Bogdan03 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Foarte putin. Curge putin la o garnitura la cilindru din fata. Dar la aproape 2000 de km am adaugat doar vreo 100 de ml. In schimb am ramas cu sechele cu consumul de la Transalp. In primavara cumparam mai mult ulei pt motor decat pentru gatit.... 100ml = lux Cred ca mi-ar fi placut o versiune de Africana cu cardan,cum e XLV750R, inainte sa-mi iau africana ma uitam dupa una,era prin Fagaras/Brasov, dar dupa ce m-am documentat despre modelul ala m-am linistit.... Nu e o mobra pe care o poti abuza precum Africana, dar imi placea ideea de cardan . Cand iesi prin zone umede/noroi/etc....tot ai de lucru la lant (asta daca vrei sa te tina lantul...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 De rahat Africanele astea cu consumul lor de ulei, auzi chestie la 190.000 km sa consume ulei. Ce porcarie! @calin_n: Superbe pozele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) @calin_n: Superbe pozele! Mersi! Cand mai prind cate un cadru fain il pun si aici. Desi singura legatura cu topicul e ca merg cu africana prin locurile astea 5 a.m. Editat Septembrie 24, 2015 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Parca ii trebuia cuiva scarita dreapta spate de RD07.... http://www.ebay.de/itm/Platine-repose-pied-AR-droit-Honda-africa-twin-XRV-750-RD07-/161831011209?hash=item25ade14389 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Mie-mi consuma cârna câte 1 litru la 500km înainte de segmentare. Nu mă plângeam, ba din contră, era motiv de laudă Evident că la un aşa consum luam ulei ieftin, pe atunci Repsol mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Mie-mi consuma cârna câte 1 litru la 500km înainte de segmentare. Nu mă plângeam, ba din contră, era motiv de laudă Evident că la un aşa consum luam ulei ieftin, pe atunci Repsol mineral. ai scapat cu segmentare cu segmenti la cota 0 (lasand pistoanele originale), doar atat? doar segmentare ai facut? cati km avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Parca ii trebuia cuiva scarita dreapta spate de RD07.... http://www.ebay.de/itm/Platine-repose-pied-AR-droit-Honda-africa-twin-XRV-750-RD07-/161831011209?hash=item25ade14389 Mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 60 eur + shipping pt un gunoi de scarita.... deci asta tre sa-mi dea speranta, ca daca o dezmembrez, o dau la pret dublu fata de cat am luat-o ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 60 eur + shipping pt un gunoi de scarita.... Ce te miri asa? La Honda e aproape 120 eur piesa noua. Iar statistic s-a dovedit ca majoritatea le culca pe dreapta, deci alea de dreapta vor fi mereu mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Aia din dreapta e si mai proeminenta. Ocoleste toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Ce te miri asa? La Honda e aproape 120 eur piesa noua. Iar statistic s-a dovedit ca majoritatea le culca pe dreapta, deci alea de dreapta vor fi mereu mai scumpe. pai na, n-am voie sa ma mir al un asa pret pt o piesa atat de complex? nu-mi zi acum ca vii in apararea Hondei si-mi justifici pretul ala ca fiind normal (atat pt nou cat si pt SH) si eventual sa ma bucur daca o pot gasi la pretul ala ) please do NOT ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 (editat) Ce te miri asa? La Honda e aproape 120 eur piesa noua. Iar statistic s-a dovedit ca majoritatea le culca pe dreapta, deci alea de dreapta vor fi mereu mai scumpe. Si le culca atat de rar incat nu se vand si de asta au asa pret mare . . . . Trebuie sa le trimit o poza cu Africana lui Andry de la Nadrag sa vezi cum sar preturile si ptr piesele de pe stanga . Editat Septembrie 25, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Eu am culcat-o 80% pe dreapta si n-a patit nimic scarita aia.... acu depinde de ce se loveste si pe ce teren o scapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Eu am dat cu ea de asfalt si scaritele sunt intacte . Lazile au suferit putin , dar scaritele nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Arthur ce greutate au lazile astea pe care le vad la toti (inclusiv alea de la heavy duties), toate is din Alu, nu? ce masa au ambele, goale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 nu-mi zi acum ca vii in apararea Hondei si-mi justifici pretul ala ca fiind normal (atat pt nou cat si pt SH) si eventual sa ma bucur daca o pot gasi la pretul ala ) please do NOT ) Si care e dupa tine pretul "normal"? Iti spun eu cum sta treaba cu cererea si oferta pe piata, daca vrei. Asta fac toata ziua... Pretul normal e ala la care un produs sau serviciu se vinde. Daca eu as fi in situatia in care sa am suportul scaritei rupt, si nu as mai putea sa il sudez si sa il fac sa arate civilizat si m-ar arde sa car pasager, atunci as plati 60 eur pe un astfel de suport. Iar daca nu as gasi la 60 eur SH, da, as plati 120 eur pe unul nou. Binenteles ca in loc de scarita as putea sa pun si un prezon baban de 8, dar na... chestie de gusturi. Si da, va veni o zi cand vacile astea ale noastre o sa ajunga oldtimere si atunci te vei bucura daca vei gasi piesa si la pretul asta. Doar ca aici proprietarii actuali de AT se impart in doua categorii: prima categorie e cu cei pentru care AT e doar o faza, si vor migra spre altceva. Pana la urma e normalitate, nu e ceva rau. A doua categorie sunt cei care intradevar au o pasiune (poate uneori inexplicabila) pentru modelul asta si vor pastra motocicleta lor multi ani de acum inainte. Ceea ce iarasi nu e rau, cineva trebuie sa o faca si pe asta Dar stii unde e paradoxul? Ca tocmai astia din categoria a doua care vor necesita piese ani de zile pentru rablele lor, tocmai astia nu se vaita de preturile "anormale". Adriane, eu unul daca nu am bani de restaurant de fitze, merg la fastfood, dar nu comentez ca nu mi-au dat argintarie langa shaorma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 (editat) Decât segmentare! 2sute.000 km. Scăriţele din dreapta se rup într-o veselie, e una din piesele foarte scumpe, împreună cu oala de ambreaj. Deci nu-ţi fă iluzii de super afacere cu dezmembratul, pentru că nu toate reperele au preţuri exagerate Francezul cu scăriţa trimite şi în România, cost 20€. Poze şi filmări cu Africana mea trimiteţi numai când vreţi să pompaţi preţul pieţei, armă psihologică. A doua categorie sunt cei care intradevar au o pasiune (poate uneori inexplicabila) pentru modelul asta si vor pastra motocicleta lor multi ani de acum inainte. Ceea ce iarasi nu e rau, cineva trebuie sa o faca si pe asta Vând Africa Twin ! Editat Septembrie 25, 2015 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Arthur ce greutate au lazile astea pe care le vad la toti (inclusiv alea de la heavy duties), toate is din Alu, nu? ce masa au ambele, goale ? Ale mele au cca 4 kg / bucata . Nu am cantarit sa vad dar ma faci curios si am sa le cantaresc . Sunt din aluminiu » Post actualizat in 25 Sep 2015 07:43 Vând Africa Twin ! Vrea sa vanda Africa Twin ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Si care e dupa tine pretul "normal"? Iti spun eu cum sta treaba cu cererea si oferta pe piata, daca vrei. Asta fac toata ziua... Pretul normal e ala la care un produs sau serviciu se vinde. Daca eu as fi in situatia in care sa am suportul scaritei rupt, si nu as mai putea sa il sudez si sa il fac sa arate civilizat si m-ar arde sa car pasager, atunci as plati 60 eur pe un astfel de suport. Iar daca nu as gasi la 60 eur SH, da, as plati 120 eur pe unul nou. Binenteles ca in loc de scarita as putea sa pun si un prezon baban de 8, dar na... chestie de gusturi. Si da, va veni o zi cand vacile astea ale noastre o sa ajunga oldtimere si atunci te vei bucura daca vei gasi piesa si la pretul asta. Doar ca aici proprietarii actuali de AT se impart in doua categorii: prima categorie e cu cei pentru care AT e doar o faza, si vor migra spre altceva. Pana la urma e normalitate, nu e ceva rau. A doua categorie sunt cei care intradevar au o pasiune (poate uneori inexplicabila) pentru modelul asta si vor pastra motocicleta lor multi ani de acum inainte. Ceea ce iarasi nu e rau, cineva trebuie sa o faca si pe asta Dar stii unde e paradoxul? Ca tocmai astia din categoria a doua care vor necesita piese ani de zile pentru rablele lor, tocmai astia nu se vaita de preturile "anormale". Adriane, eu unul daca nu am bani de restaurant de fitze, merg la fastfood, dar nu comentez ca nu mi-au dat argintarie langa shaorma. Cristi, dupa mine, daca tot ma intrebi, un pret normal mi se pare un 30/35 eur maxim pt scarita aia SH si maxim maxim 80 de noua (asta daca ma intrebi pe mine) Si eu am fost nevoit sa cumpar piese sh/noi care dupa parerea mea nu faceau atat, dar nevoia ne impinge si nu ne putem opune. Asta nu inseamna ca nu pot avea o opinie,nu? Comparatia ta cu restaurantul si cu argintaria mi se pare deplasata,si sa mor de inteleg... Ar fi avut logica daca aveam un CRF1000L si ma plangeam ca ma costa 150 eu ro scarita sau 400 eur o carena . Dar comparatia ta, in contextul in care discutam noi despre scarite, mi se pare....doar deplasata... Crede-ma, ca imi stiu bugetul si nu sunt genul ala de om pe care-l sugerezi tu in comparatia aia... Si apropos ca faceai misto de mine pe topicul de bursa cand vindeam toba (ca ti se parea mult 150 ron probabil), corect era sa-mi atragi atentia cu un PM (gen fraiere, vezi ca e prea scump pt ro),ca nu e ca si cum incercam sa fac samsareala cu fier vechi. SI uite, ca pe xrv.co.uk unul era interesat de toba,dar a lasat-o balta pt ca fiind grea, probabil shippingul era cat toba. Deci cum sa ti se para normal o scarita 60 de eur si 120 eur noua,dar toba mea stock care in afara de defectul ala la gat, ti se parea aberant 33 euro ? Nu poti compara o toba cu o scarita (atat ca si procedeu de obtinere/fabricare...cat si ca utilitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Pentru cultura ta generala, pentru motocicletele vechi nu se mai fabrica piese de schimb decat in sarje reduse. Daca ai intelege ce inseamna sa setezi o linie de productie si ce inseamna un change-over pe o linie de productie, ce inseamna un MOQ la materia prima, etc. ai intelege de ce la motocicletele vechi, piesele de schimb vor fi mai rare si mai scumpe. Opinie poti sa ai, poti sa o si impartasesti cu ceilalti dar nu e obligatoriu ca lumea sa fie de acord cu ea. La fel cum nu ma astept ca tu sa fi de acord cu mine. Nu stiu de unde ai scos tu pretul ala, dar daca tot l-ai scos, baga si un desfasurator de materie prima, manopera, profit, etc sa vedem cum de ti-a iesit calculul atat. Toba ta pusa la vanzare e praf la racordul de intrare. Nu pretul era problema ci faptul ca nu aveai ce sa mai faci cu ea. Daca chiar era vreunul din UK interesat de ea, eu stiu de ce era interesat. Cat priveste comparatia mea, daca nu o intelegi nu am ce sa-ti fac. Eu nu incerc sa iti mai explic odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Pentru cultura ta generala, pentru motocicletele vechi nu se mai fabrica piese de schimb decat in sarje reduse. Daca ai intelege ce inseamna sa setezi o linie de productie si ce inseamna un change-over pe o linie de productie, ce inseamna un MOQ la materia prima, etc. ai intelege de ce la motocicletele vechi, piesele de schimb vor fi mai rare si mai scumpe. Opinie poti sa ai, poti sa o si impartasesti cu ceilalti dar nu e obligatoriu ca lumea sa fie de acord cu ea. La fel cum nu ma astept ca tu sa fi de acord cu mine. Nu stiu de unde ai scos tu pretul ala, dar daca tot l-ai scos, baga si un desfasurator de materie prima, manopera, profit, etc sa vedem cum de ti-a iesit calculul atat. Toba ta pusa la vanzare e praf la racordul de intrare. Nu pretul era problema ci faptul ca nu aveai ce sa mai faci cu ea. Daca chiar era vreunul din UK interesat de ea, eu stiu de ce era interesat. Cat priveste comparatia mea, daca nu o intelegi nu am ce sa-ti fac. Eu nu incerc sa iti mai explic odata. Ca sa am o opinie despre ceva, nu trebuie sa fiu expert in domeniul ala. Cred ca oricine poate sa-si dea cu parerea, din punctul lor de vedere, daca o piesa e scumpa sau nu.Si la fel, n-am cerut cuiva sa fie de acord sau sa-mi dea dreptate Daca nu aveam ce sa fac cu ea, as fi dat-o la fier vechi direct. Dar m-am gandit ca mai sunt obsedati de africa twin,care poate cauta o toba originala/stock, in incercarea de restaurare a unei motociclete (cum chiar era cazul celui de pe xrv.co.uk (nu stiu daca era din uk,ca nu l am intrebat de unde e)). (asta ca tot ai formulat '"daca chiar", de parca eu stau aici sa mint lumea si sa fac caterinca ieftina,ca vad ca asta insinuezi prin felul in care iti alegi cuvintele). Iar legat de comparatia ta, ti-am zis doar ca mi s-a parut deplasata si ca nuca in perete. Nu cere nimeni sa o mai explici o data. Evident, tot la fel ar iesi pt ca tu ai probabil o perceptei distorsionata in ceea ce ma priveste iar rolul meu pe lume nu este sa fac pe toti fericiti sau sa ma fac inteles peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 aha.... eu nu am înțeles! Pe mine cine mă face fericit? Offffff....... cred că o să mă fac singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 aha.... eu nu am înțeles! Pe mine cine mă face fericit? Offffff....... cred că o să mă fac singur! te ajut? ...daca cazi/cade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 mi-o ridici tu ca altă dată? Mă faci tare fericit... nu ca alții răutăcioși care nu au ca scop în viață să facă pe alții fericiți! :* Promit că o ridic și eu pe a ta! Doar am mai ridicat-o chiar dacă ți s-a rupt puțin pe ici pe colo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Ultima oara in padure a trebuit sa mi-o ridic singur...trasa/impinsa... m-a extenuat ) astept sa ies cu altii ca sa mi-o ridice eisau sa ma ajute sa MI O RIDICE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.