ticolino Postat Aprilie 24, 2006 Autor Share Postat Aprilie 24, 2006 Resuscitez acest topic cu ocazia inspectiei cilindrului stang: O distanta de aprox 1mm intre capetele segmentului inseamna ca are nevoie de segmentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 in principiu cam da.... dar shi eu am mers multa vreme cu segmentzii asha shi mergea fara probleme numai ca ii cam scade puterea shi se contamineaza uleiul de la gazele pe care le scapa in carter opinia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elyace Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 Fratilor!!Am si eu o dilema.Nu-i dau de cap.Motocicleta mea merge NUMAI cu avansul dat la maxim.Deci eu nu pot face nici un fel de reglaj la avans.Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 ai pus corect tabla aia care tzin avansu' centrifugal? ai reglat corect distantza la platina? vezi ca tabla aia care tzine avansu' centrifugal are doua decupaturi la 90 de grade, care trebuie montate pe avansul centrifugal astfel incat arcurile avansului trebuie sa se vada in totalitate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elyace Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 Din pacate tabla aia nu o mai am.Cel care mi-a dat motoru a pierdut-o si e prins centrifugalul cu surub direct. La platina a facut el distanta acum vreo 3 luni.Nu stiu cit trebuie sa fie distanta.0,5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 pai nu e bine....itzi trebuie tabla aia... distantza la platina conform cartzii de nepra este intre 0.4-0.6mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 0,3 ca ai aprinderi electronice. unele table de-alea au o crestatura si se monteaza in rand cu crestatura de pe centrifugal. Daca n-are tre sa vezi ca tabla si cu fantele din spate sa faca dreptunghiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 ca tot suntem la capitolu' avans centrifugal....shiet cineva daca se gasesc arcuri pentru el? arcu' ala mai subtzire e bun trage bine, dar ala mai gros mi se pare prea slab.... se pot masura cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Nu se gasesc, la Dacie sun t scurte si f tari. Dar io cred ca sunt bune arcurile tale. Centrifugalul trebuie sa opuna o rezistenta foarte mica elastica. DAr montat trebuie sa reglezi calumea avansul initial , cu motorul la PMS si cu platoul rotit pana cand da scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elyace Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Spuneti-mi si mie va rog,platina cum se regleaza? Pun volanta la semnul P si platina cum trebuie sa fie deschisa sau inchisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 problema e urmatoarea: bateria e buna,dar cand pun contactul nu am nici un semn de viata, nici o lumina ,nici un indicator. platina e buna, cand dau la pedala produce o scanteie acolo dar la bujie nici un semn,fisele sunt bune, bobina am verificat-o si e buna, condensatorul cred ca e bun (sau daca nu spuneti-mi cum il verific?) in final benzina este, dar motoru nu imi da nici un semn... nu am scanteie sau lumini de nici un fel... Care poate fi cauza(cauzele)?? motorul e o dnepr Inca o chestie. Am auzit ca instalatia electrica de dnepr e foarte complicata si ca multi din posesori au facut-o mult mai simpla. Intrebarea mea este: puteti sa imi spuneti pe scurt cum sa o fac si eu, sau eventual o mica schita facuta la repezeala in garaj de vreun mester ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Probabil te confrunti cu un scurt circuit! Instalatia de Dnepr e foarte buna asa cum e si nu te lua dupa schemele facute de "mesteri"! Cauta pe-aici pe forum ca gasesti schema originala si vezi ce e in neregula pe-acolo... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 Iar imi raspuns singur - imediat dupa ce pornesc motorul rece, in loc ca socurile sa tina motorul turat, mai mult ii dau in barba, adica se tureaza mai tare dupa ce le inchid. nu exista nici o modalitate sa incalzesc motorul decat sa stau cu mana in gaz ca sa-l tin putin turat vreo 30s. - cu motorul incalzit, relanti, daca accelerez brusc moare. nu am reusit sa-l reglez sa nu moara, daca ii imbogatesc amestecul singurul efect e ca se afuma bujiile, in rest se comporta cam la fel. E perfect normal, asa trebuie sa faca. Am gasit in manualul de ural nou, socurile se inchid imediat dupa ce a pornit motorul. Deci: it's a feature, not a bug . - cu motorul incalzit, relanti, daca accelerez brusc moare. nu am reusit sa-l reglez sa nu moara, daca ii imbogatesc amestecul singurul efect e ca se afuma bujiile, in rest se comporta cam la fel. K68-ul e putin prea mare pentru nipru. Cred ca e mai degraba pt planeta, adica 350/2t. Asa incat are cam juma de cursa degeaba. Deci, cand deschizi brusc ii da mult prea mult aer si nu are suficienta presiune motorul sa traga si benzina pe masura, asa ca se ineaca. Becul rosu de control al incarcarii nu functioneaza cum trebuie. Adica: la relanti sta aprins (si cade pe el o tensiune de 7-8V), iar cand turez cam de la 2000 de ture in sus ii scade brusc luminozitatea dar tot sta aprins si clipoceste (tensiunea = 2-3V). NU era normal, dar am gasit cauza: era din cauza mega-aprinderii cu 2 bobine de dacia, care sugeau mult prea mult curent (2x3ohmi = 1.5 ohmi, adica 8A adica cam 96W , fata de bobina originala, 6ohmi = 2A = 24W). Din cauza asta erau si platinile putin topite. Am dat jos bobinele de dacie, si am pus bobina originala + o aprindere din cele doua de tg mures care erau instalate. Este foarte safe, bobina are rezistenta mai mare decat cea de dacie deci nu e nici o sansa sa se arda. dupa ce am curatat putin si platinile merge perfect si am scapat de grenadele de sub rezervor, tot montajul e la locul lui, sub capacul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 orice motor in 4T cu o volanta barosana si cu carburator fara pompa de sprit moare daca tragi o tira mai iute de acceleratie, mai ale la regimuri joase de turatie.Fenomenul nu mai a pare la vacuumatice si nici la cele cu pompa de sprit.Aceste carburatoare pot compensa regimul de depresiune xcare apare brusc pe galeria de admisie .Cu aceste carburatoare motorul va suferi un upgrade de la stilul 'batrinesc' la unul 'normal' , cam asa cum merge si dacia cu carburator de brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 salut....nu imi merg semnalizarile si as vrea sa stiu care ar putea sa fie cauzele ca tot am incercat sa le fac dar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Ia-o in ordine: siguranta,releul,contactul(buton) de pe ghidon.Vezi ca de cele mai multe ori e siguranta-se oxideaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Deschizand clapeta la vacumatice aerul va atrage cu o mica intarziere debitul marit de benzina. Subarul are raspuns mai bun. Practic la ce inertie are volanta , daca accelerezi prea brusc, chiar daca ai toate reglajele facute bine, nu va raspunde instant si se va ineca un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 In mod miraculos, desi afara s-a incalzit (nu punem la socoteala ziua de azi) motorul nu se mai incinge suficient cat sa scoata fum. Ori era de la avans ori de la bobinele de dacie ori mi-am schimbat fara sa-mi dau seama stilul de mers. Si mi-a scazut si consumul. Ma rog.... Si acum, intrebarea tehnica: Carburatoarele K68 am vazut ca au niste ştuţuri (tevi) care ies afara, nu se leaga la nimic si se simte in dreptul lor un curent de aer daca tii degetul umed in dreptul lor (cu motorul pornit, bineinteles) si care seamana foarte mult cu ştuţul pt avans vacuumatic de la carburatorul de dacie de exemplu. Intrebarea este: ştuţul ala de la K68 chiar pt asta este, pt avans vacuumatic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 In mod miraculos, desi afara s-a incalzit (nu punem la socoteala ziua de azi) motorul nu se mai incinge suficient cat sa scoata fum. Ori era de la avans ori de la bobinele de dacie ori mi-am schimbat fara sa-mi dau seama stilul de mers. Si mi-a scazut si consumul. Ma rog.... Si acum, intrebarea tehnica: Carburatoarele K68 am vazut ca au niste Âştuțuri (tevi) care ies afara, nu se leaga la nimic si se simte in dreptul lor un curent de aer daca tii degetul umed in dreptul lor (cu motorul pornit, bineinteles) si care seamana foarte mult cu Âştuțul pt avans vacuumatic de la carburatorul de dacie de exemplu. Intrebarea este: Âştuțul ala de la K68 chiar pt asta este, pt avans vacuumatic? Ticololino, ezact aceiasi intrebare am pus-o si eu pe forumacum vreo citeva luni. Raspunsurile au fost destul de exotice(chiar si ceva fătucă s-a băgat in sema dar putin pe lîngă.... , iar rezultatul a fost ca ' sa le las asa' sau sa le astup cu ceva ca sa nu intre praful pe acolo Din intimplare am gasit ceva referire pe un site de discutii in engleza pe tema ciorsurilor rusesti, si unii spuneau acolo ca este un stut pentu legatura echipresiune intre cele doua carburatoare.Daca eu am inteles gresit imi cer scuze...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 E, ticolino, vezi, ai scapat, nu mai dai gauri in carburatoare si nici nu mai montezi aerisitoare ca sa ai pe ce pune furtun de egalat presiunile intre carburi, pentru asta au fost prevazute acele stuturi se pare. Si poate imi aduci si tarodu ala de 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Ma cam indoiesc ca pentru asta e, pt egalizat presiunea. Depresiunea creata mi se pare mult prea mica (la deget). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 Bun... a sosit momentul pentru o noua intrebare. Tehnica. Daca am grup solo, ce metode sunt ca vitezometrul sa imi indice noua viteza reala (+20%?). As prefera o metoda ne-intrusiva, care sa nu ma puna sa desfac cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 Mergi in paralel cu o conserva sau o alta motoreta si comunici cu omul la diferite viteze.In timpul asta faci semne cu carioca pe cadran dupa care te apuci si-ti faci un nou cadran...poti sa-ti pui si 260 km/h ca sa moara astia de se holbeaza la vitezometru' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 alt cadran deci... nu ma gandisem la asta. e relativ simplu, dar e munca de finete. alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iunie 21, 2006 Share Postat Iunie 21, 2006 :alte idei? Pui de Oltcit (are Narcis) ca e tot boxer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.