016 10:12 Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu Mai uita-te la film o data: ala e pe langa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Fight fight fight. Nu mai bine ma ajutati sa ma scap de o furca fata de XR600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Pe un cruiser/chopper, care are o foarte mica garda la sol si freaca imediat asfaltul cu lateralele, e cam singurul mod de a pilota in forta pe viraje, sa scoti corpul cat mai mult in afara, in felul asta viteza in viraj e rezonabila si motorul nu trebuie inclinat asa de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Pai atunci nu-i cel mai bun exemplu pt ce ai spus in primul post despre saua cu galma. Plus ca chopper-ul ala parca are sa doar pt pilot, parca. Interesant e ca avem aceeasi parere despre saua cu galma dar din motive diferite Editat Iunie 30, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ba e, pentru ca fundul se muta si in lateral si in spate Ideea mea e ca e aiurea rau sa stai intepenit intr o pozitie fixa in sa, ai o varietate de situatii de infruntat in mers si trebuie sa fii cat mai mobil ca sa poti sa alegi rezolvarea optima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 E prima oara cand aud ca la viraje se muta centrul de greutate in spate, eu fac exact invers Se pare ca in 33 ani de motociclit nu am invatat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 *browserul iar nu mai vrea sa citeze.. @ Kevinn Nu ca stiu - n-am mai auzit pe nimeni cu teoria asta...dar cum ai spus si tu - fiecare cu ale lui.. @ andrei Am si intrebat daca are cineva o sa de vanzare - pe cea originala nu o modic. Ce am pus in poza este exagerat, n-as vrea exact asa. Mi-ar placea ceva asemanator cu ce are Transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu sincer tind sa-i dau dreptate, la faza cu gibonu' pe apehangere » Post actualizat in 30 Jun 2016 12:09 Pe un cruiser/chopper, care are o foarte mica garda la sol si freaca imediat asfaltul cu lateralele, e cam singurul mod de a pilota in forta pe viraje, sa scoti corpul cat mai mult in afara, in felul asta viteza in viraj e rezonabila si motorul nu trebuie inclinat asa de mult. eu nu vad placerea sau poate-s mai prost si neinitiat, in a merge in felul ala cu un chopper.... vrei sa simti intr-adevar pilotaj pe viraje, iei un power naked ceva gen Monster 1100, Tuono V4R (asta ca sa fim in liga de pret cu cioperul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Eu nu il vad sa se urce cu fundul pe rezervor, ci dimpotriva, se impinge cat mai in spate. Si poze de astea sunt sute. In fine, mai bine taceam. Editat Iunie 30, 2016 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Chestia e ca nu te poti caca in gustul omului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Chestia e ca nu te poti caca in gustul omului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) eu ca sa minimizez frecarea cu vantul, si pe AT si pe TA, duceam fundu maxim in spate si ma ascundeam dupa parbriz. ulterior am aflat ca se poate si asa dar nu m-a tinut https://en.wikipedia.org/wiki/Rollie_Free la viraje...doar stg-dr cu bucile , pacolo pe langa rezervor. ps: in mondenitatea din RO poti sa te caci unde vrei daca ai obrazu gros si pupi moastele care trebuie, ca de aia ne meritam saorta de pupaciosi[ Editat Iunie 30, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 ce discutii,de la o sa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 vezi, Afrikana(Honda) face bine la mansarda. deschide mintile prin discutii nihilistice http://neatza.a1.ro/muzica/planeta-moldova-infinitul-lautaresc-id14645.html Cine imi face o oferta irefutabila legata de o AT cu atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu e problema, discutam discutii, nu te ia nimeni la caterinca tu pui poze cu vitezane, noi vorbim de africane te asigur ca ciclistica este total diferita vitezanele au de obicei roata de 17 spate si 16 fata, centrul de greutate la vitezane e ma jos etc ce vreau eu sa spun e ca la Africana/transalp/kle/dr si altele de genu' eu am observat un comportament mai bun in viraje daca mut centrul de greutate in fata daca tu te simti mai bine in viraje mutand centrul de greutate in spate, eu nu am nicio problema cu asta Vorba lui Cristi, nu te poti caca in gustul omului Eu nu il vad sa se urce cu fundul pe rezervor, ci dimpotriva, se impinge cat mai in spate. Si poze de astea sunt sute. In fine, mai bine taceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 nu mai stiu daca am mai postat asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Prima problema intalnita..a murit motoru pe acceleratie (plecare de la semafor). Nu brusc - i-a luat cateva secunde, ca si cum ar fi ramas fara benzina. Am tras pe dreapta, am stat putin, apoi a pornit fara probleme si a mers bine..primele simptome pt pompa de benzina? N-am apucat sa verific nimic.. Am vazut solutii diferite pt rezolvarea problemei cu pompa..Facet 40105, releu pe pompa, dioda, pompa vacuumatica.. Voi ce aveti/recomandati? nelegat de subiectul de mai sus - urmeaza sa-i schimb uleiul si antigelul - simeringul din atasament - reperul 22, face probleme? daca tot sunt acolo, nu mi-ar fi greu sa-l schimb.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Nu e nici un atasament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Multumim pe aceasta cale Prototiptilului care si-a donat organele vitale cu aprobarea mentorului si creatorului sau Profesorul . Mare caracter , mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 simering 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 simering 22 De ce sa-l schimbi? Curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 De ce sa-l schimbi? Curge? Nu curge, dar daca as sti ca face probleme, l-as schimba preventiv. La F am schimbat mereu preventiv simeringurile pompei de apa - stii cum e aia ca te lasa cand ti-e lumea mai draga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.