Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

E diferenta intre virajele gen ac de par, care se abordeaza cu viteze relativ mici si intr adevar se abordeaza mai ok daca te duci spre rezervor si inclini mult motorul, dar corpul ramane cat mai drept si virajele de viteza, largi, unde motorul ramane cat mai drept (evident ca se inclina si el, ca altfel nu iei virajul) si scoti corpul in interior. Eu la a doua varianta ma refeream cu mutatul fundului in spate.


» Post actualizat in 30 Jun 2016 09:33

https://www.facebook.com/BikerGirlsAndStuff/videos/vb.161291347373946/603478576488552/?type=2&theater

La stilul asta ma refeream:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai inteles gresit. La stilul sportiv nu se muta fundu mai in spate, ci se muta lateral, afara din sa. Oricum, ala din videoclip e un gibon pe ape hanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, daca tot am stat ore in sir pe sa, decat sa mai imi frec fundul de ea mai bine ma ridic in picioare.

 

Nu e vorba de frecat fundul de sa (poate doar in enduro) dar la drum lung, solo, pe langa ridicatul in picioare din cand in cand, e odihnitor daca poti sa mergi cu fundul mai in spate un timp. Apoi revii. Variezi pozitia fundului pe sa si previi amorteala.

» Post actualizat in 30 Jun 2016 10:12

Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu :)

Mai uita-te la film o data: ala e pe langa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un cruiser/chopper, care are o foarte mica garda la sol si freaca imediat asfaltul cu lateralele, e cam singurul mod de a pilota in forta pe viraje, sa scoti corpul cat mai mult in afara, in felul asta viteza in viraj e rezonabila si motorul nu trebuie inclinat asa de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci nu-i cel mai bun exemplu pt ce ai spus in primul post despre saua cu galma. Plus ca chopper-ul ala parca are sa doar pt pilot, parca.

Interesant e ca avem aceeasi parere despre saua cu galma dar din motive diferite

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*browserul iar nu mai vrea sa citeze..

 

@ Kevinn

Nu ca stiu - n-am mai auzit pe nimeni cu teoria asta...dar cum ai spus si tu - fiecare cu ale lui..

 

@ andrei

Am si intrebat daca are cineva o sa de vanzare - pe cea originala nu o modic.

Ce am pus in poza este exagerat, n-as vrea exact asa. Mi-ar placea ceva asemanator cu ce are Transalpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, esti pe langa, dar trebuie sa contrazici tu :)

 

sincer tind sa-i dau dreptate, la faza cu gibonu' pe apehangere :)

» Post actualizat in 30 Jun 2016 12:09

Pe un cruiser/chopper, care are o foarte mica garda la sol si freaca imediat asfaltul cu lateralele, e cam singurul mod de a pilota in forta pe viraje, sa scoti corpul cat mai mult in afara, in felul asta viteza in viraj e rezonabila si motorul nu trebuie inclinat asa de mult.

 

eu nu vad placerea sau poate-s mai prost si neinitiat, in a merge in felul ala cu un chopper.... vrei sa simti intr-adevar pilotaj pe viraje, iei un power naked ceva gen Monster 1100, Tuono V4R (asta ca sa fim in liga de pret cu cioperul :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ca sa minimizez frecarea cu vantul, si pe AT si pe TA, duceam fundu maxim in spate si ma ascundeam dupa parbriz.

ulterior am aflat ca se poate si asa :) dar nu m-a tinut

post-43689-0-10432500-1467295493_thumb.jpg https://en.wikipedia.org/wiki/Rollie_Free

la viraje...doar stg-dr cu bucile , pacolo pe langa rezervor.

 

ps: in mondenitatea din RO poti sa te caci unde vrei daca ai obrazu gros si pupi moastele care trebuie, ca de aia ne meritam saorta de pupaciosi[

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi, Afrikana(Honda) face bine la mansarda. deschide mintile prin discutii nihilistice

http://neatza.a1.ro/muzica/planeta-moldova-infinitul-lautaresc-id14645.html

 

Cine imi face o oferta irefutabila legata de o AT cu atas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e problema, discutam discutii, nu te ia nimeni la caterinca

tu pui poze cu vitezane, noi vorbim de africane

te asigur ca ciclistica este total diferita

vitezanele au de obicei roata de 17 spate si 16 fata, centrul de greutate la vitezane e ma jos etc

ce vreau eu sa spun e ca la Africana/transalp/kle/dr si altele de genu' eu am observat un comportament mai bun in viraje daca mut centrul de greutate in fata

daca tu te simti mai bine in viraje mutand centrul de greutate in spate, eu nu am nicio problema cu asta

Vorba lui Cristi, nu te poti caca in gustul omului

 

Eu nu il vad sa se urce cu fundul pe rezervor, ci dimpotriva, se impinge cat mai in spate. Si poze de astea sunt sute. In fine, mai bine taceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima problema intalnita..a murit motoru pe acceleratie (plecare de la semafor). Nu brusc - i-a luat cateva secunde, ca si cum ar fi ramas fara benzina.

Am tras pe dreapta, am stat putin, apoi a pornit fara probleme si a mers bine..primele simptome pt pompa de benzina? N-am apucat sa verific nimic..

 

Am vazut solutii diferite pt rezolvarea problemei cu pompa..Facet 40105, releu pe pompa, dioda, pompa vacuumatica.. Voi ce aveti/recomandati?

 

nelegat de subiectul de mai sus - urmeaza sa-i schimb uleiul si antigelul - simeringul din atasament - reperul 22, face probleme? daca tot sunt acolo, nu mi-ar fi greu sa-l schimb..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pe aceasta cale Prototiptilului care si-a donat organele vitale cu aprobarea mentorului si creatorului sau Profesorul . Mare caracter , mare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa-l schimbi? Curge?

Nu curge, dar daca as sti ca face probleme, l-as schimba preventiv.

La F am schimbat mereu preventiv simeringurile pompei de apa - stii cum e aia ca te lasa cand ti-e lumea mai draga..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...