Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dream on! :)

 

Doar ca discutiile interesante si de sezon se poarta pe grupul de whatsapp din care tu ai iesit.

» Post actualizat in 30 Dec 2014 04:38

Aham, deci va ascundeti de mine. Da un ce mai faci pe personal sa stii ca e mai mult decat binevenit

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geniala adaptarea unei bascule monobrat. deja vizualizez o AT cu rezervor de transalp, bascula vfr, furca fata ktm ,far rotund cu bord vapor si codita simpla , slick sick bike :)

LMA


» Post actualizat in 01 Jan 2015 12:29
Update, bascula este de la Honda nt650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update, bascula este de la Honda nt650

 

"Elle est équipée d'un mono bras de vfr avec jantes et disques av et arrière."

 

Sunt SIGUR ca ai dreptate!!!!!

Sigur e facuta de mama Honda, si sigur proprietarul a cautat ceva bolt on fara dureri de cap. Desi citisem anuntul cautand sa vad ce si cum am gasit ca cea de nt650 se imbumba la fix de aici update-ul. Fenomenal simt de observatie

Ma bucur ca am obtinut un raspuns din partea ta, chit ca nu e pe PM (the ball is in your field)

» Post actualizat in 02 Jan 2015 10:56

Ps: vfr400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergand pe firul epic am descoperit ca englezoii au asa un hibrid de prin 2010. Ei sigur au folosit bascula de vfr 400. Totusi, parca cea a frantzului e mai sic, o fi de la aripa sau de la alta honda...nu mi dau seama dintr o pozahttp://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/50020-africa-twin-singlesided.html#/forumsite/20957

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar de-ar fi schimbat si rezervorul, cu unul mai mic. A pastrat cea mai urata componenta a AT standard. Nu-ti trebuie 24 l la o mobra fara parbriz si cu roti de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi fac o revizie generala la sist. de frane adica sa desfac complet pompele si etrierii, sa curat bec pistonasele si tot ce mai este pe acolo si sa schimb obligatoriu toate garniturile. Si de la pompe si din etrieri. Faza este ca nu stiu catre ce garnituri sa ma orientez: OEM sau AfterMarket. Si nici nu stiu de unde sa le iau...

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in acest caz, din ce-mi aduc aminte pe fata costa 25E piston+garnituri, pe spate vreo 30 ca e unul singur , sa folosesti lemn si produse dedicate pt curatare. recomand sa desfaci totul si sa vezi ce nu e in specificatii si apoi sa purcezi la shopping. garniturile sunt mai ieftine.

Mare atentie la introducerea noilor garnituri in etrieri, sa le lubrifiezi cu lichid de frana ca sa intre mai usor, o presa e binevenita. tot atentie cand scoti pistoanele, sa le scoti pe toate 4 , sa nu alsi vreunul in etrier ca iti rogi moartea si e risc sa-l futizezi. been there done that

la pompa de frana nu ma cunosc dar aveti mecanici buni in BV, un kit de garnituri pompa parca era 15e

si daca tot vrei sa franeze zdravan afrikana, ia in calcul furtune racing si niste valve la furca fata. Rul stie.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, de desfacut si curatat, le-am facut in fiecare primavara. Ma descurc cu desfacutul si pusul inapoi fara probleme. Rugina pe pisonase nu am gasit niciodata, nici nu cred ca ruginesc, zic eu. Am gasit ceva urme usoare ca de cocleala pe aluminiu. Le-am curatat de fiecare data pe o bucata de piele mai groasa, ceva tabacit. In pompa nu mi-am bagat niciodata nasu' si cred ca cel mai corect este sa schimb toate garniturile, nefacand acest schimb niciodata de cand am africana.

Vreun furnizor, ceva producator bun stiti?


» Post actualizat in 11 Jan 2015 21:51

cam pustiu topicul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi fac o revizie generala la sist. de frane adica sa desfac complet pompele si etrierii, sa curat bec pistonasele si tot ce mai este pe acolo si sa schimb obligatoriu toate garniturile. Si de la pompe si din etrieri. Faza este ca nu stiu catre ce garnituri sa ma orientez: OEM sau AfterMarket. Si nici nu stiu de unde sa le iau...

Te rezolva JE :)

 

Te sun si-ti dau niste preturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rezolva JE :)

 

Te sun si-ti dau niste preturi.

 

Mult'am fain, JE!

 

Preturile sunt ok, le comand la inceputul lunii viitoare.

Pana atunci imi dau jos bascula, cred ca-i nenorocire pe acolo :-) N-am desfacut-o nici pe asta niciodata :-) Poate adaugam niste rulmenti pe comanda de garnituri.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihutz vezi ca bascula e pacatoasa... daca desfaci p-acolo e posibil sa ai de schimbat tot si e destul de costisitor, sunt undeva la vreo 8 simeringuri, 7 rulmenti si 4 bucsi. Iti spun doar sa stii la ce sa te astepti. A si mai asteapta-te sa nu le gasesti decat pe original, pentru ca din seria samurailor si pentru ca Honda... http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1998-germany_model7113/partslist/F__2300.html#results

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mai bine sa lase asa?

Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si mai bine sa lase asa?

Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original :eek:

 

Asa este :)

 

Multi schimba melcul intr-o veselie si cablul il invarti cu patentul ... si apoi fac gura mare ca nu e bun melcul, ca nu sunt bune piesele Honda ...etc

 

N-am schimbat nici macar 1 melc la 3 Africane !

» Post actualizat in 12 Jan 2015 14:16

Mihutz vezi ca bascula e pacatoasa... daca desfaci p-acolo e posibil sa ai de schimbat tot si e destul de costisitor, sunt undeva la vreo 8 simeringuri, 7 rulmenti si 4 bucsi. Iti spun doar sa stii la ce sa te astepti. A si mai asteapta-te sa nu le gasesti decat pe original, pentru ca din seria samurailor si pentru ca Honda... http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1998-germany_model7113/partslist/F__2300.html#results

 

Stai relaxat, se gasesc aftermarket si la bascula si la progresiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...