Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu curge, dar daca as sti ca face probleme, l-as schimba preventiv.

La F am schimbat mereu preventiv simeringurile pompei de apa - stii cum e aia ca te lasa cand ti-e lumea mai draga..

 

AT nu e F

La F simeringul la pompa de apa e boala clasica

La AT merita sa-l schimbi preventiv doar daca ai motorul demontat

» Post actualizat in 04 Jul 2016 12:36

vindea careva o pompa facet pe aici, Marius Roibu? sau nu mai stiu care...

 

Era pompa de benzina, nu de apa, din cate stiu eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AT nu e F

La F simeringul la pompa de apa e boala clasica

La AT merita sa-l schimbi preventiv doar daca ai motorul demontat

» Post actualizat in 04 Jul 2016 12:36

 

Era pompa de benzina, nu de apa, din cate stiu eu

 

 

nu e pt mine, am citit mai sus parCA CA vroia cineva o pompa de benzina, si stiu ca vazusem pe cineva pe forum aici care vindea una...

 

ori am citit printre randuri si am incurcat borcanele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AT nu e F

La F simeringul la pompa de apa e boala clasica

La AT merita sa-l schimbi preventiv doar daca ai motorul demontat

» Post actualizat in 04 Jul 2016 12:36

 

Era pompa de benzina, nu de apa, din cate stiu eu

demontat - sper sa nu am de ce sa fac asta vreodata. ii voi schimba doar uleiul/antigelul si m-am gandit sa inlocuiesc si simeringul daca tot sunt acolo..

 

insider a facut referire la problema pe care am avut-o cu opritul din senin..

 

nu e pt mine, am citit mai sus parCA CA vroia cineva o pompa de benzina, si stiu ca vazusem pe cineva pe forum aici care vindea una...

 

ori am citit printre randuri si am incurcat borcanele :)

n-ai incurcat

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uooof ce vremuri.

Daca ar fi sa strang banutzii...pe ce sa merg. TA700cc sau AT750cc rd07aattachicon.gifCapture+_2016-07-04-22-27-52.png

 

Daca postul tau nu e ironic, nu stiu ce sa zic.... TA700cc duce spre V-Strom, 19 pe fata, mai orientata pe strada...

 

Vroiam sa-i zic ca-i mai usoara decat AFrica Twin 750, dar vad ca are 214 kg la gol....

 

AT750 mi se pare mai robusta, mai ok pe off.....

 

O combinatie misto mi se pare cum are Marius Roibu, Transalpu ala de 600, cu fata de KTM si amortizor spate tot de ceva KTM parca... e usoara si cu bonusuri la aspectele care conteaza: suspensia, cam asta era dezavantajul la transalp

 

O baza buna mi se pare si RD03, daca e una in mintile ei...

 

Pacat ca nu se mai lanseaza mobre enduro-touring de cilindree medie si care sa aiba pana in 175/180 kg la gol... Singura varianta e F800 GS (care e scump), si Tiger 800 (care nu mai stiu cat are la gol,dar tot scump)

 

Pacat ca nu lanseaza KTM, Yamaha sau chiar Honda...sau si Suzuki o mobra de genu........ Motoru de V-strom pus intr-un sasiu de enduro/touring echipata cu 21 pe fata si 17/18 pe spate, cu suspensii cu un travel de macar 220 pe fata si 210 pe spate s-ar vinde ca painea calda..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am crezut ca sunt pe la inceputul topicului si citesc postari de acum 3-4 ani.

@ insider:

Noua AT?

» Post actualizat in 04 Jul 2016 20:55

Motorul de Strom este f fain pt cilindreea si configuratia lui, dar este un bloc motor limitat(iv), dpmdv. Ultima AT mi se pare motorul ideal la ora actuala. Eu raman la parerea mea ca pe adventure nu ai nevoie de suspensiile, garda la sol si anvelopele descrise de tine. Pentru ce ai scris tu exista 690, 570, etc adica deja suficiente modele pentru rally, enduro-turism aka turism moto in tari de categoria 4.

» Post actualizat in 04 Jul 2016 21:07

Tu descrii un bloc motor pentru turism de varsta a doua, mai batranesc asa, pus intr-un pachet de huliganism. Sunt notiuni contradictorii. La drum lung in tari cu hoteluri, moteluri si campinguri eu as vrea un propulsor robust si de minim 800 cmc care sa deruleze usor km in viteza, un ansamblu ceva mai inchegat care sa duca relaxat bagaje si pasager, respectiv mai greu care sa se aseze bine pe sosea.

» Post actualizat in 04 Jul 2016 21:10

Discutie lunga, greu de editat si sintetizat pe telefon. Nu am mers cu ea, dar la ora actuala, pe hartie, mie, noua AT mi se pare cea mai buna imbinare a mototurismului cu adventure-ul. Pentru restul exista monocilindre.

» Post actualizat in 04 Jul 2016 21:18

Mi-am adus aminte de bancul ala cu romanii si nunta:

Romanul este genul de individ pe care daca il chemi la nunta nu vine si le care daca nu il chemi se supara ca nu l-ai invitat :)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce monocilindre touring se mai fabrica la ora actuala? 690-ul si Xchallange-ul sunt prea offroad iar XT660Z are un motor vechi. La fel DR-ul si KLR-ul.

PS. Ce e 570?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu impart cumva parerea insiderului :)

Un motor decent cu injectie, bicilindru...cu suspensie faina si cat mai usoara...carenaj minimalist.

 

Si un pret decent.

Transalp 700 cu WP :D....sau DL650 in alt cadru.

 

Si mie mi-ar parea misto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca e careva interesat de carena rally si farurile potrivite pt. ea (cu H4 momentan au niste becuri relativ obosite); setup-ul nu e ce trebuie pentru mine: nu fac offroad sa aibe utilitate inclinatia si departarea fata de pilot. Asta e singurul motiv, eventual pot sa dau cu ele si cadrul de bord facut pentru ele, doar ca ala probabil ca puteti sa vi-l faceti si voi, si sa si iasa bine :crack: . Si mai pun la bataie si proiectoarele ca daca tot sunt montate pe ea, parca mi-ar fi lene sa le dau jos.

Deci carena rally+faruri+proiectoare+cadru de bord pentru cine e interesat, dati oferte pe privat.

12009626_998271020214270_90234134812694810351466_954980911209948_87397455007477897862326_6_644x461_honda-africa-twin-xrv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca sunt pe la inceputul topicului si citesc postari de acum 3-4 ani.

@ insider:

Noua AT?

» Post actualizat in 04 Jul 2016 20:55

Motorul de Strom este f fain pt cilindreea si configuratia lui, dar este un bloc motor limitat(iv), dpmdv. Ultima AT mi se pare motorul ideal la ora actuala. Eu raman la parerea mea ca pe adventure nu ai nevoie de suspensiile, garda la sol si anvelopele descrise de tine. Pentru ce ai scris tu exista 690, 570, etc adica deja suficiente modele pentru rally, enduro-turism aka turism moto in tari de categoria 4.

» Post actualizat in 04 Jul 2016 21:07

Tu descrii un bloc motor pentru turism de varsta a doua, mai batranesc asa, pus intr-un pachet de huliganism. Sunt notiuni contradictorii. La drum lung in tari cu hoteluri, moteluri si campinguri eu as vrea un propulsor robust si de minim 800 cmc care sa deruleze usor km in viteza, un ansamblu ceva mai inchegat care sa duca relaxat bagaje si pasager, respectiv mai greu care sa se aseze bine pe sosea.

» Post actualizat in 04 Jul 2016 21:10

Discutie lunga, greu de editat si sintetizat pe telefon. Nu am mers cu ea, dar la ora actuala, pe hartie, mie, noua AT mi se pare cea mai buna imbinare a mototurismului cu adventure-ul. Pentru restul exista monocilindre.

» Post actualizat in 04 Jul 2016 21:18

Mi-am adus aminte de bancul ala cu romanii si nunta:

Romanul este genul de individ pe care daca il chemi la nunta nu vine si le care daca nu il chemi se supara ca nu l-ai invitat :)).

 

Nu inteleg de ce e un bloc limitativ? Sunt printre multi pentru care chiar si 60 hp sunt arhisuficienti. Pref fiabilitate in detrimentul puterii, si cu tehnologia curenta se pot scoate lejer un 80 hp dintr-un v2 de 700/800 sau dintr-un parallel twin.

 

Noua Africa e din alta liga atat ca pret cat si cilindree/masa.

 

Nu am nevoie de 250mm travel, ci macar cat am pe RD03. NU sunt DELOC contradictorii. Pentru mine enduro touring nu inseamna doar asfalt si forestiere. Imi place sa merg cu ea unde vad cu ochii, iar asta implica uneori camp, un lan de porumb, o forestiera, sau printre copaci prin padure. Iar asta necesita o anumita garda la sol si suspensii. Acestea nu ar sacrifica in nici un fel comportamentul ei pe asfalt, pentru ca dupa ce-am trecut de pe RSV pe Africa Twin,am ramas surprins de comportamentul ei pe asfalt (ma asteptam sa fie mai vaca, mai aiurea pe curbe)..

 

SI cum a zis si Marius, carenaj minimalist, ca sa nu ai ce crapa/distruge la posibilele (Si desele cazaturi)

 

Monocilindrele intr-adevar sunt mai usoare (iar aici ma uit la XR650L, KTM 690 Enduro (si noua Husqvarna 710,care e acelasi KTM cam), Yamaha XT660Z, BMW F650 Dakar), insa nu se compara la drum intins cu un V2 sau parallel twin ...

 

Noua Africana intr-adevar, daca e sa ne uitam, e cea mai misto combinatie....dar asta pentru ca lipseste nisa subliniata de mine..

 

La a mea, cum am zis de n ori, singurul dezavantaj e masa ei (dar e de inteles, avand in vedere din ce e facut cadrul, cadru de bord, ghidonul,pana si scaritele)... e grea/rezistenta/durabila... insa sunt mega sigur ca se poate face un RD 03 in 2016, cu 80 caluti, si 175 kg la gol si travel 220/210mm (indiferent ca-i V2 sau parallel twin)

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca e careva interesat de carena rally si farurile potrivite pt. ea (cu H4 momentan au niste becuri relativ obosite); setup-ul nu e ce trebuie pentru mine: nu fac offroad sa aibe utilitate inclinatia si departarea fata de pilot. Asta e singurul motiv, eventual pot sa dau cu ele si cadrul de bord facut pentru ele, doar ca ala probabil ca puteti sa vi-l faceti si voi, si sa si iasa bine :crack: . Si mai pun la bataie si proiectoarele ca daca tot sunt montate pe ea, parca mi-ar fi lene sa le dau jos.

Deci carena rally+faruri+proiectoare+cadru de bord pentru cine e interesat, dati oferte pe privat.

 

Eventual daca are careva RD04 si vrea sa faca o conversie, accept schimb pe schimb la carena si faruri (dau cadrul de bord bonus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma tentezi . . . . . . dar ce ma provoci . . . . doar ca stau cuminte momentan . Daca nu reusesc in urmatoarea luna sa strang banuti de alt aparat foto va trebui sa o vand si cred ca ar fi mai multe sanse sa o dau ca de la mama ei ;( .......

Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma tentezi . . . . . . dar ce ma provoci . . . . doar ca stau cuminte momentan . Daca nu reusesc in urmatoarea luna sa strang banuti de alt aparat foto va trebui sa o vand si cred ca ar fi mai multe sanse sa o dau ca de la mama ei ;( .......

Este destul de posibil. La mine sincer iti spun (la ce dau), singurul upgrade care trebuie facut ar fi la cadrul de bord, ca nu mi-au iesit foarte bine placile si nici unghiurile la prinderi (asa-i cand lucrezi singur... dar asa a fost situatia in momentul ala). Am gasit niste idei mai simple cu bare indoite sau din teava patrata, dar dupa ce facusem cadrul si am avut alte lucruri asupra carora sa ma concentrez in ultimele 2-3 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

590, 670, noua AT, Vestroame....

Deh, discutii de oameni cu bani

Cand iei credit ca sa cumperi o africana de 15 ani discutiile astea sunt de pe alta planeta :P

 

 

690 si 570 poate :D

 

N-avem bani,dar visam si noi :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-avem bani,dar visam si noi :))

Cu grija si doar in siguranta caminului propriu! Ca parca vad ca pun impozit astia si pe mobrele din vis...

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

PS. Ce e 570?

Husaberg FE 570. O alternativa mai badass a 690-ului, dpmdv.

 

@Korben:

Din cauza asta am amintit si eu bancul cu nunta. Parerea mea este ca la ora actuala sunt suficiente motociclete care raspund de noi cerintelor noastre sau, cu sume decente pentru un salariu vest european, pot fi aduse acolo.

Noi nu avem bani de sh-uri decente (me included), dar ne plangem ca nu exista motociclete ideale. Eu le-am gasit si sper sa pot bifa intr-un viitor apropiat unul dintre cele 3 modele ce mi-au picat cu tronc si care satisfac cam oricare dintre cerintele mele. In ordinea pretului - DrzE, 690, ultimul WR450 si noua AT.

 

Ps - Tot de pe telefon, fara sa vad si sa pot continua ideea mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husaberg FE 570. O alternativa mai badass a 690-ului, dpmdv.

 

@Korben:

Din cauza asta am amintit si eu bancul cu nunta. Parerea mea este ca la ora actuala sunt suficiente motociclete care raspund de noi cerintelor noastre sau, cu sume decente pentru un salariu vest european, pot fi aduse acolo.

Noi nu avem bani de sh-uri decente (me included), dar ne plangem ca nu exista motociclete ideale. Eu le-am gasit si sper sa pot bifa intr-un viitor apropiat unul dintre cele 3 modele ce mi-au picat cu tronc si care satisfac cam oricare dintre cerintele mele. In ordinea pretului - DrzE, 690, ultimul WR450 si noua AT.

 

Ps - Tot de pe telefon, fara sa vad si sa pot continua ideea mai mult.

 

Prietene, le amesteci.... in primul rand FE570 nu e din aceeasi clasa cu 690, ci mai degraba cu 530 EXC..

 

690 Enduro e probabil cu XR650L (mai putin R cred), G650 x challenge..., XT660R

 

De ce vorbim de salariu vest european cand suntem in Romania? si pe un forum romanesc ? :)))

 

Ne plangem, pentru ca daca nu ar fi fost acest 'gap' / lipsa de motociclete de cilindree medie si cu masa ceva mai usoara, am fi putut poate sa ne permitem una (Daca ar fi existat) de productie dupa 2005 gen... (repet, care sa NU fie monocilindru)

 

In afara de V-Strom 650 si Transalp, ce-a mai existat dupa 2000? in afara si de 800GS care e SCUMP (inclusiv Tiger 800) ?

» Post actualizat in 05 Jul 2016 15:16

Nu stiu daca am mai intrebat parca, aici pe forum,daca ar fi careva interesat de mobra mea..

 

Sunt la o rascruce..cu niste decizii si in functie de ce decid, ma gandesc daca pastrez sau nu si mobra.

 

Vreau intai sa apuc sa dau jos motorul de pe ea si sa o duc la un mecanic sa-mi evalueze problema (dpdv mecanic), iar daca se vor dovedi costurile de reparatie pre mari, cred ca o sa decid sa o dau.

 

As prefera sa o dau intreaga, decat pe bucati, pentru ca desi unele piese poate s-ar da rapid, nu vreau sa sfarsesc cu un morman de piese ramase.

 

Ca si pret trebuie sa vad intai verdictul dpdv mecanic, ca sa pot face o estimare macar...

 

Defecte:

 

-motorul , cum am tot postat, cred ca in cel mai fericit caz segmenti noi si simeringuri supape si verificat supapele si scaunele la supape, iar in cel mai rau caz, ovalizare la cilindru, uzura excesiva etc

 

-toba stock (cred ca am pus poze cu ea), a fost macelerita la prindere, dar se poate remedia, iar toba aftermarket, la fel a fost pusa, in stilu' macelarit (in cazul ambelor operatiuni,n-am fost eu operatorul)

 

-ghidonul simt ca fff vag stramb intr-o parte, mi-a zis oricum proprietarul (fostul) ca a cazut cu ea pe o parte. faza-i ca din ce m-a uitat atent pare putin sa fie si din altceva,nu doar ghidon. am eliberat furcile din juguri,am strans inapoi, sperand sa se aseze ok,dar nu. nu e sesizabil,mobra merge drept, n-are treaba, dar am zis sa mentionez asta

 

-carenele sunt intregi, cu urme normale de uzura datorita varstei; la carena spate dreapta are o crapatura mica sub sa, iar cea stanga are un lacas care nu se mai incuie (sta prins cu banda). carena laterala dreapta fata are niste zgarieturi,probabil de la o cazatura (toate astea asa erau cand am luat-o).

 

-kitul de lant e destul de muci, trebuie schimbat. s-a desprins intr-un loc si chain slider-ul ala (protectia aia de plastic/cauciuc care sta pe bascula, care protejeaza bascula de lant). ea inca-si faca treaba, insa nu e problema, ca am cumparat una noua, pe original, care e in punga, sigilata, nemontata.

 

-semnalizarile nu sunt originale, am luat niste semnalizari mai mici,rotunde, de pe ebay.

 

Cauciucurile sunt in stare buna (K60 Scout), vine cu scutul oem din fabrica, metalic, crash bar, are o placa pt topcase Givi (asa am luat-o), parbrizul e cel varianta mai scurta. Am avut unul inalt dar am facut schimb cu cineva de pe forum pt asta mai scurt.

 

Daca or exista alte mici chestii marunte sau chestii pe care eu nu le-a depistat, asta nu pot sa stiu,dar cat m-am plimbat cu ea anul trecut n-am descoperit alte bube.

 

motocicleta,cum am mai zis, imi place foarte mult, insa daca ma decid sa schimb macazul si sa incerc sa plec in afara, sta pe dreapta degeaba si ar putea sa se bucure altcineva de ea + ca mi-ar prinde bine niste bani luati de pe ea.

 

Daca decid sa nu plec, voi incerca sa o repar, doar daca nu se ridica reparatiile la mai mult de 50/60% de cat am dat pe ea....

 

atasez si 3 poze, ca idee (la rezolutie mai mare, care vrea sa faca pixel peeping).

 

Actualmente ea are toate carenele si saua date jos, rezervorul deconectat (sta doar de forma pe ea), urmand sa dau jos propulsorul pt investigatii.

post-92521-0-99503800-1467731736_thumb.jpg

post-92521-0-29279900-1467731738_thumb.jpg

post-92521-0-54269400-1467731739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai da nimik jos. Daca ajunge mobra pe la macelari cum a fost cu toba...mai bine las o asa

 

nu mai ajunge :)

 

Pai tre sa dau jos, ca in functie de ce-i stricat la propulsor, decid daca o fac sau nu, in principiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husaberg FE 570. O alternativa mai badass a 690-ului, dpmdv.

 

@Korben:

Din cauza asta am amintit si eu bancul cu nunta. Parerea mea este ca la ora actuala sunt suficiente motociclete care raspund de noi cerintelor noastre sau, cu sume decente pentru un salariu vest european, pot fi aduse acolo.

Noi nu avem bani de sh-uri decente (me included), dar ne plangem ca nu exista motociclete ideale. Eu le-am gasit si sper sa pot bifa intr-un viitor apropiat unul dintre cele 3 modele ce mi-au picat cu tronc si care satisfac cam oricare dintre cerintele mele. In ordinea pretului - DrzE, 690, ultimul WR450 si noua AT.

 

Ps - Tot de pe telefon, fara sa vad si sa pot continua ideea mai mult.

 

FE 570 nu are nimic touring. De altfel nici WR450 nu e touring (denumirea completa e WR450F, altfel se intelege ca e 2T conform normelor Yamaha, ceea ce e absurd). Cine se ambitioneaza poate sa faca touring si cu EXC125 2T, la fel cum Birch face hard enduro cu KTM1150. Sau 1190?

Ideea e ca, la ora actuala, nu se mai produce nici un monocilindru pt touring in afara de XT660Z Tenere, care e un motor vechi la care i s-a pus injectie. Touring inseamna motor mare si carene. XChallange si 690 sunt prea enduro, dar se pot modifica pt touring daca se investesc ceva mii de euro. Iar vechile Husky si Husa, in ciuda capacitatilor mari ale motorului, erau in gama hard enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aud touring eu ma gandesc la Blackbird, Hayabusa, K1200/1300S de la BMW, Yamaha FJR, Deauville etc etc

 

Touring distractiv se poate face si pe 950SM / 990 SM, Tuono, etc

 

 

Termenul enduro-touring are intelesuri diferite pt multi. Pentru mine partea de 'touring' din acea sintagma nu se refera la confort, ci la aspectul de plimbare. Adica plimbari, mai lungi, pe tot felul de drumuri.

 

Chiar 690 si 650 x challenge mi se par ideale, pacat ca-s mono si nu ai nevoie de mii de euro sa poti merge mai mult cu ele. Nu ma refer aici la ture in jurul lumii sau pana in Africa si inapoi...ca nu suntem asa multi care fac ture din astea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...