Sari la conținut

Intrebari Tehnice Nipru


ticolino
 Share

Postări Recomandate

Imi raspuns singur: in baia de ulei.

Si asa am si facut, am prins termistorul de joja si am trecut firul printr-o gaura in "capacul" jojei.

 

Cu ocazia asta am observat ca se incalzeste destul de tare, si ca nu prea se raceste la mers constant cu viteza a 4-a (60-70/h).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 131
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in principiu cam da....:) dar shi eu am mers multa vreme cu segmentzii asha shi mergea fara probleme numai ca ii cam scade puterea shi se contamineaza uleiul de la gazele pe care le scapa in carter

opinia mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pus corect tabla aia care tzin avansu' centrifugal?

ai reglat corect distantza la platina?

vezi ca tabla aia care tzine avansu' centrifugal are doua decupaturi la 90 de grade, care trebuie montate pe avansul centrifugal astfel incat arcurile avansului trebuie sa se vada in totalitate..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0,3 ca ai aprinderi electronice.

 

unele table de-alea au o crestatura si se monteaza in rand cu crestatura de pe centrifugal.

Daca n-are tre sa vezi ca tabla si cu fantele din spate sa faca dreptunghiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot suntem la capitolu' avans centrifugal....shiet cineva daca se gasesc arcuri pentru el?

arcu' ala mai subtzire e bun trage bine, dar ala mai gros mi se pare prea slab....

se pot masura cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se gasesc, la Dacie sun t scurte si f tari. Dar io cred ca sunt bune arcurile tale. Centrifugalul trebuie sa opuna o rezistenta foarte mica elastica. DAr montat trebuie sa reglezi calumea avansul initial , cu motorul la PMS si cu platoul rotit pana cand da scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e urmatoarea:

bateria e buna,dar cand pun contactul nu am nici un semn de viata, nici o lumina ,nici un indicator.

platina e buna, cand dau la pedala produce o scanteie acolo dar la bujie nici un semn,fisele sunt bune, bobina am verificat-o si e buna, condensatorul cred ca e bun (sau daca nu spuneti-mi cum il verific?)

in final benzina este, dar motoru nu imi da nici un semn... nu am scanteie sau lumini de nici un fel...

Care poate fi cauza(cauzele)??

motorul e o dnepr :)

 

Inca o chestie.

Am auzit ca instalatia electrica de dnepr e foarte complicata si ca multi din posesori au facut-o mult mai simpla.

Intrebarea mea este: puteti sa imi spuneti pe scurt cum sa o fac si eu, sau eventual o mica schita facuta la repezeala in garaj de vreun mester ?? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil te confrunti cu un scurt circuit!

Instalatia de Dnepr e foarte buna asa cum e si nu te lua dupa schemele facute de "mesteri"!

Cauta pe-aici pe forum ca gasesti schema originala si vezi ce e in neregula pe-acolo...

Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar imi raspuns singur :)

 

- imediat dupa ce pornesc motorul rece, in loc ca socurile sa tina motorul turat, mai mult ii dau in barba, adica se tureaza mai tare dupa ce le inchid. nu exista nici o modalitate sa incalzesc motorul decat sa stau cu mana in gaz ca sa-l tin putin turat vreo 30s.

- cu motorul incalzit, relanti, daca accelerez brusc moare. nu am reusit sa-l reglez sa nu moara, daca ii imbogatesc amestecul singurul efect e ca se afuma bujiile, in rest se comporta cam la fel.

 

E perfect normal, asa trebuie sa faca. Am gasit in manualul de ural nou, socurile se inchid imediat dupa ce a pornit motorul. Deci: it's a feature, not a bug :).

 

- cu motorul incalzit, relanti, daca accelerez brusc moare. nu am reusit sa-l reglez sa nu moara, daca ii imbogatesc amestecul singurul efect e ca se afuma bujiile, in rest se comporta cam la fel.

 

K68-ul e putin prea mare pentru nipru. Cred ca e mai degraba pt planeta, adica 350/2t.

Asa incat are cam juma de cursa degeaba. Deci, cand deschizi brusc ii da mult prea mult aer si nu are suficienta presiune motorul sa traga si benzina pe masura, asa ca se ineaca.

 

Becul rosu de control al incarcarii nu functioneaza cum trebuie.

Adica: la relanti sta aprins (si cade pe el o tensiune de 7-8V), iar cand turez cam de la 2000 de ture in sus ii scade brusc luminozitatea dar tot sta aprins si clipoceste (tensiunea = 2-3V).

 

NU era normal, dar am gasit cauza: era din cauza mega-aprinderii cu 2 bobine de dacia, care sugeau mult prea mult curent (2x3ohmi = 1.5 ohmi, adica 8A adica cam 96W , fata de bobina originala, 6ohmi = 2A = 24W). Din cauza asta erau si platinile putin topite.

 

Am dat jos bobinele de dacie, si am pus bobina originala + o aprindere din cele doua de tg mures care erau instalate. Este foarte safe, bobina are rezistenta mai mare decat cea de dacie deci nu e nici o sansa sa se arda. dupa ce am curatat putin si platinile merge perfect si am scapat de grenadele de sub rezervor, tot montajul e la locul lui, sub capacul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motor in 4T cu o volanta barosana si cu carburator fara pompa de sprit moare daca tragi o tira mai iute de acceleratie, mai ale la regimuri joase de turatie.Fenomenul nu mai a pare la vacuumatice si nici la cele cu pompa de sprit.Aceste carburatoare pot compensa regimul de depresiune xcare apare brusc pe galeria de admisie .Cu aceste carburatoare motorul va suferi un upgrade de la stilul 'batrinesc' la unul 'normal' , cam asa cum merge si dacia cu carburator de brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschizand clapeta la vacumatice aerul va atrage cu o mica intarziere debitul marit de benzina. Subarul are raspuns mai bun. Practic la ce inertie are volanta , daca accelerezi prea brusc, chiar daca ai toate reglajele facute bine, nu va raspunde instant si se va ineca un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod miraculos, desi afara s-a incalzit (nu punem la socoteala ziua de azi) motorul nu se mai incinge suficient cat sa scoata fum. Ori era de la avans ori de la bobinele de dacie ori mi-am schimbat fara sa-mi dau seama stilul de mers. Si mi-a scazut si consumul. Ma rog....

 

Si acum, intrebarea tehnica:

Carburatoarele K68 am vazut ca au niste ştuţuri (tevi) care ies afara, nu se leaga la nimic si se simte in dreptul lor un curent de aer daca tii degetul umed in dreptul lor (cu motorul pornit, bineinteles) si care seamana foarte mult cu ştuţul pt avans vacuumatic de la carburatorul de dacie de exemplu.

 

Intrebarea este: ştuţul ala de la K68 chiar pt asta este, pt avans vacuumatic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod miraculos, desi afara s-a incalzit (nu punem la socoteala ziua de azi) motorul nu se mai incinge suficient cat sa scoata fum. Ori era de la avans ori de la bobinele de dacie ori mi-am schimbat fara sa-mi dau seama stilul de mers. Si mi-a scazut si consumul. Ma rog....

 

Si acum, intrebarea tehnica:

Carburatoarele K68 am vazut ca au niste Âştuțuri (tevi) care ies afara, nu se leaga la nimic si se simte in dreptul lor un curent de aer daca tii degetul umed in dreptul lor (cu motorul pornit, bineinteles) si care seamana foarte mult cu Âştuțul pt avans vacuumatic de la carburatorul de dacie de exemplu.

 

Intrebarea este: Âştuțul ala de la K68 chiar pt asta este, pt avans vacuumatic?

Ticololino, ezact aceiasi intrebare am pus-o si eu pe forumacum vreo citeva luni.

Raspunsurile au fost destul de exotice(chiar si ceva fătucă s-a băgat in sema dar putin pe lîngă.... B) , iar rezultatul a fost ca ' sa le las asa' sau sa le astup cu ceva ca sa nu intre praful pe acolo :blink:

Din intimplare am gasit ceva referire pe un site de discutii in engleza pe tema ciorsurilor rusesti, si unii spuneau acolo ca este un stut pentu legatura echipresiune intre cele doua carburatoare.Daca eu am inteles gresit imi cer scuze......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, ticolino, vezi, ai scapat, nu mai dai gauri in carburatoare si nici nu mai montezi aerisitoare ca sa ai pe ce pune furtun de egalat presiunile intre carburi, pentru asta au fost prevazute acele stuturi se pare. Si poate imi aduci si tarodu ala de 8 B) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Bun... a sosit momentul pentru o noua intrebare. Tehnica.

 

Daca am grup solo, ce metode sunt ca vitezometrul sa imi indice noua viteza reala (+20%?). As prefera o metoda ne-intrusiva, care sa nu ma puna sa desfac cutia de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi in paralel cu o conserva sau o alta motoreta si comunici cu omul la diferite viteze.In timpul asta faci semne cu carioca pe cadran :cheers: dupa care te apuci si-ti faci un nou cadran...poti sa-ti pui si 260 km/h ca sa moara astia de se holbeaza la vitezometru' .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...