Arthur E Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Dupa o luna de zile, pun si eu cateva poze de la Valeni 14. A fost super traseul cu roadbook. https://picasaweb.google.com/111334261291979337806/Valeni14August2o15?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOquzarMy7rylwE&feat=directlink Ce bine ca nu am fost . Aglomeratie mare . . . . . Anul viitor imi programez concediul in functie de intruniri , doua la numar : Nadrag si Valeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Pai eu cred ca pt partea de asfalt a zis Cristi ca e OK. Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan E drept ca le faci cam praf, dar le aveam deja de doi ani si decat sa se invechesca stand mai bine le consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Da, corect. Nu am pus genunchiul jos pe curbe, dar nici nu am mers ca la inmormantare. Daca imi aduc bine aminte, din toata trupa doar Zoli si Ralf s-au tinut dupa mine pe Transfagarasan ... Asa e, ceilalti au stat deoparte din respect Nu se face sa-l depasesti pe dom' profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt. Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Parca pe C02 scrie Stone King? Deci e pt pietre. Deci e moale. Deci are aderenta mare pe asfalt. Cand e nou, avand crampoane foarte inalte si moi, mobra fuge de sub tine nu ca ar aluneca cauciucul, ci pt ca se indoaie caramelele sub greutatea mobrei. asta explica toate textele de pe net, vai ca fuge, vai ca etc... Good to know is curios cat tine intr-un regim mixt...(spatele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Acelasi comportament il poti intalni si la alte anvelope cu profil asemanator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Dar mai putin la anvelope cu indice de greutate corespunzator, gen TKC80, KarooT, E09, E10, T63. In definitiv si la urma urmei, C02 e de motocross, adica pt mobre de 100Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut,Pun la vanzare un action-cam Ghost Drift HD SDetalii si pret aici:/index.php?/topic/731614-vand-action-cam-drift-hd-ghost-s/Pentru detinatorii de africane o sa fac o reducere (asigur eu transportul). O zi faina!Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Stiu ca am tot postat despre problema mea cu uleiul si cu motorul si am o dilema, sa va dati cu parerea ce ati face in locul meu. In caz ca dupa masurare, motorul va necesita alezare + alte pistoane + segmenti & etc, credeti ca are sens operatiunea asta la o motoreta atat de veche? (pun accentul pe veche pt ca inevitabil va mai trebui sa schimb probabil si pe la suspensii una /alta in viitorul apropiat) si risc sa ajung cu niste costuri prea mari (cel putin prea mari pt mine). Ca sa pun alt motor de RD03 nu fac mare lucru pt ca nu am garantia ca va merge ok si cat va merge (fiind tot 88/89) Sunt curios de motoarele de pe 650 (2000 +) daca se pot monta si ce necesita (adica daca se potrivesc punctele de montare pe cadru/sasiu,cum e cu electrica, CDI-urile). Ca daca e destul de 'straight forward' si nu necesita prea mult sex, ar fi o idee mai buna cu un motor mai nou pe ea, insa daca trebuie prea multe modificari,ajung ca si costuri probabil la prima varianta (cu reparatia motorului original). Ar mai fi ideea sa o dezmembrez (sau sa o dau cu totul asa).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea. 2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun, umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 1 - vezi ca in cazul in care nu pui acelasi tip de motor e posibil sa ajungi la niste costuri si mai mari pentru ca intervine si omologarea idividuala care nu mai stiu cat era,plus ca trebuie sa ai si ceva de la service-ul autorizat care face inlocuirea. 2 - daca tot ai nemultumiri in legatura cu ea (vechime, greutate, putere) de ce dracu' te gandesti sa bagi bani in ea? Mergi asa, pui ulei bun, umbli cu bidonul dupa tine, daca papa si ii dai bice pana nu mai poate. Merita sa vezi si prin dezmembrari, poate gasesti ceva ieftin si care mai duce inca 30-50k km. M-ai inteles prost, singura nemultumire la ea este masa, dar nu am cum sa o schimb, asa a fost gandita si accept acest neajuns.. la faza cu vechimea ma refer ca fiind din 89 si fostii propreitari au avut grija...cum au ''putut'', trebuiesc treptat schimbate si servisate multe (ca la orice mobra veche)... Eu nu-s nemultumit de ea ca e veche, adica stiam ca e din 89 cand am luat-o, nu am aflat acu 2 zile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Si uite asa ajunge Africana, motor pentru oameni cu stare, care au un sac de bani sa bage in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Si uite asa ajunge Africana, motor pentru oameni cu stare, care au un sac de bani sa bage in ea Pai asta e, ca nu sunt cu stare si nu vreau sa devina un sac fara fund om vedea, pana una alta maine poate bag un Lacul Cuejdel sau Ceahlau, un prim drum lung cu ea, ca mai departe de 120 km de casa n-am fost cu ea inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Am dat azi jos scutul sa îl îndrept, cu ocazia asta am șters bine dedesubturile doamnei și mi s-a confirmat o banuiala: ca doamna nu mănâncă uleiul ci îl pierde pe undeva. Dovada clara și pe scut și pe cadru. Se prelinge ulei pe la ultimul șurub de la capacul de la ambreiaj, garnitura e noua,totul era curățat și pregătit, nu am nicio explicație și prin urmare nici o rezolvare pertinentă. Dati-va și voi cu părerea. Editat Septembrie 18, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 ce n-as da sa fie asa si la mine:)) insa la mine e curatel si e clar fumul albastrui ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 La mine nu e fum,nu a fost decât când am răsturnat-o bine pe offroad. Poate totuși nu e așa de scump sa o faci omule. Dacă ai ceva scule,vreun tovarăș cu scule,manualul de service și răbdare, la iarna garantez ca reușești sa o faci. Operațiunile în sine nu sunt rocket science și nici nu necesita scule foarte specializate, cu documentare calumea și cu răbdare poți sa o rezolvi și doar tu cu prietenii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Am dat azi jos scutul sa îl îndrept, cu ocazia asta am șters bine dedesubturile doamnei și mi s-a confirmat o banuiala: ca doamna nu mănâncă uleiul ci îl pierde pe undeva. Dovada clara și pe scut și pe cadru. Se prelinge ulei pe la ultimul șurub de la capacul de la ambreiaj, garnitura e noua,totul era poponeataățat și pregătit, nu am nicio explicație și prin urmare nici o rezolvare pertinentă. Dati-va și voi cu părerea. Renunta la garnitura si pune pasta red/black gasket. Sau si garnitura si pasta. Dar cureti locul de orice urma de ulei. Poate depistezi locul precis pe unde curge si vezi ce se intampla: adancitura, gunoi, etc. Schema atasata de tine sugereaza scurgeri la imbinarile carterului, nu la capacul de ambreiaj. Editat Septembrie 18, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Corect Andrei,acum am văzut. Am pus garnitura fresh, dintre mecanicii cunoscuț,toți mi-au sugerat ca dacă pun garnitura noua sa curat bine locul și sa nu mai pun silicon. De curs pare sa curgă fix prin/pe la șurubul respectiv. Va trebui oricum sa desfac acel capac pentru ca atunci când am schimbat garnitura nu am mai folosit manualul și au observat colegii în poza pusă de mine cu discurile ca ultimul disc nu e defazat,așa cum e corect, așa ca dacă desfac,o sa verific bine ce e acolo,curat bine garnitura și capacul motor și montez la loc cu un pic de silicon. Editat Septembrie 18, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 La mine nu e fum,nu a fost decât când am răsturnat-o bine pe offroad. Poate totuși nu e așa de scump sa o faci omule. Dacă ai ceva scule,vreun tovarăș cu scule,manualul de service și răbdare, la iarna garantez ca reușești sa o faci. Operațiunile în sine nu sunt rocket science și nici nu necesita scule foarte specializate, cu documentare calumea și cu răbdare poți sa o rezolvi și doar tu cu prietenii. Ca sa ma apuc eu (prin absurd) imi trebuie scule,dinamometrica, loc incalzit unde sa stau, etc. Doar n-o sa stau intr-un garaj la 5 grade sa-mi inghete si cacatul sub mine si sa-mi prind urechile... Sculele costa bani, garajul costa si ala bani (chiria). Prietenii sau tovarasi ca sa te ajute moca nu exista. Ok, montat o roata o treaba, da, dar sa stea careva sa te ajute sa-ti faci motorul nu prea (si cel putin nu persoane competente) Operatiunile nu or fi rocket science, dar nu am incredere in mine sau in altii pe care-i stiu sa-mi masoara cotele alea la piston si cilindru si nici eu nu vreau sa invat mecanica (sau sa las pe altul sa invete mecanica) pe motoreta si pe siguranta mea... Ma bag sa mai surubaresc la ea, dar nu la chestii la care n-am indemanare/skill/experienta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 In caz ca dupa masurare, motorul va necesita alezare + alte pistoane + segmenti & etc, credeti ca are sens ... Cine naiba te-a aburit cu alezarea? Ce alte pistoane... ??? Pui segmenți și inele de supape noi și uiți de probleme! Cost aproximativ cu tot cu manopera 1500lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Cine naiba te-a aburit cu alezarea? Ce alte pistoane... ??? Pui segmenți și inele de supape noi și uiți de probleme! Cost aproximativ cu tot cu manopera 1500lei. Pai Mihutzz, inainte sa cumper segmenti si inele la supape, nu e bine sa masor cotele la piston/cilindru? ca daca sunt dincolo de cota de service (sau foarte la limita), daca voi pune segmenti pe cota 0 (standard), nu o sa tina mult bucuria... Oricum, nu-i bai, azi mi-am luat amenda pt ITP (900 si ceva de ron), nu pot sa inteleg cum de am uitat sa fac ITP la mobra de cand am luat-o (era expirat de prin 2014). Mi-o merit din plin ! Acu distractie la ITP (rar) cu guma spate, care e 140/80 in loc de 130/80 (era pe mobra cand am luat-o si nu e uzata) + ca n am toba stock (dar macare are db killer). » Post actualizat in 19 Sep 2015 20:27 cateva poze de la o iesire azi... Ce naspa e sa scapi/lasi mobra jos cand e cu plinu facut...e mai grea (masa centralizata sus). Si ca o aliniere a astrelor, ghidonu era bracat spre stanga si a inceput sa-mi curga benzina de pe langa busonul rezervorului si picura fix pe blocul de comenzi din stanga (unde e claxon/semnalizare/faruri) si a curs pe langa manson (intre manson si ghidon) si era f alunecos. Trebuie sa dau cu un spray de contacte bine pe la blocu ala. Benzina sigur nu face bine pe acolo.. Am observat cu ocazia scaparii mobrei de azi cat de bune sunt handguard urile alea stock si mansoanele stock...Cat abuz a luat ala stang (toata masa mobrei apasa pe capatul ghidonului de pe are iesise putin mansonu si statea stramb + handguardul care e foarte foarte flexibil,indiferent de gradul de abuz,si revine la forma initiala......Aveam in plan pe viitor sa-mi iau din alea cu aluminiu (ranforsate)...am renuntat la idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Man, ia niște lecitină uiți de ITP, uiți de ulei la motor, uiți să ții mobra pe roți... Mai grav e că ai uitat să vii la Vălenii de Munte, la întrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) App de ulei,am completat săptămâna trecută și am plecat 5m cu joja pe scăriță. Rezultat: blugii moto îmbinați în ulei și toată partea dreapta a mobrei... sa zicem doar ca nu îmi fac grija ca partea dreapta va mai rugini vreodată Editat Septembrie 20, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Și joja? Ai mai găsit-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Ei,cum nu,de aia o pun în scăriță, sa nu se piardă și fix ăla a fost motivul pentru care nu am mers mai mult de 5m așa, pentru ca mă jena joja la picior. Dumnezeul Africanelor a vegheat asupra noastră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.