raoulserban Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 La cum bate vantul pe aici tare cred ca la anu gasesc puzderiebde ATuri la schrot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 (editat) Dream on! Doar ca discutiile interesante si de sezon se poarta pe grupul de whatsapp din care tu ai iesit. Editat Decembrie 28, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Si oricum, nu se discuta de africane defecte, ruinate sau de vanzare, pentru ca asaceva nu se exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 (editat) Dream on! Doar ca discutiile interesante si de sezon se poarta pe grupul de whatsapp din care tu ai iesit. » Post actualizat in 30 Dec 2014 04:38Aham, deci va ascundeti de mine. Da un ce mai faci pe personal sa stii ca e mai mult decat binevenit Editat Decembrie 30, 2014 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 Dar de asta ce spuneti? http://www.leboncoin.fr/motos/728026490.htm?ca=1_s# Sarbatori fericite Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 Geniala adaptarea unei bascule monobrat. deja vizualizez o AT cu rezervor de transalp, bascula vfr, furca fata ktm ,far rotund cu bord vapor si codita simpla , slick sick bike LMA » Post actualizat in 01 Jan 2015 12:29Update, bascula este de la Honda nt650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Update, bascula este de la Honda nt650 "Elle est équipée d'un mono bras de vfr avec jantes et disques av et arrière." Sunt SIGUR ca ai dreptate!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Are lant sau curea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Update, bascula este de la Honda nt650 "Elle est équipée d'un mono bras de vfr avec jantes et disques av et arrière." Sunt SIGUR ca ai dreptate!!!!! Sigur e facuta de mama Honda, si sigur proprietarul a cautat ceva bolt on fara dureri de cap. Desi citisem anuntul cautand sa vad ce si cum am gasit ca cea de nt650 se imbumba la fix de aici update-ul. Fenomenal simt de observatie Ma bucur ca am obtinut un raspuns din partea ta, chit ca nu e pe PM (the ball is in your field) » Post actualizat in 02 Jan 2015 10:56 Ps: vfr400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Are lant sau curea? Lanț Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Mergand pe firul epic am descoperit ca englezoii au asa un hibrid de prin 2010. Ei sigur au folosit bascula de vfr 400. Totusi, parca cea a frantzului e mai sic, o fi de la aripa sau de la alta honda...nu mi dau seama dintr o pozahttp://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/50020-africa-twin-singlesided.html#/forumsite/20957 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Dar de asta ce spuneti? http://www.leboncoin.fr/motos/728026490.htm?ca=1_s# Sarbatori fericite Africanu Ca sa fiu sincer mi se pare urata cu spume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2015 Share Postat Ianuarie 3, 2015 Macar de-ar fi schimbat si rezervorul, cu unul mai mic. A pastrat cea mai urata componenta a AT standard. Nu-ti trebuie 24 l la o mobra fara parbriz si cu roti de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Rezervorul nu e urat in combinatie cu carenele originale. Problema e ca la asta da ca nuca in perete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 (editat) Vreau sa-mi fac o revizie generala la sist. de frane adica sa desfac complet pompele si etrierii, sa curat bec pistonasele si tot ce mai este pe acolo si sa schimb obligatoriu toate garniturile. Si de la pompe si din etrieri. Faza este ca nu stiu catre ce garnituri sa ma orientez: OEM sau AfterMarket. Si nici nu stiu de unde sa le iau... Editat Ianuarie 10, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Precis vei gasi si pistonasele ciupite de rugina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 @Mihutz- if it does not itch than do not scratch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Pai tocmai, ca il cam mananca. Are probleme cu pompa fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 (editat) in acest caz, din ce-mi aduc aminte pe fata costa 25E piston+garnituri, pe spate vreo 30 ca e unul singur , sa folosesti lemn si produse dedicate pt curatare. recomand sa desfaci totul si sa vezi ce nu e in specificatii si apoi sa purcezi la shopping. garniturile sunt mai ieftine. Mare atentie la introducerea noilor garnituri in etrieri, sa le lubrifiezi cu lichid de frana ca sa intre mai usor, o presa e binevenita. tot atentie cand scoti pistoanele, sa le scoti pe toate 4 , sa nu alsi vreunul in etrier ca iti rogi moartea si e risc sa-l futizezi. been there done that la pompa de frana nu ma cunosc dar aveti mecanici buni in BV, un kit de garnituri pompa parca era 15e si daca tot vrei sa franeze zdravan afrikana, ia in calcul furtune racing si niste valve la furca fata. Rul stie. Editat Ianuarie 11, 2015 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Mai, de desfacut si curatat, le-am facut in fiecare primavara. Ma descurc cu desfacutul si pusul inapoi fara probleme. Rugina pe pisonase nu am gasit niciodata, nici nu cred ca ruginesc, zic eu. Am gasit ceva urme usoare ca de cocleala pe aluminiu. Le-am curatat de fiecare data pe o bucata de piele mai groasa, ceva tabacit. In pompa nu mi-am bagat niciodata nasu' si cred ca cel mai corect este sa schimb toate garniturile, nefacand acest schimb niciodata de cand am africana. Vreun furnizor, ceva producator bun stiti? » Post actualizat in 11 Jan 2015 21:51cam pustiu topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Vreau sa-mi fac o revizie generala la sist. de frane adica sa desfac complet pompele si etrierii, sa curat bec pistonasele si tot ce mai este pe acolo si sa schimb obligatoriu toate garniturile. Si de la pompe si din etrieri. Faza este ca nu stiu catre ce garnituri sa ma orientez: OEM sau AfterMarket. Si nici nu stiu de unde sa le iau... Te rezolva JE Te sun si-ti dau niste preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Te rezolva JE Te sun si-ti dau niste preturi. Mult'am fain, JE! Preturile sunt ok, le comand la inceputul lunii viitoare. Pana atunci imi dau jos bascula, cred ca-i nenorocire pe acolo :-) N-am desfacut-o nici pe asta niciodata :-) Poate adaugam niste rulmenti pe comanda de garnituri. Editat Ianuarie 12, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Mihutz vezi ca bascula e pacatoasa... daca desfaci p-acolo e posibil sa ai de schimbat tot si e destul de costisitor, sunt undeva la vreo 8 simeringuri, 7 rulmenti si 4 bucsi. Iti spun doar sa stii la ce sa te astepti. A si mai asteapta-te sa nu le gasesti decat pe original, pentru ca din seria samurailor si pentru ca Honda... http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1998-germany_model7113/partslist/F__2300.html#results Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Pai si mai bine sa lase asa? Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 Pai si mai bine sa lase asa? Operatiunea asta trebuie facuta periodic. Daca se curata si se greseaza rulmentii aceia, li se prelungeste viata. La fel e cu melcul de kilometraj. Lenesii spun ca e o porcarie, ca se strica repede, etc. Eu in fiecare an, la inceput de sezon curat si gresez cablul de km si melcul. Conform fostului proprietar din Germania, e melcul original Asa este Multi schimba melcul intr-o veselie si cablul il invarti cu patentul ... si apoi fac gura mare ca nu e bun melcul, ca nu sunt bune piesele Honda ...etc N-am schimbat nici macar 1 melc la 3 Africane ! » Post actualizat in 12 Jan 2015 14:16 Mihutz vezi ca bascula e pacatoasa... daca desfaci p-acolo e posibil sa ai de schimbat tot si e destul de costisitor, sunt undeva la vreo 8 simeringuri, 7 rulmenti si 4 bucsi. Iti spun doar sa stii la ce sa te astepti. A si mai asteapta-te sa nu le gasesti decat pe original, pentru ca din seria samurailor si pentru ca Honda... http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1998-germany_model7113/partslist/F__2300.html#results Stai relaxat, se gasesc aftermarket si la bascula si la progresiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.